Nu welquote:
Ik vond je nog best snel hoor!!quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:48 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Nu wel![]()
Effe een borrel achterover slaan en dan aan de lak. Eerst die glittermeuk er vanaf zien te krijgen.
tof, die tabellen van jou.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:54 schreef Daph_ het volgende:
Ik sta in de OP![]()
Zometeen de lak er maar eens vanaf halen en bedenken welke ik er daarna op ga doen
Welke?quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
tof, die tabellen van jou.![]()
ik heb 5 sally hansen prisms op evilbay gekocht, wie kwam er ook alweer met die link?
was jij dat?
Ow die is zo heerlijkquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:03 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik heb Sally Hansen handcreme. Sinaasappel
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Welke?
Dat was ik jaLief doen he, ik heb Lush nog onderweg
Parijs!!quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:18 schreef PeRi het volgende:
bedenken wat ik op ga doen dit weekend, hip zijn in Paris
.
Mooi dat mattequote:Op dinsdag 1 december 2009 20:25 schreef Lindytje het volgende:
Matte!!!!!(het is Diamont cosmetics met Orly Satin Seal)
[ afbeelding ]
Dit is het verschil met en zonder topcoat. Let niet op de afwerking, moet nog bijwerken en konadden...)![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Parijs!!Hoppa, naar de mega-sephora jij!!!
(champs elyssees) Ik ben er een maandje geleden geweest..
Nice! Wat moest je ervoor betalen?quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:15 schreef Mirjam het volgende:
ik heb de pink rose diamond, amber ruby, bronze ruby, ruby sapphire, garnet lapis
auwquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:48 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nice! Wat moest je ervoor betalen?
Ik ga een reddingsactie voor mijn duimnagel starten, blijkbaar zat er een randje/scheurtje en net bleef ik haken en nu issie ingescheurdTot in het roze gedeelte van mijn nagel
Edit: tot in mijn vlees!!
Oh dat is best leuk voor die lakken, ze zijn moeilijk te vindenquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:54 schreef Mirjam het volgende:
[..]
auw
euhm, ik moest er, in totaal, iets van 35 dollar voor betalen, wordt zo'n 20 euro (ietsje meer)
wel een tof kleurtje!!quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:42 schreef Mirjam het volgende:
china glaze ginger
[ afbeelding ]
nog stees geen goeie plek gevonden om gelijkende foto's te maken
Thanx!! Dit is eigenlijk gewoon zo gelakt! ietsiepietsie bijgewerkt, rechterhand moet altijd veel meer bijgewerkt worden, ben rechts....quote:
Oh, en ik wil ook nog wel een lakje uit de OMG collectie!!quote:Op woensdag 2 december 2009 00:52 schreef Tegan het volgende:
Je mag wel China Glaze Millennium erbij bestellen voor mij, en ik geloof dat MiMu ook een lakje wilde...
Leuke kleur! En zag gisteravond op youtube een nagelverharder voorbij komen waar dat meisje helemaal lyrisch van was...quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:42 schreef Mirjam het volgende:
china glaze ginger
[ afbeelding ]
nog steeds geen goeie plek gevonden om gelijkende foto's te maken
Sweet! Een paars met zwarte french...quote:
Poezzie...quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:51 schreef snkr-xxx het volgende:
Wiehoe en fok doet het weer![]()
Mams Romika en ik hebben vanavond weer gelakt, want helaas was die antieke nagellak van gister niet bestand tegen een nachtje dekbed.![]()
We gingen enthousiast aan de gang met OPI Pink before you leap over een laagje Miss helen nr 147 (dacht ik):
[ afbeelding ]
Romika:
[ afbeelding ]
En ik:
[ afbeelding ]
En de kat wilde z'n nagels ook wel even showen![]()
[ afbeelding ]
Alleen, we waren klaar met lakken en toen waren we het al zat, het is beeeetje een oma kleur, volgende keer weer wat flitsenders
![]()
Maar heb ook al m'n nagellak thuis in Utrecht staan, dus je moet toch wat he
In 't daglicht issie nog best okquote:Op woensdag 2 december 2009 07:39 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Leuke kleur! En zag gisteravond op youtube een nagelverharder voorbij komen waar dat meisje helemaal lyrisch van was...
Als je wilt kan ik voor je terug kijken, of ik 'm nog kan vinden.
[..]
Sweet! Een paars met zwarte french...![]()
[..]
Poezzie...![]()
Ik vind dit wel een leuke kleur hoor!
Tam, maar wel leuk...
Ik dacht al, post Loqi nou minder foto's??quote:Op woensdag 2 december 2009 10:18 schreef Loqi het volgende:
Ik heb al bijna een week hetzelfde opgewoon geen tijd om te lakken
quote:Op woensdag 2 december 2009 10:28 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ik dacht al, post Loqi nou minder foto's??
Dit was 270 Purple Dream. In het potje best heel paars maar op mijn nagels heel donker. Bijna zwart. Ik moest wel 3 laagjes lakken want het dekt heel slecht.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:29 schreef Maria2.0 het volgende:
Is dat de Almost Black van Catrice Mmascha? Die heb ik zelf en ik vind hem echt fabuleus!
Oeh dat klinkt tofquote:Op woensdag 2 december 2009 10:40 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb zilveren teennagelsEssence 19 Rock 'n' Roll... Cool lakje!!! Straks (na het autowassen) misschien ook op vingernagels, kijken of ik dan een fotootje kan maken.
Ja he van die paauw veren...heb die kleur door jou gekochtquote:Op woensdag 2 december 2009 14:08 schreef Daph_ het volgende:
Mijn pakketje van TD is niet meer traceerbaar sinds het de douane in de VS heeft verlaten (waar ie bijna een week heeft gelegen)![]()
Ik heb Nubar Peacock Feathers op, maar de kleurverandering valt me een beetje tegen..
Nou hij is donkerpaars en dat is op zich een mooie kleur, begrijp me niet verkeerdquote:Op woensdag 2 december 2009 14:21 schreef bernies het volgende:
[..]
Ja he van die paauw veren...heb die kleur door jou gekocht![]()
Misschien zwart eronder?
Okay, een mooie kleur is het sowieso! maar idd licht doet veel.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:01 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nou hij is donkerpaars en dat is op zich een mooie kleur, begrijp me niet verkeerdMaar op de blogs staat dattie Paars/blauw/goud/groen zou moeten zijn, maar verder dan donkerpaars en soms een béétje blauw komt ie niet..
Ik hoop dat het aan het licht ligt (no sunshine enzo) want dit was niet het effect wat ik verwacht had(kleurveranderingen bij Iris dust waren veel duidelijker zichtbaar)
Sparkling*nails? Euhm.. *checkt ebay* Ik had ze na ruim anderhalve week (12 dagen)..quote:Op woensdag 2 december 2009 15:09 schreef bernies het volgende:
[..]
Okay, een mooie kleur is het sowieso! maar idd licht doet veel.
Ik hoop dat ze er vandaag zijn, hoe lang duren de Nubars van ebay (ben de verkoper even kwijt maar dezelfde als waar jij ze vandaan hebt) meestal voordat je ze hebt?
Ik ben inmiddels helemaal voorzien.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:52 schreef Tegan het volgende:
Je mag wel China Glaze Millennium erbij bestellen voor mij, en ik geloof dat MiMu ook een lakje wilde...
Die zilveren gosh doettutnie met konad.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oeh dat klinkt tof. Foto graag
. Ik heb een zilver van Gosh die ik zondag krijg, hoop dat die ook een beetje werkt om te stempelen.
Ik zie heel donker groen op de foto?quote:Op woensdag 2 december 2009 15:26 schreef Daph_ het volgende:
Voila: Nubar Peacock Feathers
Zoals ik het zie (binnen):
[ afbeelding ]
Het is een blauwe paars, heel donker, maar dus geen donkerblauw! Die glans zie ik wel af en toe, maar de kleur is dus niet helemaal accuraat (heb heel veel foto's geprobeerd, maar paars wil mijn camera niet laten zien)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In daglicht
Het groene heb ik dus in het echt nog niet kunnen bewonderen
* handjes met creme gaat insmeren *
Oh. Jammer!quote:Op woensdag 2 december 2009 15:45 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels helemaal voorzien.![]()
![]()
[..]
Die zilveren gosh doettutnie met konad.
Ja op de foto zie ik dat inderdaad ook, maar zelf heb ik het nog niet direct kunnen zien zeg maar.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zie heel donker groen op de foto?
hier ook nog niks van TDquote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 16:55 schreef mmascha het volgende:
Auw! Ik haal de lak van mijn duimnagel en scheur iets onder mijn nagel los. Ik heb pijn aan dat wat Obli altijd zegt dat je daar lief tegen moet zijn!
quote:
Nu heb ik wel een nieuw lakje verdiend he?!![]()
Leuke kleur en nog gefeliciteerd.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:05 schreef Tammymara het volgende:
Even snel dat Essence lakje (donkergroen) opgedaan om te kijken of het me bevalt (Gaat er zo weer af daarom is niet al te netjes)
Vind het een leuk kleurtje
Gisteren was ik jarig, Echt élke vrouw die er was, die wilde nagels lakken haha. Hebben we de halve avond nagels zitten lakken, allemaal enthousiast over de hoeveelheid lakjes
[ afbeelding ]
Oh dat is wel heel verdrietigquote:Op woensdag 2 december 2009 17:56 schreef es70 het volgende:
Verder. Vanmiddag Jajem, mijn bijna 19-jarige tank in moeten laten slapen
. Mijn jongste knul moest heel erg
.
[ afbeelding ]
Daar ga ik ff induiken hoe je dat doet. (de subfilters) TOF!quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:19 schreef Daph_ het volgende:
Speciaal voor Debsterr:
[ afbeelding ]
En als je op de kleur klikt ziet dat er zo uit:
[ afbeelding ]
Ik heb ook een draaitabel voor aantallen per merk, ongebruikte lakken en aantal lakken per soort (glitter, shimmer, creme enz)
Disclaimer: ik ben nog niet klaar met tellen dus nog niet alles staat erin![]()
Als je 2007 hebt kun je op de draaitabel klikken zodat je dat schermpje krijgt waarin je criteria kunt invullen/je draaitabel kunt inrichten, en dan hoef je alleen maar het hokje van je tweede/derde/vierde criterium aan te vinkenquote:Op woensdag 2 december 2009 19:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Daar ga ik ff induiken hoe je dat doet. (de subfilters) TOF!
Awww es, wat ontzettend klote! Heeeel dikke knuffelquote:Op woensdag 2 december 2009 17:56 schreef es70 het volgende:
Combineer een stomme eBay verkoper met een domme(that would be me indeed
) en je krijgt heel laat een pakje op je ouwe adres waar het aangenomen wordt door een bouwvakker die toevallig daar aan 't werk is
. Op hoop van zegen vrijdag de woningbouwvereniging gebeld of zij wellicht konden achterhalen waar en bij wie mijn pakketje was (met alleen een voornaam en datum). Zouden ze gaan proberen.
Maandag belden ze dat ze mijn pakje hadden en gaan toesturen. Ben benieuwd...
.
[ afbeelding ]
Errug mooi! Zo lekker vrolijk!quote:Op woensdag 2 december 2009 20:05 schreef PeRi het volgende:
Oei ik heb er nog een laagje overheen gedaan, en het glimt zo mooi![]()
!
Wat vreselijk voor je Es!quote:Op woensdag 2 december 2009 17:56 schreef es70 het volgende:
.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
Ik ben het zelf, ik zit te kijken wat ik voor kerstkado's kan shoppen voor Tiek en mijn oog viel op de spring-collections.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:42 schreef Oblivion het volgende:
Ben jij het Dago, of zit je te posten onder naam van Dago, Misstique?
Netjes.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:44 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik ben het zelf, ik zit te kijken wat ik voor kerstkado's kan shoppen voor Tiek en mijn oog viel op de spring-collections.
Ja, idd... nou ja, ik ga er maar van uit dat het wel weer wegtrekt! Maar ik vrees dat het 'af gaat zakken' en dat ik dan straks zo'n lelijke paarse wal heb...quote:Op woensdag 2 december 2009 22:38 schreef babyfeet het volgende:
zit er ook een gele rand omheen zo lijkt het op de foto .
vind het wel vreemd lijkt ook een beetje op een blauw oog
prachtige mooie OPI kleurquote:Op dinsdag 1 december 2009 23:51 schreef snkr-xxx het volgende:
Wiehoe en fok doet het weer![]()
Mams Romika en ik hebben vanavond weer gelakt, want helaas was die antieke nagellak van gister niet bestand tegen een nachtje dekbed.![]()
We gingen enthousiast aan de gang met OPI Pink before you leap over een laagje Miss helen nr 147 (dacht ik):
[ afbeelding ]
Romika:
[ afbeelding ]
En ik:
[ afbeelding ]
En de kat wilde z'n nagels ook wel even showen![]()
[ afbeelding ]
Alleen, we waren klaar met lakken en toen waren we het al zat, het is beeeetje een oma kleur, volgende keer weer wat flitsenders
![]()
Maar heb ook al m'n nagellak thuis in Utrecht staan, dus je moet toch wat he
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:53 schreef Lindytje het volgende:
PeRi: gaaf!!! Lekker Shiny!
En... kijk mijn oog!!! Zo werd ik vanmorgen wakker... geen idee wat er is gebeurd in mijn slaap! Ik had al wel twee dagen een wat dikker oog, ik dacht een geïrriteerd wimperhaartje ofzo, maar nu heb ik dus dit:
(even onder spoiler, want totaal offtopic)Oh..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gesprongen adertje?
Gaat vanzelf weer over, beetje camouflage erop en je ziet er niks meer van...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
♥Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV♥
Een van de vorige topic heb ik ook volzitten spammen met de nieuwe collecties, en idd het is veel van het zelfde, zit niet echt iets bij wat nog niet bekend is.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:48 schreef mmascha het volgende:
Ik vind die groene rechts en die blauwe en roze rechtsachter van UP nog best geinig eigenlijk.
Dan moet ik er nog even bij vermelden dat we pas de serie van UP onwijs hebben afgekraakt. Ik weet niet meer wie het wel of niet mooi vond. Meerderheid vond het niet veel bijzonders.
Die zijn mooi!quote:Op woensdag 2 december 2009 23:10 schreef Linnie20v het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar de Alice in Wonderland 'collectie' van OPI.
Ze hebben er ook een glitterblauw in zitten, en ik hoop dat die net zo mooi is als Dorothy Who?
[ afbeelding ]
Es, sterkte!!
Jaaaaa die lijken me zo tof! Ik heb Mad as a hatter en Off with her red al op mn lijstje staan. Ze komen in januari als het goed isquote:Op woensdag 2 december 2009 23:10 schreef Linnie20v het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar de Alice in Wonderland 'collectie' van OPI.
Ze hebben er ook een glitterblauw in zitten, en ik hoop dat die net zo mooi is als Dorothy Who?
[ afbeelding ]
Es, sterkte!!
ah, getver, da's echt balenquote:Op donderdag 3 december 2009 10:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n Transdesignbestelling staat al twee dagen bij de buren. Heb al 5 keer aangebeld maar ze zijn steeds niet thuis.. Ik wil m'n lakjes!
ik heb hem via td gekocht en ben er erg blij mee. ik vind hem erg prettig vijlenquote:Op donderdag 3 december 2009 09:32 schreef MvA83 het volgende:
Weet iemand of de glazen vijl van OPI een goede vijl is?
Hmm, ik voel een eerste bestelling bij TD aankomenquote:Op donderdag 3 december 2009 10:46 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
ik heb hem via td gekocht en ben er erg blij mee. ik vind hem erg prettig vijlen
ik gebruik seche vitequote:Op donderdag 3 december 2009 10:54 schreef Linnie20v het volgende:
@ Mensen waar s'nachts al de ChinaGlaze chipt:
Welke topcoat gebruiken jullie? Want ik heb geen problemen met die lakjesGebruik de Seche Vite.
quote:Op donderdag 3 december 2009 09:32 schreef MvA83 het volgende:
Weet iemand of de glazen vijl van OPI een goede vijl is?
quote:Op woensdag 2 december 2009 23:02 schreef MissJ het volgende:
[..]
prachtige mooie OPI kleur![]()
IOPI.
Mijn volgende TD bestelling gaat alleen maar OPI worden denk ik![]()
En je kat![]()
![]()
![]()
Ik zal eens kijken of mijn katten hun nagels ook willen showen binnenkort
3in1 Topcoat (oid) van Rimmel, tot nu toe alleen bij CG dat ie zo snel chipte, andere lakjes nooit zo snel.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:54 schreef Linnie20v het volgende:
@ Mensen waar s'nachts al de ChinaGlaze chipt:
Welke topcoat gebruiken jullie? Want ik heb geen problemen met die lakjesGebruik de Seche Vite.
Oh welke plate is datquote:Op donderdag 3 december 2009 11:15 schreef L-E-A het volgende:
Mijn eerste konad probeersel:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Heb meteen zo'n beetje alle plaatjes maar uitgeprobeerdNog lang niet perfect zoals het moet.
Maar ik vind die plate echt heel mooi!
Oh, succes!quote:Op donderdag 3 december 2009 13:51 schreef Daph_ het volgende:
@ MiMu, beterschap met de knokkels
@ Lindytje, beterschap met je oog! Ziet er niet fijn uit..
@ Buzz, succes met de krantenwijken, hoop voor je dat het dan droog is (hier regent het pijpenstelen) want koud + nat = niet lief voor de handjes..
@ Nieners, succes!
Ik moet over een half uur naar de huisarts voor mijn rugklachten
quote:Op donderdag 3 december 2009 15:06 schreef L-E-A het volgende:
Succes Daph_!
Ik heb de champagne van m'n nagels gehaald en heb nu 2nite op van de OMG collectie.
Wauw![]()
Hier even een voorbeeldje van de kleur (niet m'n eigen nagels)
[ afbeelding ]
Paars/blauw/lavendelachtig met een hele mooie holo er in. Echt een topkleur!
Kan je wel op korte termijn naar de fysio? Hoop voor jou dat het dan ook snel beter gaat!quote:Op donderdag 3 december 2009 15:37 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oooooh die is gorgeous!!
Terug van de dokter, ben bijna een uur weggeweest terwijl de dokter op 3 minuten lopen zit. Ik heb een doorverwijzing gekregen voor de fysio omdat dat er waarschijnlijk voor zal zorgen dat mijn rug sneller herstelt. Het waren geen typische whiplash symptomen en het was ook niet noodzakelijk om foto's te maken zei ze.
Goed gelukt!quote:Op donderdag 3 december 2009 15:52 schreef Loqi het volgende:
Jeej foto update! Vandaag eindelijk eens even lekker kunnen gaan zitten voor m'n nagels, dus er meteen maar langdurig werk van gemaakt: watermarble gedaan![]()
Brakke webcamfotos:
Links, met korte middelvinger![]()
[ afbeelding ]
Rechts, zonder lelijke, tot de huid afgebroken wijsvinger![]()
[ afbeelding ]
En m'n gebruikte tools (met cute varkentje) van links naar rechts: als basis hema zilver. Konad zwart en paars met hema zilver als marble. En als topcoat etos glitter
[ afbeelding ]
En met als basecoat ridefiller van de etos en etos topcoat over het geheel heen
Haaa daar is ze weerquote:Op donderdag 3 december 2009 15:52 schreef Loqi het volgende:
Jeej foto update! Vandaag eindelijk eens even lekker kunnen gaan zitten voor m'n nagels, dus er meteen maar langdurig werk van gemaakt: watermarble gedaan![]()
Brakke webcamfotos:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En m'n gebruikte tools (met cute varkentje) van links naar rechts: als basis hema zilver. Konad zwart en paars met hema zilver als marble. En als topcoat etos glitter
[ afbeelding ]
Nicequote:Op donderdag 3 december 2009 15:52 schreef Loqi het volgende:
Brakke webcamfotos:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze vind ik erg mooiquote:Op donderdag 3 december 2009 15:06 schreef L-E-A het volgende:
Succes Daph_!
Ik heb de champagne van m'n nagels gehaald en heb nu 2nite op van de OMG collectie.
Wauw![]()
[ afbeelding ]
Twee uur valt toch best mee! En zeker voor de mijn-momentjes! Nu lekker met koekjes op de bank genieten van je mooie nagels??quote:Op donderdag 3 december 2009 16:13 schreef Loqi het volgende:
Dank jullie wel![]()
@bernies: ik ben er bijna 2 uur mee bezig geweestmaar dat is wel met basecoat, onderkleur, vingers afplakken, marblen, alles schoonmaken (t blijft een braswerkje
), glitter lakken en topcoat lakken. En uiteraard alles tussendoor laten drogen (ik heb geen sneldrogende topcoat)
Maar ik vind het niet erg, had echt even een 'mij-momentje' nodig
Ooooh, mooi!quote:Op donderdag 3 december 2009 15:06 schreef L-E-A het volgende:
Succes Daph_!
Wauw![]()
[ afbeelding ]
*zucht...quote:Op donderdag 3 december 2009 15:52 schreef Loqi het volgende:
Brakke webcamfotos:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook al paars!quote:Op donderdag 3 december 2009 15:55 schreef mmascha het volgende:
Lea! Ik heb bijna hetzelfde op! Ik vind die van mij(Etos lakje) geweldig maar die van jou net iets mooier.
[ afbeelding ]
En met flits(jammer dat de zon niet schijnt want hij is bijna holo volgens mij):
[ afbeelding ]
Kijk mijn behang![]()
Dames beterschap allemaal! 2010 wordt een gezond jaar voor ons. Spreken we dat af?
Nieners succes bij de dokter!
Ik moest vanmorgen, had weer aften in mijn keel, heb ik begin dit jaar bijna 3 maanden mee gelopen. En gister kwam de rechtsbijstandsverzekering met iemand van de tegenpartij kijken hoe het met mij(en mijn nekklachten) gaat. Ik ben er weer klaar mee voor deze week.
Mooi Loqi! Mooie kleuren bij elkaar en goed gelukt ook!
quote:Op donderdag 3 december 2009 16:21 schreef bernies het volgende:
[..]
Twee uur valt toch best mee! En zeker voor de mijn-momentjes! Nu lekker met koekjes op de bank genieten van je mooie nagels??
Vind het bij een ander altijd mooier...quote:
Ik sluit me helemaal aan bij deze post!quote:Op donderdag 3 december 2009 16:51 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ooooh, mooi!![]()
[..]
*zucht...![]()
[..]
Ook al paars!![]()
Begin er zowaar aan te wennen..
QFT! Paarsquote:Op donderdag 3 december 2009 17:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik sluit me helemaal aan bij deze post!![]()
(behalve dat paars: lindypaars!)
- Konad stempellak werkt heel goed om te marblen omdat het zo veel pigment heeftquote:Op donderdag 3 december 2009 17:03 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en dan nog een marble vraag: welke kleuren/merken doen het goed? Was Konad wat?
Ik denk dat konad te snel opdroogt...quote:Op donderdag 3 december 2009 17:03 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en dan nog een marble vraag: welke kleuren/merken doen het goed? Was Konad wat?
Dankje!! Ook @Obli!quote:Op donderdag 3 december 2009 17:21 schreef Loqi het volgende:
[..]
- Konad stempellak werkt heel goed om te marblen omdat het zo veel pigment heeftveel lakker worden gewoon bijna doorzichtig als ze in het water uitvloeien omdat ze niet genoeg pigment hebben. (Maar deze duren dus wel wat langer om te drogen omdat konad stempellak eigenlijk niet geschikt is om mee te lakken) Hoe de gewone lak van konad werkt weet ik niet, die heb ik geen.
- Cremes werken beter als frost/shimmer/glitter
- Lichte kleuren vloeien vaak ook doorzichtig uit
- Neons doen het super
Ehm, ja dat is wel zo'n beetje wat ik op heb gemaakt uit mijn testsik heb het voor elke lak opgeschreven voor toekomstig gebruik
quote:Op donderdag 3 december 2009 17:36 schreef snkr-xxx het volgende:
Oh ja ik wilde mijn megagroei experiment maar beeindigen vandaag![]()
Had vanmorgen even voor het eerst de meetlat erbij gepakt, en het resultaat was verbluffend!![]()
De gewone nagel was in 10 dagen 1.5 mm gegroeid. Daar heb ik dus geen Herome Growth Explosion opgesmeerd. Op de zielige nagel daarentegen wel. Resultaat: 1.5 mm groei. Juist ja, HET DOET DUS HELEMAAL NIKS.
Nu stond erop dat het een kuur van 14 dagen was, maar ik verwacht in de nog 4 resterende dagen geen wonder meer, dus ik kap met elke avond braaf mn nagellak van de vinger te verwijderen, spul erop laten intrekken en weer opnieuw lakken.
Nou ja, weten we dat ook weer
Haha ik doe zelf ook zoquote:Op donderdag 3 december 2009 17:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
![]()
Sorry... maar hier moet ik even zo op doen:![]()
Maar niet geschoten is altijd mis!quote:Op donderdag 3 december 2009 17:42 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Haha ik doe zelf ook zohoor.
Ik wist het eigenlijk al van tevoren![]()
Erg goed gelukt voor een 1e keer zeg!quote:Op donderdag 3 december 2009 11:15 schreef L-E-A het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Heb meteen zo'n beetje alle plaatjes maar uitgeprobeerdNog lang niet perfect zoals het moet.
Prachtig zeg!!!quote:Op donderdag 3 december 2009 15:52 schreef Loqi het volgende:
Brakke webcamfotos:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goed gelukt hoor!quote:Op donderdag 3 december 2009 11:15 schreef L-E-A het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Errug mooi Nieners!quote:Op woensdag 2 december 2009 23:15 schreef Nieners het volgende:
Veel mooie lakjes trouwens weer! En wat gaan jullie hard....
Heb dezer dagen niet echt de mogelijkheid vaak langs te komen maar wilde wel mijn nagels voor vandaag showen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben er wel tevreden over en vind het steeds leuker om te lakken!
Hoop dat het met jullie allemaal goed gaat, ladies.
Beterschap met de handen.quote:Op woensdag 2 december 2009 23:59 schreef MinderMutsig het volgende:![]()
@snkr: ontstoken knokkels dus typt kut.
quote:Op donderdag 3 december 2009 18:08 schreef Tegan het volgende:
Ik heb mijn duimnagel verbrand. Merkte het pas te laat. Gelukkig was hij na wat vijlen weer beter
.
Hebben: Jade is the new Black en verder niet....quote:Op donderdag 3 december 2009 17:47 schreef Daph_ het volgende:
OPI Hong Kong Collectie!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto's van Daisybeauty.com
Hebbe: Jade is the new Black (foto 01 links), Dim sum plum (foto 01 rechts) en Meet me on the Star Ferry (foto 04 links)
Daar heb ik overheen gelezen denk ikquote:Op donderdag 3 december 2009 18:06 schreef krakkemieke het volgende:
Bedankt voor de tips voor het verwijderen van glitterlak!
Ik deed een wattenschijfje doormidden, zodat je 2 dunne schijfjes hebt en die knipte ik in stukjes. Dan wat aliminiumfolie en het was snel gebeurd.
quote:Op donderdag 3 december 2009 19:36 schreef bernies het volgende:
Ik vind trouwens de Alice in Wonderland lakjes wel mooi
En ben benieuwd naar de film:
[ afbeelding ]
Nee, gewoon engquote:Op donderdag 3 december 2009 19:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die kat is gaaf!! Op het eerste gezicht eng maar hij heeft eigenlijk een heel lief hoofd!
Dank je! Morgen ga ik het maar eens 'echt' proberen.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:35 schreef dieske87 het volgende:
[..]
Erg goed gelukt voor een 1e keer zeg!
Welke lak en plates heb je gebruikt?
Hoe is het met je oog eigenlijk? al weggetrokken?quote:Op donderdag 3 december 2009 19:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die kat is gaaf!! Op het eerste gezicht eng maar hij heeft eigenlijk een heel lief hoofd!
Koop vilt, echt waarquote:Op donderdag 3 december 2009 20:00 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Hoe is het met je oog eigenlijk? al weggetrokken?
Ik heb nou grijze nageltjes met heel veel glitter erover(wordt over een paar dagen weer flink poetsen om het eraf te krijgen
) Vandaag mijn gelsetje nog niet binnen
hopelijk morgen dan maar!
Vilt? Lol, gewoon een half wattenschijfje.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee, gewoon eng. En oooooh hoe fijn is vilt op je nagels, alufolie erom, en dan na een minuutje (op wat randjes na) zo je Ruby Pumps er in 1x af
.
Als het niet beter zou werken zou ik niet iets aanbevelen dat je moet kopen. Ik heb nog betere ervaringen met vilt, want met wattenschijfjes heb ik het natuurlijk al geprobeerd. Die heb ik namelijk wel standaard in huis.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:05 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Vilt? Lol, gewoon een half wattenschijfje.
Haske goed! En veel plezier morgen.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:12 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben overigens al ruim anderhalve week gestopt met rokengoed he? En morgenavond ga ik naar Anouk
.
Wat goed!!!!quote:Op donderdag 3 december 2009 20:12 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben overigens al ruim anderhalve week gestopt met rokengoed he? En morgenavond ga ik naar Anouk
.
Ik ookquote:Op donderdag 3 december 2009 20:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wat goed!!!!(ik durf zelfs geen poging te ondernemen omdat ik weet dat ik ga falen...
)
Neh... zit er nog steeds net zo als gisteren... ik ga voor een gesprongen adertje. Hoewel dat dan een redelijk adertje moet zijn geweest...quote:Op donderdag 3 december 2009 20:00 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Hoe is het met je oog eigenlijk? al weggetrokken?
Nee, dat heb ik niet... ik denk dat het wel wegtrek.! Maar wel lief!quote:Op donderdag 3 december 2009 20:30 schreef krakkemieke het volgende:
Heb je arnica lindy. M´n vraagteken is stuk. Dat helpt bij mij voor blauwe plekken.
Foto!quote:Op donderdag 3 december 2009 20:34 schreef Debsterr het volgende:
China Glaze Harmony dekt met 1 laagje perfect. En met high shine topcoat erop glimt het als een malle!
Nu geen zin om te uploaden, misschien zaterdag en anders maandagquote:
Die is onderwegquote:Op donderdag 3 december 2009 20:34 schreef Debsterr het volgende:
China Glaze Harmony dekt met 1 laagje perfect. En met high shine topcoat erop glimt het als een malle!
Ik vind um doodengquote:Op donderdag 3 december 2009 19:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Waar heb jij het vilt gekocht? In de handwerkwinkel hier in de buurt vroegen ze voor twee a-4tjes evenveel als voor een potje China glazequote:
Hoest met je vingers? Kan je nog wel lakken? Of zit dat er ook niet in???quote:Op donderdag 3 december 2009 21:13 schreef MinderMutsig het volgende:
Even spammen Music video's: literal version
Bij een Singer zaakje in Breda, 5,55 euro voor 1,40x50/60cm geloof ikquote:Op donderdag 3 december 2009 21:15 schreef bernies het volgende:
[..]
Waar heb jij het vilt gekocht? In de handwerkwinkel hier in de buurt vroegen ze voor twee a-4tjes evenveel als voor een potje China glaze
Het was er dus wel!quote:Op donderdag 3 december 2009 21:13 schreef MinderMutsig het volgende:
Even spammen Music video's: literal version
Ik heb meestal een half uur nodig, 10 wattenschijfjes en een halve fles remover ofzo..quote:
Meh niet echt. Ga morgen Chinchilly op doen denk ik. Is mooi licht dus je ziet foutjes niet en papa en mama proof voor Sinterklaas.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:16 schreef bernies het volgende:
[..]
Hoest met je vingers? Kan je nog wel lakken? Of zit dat er ook niet in???
Ik hou het in mijn achterhoofd!quote:Op donderdag 3 december 2009 20:37 schreef krakkemieke het volgende:
Als het, ik zeg als, je een blauwe wal krijgt, dan ga je aan me denken!
Januari of februari, preciezer is nog niet bekendquote:Op donderdag 3 december 2009 21:55 schreef Dagonet het volgende:
Is er al een precieze datum voor die OPI Alice? Ik ken nog wel iemand die daar wel een of twee van wil als kado.
Je zegt het goed, ga maar eens testen!quote:Op donderdag 3 december 2009 21:53 schreef Dagonet het volgende:
Dus als ik het goed begrijp dan leg je alufolie over je vingers, dat duw je aan met versnipperde wattenschijfjes en dat bind je in met vilt?
Ik snap het niet zo goed nog, leg eens uit?
Mooi!quote:Op donderdag 3 december 2009 22:18 schreef babyfeet het volgende:
ja heb ook weer eens een poging gedaan om te marbelen.
alleen krijg ik water onder de nagellak![]()
en kleine belletjes maar het kan weer voor een paar dagen vooruit.
ik heb lauw water gepakt maar wat is nou de beste tempratuur ?
[ afbeelding ]
want ik krijg het niet zo mooi als ze op de filmpjes doen daar krijgen ze echt een motief ofzo
mij lukt dat niet
ZIjn zijn heel erg goed gelukt!quote:Op donderdag 3 december 2009 22:18 schreef babyfeet het volgende:
[ afbeelding ]
want ik krijg het niet zo mooi als ze op de filmpjes doen daar krijgen ze echt een motief ofzo
mij lukt dat niet
Eh ja.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:51 schreef Misstique het volgende:
En verdrink je zo'n stuk vilt dan ook in remover?
wat heb je toch een prachtige nagelsquote:Op donderdag 3 december 2009 22:18 schreef babyfeet het volgende:
[ afbeelding ]
mij lukt dat niet
'we' als ik wij van fok?quote:Op donderdag 3 december 2009 22:56 schreef Mirjam het volgende:
dames, we gaan binnenkort zoiets leuks nagelachtigs doen
*enthousiast is*
leg de nagelkunstjes maar vast klaar
ik ookquote:Op donderdag 3 december 2009 23:40 schreef Diconnected het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Kreeg 3 minuten geleden mail van Paypal, voor m'n transactie voor TD lakjes! En heb nu betaald! Oeeeeeeeh ik ben blijbinnenkort mooie lakjes!
![]()
Hoelang duurt het voordat het binnen is?
Okay, das meuj ^^.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik ook
meteen betaald natuurlijk
nu mag ik dit jaar niks meer bestellen
ik had het de vorige keer in 8 dagen binnen
Mmmm....benieuwd!quote:Op donderdag 3 december 2009 22:56 schreef Mirjam het volgende:
*enthousiast is*
Oooooohquote:Op donderdag 3 december 2009 22:56 schreef Mirjam het volgende:
*enthousiast is*
Die plate is ECHT GAAFquote:Op vrijdag 4 december 2009 08:17 schreef L-E-A het volgende:
Ik heb nog even foto's gemaakt van 2nite, lastig om goed op de foto te krijgen!
De eerste foto is meer zoals de kleur is en op de 2e foto is de holo goed te zien.
Maar in het echt is het toch het mooist
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En zonet zwarte konad er over gedaan, nog niet helemaal tevreden maar het kan er mee door:
[ afbeelding ]
De randjes moet ik nog even bijwerken.
dawasdebedoelingookquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:38 schreef Loqi het volgende:
Gemeen Mirjam, je maakt ons allemaal veel te nieuwsgierig!
Ben er ook heel blij mee! Vind ook echt alle afbeeldingen die er op staan leuk. En dat kan ik van veel andere plates eerlijk gezegd niet zeggen. Kan 'm echt aanraden!quote:
*achter de schermen kijken gaatquote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:21 schreef Sjeen het volgende:
[..]
*achter de schermen kijken gaat
Nu ik zelf zo met mijn magels bezig ben, vallen de nagels van anderen me ook steeds meer op... Niet echt in positieve zin vaakWat een afgeklove zooi loopt er rond zeg!
You're mean!!!quote:Op donderdag 3 december 2009 22:56 schreef Mirjam het volgende:
*enthousiast is*
wat is tipwear?quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:27 schreef Daph_ het volgende:
Sinds ik zelf zo met mijn nagels bezig ben valt het me op dat ik maar één collega heb die ook nagellak draagt, en die heeft altijd zulke chippende nagellak op met een ongelovelijke hoeveelheid tipwear
Mooi!! Gaaf kleurtje!quote:Op vrijdag 4 december 2009 08:17 schreef L-E-A het volgende:
Ik heb nog even foto's gemaakt van 2nite, lastig om goed op de foto te krijgen!
De eerste foto is meer zoals de kleur is en op de 2e foto is de holo goed te zien.
Maar in het echt is het toch het mooist
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En zonet zwarte konad er over gedaan, nog niet helemaal tevreden maar het kan er mee door:
[ afbeelding ]
De randjes moet ik nog even bijwerken.
Van die randjes afgebladderde nagellak bij de tip van je nagel, dus door typen ofzoquote:
Die lijkt op Dirty Sexy Money van Misa die ze niet hebben bij TDquote:Op donderdag 3 december 2009 22:27 schreef bernies het volgende:
De Jade uit de Hong Kong is toch wel erg mooi:
[ afbeelding ]
ohja, dat heb ik ook veel, goftedommequote:Op vrijdag 4 december 2009 11:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Van die randjes afgebladderde nagellak bij de tip van je nagel, dus door typen ofzo![]()
Mijn collega heeft dat heel erg en het ziet er uit alsof ze onwijs onverzorgde nagels heeft.
zondag waarschijnlijkquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:35 schreef veels het volgende:
Wanneer kunnen we meer info verwachten Mirjam?
Volgens mij hoorde ik haar zeggen dat ze op zondag altijd haar nagels lakt, dus dat zou betekenen dat ze de lak er de hele week zo op laat zitten..quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ohja, dat heb ik ook veel, goftedomme
echt na 1 of 2 dagen al.
heb nu orly bonder besteld, hoop dat het dan verleden tijd is.
[..]
zondag waarschijnlijk
quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
Ohja, en dan maakte ik met labello en kohlpotlood zwarte lippen
Ik ben verliefd!quote:Op donderdag 3 december 2009 22:27 schreef bernies het volgende:
De Jade uit de Hong Kong is toch wel erg mooi:
[ afbeelding ]
Suzi Says Feng Shui, ook:
[ afbeelding ]
Maakt niet uit hoor, we zijn gek op alle nagelsquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:29 schreef Janetje het volgende:
Ik begin steeds beter te worden in lakken
Heb er alleen geen fotootjes van omdat ik meestal wat neutrale kleuren op heb (bruin/rozig/etc)
Ik ook!quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:33 schreef Nieners het volgende:
[..]
Ik ben verliefd!
Die moet ik allebei hebben..
Dat deed ik ook. Of met knalrood en zwart Marilyn Manson lippenquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
Ohja, en dan maakte ik met labello en kohlpotlood zwarte lippen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |