Oh welke plate is datquote:Op donderdag 3 december 2009 11:15 schreef L-E-A het volgende:
Mijn eerste konad probeersel:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Heb meteen zo'n beetje alle plaatjes maar uitgeprobeerdNog lang niet perfect zoals het moet.
Maar ik vind die plate echt heel mooi!
Oh, succes!quote:Op donderdag 3 december 2009 13:51 schreef Daph_ het volgende:
@ MiMu, beterschap met de knokkels
@ Lindytje, beterschap met je oog! Ziet er niet fijn uit..
@ Buzz, succes met de krantenwijken, hoop voor je dat het dan droog is (hier regent het pijpenstelen) want koud + nat = niet lief voor de handjes..
@ Nieners, succes!
Ik moet over een half uur naar de huisarts voor mijn rugklachten
quote:Op donderdag 3 december 2009 15:06 schreef L-E-A het volgende:
Succes Daph_!
Ik heb de champagne van m'n nagels gehaald en heb nu 2nite op van de OMG collectie.
Wauw![]()
Hier even een voorbeeldje van de kleur (niet m'n eigen nagels)
[ afbeelding ]
Paars/blauw/lavendelachtig met een hele mooie holo er in. Echt een topkleur!
Kan je wel op korte termijn naar de fysio? Hoop voor jou dat het dan ook snel beter gaat!quote:Op donderdag 3 december 2009 15:37 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oooooh die is gorgeous!!
Terug van de dokter, ben bijna een uur weggeweest terwijl de dokter op 3 minuten lopen zit. Ik heb een doorverwijzing gekregen voor de fysio omdat dat er waarschijnlijk voor zal zorgen dat mijn rug sneller herstelt. Het waren geen typische whiplash symptomen en het was ook niet noodzakelijk om foto's te maken zei ze.
Goed gelukt!quote:Op donderdag 3 december 2009 15:52 schreef Loqi het volgende:
Jeej foto update! Vandaag eindelijk eens even lekker kunnen gaan zitten voor m'n nagels, dus er meteen maar langdurig werk van gemaakt: watermarble gedaan![]()
Brakke webcamfotos:
Links, met korte middelvinger![]()
[ afbeelding ]
Rechts, zonder lelijke, tot de huid afgebroken wijsvinger![]()
[ afbeelding ]
En m'n gebruikte tools (met cute varkentje) van links naar rechts: als basis hema zilver. Konad zwart en paars met hema zilver als marble. En als topcoat etos glitter
[ afbeelding ]
En met als basecoat ridefiller van de etos en etos topcoat over het geheel heen
Haaa daar is ze weerquote:Op donderdag 3 december 2009 15:52 schreef Loqi het volgende:
Jeej foto update! Vandaag eindelijk eens even lekker kunnen gaan zitten voor m'n nagels, dus er meteen maar langdurig werk van gemaakt: watermarble gedaan![]()
Brakke webcamfotos:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En m'n gebruikte tools (met cute varkentje) van links naar rechts: als basis hema zilver. Konad zwart en paars met hema zilver als marble. En als topcoat etos glitter
[ afbeelding ]
Nicequote:Op donderdag 3 december 2009 15:52 schreef Loqi het volgende:
Brakke webcamfotos:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze vind ik erg mooiquote:Op donderdag 3 december 2009 15:06 schreef L-E-A het volgende:
Succes Daph_!
Ik heb de champagne van m'n nagels gehaald en heb nu 2nite op van de OMG collectie.
Wauw![]()
[ afbeelding ]
Twee uur valt toch best mee! En zeker voor de mijn-momentjes! Nu lekker met koekjes op de bank genieten van je mooie nagels??quote:Op donderdag 3 december 2009 16:13 schreef Loqi het volgende:
Dank jullie wel![]()
@bernies: ik ben er bijna 2 uur mee bezig geweestmaar dat is wel met basecoat, onderkleur, vingers afplakken, marblen, alles schoonmaken (t blijft een braswerkje
), glitter lakken en topcoat lakken. En uiteraard alles tussendoor laten drogen (ik heb geen sneldrogende topcoat)
Maar ik vind het niet erg, had echt even een 'mij-momentje' nodig
Ooooh, mooi!quote:Op donderdag 3 december 2009 15:06 schreef L-E-A het volgende:
Succes Daph_!
Wauw![]()
[ afbeelding ]
*zucht...quote:Op donderdag 3 december 2009 15:52 schreef Loqi het volgende:
Brakke webcamfotos:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook al paars!quote:Op donderdag 3 december 2009 15:55 schreef mmascha het volgende:
Lea! Ik heb bijna hetzelfde op! Ik vind die van mij(Etos lakje) geweldig maar die van jou net iets mooier.
[ afbeelding ]
En met flits(jammer dat de zon niet schijnt want hij is bijna holo volgens mij):
[ afbeelding ]
Kijk mijn behang![]()
Dames beterschap allemaal! 2010 wordt een gezond jaar voor ons. Spreken we dat af?
Nieners succes bij de dokter!
Ik moest vanmorgen, had weer aften in mijn keel, heb ik begin dit jaar bijna 3 maanden mee gelopen. En gister kwam de rechtsbijstandsverzekering met iemand van de tegenpartij kijken hoe het met mij(en mijn nekklachten) gaat. Ik ben er weer klaar mee voor deze week.
Mooi Loqi! Mooie kleuren bij elkaar en goed gelukt ook!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |