Een van de vorige topic heb ik ook volzitten spammen met de nieuwe collecties, en idd het is veel van het zelfde, zit niet echt iets bij wat nog niet bekend is.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:48 schreef mmascha het volgende:
Ik vind die groene rechts en die blauwe en roze rechtsachter van UP nog best geinig eigenlijk.
Dan moet ik er nog even bij vermelden dat we pas de serie van UP onwijs hebben afgekraakt. Ik weet niet meer wie het wel of niet mooi vond. Meerderheid vond het niet veel bijzonders.
Die zijn mooi!quote:Op woensdag 2 december 2009 23:10 schreef Linnie20v het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar de Alice in Wonderland 'collectie' van OPI.
Ze hebben er ook een glitterblauw in zitten, en ik hoop dat die net zo mooi is als Dorothy Who?
[ afbeelding ]
Es, sterkte!!
Jaaaaa die lijken me zo tof! Ik heb Mad as a hatter en Off with her red al op mn lijstje staan. Ze komen in januari als het goed isquote:Op woensdag 2 december 2009 23:10 schreef Linnie20v het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar de Alice in Wonderland 'collectie' van OPI.
Ze hebben er ook een glitterblauw in zitten, en ik hoop dat die net zo mooi is als Dorothy Who?
[ afbeelding ]
Es, sterkte!!
ah, getver, da's echt balenquote:Op donderdag 3 december 2009 10:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n Transdesignbestelling staat al twee dagen bij de buren. Heb al 5 keer aangebeld maar ze zijn steeds niet thuis.. Ik wil m'n lakjes!
ik heb hem via td gekocht en ben er erg blij mee. ik vind hem erg prettig vijlenquote:Op donderdag 3 december 2009 09:32 schreef MvA83 het volgende:
Weet iemand of de glazen vijl van OPI een goede vijl is?
Hmm, ik voel een eerste bestelling bij TD aankomenquote:Op donderdag 3 december 2009 10:46 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
ik heb hem via td gekocht en ben er erg blij mee. ik vind hem erg prettig vijlen
ik gebruik seche vitequote:Op donderdag 3 december 2009 10:54 schreef Linnie20v het volgende:
@ Mensen waar s'nachts al de ChinaGlaze chipt:
Welke topcoat gebruiken jullie? Want ik heb geen problemen met die lakjesGebruik de Seche Vite.
quote:Op donderdag 3 december 2009 09:32 schreef MvA83 het volgende:
Weet iemand of de glazen vijl van OPI een goede vijl is?
quote:Op woensdag 2 december 2009 23:02 schreef MissJ het volgende:
[..]
prachtige mooie OPI kleur![]()
IOPI.
Mijn volgende TD bestelling gaat alleen maar OPI worden denk ik![]()
En je kat![]()
![]()
![]()
Ik zal eens kijken of mijn katten hun nagels ook willen showen binnenkort
3in1 Topcoat (oid) van Rimmel, tot nu toe alleen bij CG dat ie zo snel chipte, andere lakjes nooit zo snel.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:54 schreef Linnie20v het volgende:
@ Mensen waar s'nachts al de ChinaGlaze chipt:
Welke topcoat gebruiken jullie? Want ik heb geen problemen met die lakjesGebruik de Seche Vite.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |