SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
Ik ben het zelf, ik zit te kijken wat ik voor kerstkado's kan shoppen voor Tiek en mijn oog viel op de spring-collections.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:42 schreef Oblivion het volgende:
Ben jij het Dago, of zit je te posten onder naam van Dago, Misstique?
Netjes.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:44 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik ben het zelf, ik zit te kijken wat ik voor kerstkado's kan shoppen voor Tiek en mijn oog viel op de spring-collections.
Ja, idd... nou ja, ik ga er maar van uit dat het wel weer wegtrekt! Maar ik vrees dat het 'af gaat zakken' en dat ik dan straks zo'n lelijke paarse wal heb...quote:Op woensdag 2 december 2009 22:38 schreef babyfeet het volgende:
zit er ook een gele rand omheen zo lijkt het op de foto .
vind het wel vreemd lijkt ook een beetje op een blauw oog
prachtige mooie OPI kleurquote:Op dinsdag 1 december 2009 23:51 schreef snkr-xxx het volgende:
Wiehoe en fok doet het weer![]()
Mams Romika en ik hebben vanavond weer gelakt, want helaas was die antieke nagellak van gister niet bestand tegen een nachtje dekbed.![]()
We gingen enthousiast aan de gang met OPI Pink before you leap over een laagje Miss helen nr 147 (dacht ik):
[ afbeelding ]
Romika:
[ afbeelding ]
En ik:
[ afbeelding ]
En de kat wilde z'n nagels ook wel even showen![]()
[ afbeelding ]
Alleen, we waren klaar met lakken en toen waren we het al zat, het is beeeetje een oma kleur, volgende keer weer wat flitsenders
![]()
Maar heb ook al m'n nagellak thuis in Utrecht staan, dus je moet toch wat he
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:53 schreef Lindytje het volgende:
PeRi: gaaf!!! Lekker Shiny!
En... kijk mijn oog!!! Zo werd ik vanmorgen wakker... geen idee wat er is gebeurd in mijn slaap! Ik had al wel twee dagen een wat dikker oog, ik dacht een geïrriteerd wimperhaartje ofzo, maar nu heb ik dus dit:
(even onder spoiler, want totaal offtopic)Oh..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gesprongen adertje?
Gaat vanzelf weer over, beetje camouflage erop en je ziet er niks meer van...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
♥Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV♥
Een van de vorige topic heb ik ook volzitten spammen met de nieuwe collecties, en idd het is veel van het zelfde, zit niet echt iets bij wat nog niet bekend is.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:48 schreef mmascha het volgende:
Ik vind die groene rechts en die blauwe en roze rechtsachter van UP nog best geinig eigenlijk.
Dan moet ik er nog even bij vermelden dat we pas de serie van UP onwijs hebben afgekraakt. Ik weet niet meer wie het wel of niet mooi vond. Meerderheid vond het niet veel bijzonders.
Die zijn mooi!quote:Op woensdag 2 december 2009 23:10 schreef Linnie20v het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar de Alice in Wonderland 'collectie' van OPI.
Ze hebben er ook een glitterblauw in zitten, en ik hoop dat die net zo mooi is als Dorothy Who?
[ afbeelding ]
Es, sterkte!!
Jaaaaa die lijken me zo tof! Ik heb Mad as a hatter en Off with her red al op mn lijstje staan. Ze komen in januari als het goed isquote:Op woensdag 2 december 2009 23:10 schreef Linnie20v het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar de Alice in Wonderland 'collectie' van OPI.
Ze hebben er ook een glitterblauw in zitten, en ik hoop dat die net zo mooi is als Dorothy Who?
[ afbeelding ]
Es, sterkte!!
ah, getver, da's echt balenquote:Op donderdag 3 december 2009 10:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n Transdesignbestelling staat al twee dagen bij de buren. Heb al 5 keer aangebeld maar ze zijn steeds niet thuis.. Ik wil m'n lakjes!
ik heb hem via td gekocht en ben er erg blij mee. ik vind hem erg prettig vijlenquote:Op donderdag 3 december 2009 09:32 schreef MvA83 het volgende:
Weet iemand of de glazen vijl van OPI een goede vijl is?
Hmm, ik voel een eerste bestelling bij TD aankomenquote:Op donderdag 3 december 2009 10:46 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
ik heb hem via td gekocht en ben er erg blij mee. ik vind hem erg prettig vijlen
ik gebruik seche vitequote:Op donderdag 3 december 2009 10:54 schreef Linnie20v het volgende:
@ Mensen waar s'nachts al de ChinaGlaze chipt:
Welke topcoat gebruiken jullie? Want ik heb geen problemen met die lakjesGebruik de Seche Vite.
quote:Op donderdag 3 december 2009 09:32 schreef MvA83 het volgende:
Weet iemand of de glazen vijl van OPI een goede vijl is?
quote:Op woensdag 2 december 2009 23:02 schreef MissJ het volgende:
[..]
prachtige mooie OPI kleur![]()
IOPI.
Mijn volgende TD bestelling gaat alleen maar OPI worden denk ik![]()
En je kat![]()
![]()
![]()
Ik zal eens kijken of mijn katten hun nagels ook willen showen binnenkort
3in1 Topcoat (oid) van Rimmel, tot nu toe alleen bij CG dat ie zo snel chipte, andere lakjes nooit zo snel.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:54 schreef Linnie20v het volgende:
@ Mensen waar s'nachts al de ChinaGlaze chipt:
Welke topcoat gebruiken jullie? Want ik heb geen problemen met die lakjesGebruik de Seche Vite.
Oh welke plate is datquote:Op donderdag 3 december 2009 11:15 schreef L-E-A het volgende:
Mijn eerste konad probeersel:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Heb meteen zo'n beetje alle plaatjes maar uitgeprobeerdNog lang niet perfect zoals het moet.
Maar ik vind die plate echt heel mooi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |