Nu welquote:
Ik vond je nog best snel hoor!!quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:48 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Nu wel![]()
Effe een borrel achterover slaan en dan aan de lak. Eerst die glittermeuk er vanaf zien te krijgen.
tof, die tabellen van jou.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:54 schreef Daph_ het volgende:
Ik sta in de OP![]()
Zometeen de lak er maar eens vanaf halen en bedenken welke ik er daarna op ga doen
Welke?quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
tof, die tabellen van jou.![]()
ik heb 5 sally hansen prisms op evilbay gekocht, wie kwam er ook alweer met die link?
was jij dat?
Ow die is zo heerlijkquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:03 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik heb Sally Hansen handcreme. Sinaasappel
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Welke?
Dat was ik jaLief doen he, ik heb Lush nog onderweg
Parijs!!quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:18 schreef PeRi het volgende:
bedenken wat ik op ga doen dit weekend, hip zijn in Paris
.
Mooi dat mattequote:Op dinsdag 1 december 2009 20:25 schreef Lindytje het volgende:
Matte!!!!!(het is Diamont cosmetics met Orly Satin Seal)
[ afbeelding ]
Dit is het verschil met en zonder topcoat. Let niet op de afwerking, moet nog bijwerken en konadden...)![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Parijs!!Hoppa, naar de mega-sephora jij!!!
(champs elyssees) Ik ben er een maandje geleden geweest..
Nice! Wat moest je ervoor betalen?quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:15 schreef Mirjam het volgende:
ik heb de pink rose diamond, amber ruby, bronze ruby, ruby sapphire, garnet lapis
auwquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:48 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nice! Wat moest je ervoor betalen?
Ik ga een reddingsactie voor mijn duimnagel starten, blijkbaar zat er een randje/scheurtje en net bleef ik haken en nu issie ingescheurdTot in het roze gedeelte van mijn nagel
Edit: tot in mijn vlees!!
Oh dat is best leuk voor die lakken, ze zijn moeilijk te vindenquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:54 schreef Mirjam het volgende:
[..]
auw
euhm, ik moest er, in totaal, iets van 35 dollar voor betalen, wordt zo'n 20 euro (ietsje meer)
wel een tof kleurtje!!quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:42 schreef Mirjam het volgende:
china glaze ginger
[ afbeelding ]
nog stees geen goeie plek gevonden om gelijkende foto's te maken
Thanx!! Dit is eigenlijk gewoon zo gelakt! ietsiepietsie bijgewerkt, rechterhand moet altijd veel meer bijgewerkt worden, ben rechts....quote:
Oh, en ik wil ook nog wel een lakje uit de OMG collectie!!quote:Op woensdag 2 december 2009 00:52 schreef Tegan het volgende:
Je mag wel China Glaze Millennium erbij bestellen voor mij, en ik geloof dat MiMu ook een lakje wilde...
Leuke kleur! En zag gisteravond op youtube een nagelverharder voorbij komen waar dat meisje helemaal lyrisch van was...quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:42 schreef Mirjam het volgende:
china glaze ginger
[ afbeelding ]
nog steeds geen goeie plek gevonden om gelijkende foto's te maken
Sweet! Een paars met zwarte french...quote:
Poezzie...quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:51 schreef snkr-xxx het volgende:
Wiehoe en fok doet het weer![]()
Mams Romika en ik hebben vanavond weer gelakt, want helaas was die antieke nagellak van gister niet bestand tegen een nachtje dekbed.![]()
We gingen enthousiast aan de gang met OPI Pink before you leap over een laagje Miss helen nr 147 (dacht ik):
[ afbeelding ]
Romika:
[ afbeelding ]
En ik:
[ afbeelding ]
En de kat wilde z'n nagels ook wel even showen![]()
[ afbeelding ]
Alleen, we waren klaar met lakken en toen waren we het al zat, het is beeeetje een oma kleur, volgende keer weer wat flitsenders
![]()
Maar heb ook al m'n nagellak thuis in Utrecht staan, dus je moet toch wat he
In 't daglicht issie nog best okquote:Op woensdag 2 december 2009 07:39 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Leuke kleur! En zag gisteravond op youtube een nagelverharder voorbij komen waar dat meisje helemaal lyrisch van was...
Als je wilt kan ik voor je terug kijken, of ik 'm nog kan vinden.
[..]
Sweet! Een paars met zwarte french...![]()
[..]
Poezzie...![]()
Ik vind dit wel een leuke kleur hoor!
Tam, maar wel leuk...
Ik dacht al, post Loqi nou minder foto's??quote:Op woensdag 2 december 2009 10:18 schreef Loqi het volgende:
Ik heb al bijna een week hetzelfde opgewoon geen tijd om te lakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |