Nu welquote:
Ik vond je nog best snel hoor!!quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:48 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Nu wel![]()
Effe een borrel achterover slaan en dan aan de lak. Eerst die glittermeuk er vanaf zien te krijgen.
tof, die tabellen van jou.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:54 schreef Daph_ het volgende:
Ik sta in de OP![]()
Zometeen de lak er maar eens vanaf halen en bedenken welke ik er daarna op ga doen
Welke?quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
tof, die tabellen van jou.![]()
ik heb 5 sally hansen prisms op evilbay gekocht, wie kwam er ook alweer met die link?
was jij dat?
Ow die is zo heerlijkquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:03 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik heb Sally Hansen handcreme. Sinaasappel
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Welke?
Dat was ik jaLief doen he, ik heb Lush nog onderweg
Parijs!!quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:18 schreef PeRi het volgende:
bedenken wat ik op ga doen dit weekend, hip zijn in Paris
.
Mooi dat mattequote:Op dinsdag 1 december 2009 20:25 schreef Lindytje het volgende:
Matte!!!!!(het is Diamont cosmetics met Orly Satin Seal)
[ afbeelding ]
Dit is het verschil met en zonder topcoat. Let niet op de afwerking, moet nog bijwerken en konadden...)![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Parijs!!Hoppa, naar de mega-sephora jij!!!
(champs elyssees) Ik ben er een maandje geleden geweest..
Nice! Wat moest je ervoor betalen?quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:15 schreef Mirjam het volgende:
ik heb de pink rose diamond, amber ruby, bronze ruby, ruby sapphire, garnet lapis
auwquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:48 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nice! Wat moest je ervoor betalen?
Ik ga een reddingsactie voor mijn duimnagel starten, blijkbaar zat er een randje/scheurtje en net bleef ik haken en nu issie ingescheurdTot in het roze gedeelte van mijn nagel
Edit: tot in mijn vlees!!
Oh dat is best leuk voor die lakken, ze zijn moeilijk te vindenquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:54 schreef Mirjam het volgende:
[..]
auw
euhm, ik moest er, in totaal, iets van 35 dollar voor betalen, wordt zo'n 20 euro (ietsje meer)
wel een tof kleurtje!!quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:42 schreef Mirjam het volgende:
china glaze ginger
[ afbeelding ]
nog stees geen goeie plek gevonden om gelijkende foto's te maken
Thanx!! Dit is eigenlijk gewoon zo gelakt! ietsiepietsie bijgewerkt, rechterhand moet altijd veel meer bijgewerkt worden, ben rechts....quote:
Oh, en ik wil ook nog wel een lakje uit de OMG collectie!!quote:Op woensdag 2 december 2009 00:52 schreef Tegan het volgende:
Je mag wel China Glaze Millennium erbij bestellen voor mij, en ik geloof dat MiMu ook een lakje wilde...
Leuke kleur! En zag gisteravond op youtube een nagelverharder voorbij komen waar dat meisje helemaal lyrisch van was...quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:42 schreef Mirjam het volgende:
china glaze ginger
[ afbeelding ]
nog steeds geen goeie plek gevonden om gelijkende foto's te maken
Sweet! Een paars met zwarte french...quote:
Poezzie...quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:51 schreef snkr-xxx het volgende:
Wiehoe en fok doet het weer![]()
Mams Romika en ik hebben vanavond weer gelakt, want helaas was die antieke nagellak van gister niet bestand tegen een nachtje dekbed.![]()
We gingen enthousiast aan de gang met OPI Pink before you leap over een laagje Miss helen nr 147 (dacht ik):
[ afbeelding ]
Romika:
[ afbeelding ]
En ik:
[ afbeelding ]
En de kat wilde z'n nagels ook wel even showen![]()
[ afbeelding ]
Alleen, we waren klaar met lakken en toen waren we het al zat, het is beeeetje een oma kleur, volgende keer weer wat flitsenders
![]()
Maar heb ook al m'n nagellak thuis in Utrecht staan, dus je moet toch wat he
In 't daglicht issie nog best okquote:Op woensdag 2 december 2009 07:39 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Leuke kleur! En zag gisteravond op youtube een nagelverharder voorbij komen waar dat meisje helemaal lyrisch van was...
Als je wilt kan ik voor je terug kijken, of ik 'm nog kan vinden.
[..]
Sweet! Een paars met zwarte french...![]()
[..]
Poezzie...![]()
Ik vind dit wel een leuke kleur hoor!
Tam, maar wel leuk...
Ik dacht al, post Loqi nou minder foto's??quote:Op woensdag 2 december 2009 10:18 schreef Loqi het volgende:
Ik heb al bijna een week hetzelfde opgewoon geen tijd om te lakken
quote:Op woensdag 2 december 2009 10:28 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ik dacht al, post Loqi nou minder foto's??
Dit was 270 Purple Dream. In het potje best heel paars maar op mijn nagels heel donker. Bijna zwart. Ik moest wel 3 laagjes lakken want het dekt heel slecht.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:29 schreef Maria2.0 het volgende:
Is dat de Almost Black van Catrice Mmascha? Die heb ik zelf en ik vind hem echt fabuleus!
Oeh dat klinkt tofquote:Op woensdag 2 december 2009 10:40 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb zilveren teennagelsEssence 19 Rock 'n' Roll... Cool lakje!!! Straks (na het autowassen) misschien ook op vingernagels, kijken of ik dan een fotootje kan maken.
Ja he van die paauw veren...heb die kleur door jou gekochtquote:Op woensdag 2 december 2009 14:08 schreef Daph_ het volgende:
Mijn pakketje van TD is niet meer traceerbaar sinds het de douane in de VS heeft verlaten (waar ie bijna een week heeft gelegen)![]()
Ik heb Nubar Peacock Feathers op, maar de kleurverandering valt me een beetje tegen..
Nou hij is donkerpaars en dat is op zich een mooie kleur, begrijp me niet verkeerdquote:Op woensdag 2 december 2009 14:21 schreef bernies het volgende:
[..]
Ja he van die paauw veren...heb die kleur door jou gekocht![]()
Misschien zwart eronder?
Okay, een mooie kleur is het sowieso! maar idd licht doet veel.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:01 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nou hij is donkerpaars en dat is op zich een mooie kleur, begrijp me niet verkeerdMaar op de blogs staat dattie Paars/blauw/goud/groen zou moeten zijn, maar verder dan donkerpaars en soms een béétje blauw komt ie niet..
Ik hoop dat het aan het licht ligt (no sunshine enzo) want dit was niet het effect wat ik verwacht had(kleurveranderingen bij Iris dust waren veel duidelijker zichtbaar)
Sparkling*nails? Euhm.. *checkt ebay* Ik had ze na ruim anderhalve week (12 dagen)..quote:Op woensdag 2 december 2009 15:09 schreef bernies het volgende:
[..]
Okay, een mooie kleur is het sowieso! maar idd licht doet veel.
Ik hoop dat ze er vandaag zijn, hoe lang duren de Nubars van ebay (ben de verkoper even kwijt maar dezelfde als waar jij ze vandaan hebt) meestal voordat je ze hebt?
Ik ben inmiddels helemaal voorzien.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:52 schreef Tegan het volgende:
Je mag wel China Glaze Millennium erbij bestellen voor mij, en ik geloof dat MiMu ook een lakje wilde...
Die zilveren gosh doettutnie met konad.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oeh dat klinkt tof. Foto graag
. Ik heb een zilver van Gosh die ik zondag krijg, hoop dat die ook een beetje werkt om te stempelen.
Ik zie heel donker groen op de foto?quote:Op woensdag 2 december 2009 15:26 schreef Daph_ het volgende:
Voila: Nubar Peacock Feathers
Zoals ik het zie (binnen):
[ afbeelding ]
Het is een blauwe paars, heel donker, maar dus geen donkerblauw! Die glans zie ik wel af en toe, maar de kleur is dus niet helemaal accuraat (heb heel veel foto's geprobeerd, maar paars wil mijn camera niet laten zien)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In daglicht
Het groene heb ik dus in het echt nog niet kunnen bewonderen
* handjes met creme gaat insmeren *
Oh. Jammer!quote:Op woensdag 2 december 2009 15:45 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels helemaal voorzien.![]()
![]()
[..]
Die zilveren gosh doettutnie met konad.
Ja op de foto zie ik dat inderdaad ook, maar zelf heb ik het nog niet direct kunnen zien zeg maar.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zie heel donker groen op de foto?
hier ook nog niks van TDquote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 16:55 schreef mmascha het volgende:
Auw! Ik haal de lak van mijn duimnagel en scheur iets onder mijn nagel los. Ik heb pijn aan dat wat Obli altijd zegt dat je daar lief tegen moet zijn!
quote:
Nu heb ik wel een nieuw lakje verdiend he?!![]()
Leuke kleur en nog gefeliciteerd.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:05 schreef Tammymara het volgende:
Even snel dat Essence lakje (donkergroen) opgedaan om te kijken of het me bevalt (Gaat er zo weer af daarom is niet al te netjes)
Vind het een leuk kleurtje
Gisteren was ik jarig, Echt élke vrouw die er was, die wilde nagels lakken haha. Hebben we de halve avond nagels zitten lakken, allemaal enthousiast over de hoeveelheid lakjes
[ afbeelding ]
Oh dat is wel heel verdrietigquote:Op woensdag 2 december 2009 17:56 schreef es70 het volgende:
Verder. Vanmiddag Jajem, mijn bijna 19-jarige tank in moeten laten slapen
. Mijn jongste knul moest heel erg
.
[ afbeelding ]
Daar ga ik ff induiken hoe je dat doet. (de subfilters) TOF!quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:19 schreef Daph_ het volgende:
Speciaal voor Debsterr:
[ afbeelding ]
En als je op de kleur klikt ziet dat er zo uit:
[ afbeelding ]
Ik heb ook een draaitabel voor aantallen per merk, ongebruikte lakken en aantal lakken per soort (glitter, shimmer, creme enz)
Disclaimer: ik ben nog niet klaar met tellen dus nog niet alles staat erin![]()
Als je 2007 hebt kun je op de draaitabel klikken zodat je dat schermpje krijgt waarin je criteria kunt invullen/je draaitabel kunt inrichten, en dan hoef je alleen maar het hokje van je tweede/derde/vierde criterium aan te vinkenquote:Op woensdag 2 december 2009 19:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Daar ga ik ff induiken hoe je dat doet. (de subfilters) TOF!
Awww es, wat ontzettend klote! Heeeel dikke knuffelquote:Op woensdag 2 december 2009 17:56 schreef es70 het volgende:
Combineer een stomme eBay verkoper met een domme(that would be me indeed
) en je krijgt heel laat een pakje op je ouwe adres waar het aangenomen wordt door een bouwvakker die toevallig daar aan 't werk is
. Op hoop van zegen vrijdag de woningbouwvereniging gebeld of zij wellicht konden achterhalen waar en bij wie mijn pakketje was (met alleen een voornaam en datum). Zouden ze gaan proberen.
Maandag belden ze dat ze mijn pakje hadden en gaan toesturen. Ben benieuwd...
.
[ afbeelding ]
Errug mooi! Zo lekker vrolijk!quote:Op woensdag 2 december 2009 20:05 schreef PeRi het volgende:
Oei ik heb er nog een laagje overheen gedaan, en het glimt zo mooi![]()
!
Wat vreselijk voor je Es!quote:Op woensdag 2 december 2009 17:56 schreef es70 het volgende:
.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |