SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
Ik ben het zelf, ik zit te kijken wat ik voor kerstkado's kan shoppen voor Tiek en mijn oog viel op de spring-collections.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:42 schreef Oblivion het volgende:
Ben jij het Dago, of zit je te posten onder naam van Dago, Misstique?
Netjes.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:44 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik ben het zelf, ik zit te kijken wat ik voor kerstkado's kan shoppen voor Tiek en mijn oog viel op de spring-collections.
Ja, idd... nou ja, ik ga er maar van uit dat het wel weer wegtrekt! Maar ik vrees dat het 'af gaat zakken' en dat ik dan straks zo'n lelijke paarse wal heb...quote:Op woensdag 2 december 2009 22:38 schreef babyfeet het volgende:
zit er ook een gele rand omheen zo lijkt het op de foto .
vind het wel vreemd lijkt ook een beetje op een blauw oog
prachtige mooie OPI kleurquote:Op dinsdag 1 december 2009 23:51 schreef snkr-xxx het volgende:
Wiehoe en fok doet het weer![]()
Mams Romika en ik hebben vanavond weer gelakt, want helaas was die antieke nagellak van gister niet bestand tegen een nachtje dekbed.![]()
We gingen enthousiast aan de gang met OPI Pink before you leap over een laagje Miss helen nr 147 (dacht ik):
[ afbeelding ]
Romika:
[ afbeelding ]
En ik:
[ afbeelding ]
En de kat wilde z'n nagels ook wel even showen![]()
[ afbeelding ]
Alleen, we waren klaar met lakken en toen waren we het al zat, het is beeeetje een oma kleur, volgende keer weer wat flitsenders
![]()
Maar heb ook al m'n nagellak thuis in Utrecht staan, dus je moet toch wat he
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:53 schreef Lindytje het volgende:
PeRi: gaaf!!! Lekker Shiny!
En... kijk mijn oog!!! Zo werd ik vanmorgen wakker... geen idee wat er is gebeurd in mijn slaap! Ik had al wel twee dagen een wat dikker oog, ik dacht een geïrriteerd wimperhaartje ofzo, maar nu heb ik dus dit:
(even onder spoiler, want totaal offtopic)Oh..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gesprongen adertje?
Gaat vanzelf weer over, beetje camouflage erop en je ziet er niks meer van...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
♥Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV♥
Een van de vorige topic heb ik ook volzitten spammen met de nieuwe collecties, en idd het is veel van het zelfde, zit niet echt iets bij wat nog niet bekend is.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:48 schreef mmascha het volgende:
Ik vind die groene rechts en die blauwe en roze rechtsachter van UP nog best geinig eigenlijk.
Dan moet ik er nog even bij vermelden dat we pas de serie van UP onwijs hebben afgekraakt. Ik weet niet meer wie het wel of niet mooi vond. Meerderheid vond het niet veel bijzonders.
Die zijn mooi!quote:Op woensdag 2 december 2009 23:10 schreef Linnie20v het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar de Alice in Wonderland 'collectie' van OPI.
Ze hebben er ook een glitterblauw in zitten, en ik hoop dat die net zo mooi is als Dorothy Who?
[ afbeelding ]
Es, sterkte!!
Jaaaaa die lijken me zo tof! Ik heb Mad as a hatter en Off with her red al op mn lijstje staan. Ze komen in januari als het goed isquote:Op woensdag 2 december 2009 23:10 schreef Linnie20v het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar de Alice in Wonderland 'collectie' van OPI.
Ze hebben er ook een glitterblauw in zitten, en ik hoop dat die net zo mooi is als Dorothy Who?
[ afbeelding ]
Es, sterkte!!
ah, getver, da's echt balenquote:Op donderdag 3 december 2009 10:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n Transdesignbestelling staat al twee dagen bij de buren. Heb al 5 keer aangebeld maar ze zijn steeds niet thuis.. Ik wil m'n lakjes!
ik heb hem via td gekocht en ben er erg blij mee. ik vind hem erg prettig vijlenquote:Op donderdag 3 december 2009 09:32 schreef MvA83 het volgende:
Weet iemand of de glazen vijl van OPI een goede vijl is?
Hmm, ik voel een eerste bestelling bij TD aankomenquote:Op donderdag 3 december 2009 10:46 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
ik heb hem via td gekocht en ben er erg blij mee. ik vind hem erg prettig vijlen
ik gebruik seche vitequote:Op donderdag 3 december 2009 10:54 schreef Linnie20v het volgende:
@ Mensen waar s'nachts al de ChinaGlaze chipt:
Welke topcoat gebruiken jullie? Want ik heb geen problemen met die lakjesGebruik de Seche Vite.
quote:Op donderdag 3 december 2009 09:32 schreef MvA83 het volgende:
Weet iemand of de glazen vijl van OPI een goede vijl is?
quote:Op woensdag 2 december 2009 23:02 schreef MissJ het volgende:
[..]
prachtige mooie OPI kleur![]()
IOPI.
Mijn volgende TD bestelling gaat alleen maar OPI worden denk ik![]()
En je kat![]()
![]()
![]()
Ik zal eens kijken of mijn katten hun nagels ook willen showen binnenkort
3in1 Topcoat (oid) van Rimmel, tot nu toe alleen bij CG dat ie zo snel chipte, andere lakjes nooit zo snel.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:54 schreef Linnie20v het volgende:
@ Mensen waar s'nachts al de ChinaGlaze chipt:
Welke topcoat gebruiken jullie? Want ik heb geen problemen met die lakjesGebruik de Seche Vite.
Oh welke plate is datquote:Op donderdag 3 december 2009 11:15 schreef L-E-A het volgende:
Mijn eerste konad probeersel:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Heb meteen zo'n beetje alle plaatjes maar uitgeprobeerdNog lang niet perfect zoals het moet.
Maar ik vind die plate echt heel mooi!
Oh, succes!quote:Op donderdag 3 december 2009 13:51 schreef Daph_ het volgende:
@ MiMu, beterschap met de knokkels
@ Lindytje, beterschap met je oog! Ziet er niet fijn uit..
@ Buzz, succes met de krantenwijken, hoop voor je dat het dan droog is (hier regent het pijpenstelen) want koud + nat = niet lief voor de handjes..
@ Nieners, succes!
Ik moet over een half uur naar de huisarts voor mijn rugklachten
quote:Op donderdag 3 december 2009 15:06 schreef L-E-A het volgende:
Succes Daph_!
Ik heb de champagne van m'n nagels gehaald en heb nu 2nite op van de OMG collectie.
Wauw![]()
Hier even een voorbeeldje van de kleur (niet m'n eigen nagels)
[ afbeelding ]
Paars/blauw/lavendelachtig met een hele mooie holo er in. Echt een topkleur!
Kan je wel op korte termijn naar de fysio? Hoop voor jou dat het dan ook snel beter gaat!quote:Op donderdag 3 december 2009 15:37 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oooooh die is gorgeous!!
Terug van de dokter, ben bijna een uur weggeweest terwijl de dokter op 3 minuten lopen zit. Ik heb een doorverwijzing gekregen voor de fysio omdat dat er waarschijnlijk voor zal zorgen dat mijn rug sneller herstelt. Het waren geen typische whiplash symptomen en het was ook niet noodzakelijk om foto's te maken zei ze.
Goed gelukt!quote:Op donderdag 3 december 2009 15:52 schreef Loqi het volgende:
Jeej foto update! Vandaag eindelijk eens even lekker kunnen gaan zitten voor m'n nagels, dus er meteen maar langdurig werk van gemaakt: watermarble gedaan![]()
Brakke webcamfotos:
Links, met korte middelvinger![]()
[ afbeelding ]
Rechts, zonder lelijke, tot de huid afgebroken wijsvinger![]()
[ afbeelding ]
En m'n gebruikte tools (met cute varkentje) van links naar rechts: als basis hema zilver. Konad zwart en paars met hema zilver als marble. En als topcoat etos glitter
[ afbeelding ]
En met als basecoat ridefiller van de etos en etos topcoat over het geheel heen
Haaa daar is ze weerquote:Op donderdag 3 december 2009 15:52 schreef Loqi het volgende:
Jeej foto update! Vandaag eindelijk eens even lekker kunnen gaan zitten voor m'n nagels, dus er meteen maar langdurig werk van gemaakt: watermarble gedaan![]()
Brakke webcamfotos:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En m'n gebruikte tools (met cute varkentje) van links naar rechts: als basis hema zilver. Konad zwart en paars met hema zilver als marble. En als topcoat etos glitter
[ afbeelding ]
Nicequote:Op donderdag 3 december 2009 15:52 schreef Loqi het volgende:
Brakke webcamfotos:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze vind ik erg mooiquote:Op donderdag 3 december 2009 15:06 schreef L-E-A het volgende:
Succes Daph_!
Ik heb de champagne van m'n nagels gehaald en heb nu 2nite op van de OMG collectie.
Wauw![]()
[ afbeelding ]
Twee uur valt toch best mee! En zeker voor de mijn-momentjes! Nu lekker met koekjes op de bank genieten van je mooie nagels??quote:Op donderdag 3 december 2009 16:13 schreef Loqi het volgende:
Dank jullie wel![]()
@bernies: ik ben er bijna 2 uur mee bezig geweestmaar dat is wel met basecoat, onderkleur, vingers afplakken, marblen, alles schoonmaken (t blijft een braswerkje
), glitter lakken en topcoat lakken. En uiteraard alles tussendoor laten drogen (ik heb geen sneldrogende topcoat)
Maar ik vind het niet erg, had echt even een 'mij-momentje' nodig
Ooooh, mooi!quote:Op donderdag 3 december 2009 15:06 schreef L-E-A het volgende:
Succes Daph_!
Wauw![]()
[ afbeelding ]
*zucht...quote:Op donderdag 3 december 2009 15:52 schreef Loqi het volgende:
Brakke webcamfotos:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook al paars!quote:Op donderdag 3 december 2009 15:55 schreef mmascha het volgende:
Lea! Ik heb bijna hetzelfde op! Ik vind die van mij(Etos lakje) geweldig maar die van jou net iets mooier.
[ afbeelding ]
En met flits(jammer dat de zon niet schijnt want hij is bijna holo volgens mij):
[ afbeelding ]
Kijk mijn behang![]()
Dames beterschap allemaal! 2010 wordt een gezond jaar voor ons. Spreken we dat af?
Nieners succes bij de dokter!
Ik moest vanmorgen, had weer aften in mijn keel, heb ik begin dit jaar bijna 3 maanden mee gelopen. En gister kwam de rechtsbijstandsverzekering met iemand van de tegenpartij kijken hoe het met mij(en mijn nekklachten) gaat. Ik ben er weer klaar mee voor deze week.
Mooi Loqi! Mooie kleuren bij elkaar en goed gelukt ook!
quote:Op donderdag 3 december 2009 16:21 schreef bernies het volgende:
[..]
Twee uur valt toch best mee! En zeker voor de mijn-momentjes! Nu lekker met koekjes op de bank genieten van je mooie nagels??
Vind het bij een ander altijd mooier...quote:
Ik sluit me helemaal aan bij deze post!quote:Op donderdag 3 december 2009 16:51 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ooooh, mooi!![]()
[..]
*zucht...![]()
[..]
Ook al paars!![]()
Begin er zowaar aan te wennen..
QFT! Paarsquote:Op donderdag 3 december 2009 17:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik sluit me helemaal aan bij deze post!![]()
(behalve dat paars: lindypaars!)
- Konad stempellak werkt heel goed om te marblen omdat het zo veel pigment heeftquote:Op donderdag 3 december 2009 17:03 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en dan nog een marble vraag: welke kleuren/merken doen het goed? Was Konad wat?
Ik denk dat konad te snel opdroogt...quote:Op donderdag 3 december 2009 17:03 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en dan nog een marble vraag: welke kleuren/merken doen het goed? Was Konad wat?
Dankje!! Ook @Obli!quote:Op donderdag 3 december 2009 17:21 schreef Loqi het volgende:
[..]
- Konad stempellak werkt heel goed om te marblen omdat het zo veel pigment heeftveel lakker worden gewoon bijna doorzichtig als ze in het water uitvloeien omdat ze niet genoeg pigment hebben. (Maar deze duren dus wel wat langer om te drogen omdat konad stempellak eigenlijk niet geschikt is om mee te lakken) Hoe de gewone lak van konad werkt weet ik niet, die heb ik geen.
- Cremes werken beter als frost/shimmer/glitter
- Lichte kleuren vloeien vaak ook doorzichtig uit
- Neons doen het super
Ehm, ja dat is wel zo'n beetje wat ik op heb gemaakt uit mijn testsik heb het voor elke lak opgeschreven voor toekomstig gebruik
quote:Op donderdag 3 december 2009 17:36 schreef snkr-xxx het volgende:
Oh ja ik wilde mijn megagroei experiment maar beeindigen vandaag![]()
Had vanmorgen even voor het eerst de meetlat erbij gepakt, en het resultaat was verbluffend!![]()
De gewone nagel was in 10 dagen 1.5 mm gegroeid. Daar heb ik dus geen Herome Growth Explosion opgesmeerd. Op de zielige nagel daarentegen wel. Resultaat: 1.5 mm groei. Juist ja, HET DOET DUS HELEMAAL NIKS.
Nu stond erop dat het een kuur van 14 dagen was, maar ik verwacht in de nog 4 resterende dagen geen wonder meer, dus ik kap met elke avond braaf mn nagellak van de vinger te verwijderen, spul erop laten intrekken en weer opnieuw lakken.
Nou ja, weten we dat ook weer
Haha ik doe zelf ook zoquote:Op donderdag 3 december 2009 17:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
![]()
Sorry... maar hier moet ik even zo op doen:![]()
Maar niet geschoten is altijd mis!quote:Op donderdag 3 december 2009 17:42 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Haha ik doe zelf ook zohoor.
Ik wist het eigenlijk al van tevoren![]()
Erg goed gelukt voor een 1e keer zeg!quote:Op donderdag 3 december 2009 11:15 schreef L-E-A het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Heb meteen zo'n beetje alle plaatjes maar uitgeprobeerdNog lang niet perfect zoals het moet.
Prachtig zeg!!!quote:Op donderdag 3 december 2009 15:52 schreef Loqi het volgende:
Brakke webcamfotos:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goed gelukt hoor!quote:Op donderdag 3 december 2009 11:15 schreef L-E-A het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Errug mooi Nieners!quote:Op woensdag 2 december 2009 23:15 schreef Nieners het volgende:
Veel mooie lakjes trouwens weer! En wat gaan jullie hard....
Heb dezer dagen niet echt de mogelijkheid vaak langs te komen maar wilde wel mijn nagels voor vandaag showen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben er wel tevreden over en vind het steeds leuker om te lakken!
Hoop dat het met jullie allemaal goed gaat, ladies.
Beterschap met de handen.quote:Op woensdag 2 december 2009 23:59 schreef MinderMutsig het volgende:![]()
@snkr: ontstoken knokkels dus typt kut.
quote:Op donderdag 3 december 2009 18:08 schreef Tegan het volgende:
Ik heb mijn duimnagel verbrand. Merkte het pas te laat. Gelukkig was hij na wat vijlen weer beter
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |