quote:Op donderdag 3 december 2009 16:21 schreef bernies het volgende:
[..]
Twee uur valt toch best mee! En zeker voor de mijn-momentjes! Nu lekker met koekjes op de bank genieten van je mooie nagels??
Vind het bij een ander altijd mooier...quote:
Ik sluit me helemaal aan bij deze post!quote:Op donderdag 3 december 2009 16:51 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ooooh, mooi!![]()
[..]
*zucht...![]()
[..]
Ook al paars!![]()
Begin er zowaar aan te wennen..
QFT! Paarsquote:Op donderdag 3 december 2009 17:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik sluit me helemaal aan bij deze post!![]()
(behalve dat paars: lindypaars!)
- Konad stempellak werkt heel goed om te marblen omdat het zo veel pigment heeftquote:Op donderdag 3 december 2009 17:03 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en dan nog een marble vraag: welke kleuren/merken doen het goed? Was Konad wat?
Ik denk dat konad te snel opdroogt...quote:Op donderdag 3 december 2009 17:03 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en dan nog een marble vraag: welke kleuren/merken doen het goed? Was Konad wat?
Dankje!! Ook @Obli!quote:Op donderdag 3 december 2009 17:21 schreef Loqi het volgende:
[..]
- Konad stempellak werkt heel goed om te marblen omdat het zo veel pigment heeftveel lakker worden gewoon bijna doorzichtig als ze in het water uitvloeien omdat ze niet genoeg pigment hebben. (Maar deze duren dus wel wat langer om te drogen omdat konad stempellak eigenlijk niet geschikt is om mee te lakken) Hoe de gewone lak van konad werkt weet ik niet, die heb ik geen.
- Cremes werken beter als frost/shimmer/glitter
- Lichte kleuren vloeien vaak ook doorzichtig uit
- Neons doen het super
Ehm, ja dat is wel zo'n beetje wat ik op heb gemaakt uit mijn testsik heb het voor elke lak opgeschreven voor toekomstig gebruik
quote:Op donderdag 3 december 2009 17:36 schreef snkr-xxx het volgende:
Oh ja ik wilde mijn megagroei experiment maar beeindigen vandaag![]()
Had vanmorgen even voor het eerst de meetlat erbij gepakt, en het resultaat was verbluffend!![]()
De gewone nagel was in 10 dagen 1.5 mm gegroeid. Daar heb ik dus geen Herome Growth Explosion opgesmeerd. Op de zielige nagel daarentegen wel. Resultaat: 1.5 mm groei. Juist ja, HET DOET DUS HELEMAAL NIKS.
Nu stond erop dat het een kuur van 14 dagen was, maar ik verwacht in de nog 4 resterende dagen geen wonder meer, dus ik kap met elke avond braaf mn nagellak van de vinger te verwijderen, spul erop laten intrekken en weer opnieuw lakken.
Nou ja, weten we dat ook weer
Haha ik doe zelf ook zoquote:Op donderdag 3 december 2009 17:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
![]()
Sorry... maar hier moet ik even zo op doen:![]()
Maar niet geschoten is altijd mis!quote:Op donderdag 3 december 2009 17:42 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Haha ik doe zelf ook zohoor.
Ik wist het eigenlijk al van tevoren![]()
Erg goed gelukt voor een 1e keer zeg!quote:Op donderdag 3 december 2009 11:15 schreef L-E-A het volgende:
Mijn eerste konad probeersel:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Heb meteen zo'n beetje alle plaatjes maar uitgeprobeerdNog lang niet perfect zoals het moet.
Maar ik vind die plate echt heel mooi!
Prachtig zeg!!!quote:Op donderdag 3 december 2009 15:52 schreef Loqi het volgende:
Jeej foto update! Vandaag eindelijk eens even lekker kunnen gaan zitten voor m'n nagels, dus er meteen maar langdurig werk van gemaakt: watermarble gedaan![]()
Brakke webcamfotos:
Links, met korte middelvinger![]()
[ afbeelding ]
Rechts, zonder lelijke, tot de huid afgebroken wijsvinger![]()
[ afbeelding ]
En m'n gebruikte tools (met cute varkentje) van links naar rechts: als basis hema zilver. Konad zwart en paars met hema zilver als marble. En als topcoat etos glitter
[ afbeelding ]
En met als basecoat ridefiller van de etos en etos topcoat over het geheel heen
Goed gelukt hoor!quote:Op donderdag 3 december 2009 11:15 schreef L-E-A het volgende:
Mijn eerste konad probeersel:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Heb meteen zo'n beetje alle plaatjes maar uitgeprobeerdNog lang niet perfect zoals het moet.
Maar ik vind die plate echt heel mooi!
Errug mooi Nieners!quote:Op woensdag 2 december 2009 23:15 schreef Nieners het volgende:
Veel mooie lakjes trouwens weer! En wat gaan jullie hard....
Heb dezer dagen niet echt de mogelijkheid vaak langs te komen maar wilde wel mijn nagels voor vandaag showen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben er wel tevreden over en vind het steeds leuker om te lakken!
Hoop dat het met jullie allemaal goed gaat, ladies.
Beterschap met de handen.quote:Op woensdag 2 december 2009 23:59 schreef MinderMutsig het volgende:![]()
@snkr: ontstoken knokkels dus typt kut.
quote:Op donderdag 3 december 2009 18:08 schreef Tegan het volgende:
Ik heb mijn duimnagel verbrand. Merkte het pas te laat. Gelukkig was hij na wat vijlen weer beter
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |