Okay, das meuj ^^.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik ook
meteen betaald natuurlijk
nu mag ik dit jaar niks meer bestellen
ik had het de vorige keer in 8 dagen binnen
Mmmm....benieuwd!quote:Op donderdag 3 december 2009 22:56 schreef Mirjam het volgende:
dames, we gaan binnenkort zoiets leuks nagelachtigs doen
*enthousiast is*
leg de nagelkunstjes maar vast klaar
Oooooohquote:Op donderdag 3 december 2009 22:56 schreef Mirjam het volgende:
*enthousiast is*
Die plate is ECHT GAAFquote:Op vrijdag 4 december 2009 08:17 schreef L-E-A het volgende:
Ik heb nog even foto's gemaakt van 2nite, lastig om goed op de foto te krijgen!
De eerste foto is meer zoals de kleur is en op de 2e foto is de holo goed te zien.
Maar in het echt is het toch het mooist
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En zonet zwarte konad er over gedaan, nog niet helemaal tevreden maar het kan er mee door:
[ afbeelding ]
De randjes moet ik nog even bijwerken.
dawasdebedoelingookquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:38 schreef Loqi het volgende:
Gemeen Mirjam, je maakt ons allemaal veel te nieuwsgierig!
Ben er ook heel blij mee! Vind ook echt alle afbeeldingen die er op staan leuk. En dat kan ik van veel andere plates eerlijk gezegd niet zeggen. Kan 'm echt aanraden!quote:
*achter de schermen kijken gaatquote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:21 schreef Sjeen het volgende:
[..]
*achter de schermen kijken gaat
Nu ik zelf zo met mijn magels bezig ben, vallen de nagels van anderen me ook steeds meer op... Niet echt in positieve zin vaakWat een afgeklove zooi loopt er rond zeg!
You're mean!!!quote:Op donderdag 3 december 2009 22:56 schreef Mirjam het volgende:
*enthousiast is*
wat is tipwear?quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:27 schreef Daph_ het volgende:
Sinds ik zelf zo met mijn nagels bezig ben valt het me op dat ik maar één collega heb die ook nagellak draagt, en die heeft altijd zulke chippende nagellak op met een ongelovelijke hoeveelheid tipwear
Mooi!! Gaaf kleurtje!quote:Op vrijdag 4 december 2009 08:17 schreef L-E-A het volgende:
Ik heb nog even foto's gemaakt van 2nite, lastig om goed op de foto te krijgen!
De eerste foto is meer zoals de kleur is en op de 2e foto is de holo goed te zien.
Maar in het echt is het toch het mooist
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En zonet zwarte konad er over gedaan, nog niet helemaal tevreden maar het kan er mee door:
[ afbeelding ]
De randjes moet ik nog even bijwerken.
Van die randjes afgebladderde nagellak bij de tip van je nagel, dus door typen ofzoquote:
Die lijkt op Dirty Sexy Money van Misa die ze niet hebben bij TDquote:Op donderdag 3 december 2009 22:27 schreef bernies het volgende:
De Jade uit de Hong Kong is toch wel erg mooi:
[ afbeelding ]
ohja, dat heb ik ook veel, goftedommequote:Op vrijdag 4 december 2009 11:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Van die randjes afgebladderde nagellak bij de tip van je nagel, dus door typen ofzo![]()
Mijn collega heeft dat heel erg en het ziet er uit alsof ze onwijs onverzorgde nagels heeft.
zondag waarschijnlijkquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:35 schreef veels het volgende:
Wanneer kunnen we meer info verwachten Mirjam?
Volgens mij hoorde ik haar zeggen dat ze op zondag altijd haar nagels lakt, dus dat zou betekenen dat ze de lak er de hele week zo op laat zitten..quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ohja, dat heb ik ook veel, goftedomme
echt na 1 of 2 dagen al.
heb nu orly bonder besteld, hoop dat het dan verleden tijd is.
[..]
zondag waarschijnlijk
quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
Ohja, en dan maakte ik met labello en kohlpotlood zwarte lippen
Ik ben verliefd!quote:Op donderdag 3 december 2009 22:27 schreef bernies het volgende:
De Jade uit de Hong Kong is toch wel erg mooi:
[ afbeelding ]
Suzi Says Feng Shui, ook:
[ afbeelding ]
Maakt niet uit hoor, we zijn gek op alle nagelsquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:29 schreef Janetje het volgende:
Ik begin steeds beter te worden in lakken
Heb er alleen geen fotootjes van omdat ik meestal wat neutrale kleuren op heb (bruin/rozig/etc)
Ik ook!quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:33 schreef Nieners het volgende:
[..]
Ik ben verliefd!
Die moet ik allebei hebben..
Dat deed ik ook. Of met knalrood en zwart Marilyn Manson lippenquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
Ohja, en dan maakte ik met labello en kohlpotlood zwarte lippen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |