Hebben: Jade is the new Black en verder niet....quote:Op donderdag 3 december 2009 17:47 schreef Daph_ het volgende:
OPI Hong Kong Collectie!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto's van Daisybeauty.com
Hebbe: Jade is the new Black (foto 01 links), Dim sum plum (foto 01 rechts) en Meet me on the Star Ferry (foto 04 links)

Daar heb ik overheen gelezen denk ikquote:Op donderdag 3 december 2009 18:06 schreef krakkemieke het volgende:
Bedankt voor de tips voor het verwijderen van glitterlak!
Ik deed een wattenschijfje doormidden, zodat je 2 dunne schijfjes hebt en die knipte ik in stukjes. Dan wat aliminiumfolie en het was snel gebeurd.

.
.

quote:Op donderdag 3 december 2009 19:36 schreef bernies het volgende:
Ik vind trouwens de Alice in Wonderland lakjes wel mooi
En ben benieuwd naar de film:
[ afbeelding ]
 Die kat is gaaf!! Op het eerste gezicht eng maar hij heeft eigenlijk een heel lief hoofd!
 Die kat is gaaf!! Op het eerste gezicht eng maar hij heeft eigenlijk een heel lief hoofd!

Nee, gewoon engquote:Op donderdag 3 december 2009 19:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
 . En oooooh hoe fijn is vilt op je nagels, alufolie erom, en dan na een minuutje (op wat randjes na) zo je Ruby Pumps er in 1x af
. En oooooh hoe fijn is vilt op je nagels, alufolie erom, en dan na een minuutje (op wat randjes na) zo je Ruby Pumps er in 1x af  .
.

Dank je! Morgen ga ik het maar eens 'echt' proberen.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:35 schreef dieske87 het volgende:
[..]
Erg goed gelukt voor een 1e keer zeg!
Welke lak en plates heb je gebruikt?
 Alle figuurtjes die er op staan vind ik erg leuk! Moet even goed nadenken welke ik morgen ga gebruiken
  Alle figuurtjes die er op staan vind ik erg leuk! Moet even goed nadenken welke ik morgen ga gebruiken   

Hoe is het met je oog eigenlijk? al weggetrokken?quote:Op donderdag 3 december 2009 19:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
 (wordt over een paar dagen weer flink poetsen om het eraf te krijgen
 (wordt over een paar dagen weer flink poetsen om het eraf te krijgen   ) Vandaag mijn gelsetje nog niet binnen
 ) Vandaag mijn gelsetje nog niet binnen  hopelijk morgen dan maar!
 hopelijk morgen dan maar!

Koop vilt, echt waarquote:Op donderdag 3 december 2009 20:00 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Hoe is het met je oog eigenlijk? al weggetrokken?
Ik heb nou grijze nageltjes met heel veel glitter erover(wordt over een paar dagen weer flink poetsen om het eraf te krijgen
) Vandaag mijn gelsetje nog niet binnen
hopelijk morgen dan maar!
 .
.

Vilt? Lol, gewoon een half wattenschijfje.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee, gewoon eng. En oooooh hoe fijn is vilt op je nagels, alufolie erom, en dan na een minuutje (op wat randjes na) zo je Ruby Pumps er in 1x af
.

Als het niet beter zou werken zou ik niet iets aanbevelen dat je moet kopen. Ik heb nog betere ervaringen met vilt, want met wattenschijfjes heb ik het natuurlijk al geprobeerd. Die heb ik namelijk wel standaard in huis.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:05 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Vilt? Lol, gewoon een half wattenschijfje.

goed he? En morgenavond ga ik naar Anouk
 goed he? En morgenavond ga ik naar Anouk  .
.

Haske goed! En veel plezier morgen.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:12 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben overigens al ruim anderhalve week gestopt met rokengoed he? En morgenavond ga ik naar Anouk
.

Wat goed!!!!quote:Op donderdag 3 december 2009 20:12 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben overigens al ruim anderhalve week gestopt met rokengoed he? En morgenavond ga ik naar Anouk
.
 (ik durf zelfs geen poging te ondernemen omdat ik weet dat ik ga falen...
 (ik durf zelfs geen poging te ondernemen omdat ik weet dat ik ga falen...   )
 )

Ik ookquote:Op donderdag 3 december 2009 20:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wat goed!!!!(ik durf zelfs geen poging te ondernemen omdat ik weet dat ik ga falen...
)

Neh... zit er nog steeds net zo als gisteren... ik ga voor een gesprongen adertje. Hoewel dat dan een redelijk adertje moet zijn geweest...quote:Op donderdag 3 december 2009 20:00 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Hoe is het met je oog eigenlijk? al weggetrokken?

Bestelling gedaan bij boozyshop!! Verrassingspakket van 15 euro (dus 6 lakjes) en chainmail charm!!
 Bestelling gedaan bij boozyshop!! Verrassingspakket van 15 euro (dus 6 lakjes) en chainmail charm!!   (ik hoooooooooop dat ze za komen... maar ik vrees pas volgende week. Ze zijn er eerder zo snel geweest
 (ik hoooooooooop dat ze za komen... maar ik vrees pas volgende week. Ze zijn er eerder zo snel geweest   )
 )

. En met high shine topcoat erop glimt het als een malle!
. En met high shine topcoat erop glimt het als een malle!

Nee, dat heb ik niet... ik denk dat het wel wegtrek.! Maar wel lief!quote:Op donderdag 3 december 2009 20:30 schreef krakkemieke het volgende:
Heb je arnica lindy. M´n vraagteken is stuk. Dat helpt bij mij voor blauwe plekken.

Foto!quote:Op donderdag 3 december 2009 20:34 schreef Debsterr het volgende:
China Glaze Harmony dekt met 1 laagje perfect. En met high shine topcoat erop glimt het als een malle!

Nu geen zin om te uploaden, misschien zaterdag en anders maandagquote:
 .
.

Die is onderwegquote:Op donderdag 3 december 2009 20:34 schreef Debsterr het volgende:
China Glaze Harmony dekt met 1 laagje perfect. En met high shine topcoat erop glimt het als een malle!

Ik wil mijn pakketje wel graag vóór de kerst, dus hoop niet dat ie nu pas bij de douane in NL ligt
 Ik wil mijn pakketje wel graag vóór de kerst, dus hoop niet dat ie nu pas bij de douane in NL ligt  

.
.

Ik vind um doodengquote:Op donderdag 3 december 2009 19:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]

Waar heb jij het vilt gekocht? In de handwerkwinkel hier in de buurt vroegen ze voor twee a-4tjes evenveel als voor een potje China glazequote:

Hoest met je vingers? Kan je nog wel lakken? Of zit dat er ook niet in???quote:Op donderdag 3 december 2009 21:13 schreef MinderMutsig het volgende:
Even spammen Music video's: literal version

Bij een Singer zaakje in Breda, 5,55 euro voor 1,40x50/60cm geloof ikquote:Op donderdag 3 december 2009 21:15 schreef bernies het volgende:
[..]
Waar heb jij het vilt gekocht? In de handwerkwinkel hier in de buurt vroegen ze voor twee a-4tjes evenveel als voor een potje China glaze
 .
.

Het was er dus wel!quote:Op donderdag 3 december 2009 21:13 schreef MinderMutsig het volgende:
Even spammen Music video's: literal version

Ik heb meestal een half uur nodig, 10 wattenschijfjes en een halve fles remover ofzo..quote:
 en meestal moet ik dan nog restjes glitters wegvijlen..
 en meestal moet ik dan nog restjes glitters wegvijlen..  , waar koop je dat een beetje goedkoop?
 , waar koop je dat een beetje goedkoop?

Meh niet echt. Ga morgen Chinchilly op doen denk ik. Is mooi licht dus je ziet foutjes niet en papa en mama proof voor Sinterklaas.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:16 schreef bernies het volgende:
[..]
Hoest met je vingers? Kan je nog wel lakken? Of zit dat er ook niet in???

Ik hou het in mijn achterhoofd!quote:Op donderdag 3 december 2009 20:37 schreef krakkemieke het volgende:
Als het, ik zeg als, je een blauwe wal krijgt, dan ga je aan me denken!

en meestal moet ik dan nog restjes glitters wegvijlen..
 en meestal moet ik dan nog restjes glitters wegvijlen..  , waar koop je dat een beetje goedkoop=
 , waar koop je dat een beetje goedkoop= 

.
.

Januari of februari, preciezer is nog niet bekendquote:Op donderdag 3 december 2009 21:55 schreef Dagonet het volgende:
Is er al een precieze datum voor die OPI Alice? Ik ken nog wel iemand die daar wel een of twee van wil als kado.

. Ik heb suzi skis in the Pyrenees Suede al op en ik ben verliefd.
. Ik heb suzi skis in the Pyrenees Suede al op en ik ben verliefd.  .
.

Je zegt het goed, ga maar eens testen!quote:Op donderdag 3 december 2009 21:53 schreef Dagonet het volgende:
Dus als ik het goed begrijp dan leg je alufolie over je vingers, dat duw je aan met versnipperde wattenschijfjes en dat bind je in met vilt?
Ik snap het niet zo goed nog, leg eens uit?

Mooi!quote:Op donderdag 3 december 2009 22:18 schreef babyfeet het volgende:
ja heb ook weer eens een poging gedaan om te marbelen.
alleen krijg ik water onder de nagellak
en kleine belletjes maar het kan weer voor een paar dagen vooruit.
ik heb lauw water gepakt maar wat is nou de beste tempratuur ?
[ afbeelding ]
want ik krijg het niet zo mooi als ze op de filmpjes doen daar krijgen ze echt een motief ofzo
mij lukt dat niet

ZIjn zijn heel erg goed gelukt!quote:Op donderdag 3 december 2009 22:18 schreef babyfeet het volgende:
[ afbeelding ]
want ik krijg het niet zo mooi als ze op de filmpjes doen daar krijgen ze echt een motief ofzo
mij lukt dat niet

Eh ja.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:51 schreef Misstique het volgende:
En verdrink je zo'n stuk vilt dan ook in remover?

wat heb je toch een prachtige nagelsquote:Op donderdag 3 december 2009 22:18 schreef babyfeet het volgende:
[ afbeelding ]
mij lukt dat niet

'we' als ik wij van fok?quote:Op donderdag 3 december 2009 22:56 schreef Mirjam het volgende:
dames, we gaan binnenkort zoiets leuks nagelachtigs doen
*enthousiast is*
leg de nagelkunstjes maar vast klaar

binnenkort mooie lakjes!
 binnenkort mooie lakjes!  

ik ookquote:Op donderdag 3 december 2009 23:40 schreef Diconnected het volgende:

Kreeg 3 minuten geleden mail van Paypal, voor m'n transactie voor TD lakjes! En heb nu betaald! Oeeeeeeeh ik ben blijbinnenkort mooie lakjes!

Hoelang duurt het voordat het binnen is?

Okay, das meuj ^^.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik ook
meteen betaald natuurlijk
nu mag ik dit jaar niks meer bestellen
ik had het de vorige keer in 8 dagen binnen

Mmmm....benieuwd!quote:Op donderdag 3 december 2009 22:56 schreef Mirjam het volgende:
*enthousiast is*

Oooooohquote:Op donderdag 3 december 2009 22:56 schreef Mirjam het volgende:
*enthousiast is*

Die plate is ECHT GAAFquote:Op vrijdag 4 december 2009 08:17 schreef L-E-A het volgende:
Ik heb nog even foto's gemaakt van 2nite, lastig om goed op de foto te krijgen!
De eerste foto is meer zoals de kleur is en op de 2e foto is de holo goed te zien.
Maar in het echt is het toch het mooist
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En zonet zwarte konad er over gedaan, nog niet helemaal tevreden maar het kan er mee door:
[ afbeelding ]
De randjes moet ik nog even bijwerken.
 .
.

dawasdebedoelingookquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:38 schreef Loqi het volgende:
Gemeen Mirjam, je maakt ons allemaal veel te nieuwsgierig!

Ben er ook heel blij mee! Vind ook echt alle afbeeldingen die er op staan leuk. En dat kan ik van veel andere plates eerlijk gezegd niet zeggen. Kan 'm echt aanraden!quote:

*achter de schermen kijken gaatquote:

Wat een afgeklove zooi loopt er rond zeg!
 Wat een afgeklove zooi loopt er rond zeg!

quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:21 schreef Sjeen het volgende:
[..]
*achter de schermen kijken gaat
Nu ik zelf zo met mijn magels bezig ben, vallen de nagels van anderen me ook steeds meer op... Niet echt in positieve zin vaakWat een afgeklove zooi loopt er rond zeg!

You're mean!!!quote:Op donderdag 3 december 2009 22:56 schreef Mirjam het volgende:
*enthousiast is*

wat is tipwear?quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:27 schreef Daph_ het volgende:
Sinds ik zelf zo met mijn nagels bezig ben valt het me op dat ik maar één collega heb die ook nagellak draagt, en die heeft altijd zulke chippende nagellak op met een ongelovelijke hoeveelheid tipwear

Mooi!! Gaaf kleurtje!quote:Op vrijdag 4 december 2009 08:17 schreef L-E-A het volgende:
Ik heb nog even foto's gemaakt van 2nite, lastig om goed op de foto te krijgen!
De eerste foto is meer zoals de kleur is en op de 2e foto is de holo goed te zien.
Maar in het echt is het toch het mooist
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En zonet zwarte konad er over gedaan, nog niet helemaal tevreden maar het kan er mee door:
[ afbeelding ]
De randjes moet ik nog even bijwerken.

Van die randjes afgebladderde nagellak bij de tip van je nagel, dus door typen ofzoquote:

Die lijkt op Dirty Sexy Money van Misa die ze niet hebben bij TDquote:Op donderdag 3 december 2009 22:27 schreef bernies het volgende:
De Jade uit de Hong Kong is toch wel erg mooi:
[ afbeelding ]

ohja, dat heb ik ook veel, goftedommequote:Op vrijdag 4 december 2009 11:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Van die randjes afgebladderde nagellak bij de tip van je nagel, dus door typen ofzo
Mijn collega heeft dat heel erg en het ziet er uit alsof ze onwijs onverzorgde nagels heeft.

zondag waarschijnlijkquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:35 schreef veels het volgende:
Wanneer kunnen we meer info verwachten Mirjam?

Volgens mij hoorde ik haar zeggen dat ze op zondag altijd haar nagels lakt, dus dat zou betekenen dat ze de lak er de hele week zo op laat zitten..quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ohja, dat heb ik ook veel, goftedomme
echt na 1 of 2 dagen al.
heb nu orly bonder besteld, hoop dat het dan verleden tijd is.
[..]
zondag waarschijnlijk

?
 ? 

quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
Ohja, en dan maakte ik met labello en kohlpotlood zwarte lippen

Ik ben verliefd!quote:Op donderdag 3 december 2009 22:27 schreef bernies het volgende:
De Jade uit de Hong Kong is toch wel erg mooi:
[ afbeelding ]
Suzi Says Feng Shui, ook:
[ afbeelding ]

Maakt niet uit hoor, we zijn gek op alle nagelsquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:29 schreef Janetje het volgende:
Ik begin steeds beter te worden in lakken
Heb er alleen geen fotootjes van omdat ik meestal wat neutrale kleuren op heb (bruin/rozig/etc)
 , Gewoon posten die hap
 , Gewoon posten die hap   

Ik ook!quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:33 schreef Nieners het volgende:
[..]
Ik ben verliefd!
Die moet ik allebei hebben..

.
 .

.
.

Dat deed ik ook. Of met knalrood en zwart Marilyn Manson lippenquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
Ohja, en dan maakte ik met labello en kohlpotlood zwarte lippen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |