Nee, gewoon engquote:Op donderdag 3 december 2009 19:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die kat is gaaf!! Op het eerste gezicht eng maar hij heeft eigenlijk een heel lief hoofd!
Dank je! Morgen ga ik het maar eens 'echt' proberen.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:35 schreef dieske87 het volgende:
[..]
Erg goed gelukt voor een 1e keer zeg!
Welke lak en plates heb je gebruikt?
Hoe is het met je oog eigenlijk? al weggetrokken?quote:Op donderdag 3 december 2009 19:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die kat is gaaf!! Op het eerste gezicht eng maar hij heeft eigenlijk een heel lief hoofd!
Koop vilt, echt waarquote:Op donderdag 3 december 2009 20:00 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Hoe is het met je oog eigenlijk? al weggetrokken?
Ik heb nou grijze nageltjes met heel veel glitter erover(wordt over een paar dagen weer flink poetsen om het eraf te krijgen
) Vandaag mijn gelsetje nog niet binnen
hopelijk morgen dan maar!
Vilt? Lol, gewoon een half wattenschijfje.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee, gewoon eng. En oooooh hoe fijn is vilt op je nagels, alufolie erom, en dan na een minuutje (op wat randjes na) zo je Ruby Pumps er in 1x af
.
Als het niet beter zou werken zou ik niet iets aanbevelen dat je moet kopen. Ik heb nog betere ervaringen met vilt, want met wattenschijfjes heb ik het natuurlijk al geprobeerd. Die heb ik namelijk wel standaard in huis.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:05 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Vilt? Lol, gewoon een half wattenschijfje.
Haske goed! En veel plezier morgen.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:12 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben overigens al ruim anderhalve week gestopt met rokengoed he? En morgenavond ga ik naar Anouk
.
Wat goed!!!!quote:Op donderdag 3 december 2009 20:12 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben overigens al ruim anderhalve week gestopt met rokengoed he? En morgenavond ga ik naar Anouk
.
Ik ookquote:Op donderdag 3 december 2009 20:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wat goed!!!!(ik durf zelfs geen poging te ondernemen omdat ik weet dat ik ga falen...
)
Neh... zit er nog steeds net zo als gisteren... ik ga voor een gesprongen adertje. Hoewel dat dan een redelijk adertje moet zijn geweest...quote:Op donderdag 3 december 2009 20:00 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Hoe is het met je oog eigenlijk? al weggetrokken?
Nee, dat heb ik niet... ik denk dat het wel wegtrek.! Maar wel lief!quote:Op donderdag 3 december 2009 20:30 schreef krakkemieke het volgende:
Heb je arnica lindy. M´n vraagteken is stuk. Dat helpt bij mij voor blauwe plekken.
Foto!quote:Op donderdag 3 december 2009 20:34 schreef Debsterr het volgende:
China Glaze Harmony dekt met 1 laagje perfect. En met high shine topcoat erop glimt het als een malle!
Nu geen zin om te uploaden, misschien zaterdag en anders maandagquote:
Die is onderwegquote:Op donderdag 3 december 2009 20:34 schreef Debsterr het volgende:
China Glaze Harmony dekt met 1 laagje perfect. En met high shine topcoat erop glimt het als een malle!
Ik vind um doodengquote:Op donderdag 3 december 2009 19:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Waar heb jij het vilt gekocht? In de handwerkwinkel hier in de buurt vroegen ze voor twee a-4tjes evenveel als voor een potje China glazequote:
Hoest met je vingers? Kan je nog wel lakken? Of zit dat er ook niet in???quote:Op donderdag 3 december 2009 21:13 schreef MinderMutsig het volgende:
Even spammen Music video's: literal version
Bij een Singer zaakje in Breda, 5,55 euro voor 1,40x50/60cm geloof ikquote:Op donderdag 3 december 2009 21:15 schreef bernies het volgende:
[..]
Waar heb jij het vilt gekocht? In de handwerkwinkel hier in de buurt vroegen ze voor twee a-4tjes evenveel als voor een potje China glaze
Het was er dus wel!quote:Op donderdag 3 december 2009 21:13 schreef MinderMutsig het volgende:
Even spammen Music video's: literal version
Ik heb meestal een half uur nodig, 10 wattenschijfjes en een halve fles remover ofzo..quote:
Meh niet echt. Ga morgen Chinchilly op doen denk ik. Is mooi licht dus je ziet foutjes niet en papa en mama proof voor Sinterklaas.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:16 schreef bernies het volgende:
[..]
Hoest met je vingers? Kan je nog wel lakken? Of zit dat er ook niet in???
Ik hou het in mijn achterhoofd!quote:Op donderdag 3 december 2009 20:37 schreef krakkemieke het volgende:
Als het, ik zeg als, je een blauwe wal krijgt, dan ga je aan me denken!
Januari of februari, preciezer is nog niet bekendquote:Op donderdag 3 december 2009 21:55 schreef Dagonet het volgende:
Is er al een precieze datum voor die OPI Alice? Ik ken nog wel iemand die daar wel een of twee van wil als kado.
Je zegt het goed, ga maar eens testen!quote:Op donderdag 3 december 2009 21:53 schreef Dagonet het volgende:
Dus als ik het goed begrijp dan leg je alufolie over je vingers, dat duw je aan met versnipperde wattenschijfjes en dat bind je in met vilt?
Ik snap het niet zo goed nog, leg eens uit?
Mooi!quote:Op donderdag 3 december 2009 22:18 schreef babyfeet het volgende:
ja heb ook weer eens een poging gedaan om te marbelen.
alleen krijg ik water onder de nagellak![]()
en kleine belletjes maar het kan weer voor een paar dagen vooruit.
ik heb lauw water gepakt maar wat is nou de beste tempratuur ?
[ afbeelding ]
want ik krijg het niet zo mooi als ze op de filmpjes doen daar krijgen ze echt een motief ofzo
mij lukt dat niet
ZIjn zijn heel erg goed gelukt!quote:Op donderdag 3 december 2009 22:18 schreef babyfeet het volgende:
[ afbeelding ]
want ik krijg het niet zo mooi als ze op de filmpjes doen daar krijgen ze echt een motief ofzo
mij lukt dat niet
Eh ja.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:51 schreef Misstique het volgende:
En verdrink je zo'n stuk vilt dan ook in remover?
wat heb je toch een prachtige nagelsquote:Op donderdag 3 december 2009 22:18 schreef babyfeet het volgende:
[ afbeelding ]
mij lukt dat niet
'we' als ik wij van fok?quote:Op donderdag 3 december 2009 22:56 schreef Mirjam het volgende:
dames, we gaan binnenkort zoiets leuks nagelachtigs doen
*enthousiast is*
leg de nagelkunstjes maar vast klaar
ik ookquote:Op donderdag 3 december 2009 23:40 schreef Diconnected het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Kreeg 3 minuten geleden mail van Paypal, voor m'n transactie voor TD lakjes! En heb nu betaald! Oeeeeeeeh ik ben blijbinnenkort mooie lakjes!
![]()
Hoelang duurt het voordat het binnen is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |