quote:Op maandag 24 november 2008 02:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Daar is 'ie dan weer. De ''. Wat een geniepig achterbakse smiley, zeg.
.
[Crew+ Algemeen] Uitslagen FOK!awards 2008quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:06 schreef tuinfluiter het volgende:
Hoi,
Hadden het net in een topic over de uitslagen van de vFok!awards users verkiezingen 2008,
zou die uitslag nog een keer willen zien, waar kan ik de uitslag vinden van awards 2008?
[FOK!awards] Users
ben al aan het meelezenquote:Op zondag 29 november 2009 16:19 schreef Natalie het volgende:
Kan iemand even kijken naar Marokanen niet geïntegreerd maar Indonesiers wel?..makkelijk
'WAARHEID' doet een poging een topic te verstieren. Jammer van een topic als dit.
quote:Op maandag 30 november 2009 20:45 schreef Banzaiaap het volgende:
Wat een ranzig topic dit.
Rare kriebel en mijn neus en toen camera gepakt...
graag gedaan, maar nogmaals je opent geen topic in GC omdat je daar meer views krijgt, in GC kun je topics plaatsen die nergens anders thuis horen, en dit was zo overduidelijk DIG.quote:Op maandag 30 november 2009 19:49 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Klonk, misschien snap je nu waarom ik het topic ook in GC plaatste?
Geen internet verbinding! Hulp gevraagd.
124 views in 3 uur tijd waarvan zeker 50 views van me zelf.
Dit schiet voor geen reet op. Bedankt joh.
Hmzz. Never mind.quote:Op maandag 7 december 2009 00:40 schreef Suusje-V het volgende:
Pakistan
Kan iemand dat gezeik van die debiel Burakius wegflikkeren?
Hij lult alleen maar off-topic spam shit om mij te wijzen op m'n '/fail's over dingen die ik niet eens heb gezegd
ja, daar sta je ook om bekendquote:
quote:
Done. En niet meer doen natuurljkquote:Op zondag 13 december 2009 10:28 schreef LasTeR het volgende:
Yeah ik heb een date..
Dit is een post van 2 jaar terug maar mijn rekeningnummer staat er in.Zou deze verwijderd/aangepast kunnen worden? Vriendelijk bedankt!
En de daarop volgende quote als het mogelijk is.
quote:
zie hier de sluitpost in het 'lopende' topic: Dagcijfers 194quote:Op maandag 14 december 2009 18:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waar staan de nieuwe cijfers dan?
Waarom kan je niets meer vertellen wat te maken heeft met de dagcijfers? Dat gejank wanneer de nieuwe cijfers is ook niet leuk, maar kom op zeg.quote:Op maandag 14 december 2009 13:57 schreef Klonk het volgende:
het is heel simpel, geen sc, en zeker om dat ik in dat geval verzocht had niets te posten behalve de cijfertjes
er valt weinig te vertellen, een user (wie doet er niet toe) die post elke dag de cijfers die hij uit een query tevoorschijn tovert. Hij heeft hiervoor toestemming van de FA's. That's allquote:Op maandag 14 december 2009 22:58 schreef L.no het volgende:
[..]
Waarom kan je niets meer vertellen wat te maken heeft met de dagcijfers? Dat gejank wanneer de nieuwe cijfers is ook niet leuk, maar kom op zeg.
En zo'n uitleg geven in dat topic is onmogenlijk? Juist omdat er weinig om te vertellen valt, is het simpel om te doen. Om dat nou meteen te verwijderen vind ik overdreven.quote:Op maandag 14 december 2009 23:26 schreef BrandX het volgende:
[..]
er valt weinig te vertellen, een user (wie doet er niet toe) die post elke dag de cijfers die hij uit een query tevoorschijn tovert. Hij heeft hiervoor toestemming van de FA's. That's all.
Mag ik me niet gewoon iets afvragen waarom het ineens zo moet veranderen? Kan je ook normaal doen? Dankjewel.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:19 schreef GasTurbine het volgende:
L.no wat mankeer je dat je niet snapt dat het daar over fuxing cijfertjes gaat, nu kan ik niet kijken of ik erin voorkom. Dankjewel. Serpent.
dat is niet in eens zo verandert, is al een hele tijd zoquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:22 schreef L.no het volgende:
[..]
Mag ik me niet gewoon iets afvragen waarom het ineens zo moet veranderen? Kan je ook normaal doen? Dankjewel.
Het is al vreselijk veel keer uitgelegdquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:09 schreef L.no het volgende:
[..]
En zo'n uitleg geven in dat topic is onmogenlijk? Juist omdat er weinig om te vertellen valt, is het simpel om te doen. Om dat nou meteen te verwijderen vind ik overdreven.
Oke, bedankt voor je heldere uitleg.quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
Het is al vreselijk veel keer uitgelegdHeel erg vaak, tig keer enz.
Er zijn al heel vaak 'SC-achtige' probs geweest in dat topic, we hebben zelfs al een paar keer op het punt gestaan om het uberhaupt te sluiten. De reeks dus. Dus wanneer we voor de tigste keer zeggen dat men niet moet slowchatten, moet men dat gewoon niet doen. En als men vragen heeft kan dat ook hier.
iedereen moet zich gewoon eens beseffen dat T_T het volledig vrijwillig doet en ook wel eens een dagje of wat andere dingen te doen heeft. Daarnaast is hij ook afhankelijk van eventuele pc/netwerk probs. Zowel bij hem zelf als FOK! die een hick-up geeft.quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:22 schreef naatje_1 het volgende:
Zeg, nog even over die cijfers, voorheen was er een OP waarin oa stond dat als de dagcijfers er niet waren dat je dan The_Terminator moet PMen ed, kan die niet terug? Dat voorkomt een hoop gevraag en geklaag over de cijfers
No offence, ik ben echt niet zo van "wat mij niet boeit, mag een ander ook niet boeien"maar wat valt hier nou over te beslowchatten?quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:37 schreef Jotcha het volgende:
Een apart dagcijferslowchattopic wellicht?
no way, genoeg SC´s om je in te vermakenquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:37 schreef Jotcha het volgende:
Oke, zelfs dat gaat te ver.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:37 schreef Jotcha het volgende:
welk topic?quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:33 schreef Liejannuh het volgende:
Wil iemand het bedrag in de topictitel aanpassen naar ¤ 1278,36
Ow, en komen jullie ook eens gezellig kijken?
Dat wat o.a. in mijn sig staat.quote:
Overal en nergens lijkt me irritatie opwekken, dus geen goed ideequote:Op zondag 20 december 2009 09:38 schreef Liejannuh het volgende:
Vinden jullie het ok als ik de kerstactie overal en nergens in jullie subforum ga spammen?
[ afbeelding ]
Kerstactie: Fok! voor Madalief deel 3: ¤ 1498,36 binnen!
Ik was niet van plan om in alle topics te gaan spammen hoor, alleen in goedlopende topics. Daar posten veel mensen en het gaat hard, dus het is ook zo weer verdwenen.quote:Op zondag 20 december 2009 09:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
Overal en nergens lijkt me irritatie opwekken, dus geen goed idee
In topicreeksen waar je sowieso al komt, mag natuurlijk prima. Verder krijgt de actie al heel veel aandacht, dus de boodschap is vooral: don't overdo it, people might get nauseous
In MED is het een schouderklopje en die leest toch niemand?!quote:Op zondag 20 december 2009 10:32 schreef BrandX het volgende:
jullie hebben al MED gestaan toch? En in de V&A topics komt de aandacht naar voren, via FB topics komt aandacht.
het is een userding, en dat moet het ook zijn
Just don't overdo it is alles wat ik zeg.
ik lurk welquote:Op zondag 20 december 2009 10:38 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
In MED is het een schouderklopje en die leest toch niemand?!
Maar afijn, we staan idd ook in de Aankondigingen, dus echt klagen mogen we niet.
We willen alleen veel meer geld!Want daar kun je zo verschrikkelijk veel mee doen in Madagaskar!
Ik heb jullie trouwens nog niet gezien in het topic.
Ik wil het wel ruilen tegen pakweg zeven jaar gratis content schrijven voor deze sitequote:Op zondag 20 december 2009 10:38 schreef indahnesia.com het volgende:
Je kunt toch bannerruimte inkopen op fok? Nou, uitgelezen kans zou ik zeggen.
Stuur danny een PM, mss wil hij er wel aan meewerken. Niet geprobeerd is altijd misquote:Op zondag 20 december 2009 10:41 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Ik wil het wel ruilen tegen pakweg zeven jaar gratis content schrijven voor deze site
Dat kost geld en dat geld moet juist naar Madagaskar!quote:Op zondag 20 december 2009 10:38 schreef indahnesia.com het volgende:
Je kunt toch bannerruimte inkopen op fok? Nou, uitgelezen kans zou ik zeggen.
Ik voel me ook niet verplicht om daar te komen, doe per week een kleine 15 uur vrijwilligerswerk, lijkt me meer dan voldoende.quote:Op zondag 20 december 2009 10:38 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
In MED is het een schouderklopje en die leest toch niemand?!
Maar afijn, we staan idd ook in de Aankondigingen, dus echt klagen mogen we niet.
We willen alleen veel meer geld!Want daar kun je zo verschrikkelijk veel mee doen in Madagaskar!
Ik heb jullie trouwens nog niet gezien in het topic.
Vraag het Dannyquote:Op zondag 20 december 2009 10:41 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Ik wil het wel ruilen tegen pakweg zeven jaar gratis content schrijven voor deze site
Voor niets gaat de zon op en ja.quote:Op zondag 20 december 2009 10:42 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat kost geld en dat geld moet juist naar Madagaskar!
En daarbij, klik jij wel eens op een advertentebanner?
En wat zei Danny toen?quote:Op zondag 20 december 2009 11:49 schreef YPPY het volgende:
We hebben het Danny al gevraagd, hallo, we lopen hier al 10 jaar mee.
Je mist er nog een paar in je lijstje hoorquote:Op maandag 21 december 2009 13:30 schreef 9611Niels het volgende:
Al die slowchats hier in GC..
GRTDOJW 1337 +12: En nou optyfen met die baggersneeuw!! :(
[KSC # 1604] waar iglo's het woningtekort oplossen
[SC] The Lounge #917
Marokkanen op FOK! #26 - In before Nadiaschoonheid
Turken op FOK! (#216) Waar Rookert de weekend-eindbaas is!
Surinamers op FOK! #6 Lekker eten in Amsterdam op 14 Juni
Kan het niet wat minder?
Idd, ik heb pas de [Bi] reeks er nog uitgetieft hierquote:Op maandag 21 december 2009 13:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
Je mist er nog een paar in je lijstje hoor
En nee, het hoeft niet minder, maar zeker ook niet meer.
Dat vond ik dus ook, die staat nu, na heftig protest van de "van 2 walletjes eters", in SEX.quote:Op maandag 21 december 2009 13:35 schreef BrandX het volgende:
Een Bi reeks?
ut mot nie gekker worden nie
het topic is al helemaal wegquote:Op maandag 21 december 2009 18:43 schreef Ynske het volgende:
Misschien slim om de linkjes nog uit de OP te slopen? Turkse Boeken
Joehoequote:Op maandag 21 december 2009 22:43 schreef t-8one het volgende:
Moet dit topic Zo waardeloos en onbetrouwbaar is het OV dus
niet in: Treinverkeer maandag en op naar de dinsdag #2!
?
En anders mag die van mij vast ook wel weer open.
Die ene gaat over de treinen en de andere over het OV in het algemeen, dus het is wel mooi zoquote:
Dat zijn uiteraard hele andere onderwerpen, dat ben ik met je eens, die van mij gaat over mijn ervaring en treinen met vertraging, ook weer heel iets anders, dus het slotje gaat er zo vanaf?quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die ene gaat over de treinen en de andere over het OV in het algemeen, dus het is wel mooi zo.
Dat van jou is meer een "lief dagboek"topic, ik zou een weblog beginnen dit is een discussieforumquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:15 schreef t-8one het volgende:
[..]
Dat zijn uiteraard hele andere onderwerpen, dat ben ik met je eens, die van mij gaat over mijn ervaring en treinen met vertraging, ook weer heel iets anders, dus het slotje gaat er zo vanaf?
Wel tof dat je hem gelezen hebt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat van jou is meer een "lief dagboek"topic, ik zou een weblog beginnen dit is een discussieforum.
Dat kanquote:Op woensdag 23 december 2009 22:35 schreef capricia het volgende:
Kan dit topic naar R&P verplaatst worden?
Hiv vriendin
Kolere wat een jostiquote:Op donderdag 24 december 2009 15:32 schreef Klonk het volgende:
god, wat loopt er ook een volk rond op FOK!
het zal aan de feestdagen liggenquote:Op donderdag 24 december 2009 15:32 schreef Klonk het volgende:
god, wat loopt er ook een volk rond op FOK!
nee, daar ligt het niet aanquote:Op donderdag 24 december 2009 15:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het zal aan de feestdagen liggen
done, al effies terugquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:01 schreef 9611Niels het volgende:
Passagiers scheiden op religie en het Spitsnieuws volk
Mag ie naar KLB? Heb hem per ongeluk in GC geopend.
Dat van alle (domme) topics die er de afgelopen dagen voorbij zijn gekomen uitgerekent de mijne wordt gesloten snap ik niet.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:26 schreef Klonk het volgende:
omdat het werkelijk waar niets deed, je plaatste een paar vage foto´s met de mededeling dat je er bent geweest, lief dagboek
Ik zie het. Overal sluit je topics met als afsluiter een botte reactie. Maar als jij je er goed bij voelt.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:35 schreef Klonk het volgende:
nah, troost je het is niet alleen jouw topic
Pleasequote:Op donderdag 7 januari 2010 10:30 schreef Qebbel het volgende:
Sluit ik ook nog eens het topic met zo'n stom bericht! En sorry KZ natuurlijk
![]()
Hier verder dus.
Edit: het moet 242 zijn! Wat nu??![]()
Het lastig vallen van onschuldige mensen en daarvoor FOK! als platform gebruiken.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:12 schreef John_Q het volgende:
Wat is dan precies de reden voor het sluiten van het topic?
Alle goede topics worden telkens gesloten, wordt er een beetje moe van.
Mên, het kan vermakelijk zijn. Kick het anders naar ONZ of iets dergelijks als je het niet in GC wil.quote:Op maandag 11 januari 2010 11:23 schreef HeatWave het volgende:
FOK! is geen huiswerkforum, en dit is dus ook niet de bedoeling.
Neequote:Op maandag 11 januari 2010 11:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mên, het kan vermakelijk zijn. Kick het anders naar ONZ of iets dergelijks als je het niet in GC wil.
Idd, wat een onzin om het dicht te gooien, er is zelfs een apart school&studie-subforum, gooi het dan naar 35.quote:Op maandag 11 januari 2010 11:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mên, het kan vermakelijk zijn. Kick het anders naar ONZ of iets dergelijks als je het niet in GC wil.
Euh, ik durf te wedden dat het een gigantisch populair topic wordt in ONZ, vooral als TS echt de zinnen gaat posten.quote:Op maandag 11 januari 2010 11:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee. Daar zitten ze in ONZ ook niet op te wachten, mensen die zich hiervoor aanmelden
.
Dat is voor discussies over school en studie, niet om mensen hun huiswerk oid te doenquote:Op maandag 11 januari 2010 11:25 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Idd, wat een onzin om het dicht te gooien, er is zelfs een apart school&studie-subforum, gooi het dan naar 35.
Kick het dan naar SES... Ja, ik weet dat FOK! hier niet voor bedoeld is. (Wat dat betreft geef ik je gelijk/spreek ik je niet tegen.) Maar zie het door de vingers ofzo. Ben gewoon benieuwd naar het verloop en het resultaat ervan.quote:Op maandag 11 januari 2010 11:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee. Daar zitten ze in ONZ ook niet op te wachten, mensen die zich hiervoor aanmelden
.
Wij modjes hoeven ook niet altijd gelijk hoorquote:
Dat hoef je mij niet te vertellen ex-collegaquote:Op maandag 11 januari 2010 11:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wij modjes hoeven ook niet altijd gelijk hoor.
Zag het, tnx,quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Topic zwak. Zeer NSFW plaatje.
quote:Op zondag 17 januari 2010 14:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Meld hier je onverklaarbare gebeurtenissen
Mag dit naar TRU, please?
primaquote:Op maandag 18 januari 2010 12:02 schreef Triggershot het volgende:
mag deze ook mee?
Ras en IQ | Donkere mensen zijn het....
Om die 3 posts?quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:06 schreef Ladylike het volgende:
kan die josti 0013379 verwijderd worden? het liefst uit de totale databases van fok
[KSC#1656]thuis verder zuipen
(er is dus vraag, en iets nieuws proberen moet toch kunnen?)quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:03 schreef BrandX het volgende:
ehm, nee.
er zijn genoeg SC's in GC, en er is al regelmatig gevraagd om deze SC en elke keer hebben we nee gezegd. Dus nu ook
Het is toch een onderwerp is waar leuk over gepraat kan worden is?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:12 schreef Klonk het volgende:
Nope, er is al eerder om gevraagd en we zien het echt niet zitten, enige wat daar gaat gebeuren is postopkrikkerij, er zijn genoeg SC´s je kunt altijd wel een plekje vinden, nog een SC is dus niet nodig.
er valt weinig over te praten.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:14 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Het is toch een onderwerp is waar leuk over gepraat kan worden is?
Ben je het niet eens met mijn punten dan? Je moet toch eens wat nieuws proberen?
Valt het je niet op dat er toch steeds ge SC'd wordt daar?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:15 schreef BrandX het volgende:
Wat Klonk zegt.
Het dagcijfertopic is een soort van mededelingentopic, die puur technisch-gemakklijk een gewoon open topic is.
En een service van een user. Niets meer niets minder.
En wat valt er in godsnaam over te pratenGewoon constateren hoeveel of hoe weinig je gepost hebt, en verder gaan met posten elders op de site. Niets meer en niets minder
.
ja, valt me zeker op, alleen gaat het in een groot aantal gevallen tussen dezelfde mensen die nou niets iets doen waar wij als modjes zeggen, ja daar doen we nog een SC voorquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:16 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Valt het je niet op dat er toch steeds ge SC'd wordt daar?
En dat jij het niet echt een onderwerp vindt om over te praten wil niet zeggen dat er geen mensen zijn die daar wel voor voelen. Can we at least try?
Mooi, dan is het in ieder geval besprokenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:16 schreef Klonk het volgende:
We hadden er net achter de schermen over,
Moah misschien een top-lijstje, maar voor de rest?quote:we staan altijd open voor nieuwe dingen, maar geen nieuwe SC, we hebben nu echt genoeg SC´s.
Je kunt de OP toch ook in het huidige dagcijfers topic verwerken ?
Ja, vooral de 83.000.000 gedeeld door 8 miljoen= 10 miljoen per inwoner was een pareltjequote:Op woensdag 27 januari 2010 21:37 schreef FunkyHomosapien het volgende:
83 mln voor Haiti, een land van 8mln inwoners
dit was pure kwaliteit, heb je uberhaupt de OP gelezen?
lachen toch?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, vooral de 83.000.000 gedeeld door 8 miljoen= 10 miljoen per inwoner was een pareltje.
Enorme kwaliteit idd....
Dat magquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:47 schreef deedeetee het volgende:
Ervaringen met langharige hond en hoogpolig kleed
Mag ik naar F&F of LF daar is dit topic wrs beter op zijn plaats ?
What else?quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:46 schreef 9611Niels het volgende:
Goedemorgen topic? Kun je daar iedereen goedemorgen wensen?
Ja, en een beetje kletsen, maar vooral dat laatste wordt dusdanig ingedamd en verboten dat ik het idee heb dat we beter in GC terecht kunnen. Voor mijn gevoel is alles relaxter hierquote:Op woensdag 10 februari 2010 17:46 schreef 9611Niels het volgende:
Goedemorgen topic? Kun je daar iedereen goedemorgen wensen?
quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en een beetje kletsen, maar vooral dat laatste wordt dusdanig ingedamd en verboten dat ik het idee heb dat we beter in GC terecht kunnen. Voor mijn gevoel is alles relaxter hier
Maar het is geen SC en het is iets wat tot 12:00 's ochtends in principe open blijft. Please?quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:49 schreef Klonk het volgende:
die past daar prima en we hebben al genoeg SC´s hier
nope, we zitten echt aan ons SC quota hierquote:Op woensdag 10 februari 2010 17:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar het is geen SC en het is iets wat tot 12:00 's ochtends in principe open blijft. Please?
Maar het is dus geen SCquote:Op woensdag 10 februari 2010 17:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
nope, we zitten echt aan ons SC quota hier
Okee, jammerquote:
En in ONZ worden alle SC's weggepest. Behalve de SC's die duidelijk in andere subfora thuishoren.quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
nope, we zitten echt aan ons SC quota hier
Dus als die het goedvinden mag het GM topic naar GC?quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:59 schreef Klonk het volgende:
daar moet je voor in het ONZ FB forum zijn
nee, de ONZ mods hebben niets te willen in GC, ik bedoel dat als je moeite hebt met de modstijl in ONZ dat je daar moet klagen, niet hierquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus als die het goedvinden mag het GM topic naar GC?
Je was jalours dat je niet in de TT stond ?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:03 schreef Klonk het volgende:
wacht ff, de koning van de bagger snapt niet wat er bagger is aan zijn eigen topic
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je was jalours dat je niet in de TT stond ?
dat soort topics gaan gewoon nergens over, horen al helemaal niet in GC thuis, en om er 10 jaar over te doen om 20k posts te halen is ook totaal geen prestatie, dus terecht slot.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:04 schreef Ringo het volgende:
Meer dan 20K op mijn account.
Met je pik in 't zuur gelegen?
Zeg, ga jij je schoonmoeder lastigvallen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:20 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, om een note als je zo blijft zeiken![]()
als jij ons niet meer lastig valtquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:21 schreef Ringo het volgende:
[..]
Zeg, ga jij je schoonmoeder lastigvallen.
hoeft vandaag nietquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:25 schreef Ringo het volgende:
[..]
Houd eens op met huilen en ga gewoon aan het werk.
het is wat, zo nu allebei een kusje en een knuffel en weer lief buiten gaan spelenquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:27 schreef zoalshetis het volgende:
toch wel een beetje party pooperig gedrag klonk.
whehehehequote:Op woensdag 17 februari 2010 12:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
het is wat, zo nu allebei een kusje en een knuffel en weer lief buiten gaan spelen
Omdat de ervaring leert in GC dat zo'n topic al snel verbaggert. Wat ook te zien is aan de twee reacties direct nadat TS aangeeft dat het opgelost is. En bagger doen we als het even kan niet aan, aldus het slot. Waarbij uberhaupt het openlaten dus geen toegevoegde waarde heeft.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:01 schreef Repeat het volgende:
Waarom niet?
Als niemand meer iets te zeggen heeft reageert er toch vanzelf wel niemand. Nu is de mogelijkheid er uberhaupt niet meer...
beetje hetzelfde als bos, knevel, godsdienst etc. weet wat goedis voor de mens.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 06:49 schreef Repeat het volgende:
Tips organiseren hospiteeravond
opgelost is toch geen reden voor een slotje? Waarom mogen wij hier geen andere dingen meer aan toevoegen
vind dat altijd zo achterlijk, die opgelost slotjes. Het zakt toch vanzelf wel weg als niemand er meer wat over te zeggen heeft...
dit denk ik nou ook al jarenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 06:49 schreef Repeat het volgende:
Tips organiseren hospiteeravond
opgelost is toch geen reden voor een slotje? Waarom mogen wij hier geen andere dingen meer aan toevoegen
vind dat altijd zo achterlijk, die opgelost slotjes. Het zakt toch vanzelf wel weg als niemand er meer wat over te zeggen heeft...
Wat een lulkoek. Kan je beter geen topics meer laten openen, heb je ook geen bagger meer.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
Omdat de ervaring leert in GC dat zo'n topic al snel verbaggert. Wat ook te zien is aan de twee reacties direct nadat TS aangeeft dat het opgelost is. En bagger doen we als het even kan niet aan, aldus het slot. Waarbij uberhaupt het openlaten dus geen toegevoegde waarde heeft.
Maar verder fijn dat er toch niks mee gedaan wordt.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:04 schreef Klonk het volgende:
er zijn daar nog inhoudelijke reacties, dat is een verschil, kleine nuances.
maar verder fijn dat je meedenkt enzo![]()
Die hadden in dat andere topic toch ook kunnen komen?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:04 schreef Klonk het volgende:
er zijn daar nog inhoudelijke reacties, dat is een verschil, kleine nuances.
maar verder fijn dat je meedenkt enzo![]()
het verschil tussen een vergiftiging of hersenkanker is nogal groot lijkt me...quote:Op maandag 22 februari 2010 14:09 schreef Flurry het volgende:
Heatwave, ik snap je moderatie niet in Wat is Wilders dun geworden zeg.. je verwijdert mijn tekst en laat die van
BasEnAad staan, terwijl ze m.i. exact hetzelfde zijn... gewoon domme grappen en zeker geen doodsverwensing.
Ik snap je echt niet, in beide gevallen gaat om een langzame dood en we wensen beiden niemand iets toe.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het verschil tussen een vergiftiging of hersenkanker is nogal groot lijkt me...
Toch zijn ze nu allebei wegquote:Op maandag 22 februari 2010 14:13 schreef Flurry het volgende:
[..]
Ik snap je echt niet, in beide gevallen gaat om een langzame dood en we wensen beiden niemand iets toe.
Prima oplossingquote:
Dat magquote:Op maandag 22 februari 2010 14:53 schreef Ladylike het volgende:
mag deze een schopje naar wgr?
Tijdschrift voor juristen
TS wil voor sluitingstijd antwoord
ik zie het en ben bezig. Thanks!quote:Op maandag 22 februari 2010 18:50 schreef Westbroek het volgende:
Een ware rel in de vorm van een slowchat.
Huisdieren vermoord en in Chinees eten verwerkt?
Donthate is gebanned en een van de forumregels is dat bans niet besproken worden op het forum. Een zgn. steuntopic doen we dus ook niet aan. Had donthate maar gewoon moeten doen en niet gebanned moeten worden. Eigen schuld dikke bult. Bans zetten we niet zomaar.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:41 schreef hakkelaar25 het volgende:
Dat donthate topic waarom is die dicht? mag je je eigen users niet steunen .Sorry wil niet zeikerig overkomen nu ik hier net nieuw ben wil alleen weten waarom
dat is dan geen gebande mod, dat is het grote verschilquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:47 schreef ThaOMG het volgende:
Als een mod steun nodig heeft laten jullie het wel open
Sinds wanneer is donthate gebanned ?quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat is dan geen gebande mod, dat is het grote verschil
Jij hebt het volgens mij niet helemaal gelezen hij is niet geband voor zover ik daar uit kon halen .Het ging erover dat die opgepakt was door de politie .Maar ik zal ophouden met zeuren hoor jullie zijn de baas en niet ikquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
Donthate is gebanned en een van de forumregels is dat bans niet besproken worden op het forum. Een zgn. steuntopic doen we dus ook niet aan. Had donthate maar gewoon moeten doen en niet gebanned moeten worden. Eigen schuld dikke bult. Bans zetten we niet zomaar.
Verder voegt het topic totaal niets toe, behalve gebagger.
Daarom dus.
Iemand die opgepakt word is niet per definitie schuldigquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:52 schreef Klonk het volgende:
en dan nog, iemand gaan steunen die met drugs bezig is
stuur hem een mailtje, topic is dicht en blijft hetquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:52 schreef hakkelaar25 het volgende:
[..]
Iemand die opgepakt word is niet per definitie schuldig
En dan ?quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:52 schreef Klonk het volgende:
en dan nog, iemand gaan steunen die met drugs bezig is
ah, ja sorry, je hebt gelijk, ff een te snelle conclusie van mijquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:50 schreef ThaOMG het volgende:
[..]
Sinds wanneer is donthate gebanned ?
dom, niet doen, overbodig, eigen schuld, dikke bultquote:
Te laat , ze hebben hem al gepaktquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
dom, niet doen, overbodig, eigen schuld, dikke bult
lekker op de blaren laten zitten, en gaan jullie weer braaf terug naar ONZquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:54 schreef ThaOMG het volgende:
[..]
Te laat , ze hebben hem al gepakt
Mag dit topic wel in ONZ dan ?quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
lekker op de blaren laten zitten, en gaan jullie weer braaf terug naar ONZ
En jij met hatenquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
je kunt ook gewoon stoppen met zeuren
Hij haat nietquote:
kom jij ook maar eens lekker dichtbij voor een kusje van ome Klonk dan, weet ik zeker dat ik je niet misquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:58 schreef ThaOMG het volgende:
[..]
Dit vroeg je gister ook al , nu is ze dood
Nahquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
kom jij ook maar eens lekker dichtbij voor een kusje van ome Klonk dan, weet ik zeker dat ik je niet mis
Bedankt voor de doodsverwensing trouwensquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
kom jij ook maar eens lekker dichtbij voor een kusje van ome Klonk dan, weet ik zeker dat ik je niet mis
ik wil je alleen maar een kusje gevenquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:01 schreef ThaOMG het volgende:
[..]
Bedankt voor de doodsverwensing trouwens
ah kom maar hier danquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik wil je alleen maar een kusje geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |