Dat magquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:47 schreef deedeetee het volgende:
Ervaringen met langharige hond en hoogpolig kleed
Mag ik naar F&F of LF daar is dit topic wrs beter op zijn plaats ?

What else?quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:46 schreef 9611Niels het volgende:
Goedemorgen topic? Kun je daar iedereen goedemorgen wensen?

Ja, en een beetje kletsen, maar vooral dat laatste wordt dusdanig ingedamd en verboten dat ik het idee heb dat we beter in GC terecht kunnen. Voor mijn gevoel is alles relaxter hierquote:Op woensdag 10 februari 2010 17:46 schreef 9611Niels het volgende:
Goedemorgen topic? Kun je daar iedereen goedemorgen wensen?

quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en een beetje kletsen, maar vooral dat laatste wordt dusdanig ingedamd en verboten dat ik het idee heb dat we beter in GC terecht kunnen. Voor mijn gevoel is alles relaxter hier

Maar het is geen SC en het is iets wat tot 12:00 's ochtends in principe open blijft. Please?quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:49 schreef Klonk het volgende:
die past daar prima en we hebben al genoeg SC´s hier

nope, we zitten echt aan ons SC quota hierquote:Op woensdag 10 februari 2010 17:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar het is geen SC en het is iets wat tot 12:00 's ochtends in principe open blijft. Please?

Maar het is dus geen SCquote:Op woensdag 10 februari 2010 17:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
nope, we zitten echt aan ons SC quota hier

Okee, jammerquote:

En in ONZ worden alle SC's weggepest. Behalve de SC's die duidelijk in andere subfora thuishoren.quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
nope, we zitten echt aan ons SC quota hier

Dus als die het goedvinden mag het GM topic naar GC?quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:59 schreef Klonk het volgende:
daar moet je voor in het ONZ FB forum zijn

nee, de ONZ mods hebben niets te willen in GC, ik bedoel dat als je moeite hebt met de modstijl in ONZ dat je daar moet klagen, niet hierquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus als die het goedvinden mag het GM topic naar GC?

Je was jalours dat je niet in de TT stond ?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:03 schreef Klonk het volgende:
wacht ff, de koning van de bagger snapt niet wat er bagger is aan zijn eigen topic

quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je was jalours dat je niet in de TT stond ?

dat soort topics gaan gewoon nergens over, horen al helemaal niet in GC thuis, en om er 10 jaar over te doen om 20k posts te halen is ook totaal geen prestatie, dus terecht slot.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:04 schreef Ringo het volgende:
Meer dan 20K op mijn account.
Met je pik in 't zuur gelegen?

Zeg, ga jij je schoonmoeder lastigvallen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:20 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, om een note als je zo blijft zeiken![]()

als jij ons niet meer lastig valtquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:21 schreef Ringo het volgende:
[..]
Zeg, ga jij je schoonmoeder lastigvallen.

hoeft vandaag nietquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:25 schreef Ringo het volgende:
[..]
Houd eens op met huilen en ga gewoon aan het werk.

het is wat, zo nu allebei een kusje en een knuffel en weer lief buiten gaan spelenquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:27 schreef zoalshetis het volgende:
toch wel een beetje party pooperig gedrag klonk.

whehehehequote:Op woensdag 17 februari 2010 12:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
het is wat, zo nu allebei een kusje en een knuffel en weer lief buiten gaan spelen

Omdat de ervaring leert in GC dat zo'n topic al snel verbaggert. Wat ook te zien is aan de twee reacties direct nadat TS aangeeft dat het opgelost is. En bagger doen we als het even kan niet aan, aldus het slot. Waarbij uberhaupt het openlaten dus geen toegevoegde waarde heeft.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:01 schreef Repeat het volgende:
Waarom niet?
Als niemand meer iets te zeggen heeft reageert er toch vanzelf wel niemand. Nu is de mogelijkheid er uberhaupt niet meer...

beetje hetzelfde als bos, knevel, godsdienst etc. weet wat goedis voor de mens.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 06:49 schreef Repeat het volgende:
Tips organiseren hospiteeravond
opgelost is toch geen reden voor een slotje? Waarom mogen wij hier geen andere dingen meer aan toevoegen
vind dat altijd zo achterlijk, die opgelost slotjes. Het zakt toch vanzelf wel weg als niemand er meer wat over te zeggen heeft...

dit denk ik nou ook al jarenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 06:49 schreef Repeat het volgende:
Tips organiseren hospiteeravond
opgelost is toch geen reden voor een slotje? Waarom mogen wij hier geen andere dingen meer aan toevoegen
vind dat altijd zo achterlijk, die opgelost slotjes. Het zakt toch vanzelf wel weg als niemand er meer wat over te zeggen heeft...

Wat een lulkoek. Kan je beter geen topics meer laten openen, heb je ook geen bagger meer.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
Omdat de ervaring leert in GC dat zo'n topic al snel verbaggert. Wat ook te zien is aan de twee reacties direct nadat TS aangeeft dat het opgelost is. En bagger doen we als het even kan niet aan, aldus het slot. Waarbij uberhaupt het openlaten dus geen toegevoegde waarde heeft.

Maar verder fijn dat er toch niks mee gedaan wordt.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:04 schreef Klonk het volgende:
er zijn daar nog inhoudelijke reacties, dat is een verschil, kleine nuances.
maar verder fijn dat je meedenkt enzo![]()

Die hadden in dat andere topic toch ook kunnen komen?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:04 schreef Klonk het volgende:
er zijn daar nog inhoudelijke reacties, dat is een verschil, kleine nuances.
maar verder fijn dat je meedenkt enzo![]()

het verschil tussen een vergiftiging of hersenkanker is nogal groot lijkt me...quote:Op maandag 22 februari 2010 14:09 schreef Flurry het volgende:
Heatwave, ik snap je moderatie niet in Wat is Wilders dun geworden zeg.. je verwijdert mijn tekst en laat die van
BasEnAad staan, terwijl ze m.i. exact hetzelfde zijn... gewoon domme grappen en zeker geen doodsverwensing.

Ik snap je echt niet, in beide gevallen gaat om een langzame dood en we wensen beiden niemand iets toe.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het verschil tussen een vergiftiging of hersenkanker is nogal groot lijkt me...

Toch zijn ze nu allebei wegquote:Op maandag 22 februari 2010 14:13 schreef Flurry het volgende:
[..]
Ik snap je echt niet, in beide gevallen gaat om een langzame dood en we wensen beiden niemand iets toe.

Prima oplossingquote:

Dat magquote:Op maandag 22 februari 2010 14:53 schreef Ladylike het volgende:
mag deze een schopje naar wgr?
Tijdschrift voor juristen
TS wil voor sluitingstijd antwoord

ik zie het en ben bezig. Thanks!quote:Op maandag 22 februari 2010 18:50 schreef Westbroek het volgende:
Een ware rel in de vorm van een slowchat.
Huisdieren vermoord en in Chinees eten verwerkt?

Donthate is gebanned en een van de forumregels is dat bans niet besproken worden op het forum. Een zgn. steuntopic doen we dus ook niet aan. Had donthate maar gewoon moeten doen en niet gebanned moeten worden. Eigen schuld dikke bult. Bans zetten we niet zomaar.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:41 schreef hakkelaar25 het volgende:
Dat donthate topic waarom is die dicht? mag je je eigen users niet steunen .Sorry wil niet zeikerig overkomen nu ik hier net nieuw ben wil alleen weten waarom

dat is dan geen gebande mod, dat is het grote verschilquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:47 schreef ThaOMG het volgende:
Als een mod steun nodig heeft laten jullie het wel open

Sinds wanneer is donthate gebanned ?quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat is dan geen gebande mod, dat is het grote verschil

Jij hebt het volgens mij niet helemaal gelezen hij is niet geband voor zover ik daar uit kon halen .Het ging erover dat die opgepakt was door de politie .Maar ik zal ophouden met zeuren hoor jullie zijn de baas en niet ikquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
Donthate is gebanned en een van de forumregels is dat bans niet besproken worden op het forum. Een zgn. steuntopic doen we dus ook niet aan. Had donthate maar gewoon moeten doen en niet gebanned moeten worden. Eigen schuld dikke bult. Bans zetten we niet zomaar.
Verder voegt het topic totaal niets toe, behalve gebagger.
Daarom dus.

Iemand die opgepakt word is niet per definitie schuldigquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:52 schreef Klonk het volgende:
en dan nog, iemand gaan steunen die met drugs bezig is

stuur hem een mailtje, topic is dicht en blijft hetquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:52 schreef hakkelaar25 het volgende:
[..]
Iemand die opgepakt word is niet per definitie schuldig

En dan ?quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:52 schreef Klonk het volgende:
en dan nog, iemand gaan steunen die met drugs bezig is

ah, ja sorry, je hebt gelijk, ff een te snelle conclusie van mijquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:50 schreef ThaOMG het volgende:
[..]
Sinds wanneer is donthate gebanned ?

dom, niet doen, overbodig, eigen schuld, dikke bultquote:

Te laat , ze hebben hem al gepaktquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
dom, niet doen, overbodig, eigen schuld, dikke bult

lekker op de blaren laten zitten, en gaan jullie weer braaf terug naar ONZquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:54 schreef ThaOMG het volgende:
[..]
Te laat , ze hebben hem al gepakt

Mag dit topic wel in ONZ dan ?quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
lekker op de blaren laten zitten, en gaan jullie weer braaf terug naar ONZ

En jij met hatenquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
je kunt ook gewoon stoppen met zeuren

Hij haat nietquote:

kom jij ook maar eens lekker dichtbij voor een kusje van ome Klonk dan, weet ik zeker dat ik je niet misquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:58 schreef ThaOMG het volgende:
[..]
Dit vroeg je gister ook al , nu is ze dood

Nahquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
kom jij ook maar eens lekker dichtbij voor een kusje van ome Klonk dan, weet ik zeker dat ik je niet mis

Bedankt voor de doodsverwensing trouwensquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
kom jij ook maar eens lekker dichtbij voor een kusje van ome Klonk dan, weet ik zeker dat ik je niet mis

ik wil je alleen maar een kusje gevenquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:01 schreef ThaOMG het volgende:
[..]
Bedankt voor de doodsverwensing trouwens

ah kom maar hier danquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik wil je alleen maar een kusje geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |