Ik wil ze allebei wel eens inzien eigenlijk. Ik denk dat het algemenere beter is, ik weet niet wat deze persoon zijn fetisj is op juridisch gebied.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:56 schreef McDucky het volgende:
Bedoel je echt vaktijschriften waarin jurisprudentie besproken wordt of iets algemener? Verder heb je dan op verschillende vakgebieden geloof ik nog verschillende tijdschriften.
Heeft geen losse nummers voor een try-out... Jammer...quote:
Ik zou het eigenlijk ook niet zo waarderen als iemand met een tijdschrift voor dir.secretaresses aan zou komenquote:Op maandag 22 februari 2010 14:10 schreef Bartaz het volgende:
...
Daarbij denk ik dat je weinig juridische blaadjes vindt waar advocaten en rechters echt op kicken, het is en blijft werk en de meesten zullen niet in hun vrije tijd enorm diepe juridische betogen proberen te doorgronden.
Geef 'm maar gewoon een abonnement op de Playboy, daar fappen rechters en advocaten op
Tja, hij kan dat natuurlijk zelf inschatten, misschien is die persoon wel enorm geobsedeerd door zijn werk, dan zou het wel een goede keus zijn.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik zou het eigenlijk ook niet zo waarderen als iemand met een tijdschrift voor dir.secretaresses aan zou komen
Als je de hele dag jurisprudentie aan het doorlezen bent fap je 's avonds overal opquote:Op maandag 22 februari 2010 14:19 schreef R2cksson het volgende:
Van deze persoon weet ik dat de wens voor zo'n blaadje al is uitgesproken. Alleen weet ik niet welk...
En op de playboy fappen doen we toch al sinds de basisschool niet meer...
dan is het in jouw geval dus WEL een goed ideequote:Op maandag 22 februari 2010 14:19 schreef R2cksson het volgende:
Van deze persoon weet ik dat de wens voor zo'n blaadje al is uitgesproken. Alleen weet ik niet welk...
En op de playboy fappen doen we toch al sinds de basisschool niet meer...
die was/is gratis en zal dus al aanwezig zijnquote:Op maandag 22 februari 2010 14:19 schreef Daniel1976 het volgende:
MR is het tijdschrift voor juristen
http://www.mr-online.nl/
En bij elsevier zullen ze ook nogwel wat hebben die zitten ook diep in de advocatuur.
Truequote:Op maandag 22 februari 2010 14:20 schreef Bartaz het volgende:
[..]
Tja, hij kan dat natuurlijk zelf inschatten, misschien is die persoon wel enorm geobsedeerd door zijn werk, dan zou het wel een goede keus zijn.
Ikzelf zou blijer zijn met een abonnement op de Playboy, voor de juridische interviews die er vaak in staan
[..]
Als je de hele dag jurisprudentie aan het doorlezen bent fap je 's avonds overal op
nee man, wacht maar ff tot hij in WGR staat...quote:Op maandag 22 februari 2010 14:37 schreef R2cksson het volgende:
Ik begrijp dat mijn plan faalt... Zonde!
Is ook niet voor mensen bekend met het vak, meer voor beginners zeg maar.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:03 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Heeft geen losse nummers voor een try-out... Jammer...
Maar redelijk duur (250 euro per jaar) en het is echt een basis, dus ik vermoed dat de ontvanger die al heeft of op het werk of zo leest...quote:Op maandag 22 februari 2010 14:51 schreef Afvoerput het volgende:
NJB is in de goede boekhandels wel te vinden.
http://www.filosofiemagazine.nl/index.htmlquote:Op maandag 22 februari 2010 14:49 schreef R2cksson het volgende:
En een goed filosofie tijdschrift dan? Eentje waar ik zometeen voor naar de boekhandel kan, anders is het fail op de verjaardag...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |