dat is dan geen gebande mod, dat is het grote verschilquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:47 schreef ThaOMG het volgende:
Als een mod steun nodig heeft laten jullie het wel open

Sinds wanneer is donthate gebanned ?quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat is dan geen gebande mod, dat is het grote verschil

Jij hebt het volgens mij niet helemaal gelezen hij is niet geband voor zover ik daar uit kon halen .Het ging erover dat die opgepakt was door de politie .Maar ik zal ophouden met zeuren hoor jullie zijn de baas en niet ikquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
Donthate is gebanned en een van de forumregels is dat bans niet besproken worden op het forum. Een zgn. steuntopic doen we dus ook niet aan. Had donthate maar gewoon moeten doen en niet gebanned moeten worden. Eigen schuld dikke bult. Bans zetten we niet zomaar.
Verder voegt het topic totaal niets toe, behalve gebagger.
Daarom dus.

Iemand die opgepakt word is niet per definitie schuldigquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:52 schreef Klonk het volgende:
en dan nog, iemand gaan steunen die met drugs bezig is

stuur hem een mailtje, topic is dicht en blijft hetquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:52 schreef hakkelaar25 het volgende:
[..]
Iemand die opgepakt word is niet per definitie schuldig

En dan ?quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:52 schreef Klonk het volgende:
en dan nog, iemand gaan steunen die met drugs bezig is

ah, ja sorry, je hebt gelijk, ff een te snelle conclusie van mijquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:50 schreef ThaOMG het volgende:
[..]
Sinds wanneer is donthate gebanned ?

dom, niet doen, overbodig, eigen schuld, dikke bultquote:

Te laat , ze hebben hem al gepaktquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
dom, niet doen, overbodig, eigen schuld, dikke bult

lekker op de blaren laten zitten, en gaan jullie weer braaf terug naar ONZquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:54 schreef ThaOMG het volgende:
[..]
Te laat , ze hebben hem al gepakt

Mag dit topic wel in ONZ dan ?quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
lekker op de blaren laten zitten, en gaan jullie weer braaf terug naar ONZ

En jij met hatenquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
je kunt ook gewoon stoppen met zeuren

Hij haat nietquote:

kom jij ook maar eens lekker dichtbij voor een kusje van ome Klonk dan, weet ik zeker dat ik je niet misquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:58 schreef ThaOMG het volgende:
[..]
Dit vroeg je gister ook al , nu is ze dood

Nahquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
kom jij ook maar eens lekker dichtbij voor een kusje van ome Klonk dan, weet ik zeker dat ik je niet mis

Bedankt voor de doodsverwensing trouwensquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
kom jij ook maar eens lekker dichtbij voor een kusje van ome Klonk dan, weet ik zeker dat ik je niet mis

ik wil je alleen maar een kusje gevenquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:01 schreef ThaOMG het volgende:
[..]
Bedankt voor de doodsverwensing trouwens

ah kom maar hier danquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik wil je alleen maar een kusje geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |