Ik vond 'm er juist gezond en opgewekt uitzien. Dat viel me wel op net op TVquote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:08 schreef NoShitSherlock het volgende:
Is er iemand anders opgevallen dat wilders opmerkelijk dunner geworden is. Hij ziet er echt ongezond uit gewoon. Is iemand anders dit opgevallen?
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vond 'm er juist gezond en opgewekt uitzien. Dat viel me wel op net op TV
Verder blijft het een flapdrol natuurlijk.
Dat zit er zeker bij Frits bij nu.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hij is 15 kilo afgevallen las ik gister ergens. Volgens mij wist Frits Wester dit te melden.
Whehehequote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:18 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Dat zit er zeker bij Frits bij nu.
Misschien de lichtval?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:14 schreef 78RPM het volgende:
De foto's...
Hij zag er vandaag niet alleen erg mager uit, hij had ook zo'n grauwe kleur op zijn gezicht!
[ afbeelding ]
Niet buiten, maar wel met daglicht. Geeft idd altijd een koelere tint.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:16 schreef Apuleius het volgende:
Het 1 is binnen en 't ander buiten. Niets aan de hand hoor.
Ah, dat had ik niet gezien.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:17 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Niet buiten, maar wel met daglicht. Geeft idd altijd een koelere tint.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wilders is vervangen door een look-a-like. schopje bnw.
dat zal het zijn ja!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wilders is vervangen door een look-a-like. schopje bnw.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |