Denk dat internet gebruiken bij een examen Nederlands al wel wat zegt over het niveau.quote:Op maandag 11 januari 2010 11:14 schreef ruud.nl het volgende:
Ben je te achterlijk om het zelf te doen dan?
Faal.quote:Op maandag 11 januari 2010 11:12 schreef Extra87 het volgende:
Ik heb dadelijk examen nederlands en ik mag internet gebruiken.
Moet lukken toch als autochtone Nederlander?quote:De bedoeling is dat ik foute zinnen krijg en deze moet ik herschrijven.
Faal nummer 2quote:Kan iemand zo vriendelijk zijn om deze dan te herschrijven als ik deze zinnen hier post?
En wat kan ik daarvoor kopen? He? He? Aan dank hebben we niets. Keiharde pegels zijn ervoor nodigquote:Ik zal u eeuwig dankbaar zijn!!!
Hoelaat heb je 'm? Heb zelf zo eerst tentamen, maar als het na 14.00 is moet je maar even pm'en.quote:Op maandag 11 januari 2010 11:16 schreef Extra87 het volgende:
Is het is een vrij hoog niveau dus willen deze mensen niet meer reageren.. ik loof 100 euro uit aan de gene die met de juiste antwoorden dadelijk komt
quote:
Dit dusquote:Op maandag 11 januari 2010 11:14 schreef ruud.nl het volgende:
Ben je te achterlijk om het zelf te doen dan?
quote:Op maandag 11 januari 2010 11:17 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Hoelaat heb je 'm? Heb zelf zo eerst tentamen, maar als het na 14.00 is moet je maar even pm'en.
Wat voor "opleiding" je ook doet; stop ermee nu je nog kanquote:Op maandag 11 januari 2010 11:16 schreef Extra87 het volgende:
Is het is een vrij hoog niveau dus willen deze mensen niet meer reageren
kwart over 1 begint het examen!quote:Op maandag 11 januari 2010 11:17 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Hoelaat heb je 'm? Heb zelf zo eerst tentamen, maar als het na 14.00 is moet je maar even pm'en.
MBO-niveau zeker? tering hey, als je zelfs in staat bent om een examen nederlands te verprutsen, ben je een echte falert.quote:Op maandag 11 januari 2010 11:16 schreef Extra87 het volgende:
Is het is een vrij hoog niveau dus willen deze mensen niet meer reageren.. ik loof 100 euro uit aan de gene die met de juiste antwoorden dadelijk komt
"Is het is".quote:Op maandag 11 januari 2010 11:16 schreef Extra87 het volgende:
En jij denkt dat ie dat redt voor vanmiddagquote:Op maandag 11 januari 2010 11:30 schreef zarGon het volgende:
Tevens:
[..]
"Is het is".
Het is óf degene óf diegene. Niet "de gene". Werk trouwens aan je zinsopbouw..
Valt dus nog mee!quote:Op maandag 11 januari 2010 11:12 schreef Extra87 het volgende:
Ik hep dalek eksame nederlans en ik mag internet gebruiken.
De bedoeling is dat ik faute sinne krijg en deze moet ik hersgrijfen.
Ken iemand zo vriendeluk sijn om deze dan te hersgrijfen als ik deze sinne hier post?
Ik zal uw eeuweg dankbaar sijn!!!
Dat is wel een beetje overdrevenquote:Op maandag 11 januari 2010 11:34 schreef ToT het volgende:
Ik verwachtte een OP als:
[..]
Valt dus nog mee!
Hoog niveau... dat laat je ook echt blijken...quote:Op maandag 11 januari 2010 11:16 schreef Extra87 het volgende:
Bestaat dat nog? LTS?quote:Op maandag 11 januari 2010 11:38 schreef Extra87 het volgende:
ghehehe mensen kom op ik wil wel slagen voor mijn lts!!!
Volgens mij stond ie eerst niet in ONZquote:Op maandag 11 januari 2010 11:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Hey, we zitten wel in ONZ he!Ik had dan ook verwacht dat het een hoax was!
Nee? Hoe heet dat dan tegenwoordig?quote:
Daar gaat de geloofwaardigheid van TS en zijn topic.quote:
VMBOquote:Op maandag 11 januari 2010 11:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee? Hoe heet dat dan tegenwoordig?
[..]
[..]
met deze post heb je je eigen topic verpest.quote:Op maandag 11 januari 2010 11:38 schreef Extra87 het volgende:
ghehehe mensen kom op ik wil wel slagen voor mijn lts!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |