Denk dat internet gebruiken bij een examen Nederlands al wel wat zegt over het niveau.quote:Op maandag 11 januari 2010 11:14 schreef ruud.nl het volgende:
Ben je te achterlijk om het zelf te doen dan?
Faal.quote:Op maandag 11 januari 2010 11:12 schreef Extra87 het volgende:
Ik heb dadelijk examen nederlands en ik mag internet gebruiken.
Moet lukken toch als autochtone Nederlander?quote:De bedoeling is dat ik foute zinnen krijg en deze moet ik herschrijven.
Faal nummer 2quote:Kan iemand zo vriendelijk zijn om deze dan te herschrijven als ik deze zinnen hier post?
En wat kan ik daarvoor kopen? He? He? Aan dank hebben we niets. Keiharde pegels zijn ervoor nodigquote:Ik zal u eeuwig dankbaar zijn!!!
Hoelaat heb je 'm? Heb zelf zo eerst tentamen, maar als het na 14.00 is moet je maar even pm'en.quote:Op maandag 11 januari 2010 11:16 schreef Extra87 het volgende:
Is het is een vrij hoog niveau dus willen deze mensen niet meer reageren.. ik loof 100 euro uit aan de gene die met de juiste antwoorden dadelijk komt
quote:
Dit dusquote:Op maandag 11 januari 2010 11:14 schreef ruud.nl het volgende:
Ben je te achterlijk om het zelf te doen dan?
quote:Op maandag 11 januari 2010 11:17 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Hoelaat heb je 'm? Heb zelf zo eerst tentamen, maar als het na 14.00 is moet je maar even pm'en.
Wat voor "opleiding" je ook doet; stop ermee nu je nog kanquote:Op maandag 11 januari 2010 11:16 schreef Extra87 het volgende:
Is het is een vrij hoog niveau dus willen deze mensen niet meer reageren
kwart over 1 begint het examen!quote:Op maandag 11 januari 2010 11:17 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Hoelaat heb je 'm? Heb zelf zo eerst tentamen, maar als het na 14.00 is moet je maar even pm'en.
MBO-niveau zeker? tering hey, als je zelfs in staat bent om een examen nederlands te verprutsen, ben je een echte falert.quote:Op maandag 11 januari 2010 11:16 schreef Extra87 het volgende:
Is het is een vrij hoog niveau dus willen deze mensen niet meer reageren.. ik loof 100 euro uit aan de gene die met de juiste antwoorden dadelijk komt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |