quote:Op maandag 24 november 2008 02:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Daar is 'ie dan weer. De ''. Wat een geniepig achterbakse smiley, zeg.
.
[Crew+ Algemeen] Uitslagen FOK!awards 2008quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:06 schreef tuinfluiter het volgende:
Hoi,
Hadden het net in een topic over de uitslagen van de vFok!awards users verkiezingen 2008,
zou die uitslag nog een keer willen zien, waar kan ik de uitslag vinden van awards 2008?
[FOK!awards] Users
ben al aan het meelezenquote:Op zondag 29 november 2009 16:19 schreef Natalie het volgende:
Kan iemand even kijken naar Marokanen niet geīntegreerd maar Indonesiers wel?..makkelijk
'WAARHEID' doet een poging een topic te verstieren. Jammer van een topic als dit.
quote:Op maandag 30 november 2009 20:45 schreef Banzaiaap het volgende:
Wat een ranzig topic dit.
Rare kriebel en mijn neus en toen camera gepakt...
graag gedaan, maar nogmaals je opent geen topic in GC omdat je daar meer views krijgt, in GC kun je topics plaatsen die nergens anders thuis horen, en dit was zo overduidelijk DIG.quote:Op maandag 30 november 2009 19:49 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Klonk, misschien snap je nu waarom ik het topic ook in GC plaatste?
Geen internet verbinding! Hulp gevraagd.
124 views in 3 uur tijd waarvan zeker 50 views van me zelf.
Dit schiet voor geen reet op. Bedankt joh.
Hmzz. Never mind.quote:Op maandag 7 december 2009 00:40 schreef Suusje-V het volgende:
Pakistan
Kan iemand dat gezeik van die debiel Burakius wegflikkeren?
Hij lult alleen maar off-topic spam shit om mij te wijzen op m'n '/fail's over dingen die ik niet eens heb gezegd
ja, daar sta je ook om bekendquote:
quote:
Done. En niet meer doen natuurljkquote:Op zondag 13 december 2009 10:28 schreef LasTeR het volgende:
Yeah ik heb een date..
Dit is een post van 2 jaar terug maar mijn rekeningnummer staat er in.Zou deze verwijderd/aangepast kunnen worden? Vriendelijk bedankt!
En de daarop volgende quote als het mogelijk is.
quote:
zie hier de sluitpost in het 'lopende' topic: Dagcijfers 194quote:Op maandag 14 december 2009 18:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waar staan de nieuwe cijfers dan?
Waarom kan je niets meer vertellen wat te maken heeft met de dagcijfers? Dat gejank wanneer de nieuwe cijfers is ook niet leuk, maar kom op zeg.quote:Op maandag 14 december 2009 13:57 schreef Klonk het volgende:
het is heel simpel, geen sc, en zeker om dat ik in dat geval verzocht had niets te posten behalve de cijfertjes
er valt weinig te vertellen, een user (wie doet er niet toe) die post elke dag de cijfers die hij uit een query tevoorschijn tovert. Hij heeft hiervoor toestemming van de FA's. That's allquote:Op maandag 14 december 2009 22:58 schreef L.no het volgende:
[..]
Waarom kan je niets meer vertellen wat te maken heeft met de dagcijfers? Dat gejank wanneer de nieuwe cijfers is ook niet leuk, maar kom op zeg.
En zo'n uitleg geven in dat topic is onmogenlijk? Juist omdat er weinig om te vertellen valt, is het simpel om te doen. Om dat nou meteen te verwijderen vind ik overdreven.quote:Op maandag 14 december 2009 23:26 schreef BrandX het volgende:
[..]
er valt weinig te vertellen, een user (wie doet er niet toe) die post elke dag de cijfers die hij uit een query tevoorschijn tovert. Hij heeft hiervoor toestemming van de FA's. That's all.
Mag ik me niet gewoon iets afvragen waarom het ineens zo moet veranderen? Kan je ook normaal doen? Dankjewel.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:19 schreef GasTurbine het volgende:
L.no wat mankeer je dat je niet snapt dat het daar over fuxing cijfertjes gaat, nu kan ik niet kijken of ik erin voorkom. Dankjewel. Serpent.
dat is niet in eens zo verandert, is al een hele tijd zoquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:22 schreef L.no het volgende:
[..]
Mag ik me niet gewoon iets afvragen waarom het ineens zo moet veranderen? Kan je ook normaal doen? Dankjewel.
Het is al vreselijk veel keer uitgelegdquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:09 schreef L.no het volgende:
[..]
En zo'n uitleg geven in dat topic is onmogenlijk? Juist omdat er weinig om te vertellen valt, is het simpel om te doen. Om dat nou meteen te verwijderen vind ik overdreven.
Oke, bedankt voor je heldere uitleg.quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
Het is al vreselijk veel keer uitgelegdHeel erg vaak, tig keer enz.
Er zijn al heel vaak 'SC-achtige' probs geweest in dat topic, we hebben zelfs al een paar keer op het punt gestaan om het uberhaupt te sluiten. De reeks dus. Dus wanneer we voor de tigste keer zeggen dat men niet moet slowchatten, moet men dat gewoon niet doen. En als men vragen heeft kan dat ook hier.
iedereen moet zich gewoon eens beseffen dat T_T het volledig vrijwillig doet en ook wel eens een dagje of wat andere dingen te doen heeft. Daarnaast is hij ook afhankelijk van eventuele pc/netwerk probs. Zowel bij hem zelf als FOK! die een hick-up geeft.quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:22 schreef naatje_1 het volgende:
Zeg, nog even over die cijfers, voorheen was er een OP waarin oa stond dat als de dagcijfers er niet waren dat je dan The_Terminator moet PMen ed, kan die niet terug? Dat voorkomt een hoop gevraag en geklaag over de cijfers
No offence, ik ben echt niet zo van "wat mij niet boeit, mag een ander ook niet boeien"maar wat valt hier nou over te beslowchatten?quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:37 schreef Jotcha het volgende:
Een apart dagcijferslowchattopic wellicht?
no way, genoeg SC´s om je in te vermakenquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:37 schreef Jotcha het volgende:
Oke, zelfs dat gaat te ver.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:37 schreef Jotcha het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |