SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leukste en/ of meest praktische verandering aan FOK!:
De Abonnementen 12
![]()
De andere leukste en/ of meest praktische veranderingen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Populairste forum:
ONZ 8
![]()
Impopulairste forum:
KLB en Truth 4
![]()
Best nieuwkomende forum:
AEX 7
Leukste/origineelste username:BaronPils 2
Interessantste/leukste FOK!-fotoboekprofiel (mannen):Runx 5
In de onderstaande categorien kregen alle genomineerden 1 stem, dus geen (echte) winnaar:
Leukste/origineelste ondertitel:
Mooiste avatar:
Grappigste avatar:
Origineelste avatar:
Leukste signature:
Interessantste/leukste FOK!-fotoboekprofiel (vrouwen):
[ Bericht 1% gewijzigd door BrandX op 17-01-2009 10:25:57 ]Geluk is niet afhankelijk van dingen buiten ons,
maar van de manier waarop wij die zien. (Tolstoj)
Aaah.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:30 schreef Nuongirl het volgende:
Beze keuze voor moderator:
Tinuzzz_talpa 2
![]()
Ik dacht aan bezemsquote:
users komen na tienenquote:Op maandag 12 januari 2009 21:35 schreef drumstickNL het volgende:
Wanneer komen de users?
Oja gratz aan de gelukkigen!
Jij ook!quote:
huh?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:40 schreef Rossdale het volgende:
Beste ER:
Rossdale 7
Beste FOK!radio, daar staat geen Morthill
Die post ik niet, doet weer iemand anders. Dus ff geduldquote:Op maandag 12 januari 2009 21:46 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Is op FOKradio omgeroepen dus posten maar!
Jij hebt op mij gestemd!quote:Op maandag 12 januari 2009 21:49 schreef yvonne het volgende:
Gefeliciteerd allemaal
En lang leve shmoopy
Jup, je bent een goei!quote:
Jij wel, maar nolius en martijn nietquote:Op maandag 12 januari 2009 21:43 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
huh?
We noemden jou ook als winnaar hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |