Echt??? Sorry, ik snap dat sluitsysteem nog niet helemaal (blondquote:
Maar daarmee wordt dus replies bedoeld.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:19 schreef Avey het volgende:
Pfff, in My active Topics staat dan weer dat er maar 300 posts waren... dus geen replies.
Verwarrend hoor
Lolquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:25 schreef Qebbel het volgende:
Ok, nu snap ik m. Degene die de 300e reply doet na de OP, wat dus wordt aangegeven met (#301) rechtsboven, sluit het topic en moet een nieuwe openen. In dit geval dus niet ik met (#300), wat ik dus dacht, maar Alicey met (#301).
Fok! uitleg voor dummies
Wat Avey zegt had ik echter ook geen rekening mee gehouden. Ik gebruik ook de oude layout, dus ik zie helemaal geen #301 etc.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:25 schreef Qebbel het volgende:
Ok, nu snap ik m. Degene die de 300e reply doet na de OP, wat dus wordt aangegeven met (#301) rechtsboven, sluit het topic en moet een nieuwe openen. In dit geval dus niet ik met (#300), wat ik dus dacht, maar Alicey met (#301).
Fok! uitleg voor dummies
Same here. Die nieuwe layout vind ik echt heel erg niet om aan te zien.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat Avey zegt had ik echter ook geen rekening mee gehouden. Ik gebruik ook de oude layout, dus ik zie helemaal geen #301 etc.
Dat mag.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:00 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Same here. Die nieuwe layout vind ik echt heel erg niet om aan te zien.
Misschien mag er nog een linkje naar hier in de laatste post van het vorige topic?
Ja erg hequote:
dan kan je pas klagen over " korstjes in je neus"quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja erg he! Vanochtend om zeven uur op de bus staan wachten (die natuurlijk te laat kwam) was ook geen pretje
.
Mijn zus zit in Stockholm voor haar stage, en daar was het -21. En ze bracht het heel charmant: "Het is hier zo koud dat het snot in je neus bevriest." (even stilte) "Zo van, serieus he! Mijn snot bevroor!"
Inderdaad, als je dan stil staat is er helemaal geen lol aan.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja erg he! Vanochtend om zeven uur op de bus staan wachten (die natuurlijk te laat kwam) was ook geen pretje
.
Tjeempie, da's nog kouder!quote:Mijn zus zit in Stockholm voor haar stage, en daar was het -21. En ze bracht het heel charmant: "Het is hier zo koud dat het snot in je neus bevriest." (even stilte) "Zo van, serieus he! Mijn snot bevroor!"
http://www.gay.nl/article/16815//Transgender_in_topfunctie_Obamaquote:Obama benoemt transgender voor topfunctie
06-01-2010 | nieuws
President van de Verenigde Staten, Barack Obama, heeft de transgender Amanda Simpson in een hoge regeringsfunctie benoemd. Obama schrijft hiermee, volgens velen, geschiedenis.
De defensiedeskundige wordt senior technical adviser bij het federale Bureau voor Industrie en Veiligheid. "Ik voel me zeer vereerd met deze benoeming. Tegelijkertijd, als een van de eerste transgenders die op grond van een presidentiële benoeming lid wordt van de federale regering, hoop ik dat ik snel één van honderden zal zijn en dat deze benoeming de deur opent voor al die anderen".
CV
Dit schreef Simpson in een persbericht van het National Center for Transgender Equality, een organisatie waarvan zij bestuurslid was. Voor haar benoeming was ze directeur technologische ontwikkeling bij Raytheon Missile Systems, vlieginstructeur en testpiloot. Daarnaast is ze afgestudeerd in natuurkunde, werktuigbouw en bestuurskunde.
Ja, dat is al een tijdje de planningquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Bagger. En ik vind 'm prima. Quickquote
.
En alle oude layouts gaan eruit he, dat zijn de plannen iig.
Thnxquote:
Misschien is ze allang niet meer de eerste, maar is de rest stealth en weet dus verder niemand dat ze transgender warenquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
http://www.gay.nl/article/16815//Transgender_in_topfunctie_Obama
Wonderer! Het kan, hup naar Washington.
ik neem toch aan dat je in zo'n functie ook je geboortebewijs wek eens zult moeten overleggen...?quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Misschien is ze allang niet meer de eerste, maar is de rest stealth en weet dus verder niemand dat ze transgender warenVooral mannen herken je gewoon niet meer.
Yep. En je kunt je (hier tenminste) geboortebewijs aanpassen naar het geslacht dat je wenst met een court order.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:08 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
ik neem toch aan dat je in zo'n functie ook je geboortebewijs wek eens zult moeten overleggen...?
Totdat ze zwanger rakenquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Misschien is ze allang niet meer de eerste, maar is de rest stealth en weet dus verder niemand dat ze transgender warenVooral mannen herken je gewoon niet meer.
Ben benieuwd of Thomas zwangerschapverlof had gekregen als ie voor Obama werktequote:Op donderdag 7 januari 2010 18:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Totdat ze zwanger raken:
[ afbeelding ]
(True story)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |