Echt??? Sorry, ik snap dat sluitsysteem nog niet helemaal (blondquote:
Maar daarmee wordt dus replies bedoeld.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:19 schreef Avey het volgende:
Pfff, in My active Topics staat dan weer dat er maar 300 posts waren... dus geen replies.
Verwarrend hoor
Lolquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:25 schreef Qebbel het volgende:
Ok, nu snap ik m. Degene die de 300e reply doet na de OP, wat dus wordt aangegeven met (#301) rechtsboven, sluit het topic en moet een nieuwe openen. In dit geval dus niet ik met (#300), wat ik dus dacht, maar Alicey met (#301).
Fok! uitleg voor dummies
Wat Avey zegt had ik echter ook geen rekening mee gehouden. Ik gebruik ook de oude layout, dus ik zie helemaal geen #301 etc.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:25 schreef Qebbel het volgende:
Ok, nu snap ik m. Degene die de 300e reply doet na de OP, wat dus wordt aangegeven met (#301) rechtsboven, sluit het topic en moet een nieuwe openen. In dit geval dus niet ik met (#300), wat ik dus dacht, maar Alicey met (#301).
Fok! uitleg voor dummies
Same here. Die nieuwe layout vind ik echt heel erg niet om aan te zien.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat Avey zegt had ik echter ook geen rekening mee gehouden. Ik gebruik ook de oude layout, dus ik zie helemaal geen #301 etc.
Dat mag.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:00 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Same here. Die nieuwe layout vind ik echt heel erg niet om aan te zien.
Misschien mag er nog een linkje naar hier in de laatste post van het vorige topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |