Mja ik heb vandaag goed in de gaten gehouden wat de NS nou precies deed en liet rijden en voor mijn traject was dat eigenlijk best goed geregeld afgezien van wat begrijpelijke vertraging. Dus tenzij er morgen één of andere klootviool met zijn Golfje door de spoorbomen heen zeilt en een ongeluk veroorzaakt ga ik morgen iets langer over heen en terug doen maar kan ik er wel vanuit gaan dat ik uiteindelijk thuiskom en daar ging het mij om. Maar ik durf het denk ik wel aan.quote:Op maandag 21 december 2009 19:43 schreef BrandX het volgende:
Ik zit vreselijk in dubio voor morgen... Het sneeuwt hier nog steeds, wel ietsje minder, maar er ligt al sweer een paar centimeter.
Maar nu zie ik zowaar sinds een uurtje of 18:00 tram 3 stapvoets mèt passagiers langskomen. Misschien morgenochtend toch de tocht der tochten () maar eens proberen
.
Mijn probleem is niet zo zeer de NS, maar wel om uberhaupt in de buurt van de NS te komenquote:Op maandag 21 december 2009 19:53 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Mja ik heb vandaag goed in de gaten gehouden wat de NS nou precies deed en liet rijden en voor mijn traject was dat eigenlijk best goed geregeld afgezien van wat begrijpelijke vertraging. Dus tenzij er morgen één of andere klootviool met zijn Golfje door de spoorbomen heen zeilt en een ongeluk veroorzaakt ga ik morgen iets langer over heen en terug doen maar kan ik er wel vanuit gaan dat ik uiteindelijk thuiskom en daar ging het mij om. Maar ik durf het denk ik wel aan.
Nu heb ik gelukkig een erg menselijke baas die er niet eens over na hoeft te denken als ik meld liever niet te komen (ook omdat hij weet dat ik niet om een scheet afbel en het altijd netjes probeer op te lossen) dus zelfs al zou ik morgen weer bellen van "sorry maar jammer de bammer", het zou geen ramp zijn wat hem betreft, maar ik zou zelf gewoon graag normaal komen doen waar ik voor betaald wordt, al was het maar om mijn collega's niet op te zadelen met de zooi van vlak voor Kerst.
Oh nee dat lukt hier wel. Beetje vroeger weg en de fiets in de keuken zetten dat ie vannacht niet bevriest en dat station haal ik wel, is normaal een kwartiertje fietsenquote:Op maandag 21 december 2009 19:55 schreef BrandX het volgende:
[..]
Mijn probleem is niet zo zeer de NS, maar wel om uberhaupt in de buurt van de NS te komen
Enige wat hier rijdt is de RR3 en die reed dus gewoon niet
Op zich was er vandaag ook wel een verbinding op mijn traject, maar met veel vertraging en andere aansluitingen dan normaal, die af en toe toch niet reden. Gelukkig hoef ik niet per se met de trein: als het niet gaat, kan ik thuis ook voldoende werk verzetten.quote:Op maandag 21 december 2009 19:53 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Mja ik heb vandaag goed in de gaten gehouden wat de NS nou precies deed en liet rijden en voor mijn traject was dat eigenlijk best goed geregeld afgezien van wat begrijpelijke vertraging. Dus tenzij er morgen één of andere klootviool met zijn Golfje door de spoorbomen heen zeilt en een ongeluk veroorzaakt ga ik morgen iets langer over heen en terug doen maar kan ik er wel vanuit gaan dat ik uiteindelijk thuiskom en daar ging het mij om. Maar ik durf het denk ik wel aan.
fietsen vanaf hier is al snel drie kwartier onder normale omstandigheden... dus dat probeer ik in de sneeuw maar niet!quote:Op maandag 21 december 2009 19:56 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Oh nee dat lukt hier wel. Beetje vroeger weg en de fiets in de keuken zetten dat ie vannacht niet bevriest en dat station haal ik wel, is normaal een kwartiertje fietsen
quote:Op maandag 21 december 2009 19:55 schreef BrandX het volgende:
[..]
Mijn probleem is niet zo zeer de NS, maar wel om uberhaupt in de buurt van de NS te komen
Enige wat hier rijdt is de RR3 GVU en die reed dus gewoon niet
Je hoeft zeker niet bergafwaarts? Dan had je op de slee kunnen gaan!quote:Op maandag 21 december 2009 19:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
fietsen vanaf hier is al snel drie kwartier onder normale omstandigheden... dus dat probeer ik in de sneeuw maar niet!
Brm Brrrrrrrrrmmmmmquote:
Ik heb precies hetzelfde... ik moet alleen tram 2 hebben. Kon vandaag dus niet naar mijn werk (werk in een andere stad).quote:Op maandag 21 december 2009 19:55 schreef BrandX het volgende:
[..]
Enige wat hier rijdt is de RR3 en die reed dus gewoon niet
Dus woensdag ook een aangepaste dienstregeling?quote:S P O O R W E G E N extra
23 december
FC Twente - Helmond Sport
Wedstrijd: 20.00-21.45 uur.
In verband met de aangepaste dienstregeling door de weeromstandigheden, rijden er geen extra treinen van/naar Enschede Drienerlo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |