Thanks & deletedquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:24 schreef Luco het volgende:
Chinese Webshops topic #69 Waar ze nog steeds feesten.
Spam
Mijne staat er niet tussen, en nu? Ik vond het zelf eigenlijk best een goed idee voor een topic.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:23 schreef BrandX het volgende:
Ga maar eens rondkijken op Stad & Streek of zoek je heil in een van de reeds bestaande SC's hier in General Chat
Daar sta je dan redelijk alleen in op een Nederlands forumquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:25 schreef onderjas het volgende:
[..]
Mijne staat er niet tussen, en nu? Ik vond het zelf eigenlijk best een goed idee voor een topic.
een topic op een Nederlands forum met de of er Nederlanders zijn op het forum....quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:25 schreef onderjas het volgende:
[..]
Mijne staat er niet tussen, en nu? Ik vond het zelf eigenlijk best een goed idee voor een topic.
Oh, dat vind ik fijn om te horen. Graag gedaan hoor.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
naja je hebt in ieder geval een glimlach op mijn gezicht getoverd. Dank je
Ik zie dat iemand hem al heeft gedeletequote:Op maandag 1 maart 2010 17:41 schreef Arn0 het volgende:
Crewleden gezocht voor OnlineGangsterWorld!
Alweer het tweede spamtopic van TS in kwestie, exact dezelfde inhoud
Nee na mn zoveelste ban heb ik er geen zin meer in zon kut user te zijn ga me gedragen en toch het hier gezellig houden maarquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:23 schreef Klonk het volgende:
wacht ff, ga jij nu klagen over matige topics
dat is net zoiets als een zwerver die klaagt over dat een andere zwerver stinkt, of een hond die boos is omdat ie in hondenpoep is getrapt
quote:
allochtoon is niet de definitie voor criminele jeugd.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:21 schreef MouzurX het volgende:
Waarom is mijn bericht nou weer weggemod?
Is misschien wel grappig bedoelt maar het is wel zo, met allochtoon wordt de criminele jeugd bedoelt.
Je kan het topic dan net zo goed een slotje geven aangezien in de 2de post al het antwoord stond.
Zo wordt het wel gebruikt.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
allochtoon is niet de definitie voor criminele jeugd.
En verder gewoon racistisch.
Jij maakt er een racistisch iets vanquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:34 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zo wordt het wel gebruikt.
En zoals ik zal zei als alleen de definitie posten toegestaan is kan het topic op slot wat het nu is zie ik.
Hoe is dat racistisch? Dat ontgaat me nu echt totaal.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:36 schreef BrandX het volgende:
[..]
Jij maakt er een racistisch iets vanEn dat staat los van het feit dat het topic op slot kan.
gewoon niet doen en je onthouden van dat soort domme opmerkingen
je impliceerde in je post dat alle allochtonen crimineel zijn. Dat is racistisch.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:37 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hoe is dat racistisch? Dat ontgaat me nu echt totaal.
Niks aan het handje, topic ontspoorde, users kregen onderling onnodig mot, antwoord op TS was allang gegeven dus slotje.quote:
Dan begrijp je mijn post nietquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:38 schreef BrandX het volgende:
[..]
je impliceerde in je post dat alle allochtonen crimineel zijn. Dat is racistisch.
Ik kan de edit van Klonk gewoon lezen, weet je nog?
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:42 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dan begrijp je mijn post niet![]()
Met allochtoon wordt 99% van de tijd de criminele kutjeugd bedoelt, niemand bedoelt daar een 40 jaar oude werkende chinese/turkse/franse man mee bijv.
Wat dus toepassing heeft op het topic, TS vraagt of een vrouw met een poolse vader allochtoon is. Waar zij gewoon als "nederlander"/"autochtoon" beschouwd zal worden mits ze normaal in de maatschappij meedoet.
Ja de definitie is idd als 1 van je ouders in een ander land geboren is dan ben je een allochtoon, maar zoals ik al zei als je gewoon meedoet in de maatschappij maakt dat niks uit.
Gemakzucht. Beter lezen, zorgvuldigere edits. Jullie wilden er gewoon vanaf zijn.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
Niks aan het handje, topic ontspoorde, users kregen onderling onnodig mot, antwoord op TS was allang gegeven dus slotje.
Eh nee, maarja laat maar je snapt me niet.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:45 schreef BrandX het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat is mss in jouw omgeving zo, maar in mijn omgeving (en dat is niet altijd de beste
) wordt dat niet in 99% van de gevallen bedoelt.
Verder is die post onnodig opruiend en sloeg hij verder nergens op, en dat weet je zelf donders goed
Ringo +1 ban en het hele gemod was niet nodig geweestquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:46 schreef Ringo het volgende:
[..]
Gemakzucht. Beter lezen, zorgvuldigere edits. Jullie wilden er gewoon vanaf zijn.
Nee, ik schoot te ver uit mijn slof, ook tegen jou. Maar ik heb mijn posts ge-edit, die desondanks geheel zijn verwijderd.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:46 schreef Underdoggy het volgende:
Ringo, wat is er mis met je? Je hele toon in dat topic....
Dat ik daarom 2 notes naar mijn hoofd geslingerd krijg noem ik ook slechte regie.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:51 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
Ringo +1 ban en het hele gemod was niet nodig geweest
Als de stelling in de OP onderbouwd wordt en jullie je onthouden van geflame, gescheld, en niet op de persoon gaan spelen (en voor het gemak er alvast bij: onthouden van racistische uitspraken enz.).quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:56 schreef Underdoggy het volgende:
Mogen we een nieuw topic openen met die discussie BrandX?
Ik zal "gore kankerlijers" verwijderen. De rest meen ik natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:57 schreef Dagonet het volgende:
Ringo,
Je bent " Ram die definitie in jullie krappe polderhol, vieze kleigravers. Gore kankerlijers." nog vergeten te verwijderen.
Dan blijft er geen normaal topic meer over.....quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
Als de stelling in de OP onderbouwd wordt en jullie je onthouden van geflame, gescheld, en niet op de persoon gaan spelen (en voor het gemak er alvast bij: onthouden van racistische uitspraken enz.).
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:59 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
Dan blijft er geen normaal topic meer over.....
Lief.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:59 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik zal "gore kankerlijers" verwijderen. De rest meen ik natuurlijk.
jammer dat je niet het fatsoen hebt om dat stuk van de modjes er uit te laten. Want je 'vergeet' voor het gemak even waarom het topic op slot is gegaanquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:07 schreef Underdoggy het volgende:
Noem het beestje bij zijn naam "allochtoon"
Juist welquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:05 schreef donthate het volgende:
Maar voor dit soort discussies is FB toch niet bedoeld? had gewoon ff met zijn alle normaal gereageerd en dat gescheld en die onzin maar in onzin gehouden?
al gedaanquote:Op maandag 8 maart 2010 19:59 schreef Arn0 het volgende:
Notenbalk lezen inmiddels met FACE.
Schopje naar MUZ?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:02 schreef Louis22 het volgende:
Wat lul je? Je blameert jezelf, heropen dat topic nu maar.
Blijkbaar wel, aangezien het topic op slot is.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:07 schreef Louis22 het volgende:
Ik heb hem niet voor niets in General chat geplaatst.
Ook geen vraag dus wat was wel je doel of stelling?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:07 schreef Louis22 het volgende:
Waar zit die klacht dan? Ik heb hem niet voor niets in General chat geplaatst.
leg me eens uit dan, wat wil je, behalve het kwesten van een geloof/bevolkingsgroep bereiken ?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:07 schreef Louis22 het volgende:
Waar zit die klacht dan? Ik heb hem niet voor niets in General chat geplaatst.
Waaruit zou je op kunnen maken dat ik iemand wil kwetsen? Als je de OP zonder vooringenomenheid leest, kun je net zo goed denken dat ik een geloof/bevolkingsgroep wil ophemelen. Laat dat spastische varen en lees het nog eens, maar nu objectief.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
leg me eens uit dan, wat wil je, behalve het kwesten van een geloof/bevolkingsgroep bereiken ?
Wijs mij het kwetsende.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:11 schreef Dagonet het volgende:
En op FOK! doen we niet aan kwesten. We zijn geen ridders.
Hoe objectief ik het ook bekijk, topic blijft dicht, zie echt geen toevoeging of iets wat van waarde is.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:10 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Waaruit zou je op kunnen maken dat ik iemand wil kwetsen? Als je de OP zonder vooringenomenheid leest, kun je net zo goed denken dat ik een geloof/bevolkingsgroep wil ophemelen. Laat dat spastische varen en lees het nog eens, maar nu objectief.
Wat mijn doel was? Gewoon, gesprekje over ene merkwaardig fenomeen. Daarvoor zit je toch op fok?
Ze noemen me niet voor niets Lucky Klonkquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:48 schreef MouzurX het volgende:
Die was wel heel snel![]()
![]()
Had niet eens de tijd om op edit te klikken
Ik open een topic en het blijkt een dankbaar gespreksonderwerp, getuige de 6 posts in 2 minuten. Niks trollgedrag, gewoon een vruchtbaar topic. Het is niet als klacht bedoeld, het viel me op. Als ik op tv 5 mensen na elkaar zou zien met een paars hoedje op, zou ik ook verbaasd zijn en er misschien een topic over openen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:40 schreef Klonk het volgende:
Kleine toevoeging, je bent niet dom en je loopt lang genoeg op FOK! rond om te weten dat een topic als dit puur trolgedrag is, uitlokken.
Dus hand in eigen boezem enzo in plaats van anderen te beschuldigen van machtsmisbruik, een modje zorgt ervoor dat er een fatsoenlijke discussie plaats kan vinden, als jij met zo´n OP aan komt dan weet je dondersgoed dat dat niet gaat lukken.
Sneu figuur.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:12 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Ik open een topic en het blijkt een dankbaar gespreksonderwerp, getuige de 6 posts in 2 minuten. Niks trollgedrag, gewoon een vruchtbaar topic. Het is niet als klacht bedoeld, het viel me op. Als ik op tv 5 mensen na elkaar zou zien met een paars hoedje op, zou ik ook verbaasd zijn en er misschien een topic over openen.
Hand in eigen boezem zou jij moeten doen. Ik word voor neonazi uitgemaakt, voor antisemiet, er wordt niet inhoudelijk op mij gereageerd. 't Is aan jou als mod mensen op zulk soort dingen aan te spreken, in plaats daarvan val je ze bij.
Je kan je eigen post gewoon leegeditten hoor.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:21 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Zou een mod deze oninhoudelijke en kwetsende post kunnen verwijderen?
Als doodverwensing vind ik hem nochtans weinig geslaagd.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:21 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Zou een mod deze oninhoudelijke en kwetsende post kunnen verwijderen?
Wacht nou gewoon eventjes op de reeksquote:Op zondag 14 maart 2010 17:34 schreef henrydg het volgende:
Waarom topic over Alberto dicht? Mag er een nieuwe komen waarin niet gesproken word over, iedereen weet natuurlijk wat.
Goed idee. Maar dan krijg je denk ik hoop mensen die hun topic komen spammen.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:37 schreef PiRANiA het volgende:
Ik heb een idee, een centraal
"Wat gebeurde er vandaag op FOK!" - topic.
Met elke dag links naar wat er die dag gebeurde op FOK!
Niet om in te discussiėren, maar gewoon een opsomming, zodat je later makkelijk terug kan lezen naar welke opvallende dingen er op die dag gebeurde.
Good idea?
Ok.quote:Op zondag 14 maart 2010 17:36 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Wacht nou gewoon eventjes op de reeks.
Spammen? Waarover?quote:Op zondag 14 maart 2010 17:37 schreef onderjas het volgende:
[..]
Goed idee. Maar dan krijg je denk ik hoop mensen die hun topic komen spammen.
Zou kunnen, maar ik denk dat het in de praktijk niet gebeurtquote:
Thanks, geslot.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:00 schreef Arn0 het volgende:
sailing the farm - join our sailing/boatbuilding coop.
Lijkt me duidelijk..
Omdat een andere site namens FOK! of via FOK! te belagen gewoon not done is. Daar wil FOK! zich niet mee verbinden. En omdat sommige users dat toch nodig vonden, zelfs het nodig vonden om het FOK! logo hiervoor te misbruiken, is besloten om alle Alberto-topics ofwel te slotten ofwel te deleten.quote:Op zondag 14 maart 2010 17:34 schreef henrydg het volgende:
Waarom topic over Alberto dicht? Mag er een nieuwe komen waarin niet gesproken word over, iedereen weet natuurlijk wat.
Mijn eerste reactie was: oh, leuk idee!quote:Op zondag 14 maart 2010 16:37 schreef PiRANiA het volgende:
Ik heb een idee, een centraal
"Wat gebeurde er vandaag op FOK!" - topic.
Met elke dag links naar wat er die dag gebeurde op FOK!
Niet om in te discussiėren, maar gewoon een opsomming, zodat je later makkelijk terug kan lezen naar welke opvallende dingen er op die dag gebeurde.
Good idea?
Primaquote:Op zondag 14 maart 2010 18:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
Mijn eerste reactie was: oh, leuk idee!
maar verder nadenkend kom ik tot de conclusie het toch niet te doen. Redenen hiervoor zijn:
- users gaan hun zogenaamde 'oh zo tof topic' spammen, en onze lieve baggeraartjes kennende vaker dan dat er iets zinnigs tussen zou staan.
- users gaan links dumpen van topics waarvan wij heul niet willen dat er aandacht op gevestigd wordt, zoals dat Alberto-gezeik.
- we hebben het altijd zonder gedaan, en users hebben altijd snel genoeg een hot topic gevonden, dus echte noodzaak is er niet
- Verder hebben users de mogelijkheid om een verkapte tvp te plaatsen in topics die ze tof vinden of zelfs een bookmarkfunctie. Dat dekt niet wat jij in gedachten hebt (het anderen attenderen op) maar het vangt wel een deeltje op.
Met name de eerste twee redenen zijn doorslaggevend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |