Thanks & deletedquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:24 schreef Luco het volgende:
Chinese Webshops topic #69 Waar ze nog steeds feesten.
Spam
Mijne staat er niet tussen, en nu? Ik vond het zelf eigenlijk best een goed idee voor een topic.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:23 schreef BrandX het volgende:
Ga maar eens rondkijken op Stad & Streek of zoek je heil in een van de reeds bestaande SC's hier in General Chat
Daar sta je dan redelijk alleen in op een Nederlands forumquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:25 schreef onderjas het volgende:
[..]
Mijne staat er niet tussen, en nu? Ik vond het zelf eigenlijk best een goed idee voor een topic.
een topic op een Nederlands forum met de of er Nederlanders zijn op het forum....quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:25 schreef onderjas het volgende:
[..]
Mijne staat er niet tussen, en nu? Ik vond het zelf eigenlijk best een goed idee voor een topic.
Oh, dat vind ik fijn om te horen. Graag gedaan hoor.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
naja je hebt in ieder geval een glimlach op mijn gezicht getoverd. Dank je
Ik zie dat iemand hem al heeft gedeletequote:Op maandag 1 maart 2010 17:41 schreef Arn0 het volgende:
Crewleden gezocht voor OnlineGangsterWorld!
Alweer het tweede spamtopic van TS in kwestie, exact dezelfde inhoud
Nee na mn zoveelste ban heb ik er geen zin meer in zon kut user te zijn ga me gedragen en toch het hier gezellig houden maarquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:23 schreef Klonk het volgende:
wacht ff, ga jij nu klagen over matige topics
dat is net zoiets als een zwerver die klaagt over dat een andere zwerver stinkt, of een hond die boos is omdat ie in hondenpoep is getrapt
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |