Psychic families zijn tofquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:03 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Een aantal jaar geleden gingen we met school schaatsen en zwemmen, en toen was ik gevallen tijdens het schaatsen. Nog geen 2 minuten later belde mama opeens op met de vraag of alles goed ging en of ik pijn had.
Gebeurde trouwens wel vaker.
Dit is mij dus overkomen in september 2004 .....quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:56 schreef Dynd het volgende:
Ik heb eens gehoord van een kennis die een collega had die ineens tijdens het werk naar zijn moeders huis ging omdat hij voelde dat er iets niet goed was, (Moeder was voor de rest helemaal niks mis mee ofzo) toen hij aankwam was ze overleden.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:08 schreef NYFD het volgende:
Dochtertje van de dominee van een bepaalde kerk in deze gemeente is een aantal jaren geleden verdronken in een sloot voor deze kerk.Het 3-jarige meisje heeft hier ongeveer 6 tot 8 minuten in gelegen volgens een invalide vrouw die van achter het raam toekeek, maar niets kon doen. Uiteindelijk is ze gevonden en uit het water getrokken en is reanimatie gestart door eerst twee ambulances en later een traumateam, duidelijk was dat het écht niet goed ging met het meisje De mensen die die zondagochtend in die kerk waren hebben met z'n allen gebeden. Na ongeveer een half uur vetrok één van de ambulances met het kind onder politiebegeleiding naar het ziekenhuis. Enkele dagen later was ze weer thuis, 100% hersteld.
Dit is niet bepaald onverklaarbaarquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:08 schreef NYFD het volgende:
Dochtertje van de dominee van een bepaalde kerk in deze gemeente is een aantal jaren geleden verdronken in een sloot voor deze kerk.Het 3-jarige meisje heeft hier ongeveer 6 tot 8 minuten in gelegen volgens een invalide vrouw die van achter het raam toekeek, maar niets kon doen. Uiteindelijk is ze gevonden en uit het water getrokken en is reanimatie gestart door eerst twee ambulances en later een traumateam, duidelijk was dat het écht niet goed ging met het meisje De mensen die die zondagochtend in die kerk waren hebben met z'n allen gebeden. Na ongeveer een half uur vetrok één van de ambulances met het kind onder politiebegeleiding naar het ziekenhuis. Enkele dagen later was ze weer thuis, 100% hersteld.
Ja maar het kan gewoon niet. Het is gewoon toeval, je kunt niet aanvoelen dat iemand 100km verderop pijnlijk op het ijs valt.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:13 schreef Shuraa het volgende:
dude. ik begrijp niet dat mensen zo angstig zijn voor gebeurtenissen die we nog niet snappen
Deze mensen hebben daarvoor gezorgd, niet de mensen die een minuutje diep aan een denkbeeldig persoon gingen denken.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:08 schreef NYFD het volgende:
Goh, blijkbaar wel. Wel heel toevallig dat ze altijd net op het moment belt als er iets is. Als ik pijn heb, of bang ben.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja maar het kan gewoon niet. Het is gewoon toeval, je kunt niet aanvoelen dat iemand 100km verderop pijnlijk op het ijs valt.
Ik heb dat altijd in de eerste pauze, dan kijk ik altijd om 11:11quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:12 schreef Hagelkaas het volgende:
Ik heb een tijd gehad dat ik bijna elke dag op mijn mobiele telefoon keek hoe laat het was, en dat het dan 13:37 was_ Maar dan ook echt twee weken lang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |