abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76896075
Wel eens iets meegemaakt of gehoord wat echt NIET te verklaren was? Meld ze hier en zet anderen aan het denken!

Voorbeeld: Johnny boer van de Librije werd 's nachts wakker met een slecht gevoel, hij ging naar z'n restaurant en wat bleek: er was brand aan het ontstaan. Als hij niet wakker was geworden en niet op zijn intuïtie afgegaan dan was z'n restaurant misschien in vlammen opgegaan..

Voorbeeld 2: een vriend van mij was nogal ziek geworden op vakantie, zijn moeder belde ineens op en zei: ik heb ineens heel sterk het gevoel dat het niet goed met je gaat..

Post please!!
http://www.gloyou.com/radio chille online radio
pi_76896166
Ik heb eens gehoord van een kennis die een collega had die ineens tijdens het werk naar zijn moeders huis ging omdat hij voelde dat er iets niet goed was, (Moeder was voor de rest helemaal niks mis mee ofzo) toen hij aankwam was ze overleden.
  zaterdag 16 januari 2010 @ 18:01:11 #3
104871 remlof
Europees federalist
pi_76896309
Een aantal jaar geleden gingen we met school schaatsen en zwemmen, en toen was ik gevallen tijdens het schaatsen. Nog geen 2 minuten later belde mama opeens op met de vraag of alles goed ging en of ik pijn had.

Gebeurde trouwens wel vaker.
pi_76896388
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 18:03 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Een aantal jaar geleden gingen we met school schaatsen en zwemmen, en toen was ik gevallen tijdens het schaatsen. Nog geen 2 minuten later belde mama opeens op met de vraag of alles goed ging en of ik pijn had.

Gebeurde trouwens wel vaker.
Psychic families zijn tof
I'm not a sinner.
pi_76896470
tvp
  zaterdag 16 januari 2010 @ 18:10:17 #7
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_76896479
GC--> TRU
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_76896806
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 17:56 schreef Dynd het volgende:
Ik heb eens gehoord van een kennis die een collega had die ineens tijdens het werk naar zijn moeders huis ging omdat hij voelde dat er iets niet goed was, (Moeder was voor de rest helemaal niks mis mee ofzo) toen hij aankwam was ze overleden.
Dit is mij dus overkomen in september 2004 .....
pi_76899127
2 weken terug ofzo ging ineens de wekker van mijn mobiele telefoon om 6 uur 's ochtends.

Ten eerste heeft mijn wekker altijd op half 7 's ochtends ingesteld gestaan.
En ten tweede is die mobiele telefoon al 3 maanden kapot, maar ben ik gewoon lui dus ligt ie nog in mijn kamer.
Blaze with the fire that is never extinguished
pi_76900229
Dochtertje van de dominee van een bepaalde kerk in deze gemeente is een aantal jaren geleden verdronken in een sloot voor deze kerk.Het 3-jarige meisje heeft hier ongeveer 6 tot 8 minuten in gelegen volgens een invalide vrouw die van achter het raam toekeek, maar niets kon doen. Uiteindelijk is ze gevonden en uit het water getrokken en is reanimatie gestart door eerst twee ambulances en later een traumateam, duidelijk was dat het écht niet goed ging met het meisje De mensen die die zondagochtend in die kerk waren hebben met z'n allen gebeden. Na ongeveer een half uur vetrok één van de ambulances met het kind onder politiebegeleiding naar het ziekenhuis. Enkele dagen later was ze weer thuis, 100% hersteld.
pi_76900361
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 20:08 schreef NYFD het volgende:
Dochtertje van de dominee van een bepaalde kerk in deze gemeente is een aantal jaren geleden verdronken in een sloot voor deze kerk.Het 3-jarige meisje heeft hier ongeveer 6 tot 8 minuten in gelegen volgens een invalide vrouw die van achter het raam toekeek, maar niets kon doen. Uiteindelijk is ze gevonden en uit het water getrokken en is reanimatie gestart door eerst twee ambulances en later een traumateam, duidelijk was dat het écht niet goed ging met het meisje De mensen die die zondagochtend in die kerk waren hebben met z'n allen gebeden. Na ongeveer een half uur vetrok één van de ambulances met het kind onder politiebegeleiding naar het ziekenhuis. Enkele dagen later was ze weer thuis, 100% hersteld.

(Waarschuwing: die ene gast kan niet met een microfoon omgaan, pas op voor lawaai ergens aan het eind.)
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_76900373
quote:
Dit is niet bepaald onverklaarbaar
pi_76900538
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 20:12 schreef Dynd het volgende:

[..]

Dit is niet bepaald onverklaarbaar
Verklaring, wonder inderdaad.
  zaterdag 16 januari 2010 @ 20:28:17 #14
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_76900831
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 18:13 schreef Shuraa het volgende:
dude. ik begrijp niet dat mensen zo angstig zijn voor gebeurtenissen die we nog niet snappen
Ja maar het kan gewoon niet. Het is gewoon toeval, je kunt niet aanvoelen dat iemand 100km verderop pijnlijk op het ijs valt.
How can I make this topic about me?
pi_76900930
quote:
Deze mensen hebben daarvoor gezorgd, niet de mensen die een minuutje diep aan een denkbeeldig persoon gingen denken.
pi_76901031
Mijn moeder had buikpijn, op precies hetzelfde dat mijn tante aan het bevallen was.
Terwijl mijn ma aan de andere kant van de wereld zat, ze zijn trouwens tweelingszussen.
-edit- Sig niet toegestaan, niet terugplaatsen-
pi_76901389
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 20:28 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Ja maar het kan gewoon niet. Het is gewoon toeval, je kunt niet aanvoelen dat iemand 100km verderop pijnlijk op het ijs valt.
Goh, blijkbaar wel. Wel heel toevallig dat ze altijd net op het moment belt als er iets is. Als ik pijn heb, of bang ben.
pi_76901510
Laatst had ik ook zo iets onverklaarbaars, ik pakte mijn mobiel en precies toen ik hem ontgrendelde kreeg ik een smsje binnen!
Op zaterdag 2 januari 2010 01:19 schreef Nikmans het volgende:
TS is een aanwinst.
pi_76902430
Alles is op een of andere manier te verklaren
pi_76903290
Ik ging naar de Rijswijkse Schouwburg op 13 november 2008. De nacht er voor had ik gedroomd dat de stroom zou uitvallen in de schouwburg. 's Middags vertelde ik dat aan mijn collega's.
's Avonds kwamen we bij de Schouwburg was de stroom echt uit gevallen en ging de voorstelling dus niet door
  zaterdag 16 januari 2010 @ 21:48:12 #21
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_76903606
TT even aangepast, je caps-lock zat vast
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_76904532
Ik heb een tijd gehad dat ik bijna elke dag op mijn mobiele telefoon keek hoe laat het was, en dat het dan 13:37 was _ Maar dan ook echt twee weken lang
pi_76905795
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 22:12 schreef Hagelkaas het volgende:
Ik heb een tijd gehad dat ik bijna elke dag op mijn mobiele telefoon keek hoe laat het was, en dat het dan 13:37 was _ Maar dan ook echt twee weken lang
Ik heb dat altijd in de eerste pauze, dan kijk ik altijd om 11:11
Op zaterdag 2 januari 2010 01:19 schreef Nikmans het volgende:
TS is een aanwinst.
pi_76905907
Ik was eens op weg naar m'n moeder en ik had al de hele reis trek had in een appeltaart, voordat ik even naar de winkel zou gaan om een appeltaart te halen, bracht ik eerst even m'n tas thuis met wat kleren.

Ik kom bij m'n moeder aan en wat blijkt? Ze had een appeltaart gebakken!!!

Ik was nog nooit zo gelukkig.
Huur deze plek voor ¤100 per maand!
pi_76912212
Ik sms af en toe met een meisje dat ik leuk vind, en als ze me een tijdje niks gestuurd heeft en ik kijk ff op m'n telefoon, precies op dát moment komt er en binnen
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')