nee, daar ligt het niet aanquote:Op donderdag 24 december 2009 15:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het zal aan de feestdagen liggen
done, al effies terugquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:01 schreef 9611Niels het volgende:
Passagiers scheiden op religie en het Spitsnieuws volk
Mag ie naar KLB? Heb hem per ongeluk in GC geopend.
Dat van alle (domme) topics die er de afgelopen dagen voorbij zijn gekomen uitgerekent de mijne wordt gesloten snap ik niet.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:26 schreef Klonk het volgende:
omdat het werkelijk waar niets deed, je plaatste een paar vage foto´s met de mededeling dat je er bent geweest, lief dagboek
Ik zie het. Overal sluit je topics met als afsluiter een botte reactie. Maar als jij je er goed bij voelt.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:35 schreef Klonk het volgende:
nah, troost je het is niet alleen jouw topic
Pleasequote:Op donderdag 7 januari 2010 10:30 schreef Qebbel het volgende:
Sluit ik ook nog eens het topic met zo'n stom bericht! En sorry KZ natuurlijk
![]()
Hier verder dus.
Edit: het moet 242 zijn! Wat nu??![]()
Het lastig vallen van onschuldige mensen en daarvoor FOK! als platform gebruiken.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:12 schreef John_Q het volgende:
Wat is dan precies de reden voor het sluiten van het topic?
Alle goede topics worden telkens gesloten, wordt er een beetje moe van.
Mên, het kan vermakelijk zijn. Kick het anders naar ONZ of iets dergelijks als je het niet in GC wil.quote:Op maandag 11 januari 2010 11:23 schreef HeatWave het volgende:
FOK! is geen huiswerkforum, en dit is dus ook niet de bedoeling.
Neequote:Op maandag 11 januari 2010 11:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mên, het kan vermakelijk zijn. Kick het anders naar ONZ of iets dergelijks als je het niet in GC wil.
Idd, wat een onzin om het dicht te gooien, er is zelfs een apart school&studie-subforum, gooi het dan naar 35.quote:Op maandag 11 januari 2010 11:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mên, het kan vermakelijk zijn. Kick het anders naar ONZ of iets dergelijks als je het niet in GC wil.
Euh, ik durf te wedden dat het een gigantisch populair topic wordt in ONZ, vooral als TS echt de zinnen gaat posten.quote:Op maandag 11 januari 2010 11:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee. Daar zitten ze in ONZ ook niet op te wachten, mensen die zich hiervoor aanmelden
.
Dat is voor discussies over school en studie, niet om mensen hun huiswerk oid te doenquote:Op maandag 11 januari 2010 11:25 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Idd, wat een onzin om het dicht te gooien, er is zelfs een apart school&studie-subforum, gooi het dan naar 35.
Kick het dan naar SES... Ja, ik weet dat FOK! hier niet voor bedoeld is. (Wat dat betreft geef ik je gelijk/spreek ik je niet tegen.) Maar zie het door de vingers ofzo. Ben gewoon benieuwd naar het verloop en het resultaat ervan.quote:Op maandag 11 januari 2010 11:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee. Daar zitten ze in ONZ ook niet op te wachten, mensen die zich hiervoor aanmelden
.
Wij modjes hoeven ook niet altijd gelijk hoorquote:
Dat hoef je mij niet te vertellen ex-collegaquote:Op maandag 11 januari 2010 11:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wij modjes hoeven ook niet altijd gelijk hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |