quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:22 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Als iemand zijn aars daarmee wast, bestaat de kans dat er gebruikt water over of in het kraantje spoelt, en dat dat jij dat dan in je mond krijgt als het op drinkt. Misschien onwaarschijnlijk, maar als het alleen al in de buurt van een aars is geweest, hoef ik er niet meer uit te drinken zegmaar.. hoe vaak het ook schoongemaakt isBeetje last van smetvrees denk ik
Edit: aaah nee fuck,..topic dicht
Sterker nog, in elke slok water zitten waarschijnlijk duizenden moleculen die Napoleon ooit uitgezeken heeft.quote:Als iemand zijn aars daarmee wast, bestaat de kans dat er gebruikt water over of in het kraantje spoelt, en dat dat jij dat dan in je mond krijgt als het op drinkt. Misschien onwaarschijnlijk, maar als het alleen al in de buurt van een aars is geweest, hoef ik er niet meer uit te drinken zegmaar.. hoe vaak het ook schoongemaakt is Beetje last van smetvrees denk ik
Idemquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:46 schreef -aad- het volgende:
Ik had pas een briljante ingeving over het programma "Blik op de weg" toen ik op de website van VID die opmerking tegenkwam bij wat webcams. Die naam heeft dus een dubbele betekenis (nooit bij stilgestaan...)
Zeg maar "Kijk op de weg" en "Metaal op de weg" en ik was nooit verder gekomen dan die laatste...
Je denkt toch niet dat er iemand zo gek is om even 38 topics na te gaan lopen? Maar als je je geroepen voelt, ga vooral je gangquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:30 schreef Nepthys het volgende:
Dat het miepmiepgeluid van Roadrunner door een acteur is gedaan in plaats van gewoon een autotoeter.
ik denk dat er even iets gedaan moet worden aan de ontbrekende links in de OP
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:47 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik had ooit een vriendin die joods was en altijd een Davidsster droeg. Komt er opeens een knulletje die het sieraad goed bekeek en vroeg: "Ben jij lid van de TROS???"
Nee, dat kan ik niet, aangezien ik jouw post niet kan editten. Quote de OP van twee topics terug en je bent er al bijna.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:38 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat er iemand zo gek is om even 38 topics na te gaan lopen? Maar als je je geroepen voelt, ga vooral je gang
Je had wel een pm kunnen sturen met de benodigde tekstquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:05 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik niet, aangezien ik jouw post niet kan editten. Quote de OP van twee topics terug en je bent er al bijna.
Zo.... nou blijquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:05 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik niet, aangezien ik jouw post niet kan editten. Quote de OP van twee topics terug en je bent er al bijna.
Wat is er vaag aan? Kan ik dat er niet neergezet hebben dan?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:25 schreef delano.888 het volgende:
Staat er bij iedereen PI in de TT?
vaaagg
Waarom zet je die 2 letters daar neer dan?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:44 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Wat is er vaag aan? Kan ik dat er niet neergezet hebben dan?
verkeerd gekopieerdquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:44 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Wat is er vaag aan? Kan ik dat er niet neergezet hebben dan?
Post Icon denk ik..quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:49 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Waarom zet je die 2 letters daar neer dan?
Yupquote:
Denk je?quote:
Das gewoon domquote:
Ja, dat denk ik ja.quote:
Jij maakt geen fouten zeker? Bovendien heb ik wel wat beters te doen dan hier nieuwe topics aan te gaan lopen maken en het zal me verder een kutzorg zijn of er nu wel of niet PI staat.quote:[..]
Das gewoon dom
BehJoewuld ?quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:20 schreef -Datdus- het volgende:
ik zei altijd be-je-weld ipv Bejeweld
Die heeft bij mij ook zooo lang geduurdquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:56 schreef PiRANiA het volgende:
MARINA, MARINA, MARINA,
MARINA,
MARINA DE MIX
marinademix
tvp
Dat witte is plas (urine), het zwarte is poep. Het is niet zo mooi vloeibaar als bij mensen neequote:Op zondag 16 augustus 2009 02:59 schreef PiRANiA het volgende:
Ik kom er zojuist achter dat vogels niet plassen.
Kan iemand dit bevestigen?
Ik dacht dat ze wel plassen, maar dat dat gezamenlijk gaat met het poepen. Dus dat je eik plas en poep door elkaar hebt.quote:Op zondag 16 augustus 2009 02:59 schreef PiRANiA het volgende:
Ik kom er zojuist achter dat vogels niet plassen.
Kan iemand dit bevestigen?
ik begrijp hem dus nu pasquote:Op zondag 16 augustus 2009 02:20 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Die heeft bij mij ook zooo lang geduurd
Nooit gewetenquote:Op zondag 16 augustus 2009 03:06 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Dat witte is plas (urine), het zwarte is poep. Het is niet zo mooi vloeibaar als bij mensen nee
Damn, nu je 't zegtquote:Op zondag 16 augustus 2009 10:36 schreef Triptamine het volgende:
Ik heb eufemisme jaren lang geschreven en uitgesproken als eufenisme. Nu nog vind ik mijn woord beter en mooier
Eufenisme is beterquote:
Als ik soms mijn autoruit bekijk, is het dat wel.quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:06 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Dat witte is plas (urine), het zwarte is poep. Het is niet zo mooi vloeibaar als bij mensen nee
Nee, helaas!quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:29 schreef HQ-Design het volgende:
Waar AM en PM voorstaat kwam ik pas achter toen ik voor het eerst een digitaal horloge had gekocht (zeker 12jaar geleden inmiddels).
AM = After Midnight (dus van 12 snachts tot 12uur smiddags)
PM = Past Midnight (dus van 12u smiddags tot 12u snachts)
Wat is het verschil tussen after en past? Niets!!quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:29 schreef HQ-Design het volgende:
Overigens zou dit in het Engels ook niet kloppen omdat "after" en "past" dezelfde betekenis hebben. Alleen gebruikt men "after" doorgaans niet bij het noemen van de tijd.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:29 schreef HQ-Design het volgende:
Waar AM en PM voorstaat kwam ik pas achter toen ik voor het eerst een digitaal horloge had gekocht (zeker 12jaar geleden inmiddels).
quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:29 schreef HQ-Design het volgende:
Weet je het zeker?quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:29 schreef HQ-Design het volgende:
Of dat GSM een engelse afkorting is, ik dacht vroeger dat het stond voor: Geen Snoer Meer....![]()
Ook SMS, terwijl de Engelsen het altijd over text-messaging hebben ipv Short Message Services...
Kaasschaaf vind spel wtf?quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:36 schreef Bosbeetle het volgende:
ik kom er nu pas achter dat de kaasschaaf een noorse uitvinding is en dat daarom het doel van een noors spelletje is een kaasschaaf vinden (ostehøvel)
ik onthou het altijd als:quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:36 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Nee, helaas!
AM = ante meridiem (Latijn voor 'voor het middaguur')
PM = post meridiem (Latijn voor 'na het middaguur')
Slim.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:38 schreef Thijz het volgende:
[..]
ik onthou het altijd als:
After Midnight (AM)
Pre Midnight (PM)
quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:41 schreef maok het volgende:
Ik kwam er laatst pas achter dat een kotelet en een karbonade het zelfde is.
Fuckquote:Op zondag 16 augustus 2009 10:36 schreef Triptamine het volgende:
Ik heb eufemisme jaren lang geschreven en uitgesproken als eufenisme. Nu nog vind ik mijn woord beter en mooier
Als je met een permanent marker op een whiteboard gaat moet je de letters overtrekken met je whiteboard marker en dan kun je het zo wegvegen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:33 schreef Niara het volgende:
Nooit geweten dat het laatste topic al deel 38 was
Er waren nog zoveel herkenbare dingen.
Oh nooit geweten dat antipuistjesspul en nagellakremover dezelfde ingrediënten hadden.
Ik had met een permanentmarker op m'n whiteboard geschreven. Na wat googlen de oplossing gevonden: nagellakremover. Ik probeer het uit, oke het werkt. Maar het rook een beetje bekend. Ik pak het puistjesgezeur, l 'oreal pure zone en het werkt nog oo. wtf
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:43 schreef Mayla het volgende:
Vroeger werd er in de bioscoop voor de film reclame getoond....
Dit werd aangekonding met; Diareclame...ik las altijd diare-clame...en me maar afvragen wat dat toch betekent!
Of er is een bommelding, las ik een tijd als bommel-ding...
Ik kwam daarachter op 18 augustus 2009 om 14:22.quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:41 schreef maok het volgende:
Ik kwam er laatst pas achter dat een kotelet en een karbonade het zelfde is.
gewoon het bekt lekkerquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:20 schreef mista het volgende:
ik hoor nog regelmatig mensen 'mastruberen' in plaats van 'masturberen' zeggen. kan ik me echt aan ergerenmaar waar 'mastruberen' nou vandaan komt...
trekke,rukke,sjorre,wanke, klinkt nog beterquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:20 schreef mista het volgende:
ik hoor nog regelmatig mensen 'mastruberen' in plaats van 'masturberen' zeggen. kan ik me echt aan ergerenmaar waar 'mastruberen' nou vandaan komt...
Nog makkelijker: de P komt na de A in het alfabet, dus P komt voor het tweede deel van de dag, en A voor het eerste.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:38 schreef Thijz het volgende:
[..]
After Midnight (AM)
Pre Midnight (PM)
Het is natuurlijk sowieso een moeilijk systeem. Want wat noem je 12 PM en wat noem je 12 AM? Strikt genomen betekenen ze allebei hetzelfde (12 uur ná de middag is hetzelfde tijdstip als 12 uur vóór de middag) en tegelijk helemaal niets (een tijdstip dat óp het middaguur valt kun je niet beschrijven als uur vóór danwel ná de middag).quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:55 schreef delano.888 het volgende:
Of je weet het gewoon dat PM 's middags is en AM 's ochtends, sjonge, laten we moeilijk gaan doen zeg
Ach, 0:00 (nul uur) 12 uur noemen is ook niet logisch.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:07 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Het is natuurlijk sowieso een moeilijk systeem. Want wat noem je 12 PM en wat noem je 12 AM? Strikt genomen betekenen ze allebei hetzelfde (12 uur ná de middag is hetzelfde tijdstip als 12 uur vóór de middag) en tegelijk helemaal niets (een tijdstip dat óp het middaguur valt kun je niet beschrijven als uur vóór danwel ná de middag).
De conventie is om middernacht 12 AM te noemen en het middaguur 12 PM. Maar logisch is het niet.
mja en dan de mensen nog die altijd dacht 'i had my first real sex dream....' ...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:23 schreef Asics het volgende:
The summer of '69 van Brian Adams:
Ik zong altijd: "Standing on your mama's Porche . . ."
Geen idee wat er bedoeld werd maar ik dacht wel altijd van 'Jeez, als ik een Porche had, dan zou ik er echt niet op gaan staan."
Porche?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:23 schreef Asics het volgende:
The summer of '69 van Brian Adams:
Ik zong altijd: "Standing on your mama's Porche . . ."
Geen idee wat er bedoeld werd maar ik dacht wel altijd van 'Jeez, als ik een Porche had, dan zou ik er echt niet op gaan staan."
Biefstukquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:43 schreef intelligentieloos het volgende:
Ik verstond bij dat liedje van Bløf, dansen aan zee, altijd 'laten we dansen, biefstuk', ipv 'liefste'
na een paar jaar verwarring waarom ie dat in hemelsnaam zong, kwam ik erachter dat hij dat helemaal niet deed
Dat word gezongen ja. Maar twijfel of hij porch of Porsche bedoeld. Al mag hij bij dat eerste de grap nog wel even uitleggenquote:
Woensdag zekerquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:59 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Ik kwam er vorige week achter dat een 'vallende ster' wel degelijk bestaat. Toen ik vroeger in mijn basisschool jaren kinderfeestjes had werd daar wel eens over gepraat. 'Ja die heb ik gezien, blablabla'. Ik natuurlijk niet geloven, ook niet toen een van de moeders vertelde dat dat een meteoriet was die de atmosfeer inkomt. Ik dacht dat het een fabeltje was, net als aliens en ufokringen in de maisvelden.
Tot ik vorige week met mijn vriendin naar de sterren zat te staren, hopla een lichtflitsMaargoed.. weer wat geleerd. En een wens gedaan uiteraard !
ik moest hardop lachen. A om jou. Man kom op dat je dat niet gewoon goed kon horen. En B biefstuk hahaquote:
Ik was heel klein! Oke, toen ik twaalf was verstond ik het pas goedquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:12 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
ik moest hardop lachen. A om jou. Man kom op dat je dat niet gewoon goed kon horen. En B biefstuk haha
Zou wel eens kunnen ja.. geen idee. Rond 11 uur 's avonds geloof ik, was in Zeelandquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:12 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Woensdag zeker
En echt vallen doen ze uiteraard niet, maar dat terzijde
Er kwam een meteorietenregen:quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:37 schreef LangzaamSprinten het volgende:
[..]
Zou wel eens kunnen ja.. geen idee. Rond 11 uur 's avonds geloof ik, was in ZeelandJij ook gezien? Of zijn die wel veel vaker te zien.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:43 schreef intelligentieloos het volgende:
Ik verstond bij dat liedje van Bløf, dansen aan zee, altijd 'laten we dansen, biefstuk', ipv 'liefste'
na een paar jaar verwarring waarom ie dat in hemelsnaam zong, kwam ik erachter dat hij dat helemaal niet deed
Voor je zoiets weet, zul je het toch eerst een keer moeten onthouden he. En dan kan een ezelsbruggetje handig zijn.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:55 schreef delano.888 het volgende:
Of je weet het gewoon dat PM 's middags is en AM 's ochtends, sjonge, laten we moeilijk gaan doen zeg
Een Nederlandse mama appelsapquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:26 schreef Daywalk3r het volgende:
Dat is hetzelfde bij Acda en de Munnik.
Herman leest wel honderd keer de krant
Het staat er echt, pagina achttien, zwartomrand
Hield 'ie vroeger al zijn meningen
En al zijn dromen stil
Nu was 'ie niks niet niemand nergens meer
Kam de schaamhaar in model.
Ik wist natuurlijk dat het dat niet was (incorrect nederlands ook) maar ook niet wat het wel moest zijn.
Het is dus... Kan dus gaan waar ie maar wil.
Ezelsbruggetje dat ik heb geleerd; PM = Pyama, dus 's avonds... (okeeh, 's ochtends zou je theoretisch ook een pyama aan kunnen hebben...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:55 schreef delano.888 het volgende:
Huh? Ik snap er helemaal niets van, wat wil je nu zeggen?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:58 schreef Dezeoptieslaikover het volgende:
Ik dacht altijd dat Jesus Christ
Jezus' kruis betekende ofzo
Dit wist ik dus echt niet!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 03:00 schreef Brett-Anderson het volgende:
Deze link legt nog eens uit dat groenland helemaal niet zo groot is, okee dan weet ik het nu.
[ afbeelding ]
Hier. en nog een voor de zekerheid.
verrekquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:03 schreef Nepthys het volgende:
Ik heb nu pas door hoe het zit met die schapenreclames van Tele2. Ze zijn cheap/sheep.
Porsche dus.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:50 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Dat word gezongen ja. Maar twijfel of hij porch of Porsche bedoeld. Al mag hij bij dat eerste de grap nog wel even uitleggen
http://www.etymonline.com/index.php?term=failquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:22 schreef Maraca het volgende:
Misschien dat het puur toeval is, maar ik zie nu dat er in "faillissement" het woordje "fail" zit
niet iedereen gebruikt dat dagelijks hier in NLquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:55 schreef delano.888 het volgende:
Komop zeg. Een klein beetje algemene ontwikkeling is al genoeg.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:22 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
niet iedereen gebruikt dat dagelijks hier in NL
zal wel zo zijn, maar vooral als kind/puber had ik heel veel aan ezelsbruggetjes als TV-TAS, 't kofschip en deze met AM/PM.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:26 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Komop zeg. Een klein beetje algemene ontwikkeling is al genoeg.
TV-TASquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:59 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
zal wel zo zijn, maar vooral als kind/puber had ik heel veel aan ezelsbruggetjes als TV-TAS, 't kofschip en deze met AM/PM.
ik als:quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:38 schreef Thijz het volgende:
[..]
After Midnight (AM)
Pre Midnight (PM)
quote:Op donderdag 3 september 2009 10:39 schreef TheFrankey het volgende:
Ik vond het altijd vreemd dat er op shampoo, tandpasta etc alles er in het Nederlands en in het Frans op stond.
Ik maar denken dat er dan misschien wel veel fransen zijn die het ook gebruiken. Nooit gedacht aan Walonie
2 vrienden van me uit de US vroegen of ik in het leger had gezeten omdat ik de tijd aangaf met 21.00 uur etc.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:07 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Het is natuurlijk sowieso een moeilijk systeem. Want wat noem je 12 PM en wat noem je 12 AM? Strikt genomen betekenen ze allebei hetzelfde (12 uur ná de middag is hetzelfde tijdstip als 12 uur vóór de middag) en tegelijk helemaal niets (een tijdstip dat óp het middaguur valt kun je niet beschrijven als uur vóór danwel ná de middag).
De conventie is om middernacht 12 AM te noemen en het middaguur 12 PM. Maar logisch is het niet.
Dat had ik dus met DWDD, heeft ook 2 betekenissen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:46 schreef -aad- het volgende:
Ik had pas een briljante ingeving over het programma "Blik op de weg" toen ik op de website van VID die opmerking tegenkwam bij wat webcams. Die naam heeft dus een dubbele betekenis (nooit bij stilgestaan...)
Zeg maar "Kijk op de weg" en "Metaal op de weg" en ik was nooit verder gekomen dan die laatste...
Zijn hele websites aan geweid hèquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:35 schreef TheFrankey het volgende:
haha die songtekst dingen zijn wel tof. Kan het zelf niet zo bedenken
Ik onthoud het altijd door dat ene , en aangezien zij AM als eerst zegt, weet ik dat het vroeg moet zijn :p.quote:Op donderdag 3 september 2009 10:37 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ik als:
AM = At Morning
PM = Past morning
Vertel er ook ff bij dat het een ode aan Ella Fitzgerald is, want anders snapt nog niemand hetquote:Op donderdag 3 september 2009 20:38 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
Op vakantie in Frankrijk kwam ik erachter dat het liedje "Ella, Ella" misschien wel "Elle a, Elle a" (ze heeft, ze heeft) moest zijn.
Heb ik thuis de songtekst opgezocht; is het "Ella, Elle L'a" (Ella, ze heeft het).
Voor wie er geen meer reet van snappen...
Voor de jeugdigen onder ons misschien beter bekend met deze versie:
En waar is Rottumeroog dan gebleven...???quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:56 schreef Arctica het volgende:
TV-TAS zijn de waddeneilanden (texel, vlieland, terschelling, ameland, schiermonnikoog - tvtas)
Ik had laatst iets waar ik laat achterkwam maar nou ben ik het vergeten omdat ik het topic niet kon vinden
Te klein om op te noemen??quote:Op donderdag 3 september 2009 23:13 schreef FFnog het volgende:
[..]
En waar is Rottumeroog dan gebleven...???
Dat is weer nieuwe informatie...quote:Op donderdag 3 september 2009 20:57 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Vertel er ook ff bij dat het een ode aan Ella Fitzgerald is, want anders snapt nog niemand het
Dat is toch niet (echt) bewoond?quote:Op donderdag 3 september 2009 23:13 schreef FFnog het volgende:
[..]
En waar is Rottumeroog dan gebleven...???
Ik met:quote:Op donderdag 3 september 2009 15:29 schreef WLproxy het volgende:
[..]
Ik onthoud het altijd door dat ene , en aangezien zij AM als eerst zegt, weet ik dat het vroeg moet zijn :p.
Ha, ik had het net andersom... ik zei vroeger altijd 'firnament'!quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:40 schreef M.rak het volgende:
Ik kom er net achter dat het firmament is in plaats van firmanent
Da's toch niet alleen bij BlueBandquote:Op zaterdag 5 september 2009 14:09 schreef Tommzzz het volgende:
Kwam vanmorgen bij het bakken achter dat bij blueband boter, al de 50gram grens word aangegeven..
hoe kwam je erachter, je hebt van iemands tepels gedronken?quote:Op zondag 6 september 2009 17:39 schreef Lano het volgende:
Mijn moeder maakte mij vroeger toen ze mn broertje borstvoeding gaf altijd wijs dat in de ene zoete melk en in de andere karnemelk zat...Niet dus, kwam ik pas heeel laat achter
quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:06 schreef sanger het volgende:
Had een keer twee vriendinnen op visite. beetje flikflooien met de 1, vraagt de ander zullen we het bed testen. Zeg ik; ja hoor ga maar even naar de slaapkamer en ga door met die ander
Zo zong ik altijd "I'm scared in the distance" terwijl het is "I'll stare here in the distance" uit I Would Stay van Krezipquote:Op donderdag 3 september 2009 15:28 schreef Redster1984 het volgende:
[..]
Zijn hele websites aan geweid hèHet heten mondegreens vanwege een verspreking van "laid him on the green" als "lady mondegreen" . Bekende van Jimi Hendrix is is de zin "excuse me while I kiss the sky" wat verstaan werd als "excuse me while I kiss this guy". Op de website www.kissthisguy.com staan eigenlijk alle bekende mondegreens. Vind zelf nog altijd de mooiste die van R.E.M. "let`s pee in the corner" in plaats van "That`s me in the corner"
Ik dacht tot 2 min gelden dat het was "I'll stay here in the distance"quote:Op woensdag 9 september 2009 11:36 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Zo zong ik altijd "I'm scared in the distance" terwijl het is "I'll stare here in the distance" uit I Would Stay van Krezip
Jeetje. Wat een boeiend verhaalquote:Op woensdag 9 september 2009 20:30 schreef TheFrankey het volgende:
ik zat gister te bedenken. In groep 8 gingen we een midweek op kamp. Op woensdag had iedereen ineens een kaartje van zijn ouders. Ik dacht dat is ook leuk dat je ouders je een kaart stuurden. Met de post. Mooi niet navraag leert dat dat dus vooraf was meegegeven haha
Maar Krezip heeft dan ook beroerd Engelsquote:Op woensdag 9 september 2009 13:43 schreef Lano het volgende:
[..]
Ik dacht tot 2 min gelden dat het was "I'll stay here in the distance"
Ik ook! Klinkt toch veel leuker.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:18 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik heb jarenlang 'ontroerend goed' gezegd ipv. 'onroerend goed'
boeiender dan jouw post. Het gaat toch om dingen die ik pas later door heb. Niet wat jij vindt.quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:12 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
hoe kwam je erachter, je hebt van iemands tepels gedronken?
quote:Op donderdag 3 september 2009 10:34 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Ik bedacht me net dat Hollywood gewoon hulsthout betekent.
quote:Op woensdag 9 september 2009 20:18 schreef Arctica het volgende:
Ik dacht vroeger altijd dat als een bus zo opzij zakt om mensen in/uit te laten stappen, dat ze dan lucht uit de banden lieten lopen om ze vervolgens weer op te blazen als we weer gingen rijden.
Ach een vriend van mij dacht dat nog top z'n 15e, ik heb hem zeker tien minuten proberen te overtuigen dat dat niet kon kloppen, maar hij bleef stug volhouden...:')quote:
Telt niet!quote:Op donderdag 10 september 2009 21:41 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Niet later begrepen, maar ik kom er nu pas achter dat je de post-records kan zien, en wie er allemaal online zijn.
Verrekquote:Op donderdag 3 september 2009 10:34 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Ik bedacht me net dat Hollywood gewoon hulsthout betekent.
quote:Op woensdag 9 september 2009 22:49 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
boeiender dan jouw post. Het gaat toch om dingen die ik pas later door heb. Niet wat jij vindt.
Hahahahahha, nu ik dat nummer luister hoor ik er toch wel een beetje biefstuk in. Jouw schuldquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:43 schreef intelligentieloos het volgende:
??quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:59 schreef Fredo55 het volgende:
Dat ik dit meisje boven me op msn heb.![]()
Een Mama Appelsap-liedjequote:Op vrijdag 11 september 2009 21:19 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Hahahahahha, nu ik dat nummer luister hoor ik er toch wel een beetje biefstuk in. Jouw schuld
quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:52 schreef Guppyfriend het volgende:
Dat het niet Spijkernisse is, maar Spijkenisse...
Zou kunnenquote:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:19 schreef swollywood het volgende:
Dat de Bee Gees geen StenaLine zingen in dit nummer, maar Stayin' Alive.
Ik wist ook helemaal niet dat er nog een toren ingestort was..... Zag het ook gisteravond pasquote:Op zaterdag 12 september 2009 14:03 schreef Fredo55 het volgende:
Het heeft niets met begrijpen te maken, maar ik gisteravond tot mijn verbazing achter
dat building 7 ook is ingestort.
Altijd gedacht dat hij het overleeft had.
herkenbaar!quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:19 schreef swollywood het volgende:
Dat de Bee Gees geen StenaLine zingen in dit nummer, maar Stayin' Alive.
Toevallig kwam ik deze fout tegen in een nieuwsbericht:quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:52 schreef Guppyfriend het volgende:
quote:Op het eind van de middag werden de prijzen uitgereikt door burgemeester Nuis en zijn Poolse collega burgemeester. Alle ploegen kregen ook een aandenken mee dit was een metalen duikersembleem dit was gemaakt bij Jansen BV. Op de 6de plaats stond Maarsen, 5de Vianen, 4de Spijkernisse, 3de Woerden, 2de Zaanstad 2, op de eerste plaats stond Zaanstad 1.
Ik kon ternauwernood voorkomen dat mijn fout terecht kwam in een informatieve folder voor de gemeente Spijkenisse die ik ontworpen hadquote:Op zondag 13 september 2009 14:42 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Toevallig kwam ik deze fout tegen in een nieuwsbericht:
[..]
net als dat pinguins niet op de noordpool leven maar op de zuidpoolquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:43 schreef Mainport het volgende:
Ik kwam er laatst achter dat tijgers in Azië wonen, en niet in Afrika.
Dat is toch eigenlijk best erg.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:07 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik wist ook helemaal niet dat er nog een toren ingestort was..... Zag het ook gisteravond pas![]()
Ik kwam er vorig jaar pas achter dat ze überhaupt ingestort warenquote:Op dinsdag 15 september 2009 08:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is toch eigenlijk best erg.
Oh, en ik maar denken dat die Fransen dat zo noemen omdat het erop lijktquote:Op zaterdag 12 september 2009 18:01 schreef mien-moeke het volgende:
Dat Barbapapa frans is voor suikerspin. (Eigenlijk barba a papa.)
quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:57 schreef Nebel het volgende:
Dat de allereerste vestiging van de Febo in de Ferdinand Bolstraat in Amsterdam was.
Ik hab jarenlang gedacht dat Counting Crows ipvquote:
De grote vraag rest dan nog... wat zijn krenten?quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:00 schreef -J-D- het volgende:
Dit topic had ik gemist!
Rozijnen zijn gedroogde druiven!
Eye-opener!
quote:Op woensdag 9 september 2009 22:18 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik heb jarenlang 'ontroerend goed' gezegd ipv. 'onroerend goed'
Kloppen deze allebei? Ik wil het niet gelovenquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:26 schreef Sylver_ het volgende:
Ik kwam er afgelopen week pas achter dat het eigenlijk "toentertijd" is en niet "toendertijd"..
Onroerend goed is goed, dat zijn winkelpanden, huizen en gebouwen en zo.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:15 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
[..]
Kloppen deze allebei? Ik wil het niet geloven
Het is dus toentertijd, maar we zeggen toendertijd. (wist ik ook niet hoor)quote:Toendertijd of toentertijd
Wat is juist: toendertijd of toentertijd?
Alleen toentertijd ('in die tijd, toen') wordt als juist beschouwd. Dit bijwoord bestaat eigenlijk uit de onderdelen toen + te + der + tijd. Te + der is samengesmolten tot ter.
Veel mensen hebben de neiging om toendertijd te schrijven. Dat komt misschien door het bestaan van indertijd, dat 'een poos geleden, vroeger' betekent. Maar ook de uitspraak (vrijwel iedereen zal [toendertijd] zeggen) is mogelijk van invloed.
Het Woordenboek der Nederlandsche Taal (deel XVII,I, 1960) geeft naast toentertijd de varianten toentertijde, toen ter tijd(e), toen der tijd en toendertijd. Toendertijd komt dus ook al lang voor, maar heeft toch nooit de voorkeur weten te krijgen.
bosbes meer bepaaldquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:19 schreef Thijz het volgende:
bedenk me net dat de strip 'Blueberry' eigenlijk 'blauwe bes' betekent...
Precies .. en ik wilde het in een brief zetten, maar ik aangezien iedereen 'toendertijd' zegt (heb het tenminste nog nooit anders gehoord) vond ik het te raar staan om 'toentertijd' te schrijven, dus ik heb het maar vervangen voor "destijds"quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:36 schreef Guppyfriend het volgende:
Het is dus toentertijd, maar we zeggen toendertijd. (wist ik ook niet hoor)
??quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Dat kokosnoten niet aan een palmboom groeien
Waar groeien ze dan wel aan?quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Een kokospalm is toch een soort 'palmboom', alsin het behoort tot de 'palmenfamilie'? De "palmboom" bestaat toch niet?quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:03 schreef smiksmaksmek het volgende:
Oh, aan de kokospalm die er uit ziet als een gewone palmboom zie ik op Wikipedia.
En dat je Palmolive (van de zeep) dus niet uitspreekt als Palm-o-lie-ve maar gewoon op zijn engels Palm-olive!quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:31 schreef Dribbel_ het volgende:
Palmboom zelf is weer gewoon alleen voor palmolie
palmolive enz blablalb
quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:29 schreef swollywood het volgende:
[..]
En dat je Palmolive (van de zeep) dus niet uitspreekt als Palm-o-lie-ve maar gewoon op zijn engels Palm-olive!
Het is een zeep die volledig gemaakt is van Palm- en Olijfolie.
De Nederlandse reclames spreken ook altijd van palm-o-lie-ve, dus volgens mij heb je het niet helemaal aan het verkeerde eindquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:35 schreef smiksmaksmek het volgende:
[..]![]()
ik sprak het serieus als palm-o-lie-ve uit
god wat leer ik bij in dit topic
Jamaar....In expeditie robinson jatten ze die kokosnoten toch ook gewoon van palmbomen?quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja dat zijn dus gewoon coconuttrees en palmtrees zijn voor oliequote:Op dinsdag 15 september 2009 23:50 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Jamaar....In expeditie robinson jatten ze die kokosnoten toch ook gewoon van palmbomen?
Toch als je op palmboom googled krijg je iets soortgelijks eruitquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat zijn dus gewoon coconuttrees en palmtrees zijn voor olie
Ik mag hopen dat je het nu wel weetquote:Op woensdag 16 september 2009 20:59 schreef Oishinbo het volgende:
Ik wist als kind niet wat het Engelse woord 'suicide' betekent. Zat vaak te piekeren of dat 1 of meerdere woorden zijn. Toen ik een keer The Sound of Music keek dacht ik het eindelijk te snappen. Ergens in de film gaat die hele familie het land ontvluchten om naar Zwitserland te gaan en zegt Julie Andrews (geloof ik) dat dat suicide is. Toen ging er een lampje branden:: ze hebben het over 'Swiss-side' oftewel dat je naar Zwitserland gaat als je het niet meer ziet zitten
Dat is inderdaad best raar.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:46 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
De Nederlandse reclames spreken ook altijd van palm-o-lie-ve, dus volgens mij heb je het niet helemaal aan het verkeerde eind
Whehehe, wat je je als kind niet allemaal in je hoofd haalt hè.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:59 schreef Oishinbo het volgende:
Ik wist als kind niet wat het Engelse woord 'suicide' betekent. Zat vaak te piekeren of dat 1 of meerdere woorden zijn. Toen ik een keer The Sound of Music keek dacht ik het eindelijk te snappen. Ergens in de film gaat die hele familie het land ontvluchten om naar Zwitserland te gaan en zegt Julie Andrews (geloof ik) dat dat suicide is. Toen ging er een lampje branden:: ze hebben het over 'Swiss-side' oftewel dat je naar Zwitserland gaat als je het niet meer ziet zitten
Ook een mooie: ik moest laatst iemand uitleggen dat Robinson Crusoe geen bestaand persoon was maar een personage uit een boek.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:50 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Jamaar....In expeditie robinson jatten ze die kokosnoten toch ook gewoon van palmbomen?
ook lekker logischquote:Op donderdag 17 september 2009 12:23 schreef Tiepje21 het volgende:
[..]
Ook een mooie: ik moest laatst iemand uitleggen dat Robinson Crusoe geen bestaand persoon was maar een personage uit een boek.
Mijn vriend zegt altijd 'voortaam' in plaats van 'voortaan'. Zijn moeder ook, trouwens.
En zelf kwam ik hier pas kort geleden achter: als er op de KNMI-site staat dat er een dag 90% regenkans is, dan wil dat zeggen dat je als je op een willekeurige plek in Nederland gaat staan 90% kans hebt dat je die dag tenminste 1 bui over je heen krijgt. Maar als er staat dat er 50% zonkans is, betekent dat dat de zon echt de helft van de tijd gaat schijnen.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:52 schreef Guppyfriend het volgende:
Dat 'Jodenkerkhof' voor de Joodse begraafplaats in onze straat dus een rare benaming is.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:23 schreef julian6 het volgende:
Dat een kerkhof voor een kerk ligt en een begraafplaats niet, ik noemde eerst beide gewoon kerkhof
vandaag geleerd bij de nederlands les![]()
quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:39 schreef Thy... het volgende:
[..]
Ik hab jarenlang gedacht dat Counting Crows ipv
"they paved paradise, and put up a parking lot"
zongen:
"they paved paradise, and put up a fucking lie"
Niet echt onlogisch ook, als je een paradijs bestraat, om daar dan over te gaan liegen.
[..]
De grote vraag rest dan nog... wat zijn krenten?
En dat KNO staat voor Keel, Neus en Oor.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:54 schreef bakayarou het volgende:
Dat een K en O arts eigenlijk gewoon KNO arts is.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:29 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik kwam er pas achter dat een auto niet totaal los is maar een total loss.
Dat hij dus totaal verloren is.
Had ik nooit geweten!! Weer wat geleerd!!!quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:29 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
En dat KNO staat voor Keel, Neus en Oor.
Ow dat wist ik ook niet.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:23 schreef julian6 het volgende:
Dat een kerkhof voor een kerk ligt en een begraafplaats niet, ik noemde eerst beide gewoon kerkhof
Dat noem ik ook gewoon kerkhof, hoor.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:23 schreef julian6 het volgende:
quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:29 schreef Daywalk3r het volgende:
Dat is ook weer zo'n woord waar je nooit bij stilstaat inderdaad!quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:50 schreef M.rak het volgende:
[..]
Ik wist wel dat het total loss was, maar ik had nooit de link loss - verloren gelegd...
Idd!quote:Op zondag 20 september 2009 18:53 schreef FrankAbagnaleJr het volgende:
Dat de 'di' in dilemma staat voor twee en dat je dus uit twee keuzes kiest.
Kwam er achter toen ik hoorde dat je ook trilemma's hebt.
De re staat toch voor restaurant?quote:Op zondag 20 september 2009 19:21 schreef so-wie-so het volgende:
Horeca kwam ik ook pas laatst achter, toen ze die ijssalon in Amsterdam als horeca bestempelden; ''Belachelijk, wij hebben niks met Hotel, Recreatie en Cafe te maken.'' Oww..
quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:23 schreef julian6 het volgende:
kerk-hof is de tuin voor een kerk, dus een begraafplaats is geen kerkhof.quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat noem ik ook gewoon kerkhof, hoor.
Tis beide een dooie boelquote:Op zondag 20 september 2009 20:57 schreef julian6 het volgende:
[..]
kerk-hof is de tuin voor een kerk, dus een begraafplaats is geen kerkhof.
maar of iemand dat wat kan schelen
Martinikerkhof in Groningen is anders vaak erg gezellig, dat is namelijk geen begraafplaats maar gewoon een parkje.quote:
Dat moment had ik ooit met Wicky de Viking...quote:
christus..........quote:Op zondag 20 september 2009 23:45 schreef Jantehs het volgende:
Dat het merk Dove gewoon duif betekent, het logo is zelfs een duifLaatst viel het kwartje pas.
[ afbeelding ]
dat zeggen alle verslaafden tegen elkaar.quote:Op zondag 20 september 2009 23:03 schreef julian6 het volgende:
Dat niet alle drugs verslavend & slecht zijn![]()
quote:Op zondag 20 september 2009 23:45 schreef Jantehs het volgende:
Dat het merk Dove gewoon duif betekent, het logo is zelfs een duifLaatst viel het kwartje pas.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 september 2009 23:45 schreef Jantehs het volgende:
[ afbeelding ]
Verrekquote:Op zondag 20 september 2009 23:45 schreef Jantehs het volgende:
[ afbeelding ]
DÔH!quote:Op zondag 20 september 2009 23:45 schreef Jantehs het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
2xquote:Op zondag 20 september 2009 23:41 schreef Turbomuis het volgende:
Dat moment had ik ooit met Wicky de Viking...
Daar heb ik blijkbaar omheen geluisterd ofzoquote:Op maandag 21 september 2009 23:23 schreef NekoKoneko het volgende:
Er is een aflevering dat Wicky de Viking gaat zwemmen met twee zeehonden en dan zie je zijn pielemuistoen wist ik het zeker.
Het feit dat zijn vader het altijd over "hem" en "hij" had deed ook een lampje branden
I know ZOMG!quote:
Ow! Sja, ik ga niet alle topics teruglezen natuurlijk. En vanaf het moment dat ik deze reeks ben gaan volgen ben ik 'm nog niet tegen gekomen. In de OP is dus geen slecht plan iddquote:Op maandag 21 september 2009 23:40 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Serieus, wil de volgende topicstarter Wicky & zijn geslacht in de OP opnemen?
Ik gun natuurlijk iedereen zijn aha-moment, maar deze kwestie is letterlijk al minstens 100x voorbijgekomen in deze reeks. Vaak zelfs inclusief screenshot van het door NekoKoneko bedoelde moment met "pielemuis".
Dit dacht je, of is echt zo?quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:48 schreef mista het volgende:
Dat kippen met witte oorlellen witte eieren leggen en kippen met roze oorlellen bruine.
(M'n schoonmoeder maakte mijn vriendin altijd wijs dat bruine eieren scharreleieren waren en witte eieren uit een legbatterij)
Aan datzelfde misverstand heb ik mijn enige verloren weddenschap ooit te dankenquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:40 schreef M.rak het volgende:
Ik kom er net achter dat het firmament is in plaats van firmanent
Omgquote:Op zondag 20 september 2009 23:45 schreef Jantehs het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kom er net achter dat kippen schijnbaar oren hebben, want anders kunnen ze toch ook geen oorlellen hebben...quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:07 schreef Microtechs het volgende:
Wanneer legt een kip een wit ei, en wanneer een bruin ei? Waar is dat van afhankelijk?
De kleur van de eierschaal is afhankelijk van het ras van de kippen. Maar een witte kip hoeft niet perse witte eieren te leggen. "Men zegt dat een witte kip meestal witte eieren legt en een bruine kip bruine eieren. Maar dit hoeft niet. De kleur van het ei ligt aan het ras van het kip! Je kunt het zien aan het oorlelletje van de kip welke kleur ei zij gaat leggen. Een witte oorlel is witte eieren, een rode oorlel is bruine eieren. De kleur van het ei heeft géén invloed op smaak, heeft ook niets te maken met de huisvesting van de kip." Bron: www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=1159#4a
dat zeg ik tochquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:07 schreef Microtechs het volgende:
Wanneer legt een kip een wit ei, en wanneer een bruin ei? Waar is dat van afhankelijk?
De kleur van de eierschaal is afhankelijk van het ras van de kippen. Maar een witte kip hoeft niet perse witte eieren te leggen. "Men zegt dat een witte kip meestal witte eieren legt en een bruine kip bruine eieren. Maar dit hoeft niet. De kleur van het ei ligt aan het ras van het kip! Je kunt het zien aan het oorlelletje van de kip welke kleur ei zij gaat leggen. Een witte oorlel is witte eieren, een rode oorlel is bruine eieren. De kleur van het ei heeft géén invloed op smaak, heeft ook niets te maken met de huisvesting van de kip." Bron: www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=1159#4a
Zo heb ik ook een tijd lang het tv programma "nosmo king" een hele rare naam gevonden. todat ik erachterkwam dat het een winkel was waar no smoking op klapdeuren stond op zo manier dat de spatie na de laatste o kwam.quote:Op maandag 22 september 2009 19:43 schreef dvr het volgende:
[..]
Aan datzelfde misverstand heb ik mijn enige verloren weddenschap ooit te danken
In het Amstelveense poppentheater hing vroeger een bordje "no smoking". Ik kon pas net lezen en had van Engels nog weinig kaas gegeten. Ik heb me toen de hele voorstelling afgevraagd waarom men daar geen smoking mocht dragen, terwijl dat juist een kledingstuk voor heel chique mensen was.
Blijkbaar die serie nooit goed gekekenquote:Eigentijdse televisiereeks bestaande uit zeven portretten van mensen met een verschillende culturele achtergrond. De zeven personages, die met elkaar gemeen hebben dat ze in dezelfde Amsterdamse volksbuurt wonen, worden in de serie op uiteenlopende manieren geconfronteerd met de hedendaagse problematiek van onze multiculturele samenleving.
hij heeft toch ook een vriendinnetje in de filmquote:
Dan wist je zeker ook niet dat hij keeper was in jeugd elftallen van Real Madrid en dat zijn voetbalcarrière beëindigd werd door een auto ongeluk een dag voor zijn 20e verjaardag?quote:Op woensdag 23 september 2009 14:33 schreef Gitarist het volgende:
Dat Julio Iglesias een Spanjaard is. Ik weet niet waarom, maar heb altijd gedacht dat het een Italiaan was!
Hoorde het toevallig net op de radio, hij is vandaag jarig namelijk.
Haha, nee ook dat wist ik niet (maar dat komt weer doordat ik geen voetballiefhebberkenner ben.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:07 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Dan wist je zeker ook niet dat hij keeper was in jeugd elftallen van Real Madrid en dat zijn voetbalcarrière beëindigd werd door een auto ongeluk een dag voor zijn 20e verjaardag?
Dat ie moest stoppen vanwege een ongeluk heb ik ook maar opgezocht maar ik wist wel dat hij bij Real Madrid had gezetenquote:Op woensdag 23 september 2009 15:12 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Haha, nee ook dat wist ik niet (maar dat komt weer doordat ik geen voetballiefhebberkenner ben.
Ik ben wel benieuwd of iemand een screenshot hiervan kan vinden (kan dan mooi in de OP erbij).quote:Op maandag 21 september 2009 23:23 schreef NekoKoneko het volgende:
Er is een aflevering dat Wicky de Viking gaat zwemmen met twee zeehonden en dan zie je zijn pielemuistoen wist ik het zeker.
quote:Op donderdag 24 september 2009 17:09 schreef frame-saw het volgende:
Ik bedacht me laatst dat folder misschien iets met to fold (vouwen) te maken heeft. Toen voelde ik me heel slim
Ik bedacht me laatst dat folder misschien iets met to fold (vouwen) te maken heeft. Toen voelde ik me heel slim
Kindjes hebben geen schaamhaar.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:12 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Kan net zo goed een half geschoren spons wezen
Vind het ook niet echt overtuigend bewijsmateriaal hoorquote:Op donderdag 24 september 2009 20:12 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Het was halverwege de jaren 70, explicieter dan dit had je niet hoorquote:Op donderdag 24 september 2009 21:55 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
[..]
Vind het ook niet echt overtuigend bewijsmateriaal hoor
quote:Op donderdag 24 september 2009 22:06 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Het was halverwege de jaren 70, explicieter dan dit had je niet hoor
quote:Op donderdag 24 september 2009 20:12 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Die zeehond pedofileert Wicky :/quote:Op donderdag 24 september 2009 22:30 schreef NekoKoneko het volgende:
[..]
Rond 5:40, kijk maar goed
En eerder in dat filmpje zegt zijn vader "Het is mijn schuld, hij wilde niet mee blabla".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |