??quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Dat kokosnoten niet aan een palmboom groeien
Waar groeien ze dan wel aan?quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Een kokospalm is toch een soort 'palmboom', alsin het behoort tot de 'palmenfamilie'? De "palmboom" bestaat toch niet?quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:03 schreef smiksmaksmek het volgende:
Oh, aan de kokospalm die er uit ziet als een gewone palmboom zie ik op Wikipedia.
En dat je Palmolive (van de zeep) dus niet uitspreekt als Palm-o-lie-ve maar gewoon op zijn engels Palm-olive!quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:31 schreef Dribbel_ het volgende:
Palmboom zelf is weer gewoon alleen voor palmolie
palmolive enz blablalb
quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:29 schreef swollywood het volgende:
[..]
En dat je Palmolive (van de zeep) dus niet uitspreekt als Palm-o-lie-ve maar gewoon op zijn engels Palm-olive!
Het is een zeep die volledig gemaakt is van Palm- en Olijfolie.
De Nederlandse reclames spreken ook altijd van palm-o-lie-ve, dus volgens mij heb je het niet helemaal aan het verkeerde eindquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:35 schreef smiksmaksmek het volgende:
[..]![]()
ik sprak het serieus als palm-o-lie-ve uit
god wat leer ik bij in dit topic
Jamaar....In expeditie robinson jatten ze die kokosnoten toch ook gewoon van palmbomen?quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja dat zijn dus gewoon coconuttrees en palmtrees zijn voor oliequote:Op dinsdag 15 september 2009 23:50 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Jamaar....In expeditie robinson jatten ze die kokosnoten toch ook gewoon van palmbomen?
Toch als je op palmboom googled krijg je iets soortgelijks eruitquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat zijn dus gewoon coconuttrees en palmtrees zijn voor olie
Ik mag hopen dat je het nu wel weetquote:Op woensdag 16 september 2009 20:59 schreef Oishinbo het volgende:
Ik wist als kind niet wat het Engelse woord 'suicide' betekent. Zat vaak te piekeren of dat 1 of meerdere woorden zijn. Toen ik een keer The Sound of Music keek dacht ik het eindelijk te snappen. Ergens in de film gaat die hele familie het land ontvluchten om naar Zwitserland te gaan en zegt Julie Andrews (geloof ik) dat dat suicide is. Toen ging er een lampje branden:: ze hebben het over 'Swiss-side' oftewel dat je naar Zwitserland gaat als je het niet meer ziet zitten
Dat is inderdaad best raar.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:46 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
De Nederlandse reclames spreken ook altijd van palm-o-lie-ve, dus volgens mij heb je het niet helemaal aan het verkeerde eind
Whehehe, wat je je als kind niet allemaal in je hoofd haalt hè.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:59 schreef Oishinbo het volgende:
Ik wist als kind niet wat het Engelse woord 'suicide' betekent. Zat vaak te piekeren of dat 1 of meerdere woorden zijn. Toen ik een keer The Sound of Music keek dacht ik het eindelijk te snappen. Ergens in de film gaat die hele familie het land ontvluchten om naar Zwitserland te gaan en zegt Julie Andrews (geloof ik) dat dat suicide is. Toen ging er een lampje branden:: ze hebben het over 'Swiss-side' oftewel dat je naar Zwitserland gaat als je het niet meer ziet zitten
Ook een mooie: ik moest laatst iemand uitleggen dat Robinson Crusoe geen bestaand persoon was maar een personage uit een boek.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:50 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Jamaar....In expeditie robinson jatten ze die kokosnoten toch ook gewoon van palmbomen?
ook lekker logischquote:Op donderdag 17 september 2009 12:23 schreef Tiepje21 het volgende:
[..]
Ook een mooie: ik moest laatst iemand uitleggen dat Robinson Crusoe geen bestaand persoon was maar een personage uit een boek.
Mijn vriend zegt altijd 'voortaam' in plaats van 'voortaan'. Zijn moeder ook, trouwens.
En zelf kwam ik hier pas kort geleden achter: als er op de KNMI-site staat dat er een dag 90% regenkans is, dan wil dat zeggen dat je als je op een willekeurige plek in Nederland gaat staan 90% kans hebt dat je die dag tenminste 1 bui over je heen krijgt. Maar als er staat dat er 50% zonkans is, betekent dat dat de zon echt de helft van de tijd gaat schijnen.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:52 schreef Guppyfriend het volgende:
Dat het niet Spijkernisse is, maar Spijkenisse...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |