quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:22 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Als iemand zijn aars daarmee wast, bestaat de kans dat er gebruikt water over of in het kraantje spoelt, en dat dat jij dat dan in je mond krijgt als het op drinkt. Misschien onwaarschijnlijk, maar als het alleen al in de buurt van een aars is geweest, hoef ik er niet meer uit te drinken zegmaar.. hoe vaak het ook schoongemaakt isBeetje last van smetvrees denk ik
Edit: aaah nee fuck,..topic dicht
Sterker nog, in elke slok water zitten waarschijnlijk duizenden moleculen die Napoleon ooit uitgezeken heeft.quote:Als iemand zijn aars daarmee wast, bestaat de kans dat er gebruikt water over of in het kraantje spoelt, en dat dat jij dat dan in je mond krijgt als het op drinkt. Misschien onwaarschijnlijk, maar als het alleen al in de buurt van een aars is geweest, hoef ik er niet meer uit te drinken zegmaar.. hoe vaak het ook schoongemaakt is Beetje last van smetvrees denk ik
Idemquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:46 schreef -aad- het volgende:
Ik had pas een briljante ingeving over het programma "Blik op de weg" toen ik op de website van VID die opmerking tegenkwam bij wat webcams. Die naam heeft dus een dubbele betekenis (nooit bij stilgestaan...)
Zeg maar "Kijk op de weg" en "Metaal op de weg" en ik was nooit verder gekomen dan die laatste...
Je denkt toch niet dat er iemand zo gek is om even 38 topics na te gaan lopen? Maar als je je geroepen voelt, ga vooral je gangquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:30 schreef Nepthys het volgende:
Dat het miepmiepgeluid van Roadrunner door een acteur is gedaan in plaats van gewoon een autotoeter.
ik denk dat er even iets gedaan moet worden aan de ontbrekende links in de OP
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:47 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik had ooit een vriendin die joods was en altijd een Davidsster droeg. Komt er opeens een knulletje die het sieraad goed bekeek en vroeg: "Ben jij lid van de TROS???"
Nee, dat kan ik niet, aangezien ik jouw post niet kan editten. Quote de OP van twee topics terug en je bent er al bijna.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:38 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat er iemand zo gek is om even 38 topics na te gaan lopen? Maar als je je geroepen voelt, ga vooral je gang
Je had wel een pm kunnen sturen met de benodigde tekstquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:05 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik niet, aangezien ik jouw post niet kan editten. Quote de OP van twee topics terug en je bent er al bijna.
Zo.... nou blijquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:05 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik niet, aangezien ik jouw post niet kan editten. Quote de OP van twee topics terug en je bent er al bijna.
Wat is er vaag aan? Kan ik dat er niet neergezet hebben dan?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:25 schreef delano.888 het volgende:
Staat er bij iedereen PI in de TT?
vaaagg
Waarom zet je die 2 letters daar neer dan?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:44 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Wat is er vaag aan? Kan ik dat er niet neergezet hebben dan?
verkeerd gekopieerdquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:44 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Wat is er vaag aan? Kan ik dat er niet neergezet hebben dan?
Post Icon denk ik..quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:49 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Waarom zet je die 2 letters daar neer dan?
Yupquote:
Denk je?quote:
Das gewoon domquote:
Ja, dat denk ik ja.quote:
Jij maakt geen fouten zeker? Bovendien heb ik wel wat beters te doen dan hier nieuwe topics aan te gaan lopen maken en het zal me verder een kutzorg zijn of er nu wel of niet PI staat.quote:[..]
Das gewoon dom
BehJoewuld ?quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:20 schreef -Datdus- het volgende:
ik zei altijd be-je-weld ipv Bejeweld
Die heeft bij mij ook zooo lang geduurdquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:56 schreef PiRANiA het volgende:
MARINA, MARINA, MARINA,
MARINA,
MARINA DE MIX
marinademix
tvp
Dat witte is plas (urine), het zwarte is poep. Het is niet zo mooi vloeibaar als bij mensen neequote:Op zondag 16 augustus 2009 02:59 schreef PiRANiA het volgende:
Ik kom er zojuist achter dat vogels niet plassen.
Kan iemand dit bevestigen?
Ik dacht dat ze wel plassen, maar dat dat gezamenlijk gaat met het poepen. Dus dat je eik plas en poep door elkaar hebt.quote:Op zondag 16 augustus 2009 02:59 schreef PiRANiA het volgende:
Ik kom er zojuist achter dat vogels niet plassen.
Kan iemand dit bevestigen?
ik begrijp hem dus nu pasquote:Op zondag 16 augustus 2009 02:20 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Die heeft bij mij ook zooo lang geduurd
Nooit gewetenquote:Op zondag 16 augustus 2009 03:06 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Dat witte is plas (urine), het zwarte is poep. Het is niet zo mooi vloeibaar als bij mensen nee
Damn, nu je 't zegtquote:Op zondag 16 augustus 2009 10:36 schreef Triptamine het volgende:
Ik heb eufemisme jaren lang geschreven en uitgesproken als eufenisme. Nu nog vind ik mijn woord beter en mooier
Eufenisme is beterquote:
Als ik soms mijn autoruit bekijk, is het dat wel.quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:06 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Dat witte is plas (urine), het zwarte is poep. Het is niet zo mooi vloeibaar als bij mensen nee
Nee, helaas!quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:29 schreef HQ-Design het volgende:
Waar AM en PM voorstaat kwam ik pas achter toen ik voor het eerst een digitaal horloge had gekocht (zeker 12jaar geleden inmiddels).
AM = After Midnight (dus van 12 snachts tot 12uur smiddags)
PM = Past Midnight (dus van 12u smiddags tot 12u snachts)
Wat is het verschil tussen after en past? Niets!!quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:29 schreef HQ-Design het volgende:
Overigens zou dit in het Engels ook niet kloppen omdat "after" en "past" dezelfde betekenis hebben. Alleen gebruikt men "after" doorgaans niet bij het noemen van de tijd.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:29 schreef HQ-Design het volgende:
Waar AM en PM voorstaat kwam ik pas achter toen ik voor het eerst een digitaal horloge had gekocht (zeker 12jaar geleden inmiddels).
quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:29 schreef HQ-Design het volgende:
Weet je het zeker?quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:29 schreef HQ-Design het volgende:
Of dat GSM een engelse afkorting is, ik dacht vroeger dat het stond voor: Geen Snoer Meer....![]()
Ook SMS, terwijl de Engelsen het altijd over text-messaging hebben ipv Short Message Services...
Kaasschaaf vind spel wtf?quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:36 schreef Bosbeetle het volgende:
ik kom er nu pas achter dat de kaasschaaf een noorse uitvinding is en dat daarom het doel van een noors spelletje is een kaasschaaf vinden (ostehøvel)
ik onthou het altijd als:quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:36 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Nee, helaas!
AM = ante meridiem (Latijn voor 'voor het middaguur')
PM = post meridiem (Latijn voor 'na het middaguur')
Slim.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:38 schreef Thijz het volgende:
[..]
ik onthou het altijd als:
After Midnight (AM)
Pre Midnight (PM)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |