Ik met:quote:Op donderdag 3 september 2009 15:29 schreef WLproxy het volgende:
[..]
Ik onthoud het altijd door dat ene , en aangezien zij AM als eerst zegt, weet ik dat het vroeg moet zijn :p.
Ha, ik had het net andersom... ik zei vroeger altijd 'firnament'!quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:40 schreef M.rak het volgende:
Ik kom er net achter dat het firmament is in plaats van firmanent
Da's toch niet alleen bij BlueBandquote:Op zaterdag 5 september 2009 14:09 schreef Tommzzz het volgende:
Kwam vanmorgen bij het bakken achter dat bij blueband boter, al de 50gram grens word aangegeven..
hoe kwam je erachter, je hebt van iemands tepels gedronken?quote:Op zondag 6 september 2009 17:39 schreef Lano het volgende:
Mijn moeder maakte mij vroeger toen ze mn broertje borstvoeding gaf altijd wijs dat in de ene zoete melk en in de andere karnemelk zat...Niet dus, kwam ik pas heeel laat achter
quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:06 schreef sanger het volgende:
Had een keer twee vriendinnen op visite. beetje flikflooien met de 1, vraagt de ander zullen we het bed testen. Zeg ik; ja hoor ga maar even naar de slaapkamer en ga door met die ander
Zo zong ik altijd "I'm scared in the distance" terwijl het is "I'll stare here in the distance" uit I Would Stay van Krezipquote:Op donderdag 3 september 2009 15:28 schreef Redster1984 het volgende:
[..]
Zijn hele websites aan geweid hèHet heten mondegreens vanwege een verspreking van "laid him on the green" als "lady mondegreen" . Bekende van Jimi Hendrix is is de zin "excuse me while I kiss the sky" wat verstaan werd als "excuse me while I kiss this guy". Op de website www.kissthisguy.com staan eigenlijk alle bekende mondegreens. Vind zelf nog altijd de mooiste die van R.E.M. "let`s pee in the corner" in plaats van "That`s me in the corner"
Ik dacht tot 2 min gelden dat het was "I'll stay here in the distance"quote:Op woensdag 9 september 2009 11:36 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Zo zong ik altijd "I'm scared in the distance" terwijl het is "I'll stare here in the distance" uit I Would Stay van Krezip
Jeetje. Wat een boeiend verhaalquote:Op woensdag 9 september 2009 20:30 schreef TheFrankey het volgende:
ik zat gister te bedenken. In groep 8 gingen we een midweek op kamp. Op woensdag had iedereen ineens een kaartje van zijn ouders. Ik dacht dat is ook leuk dat je ouders je een kaart stuurden. Met de post. Mooi niet navraag leert dat dat dus vooraf was meegegeven haha
Maar Krezip heeft dan ook beroerd Engelsquote:Op woensdag 9 september 2009 13:43 schreef Lano het volgende:
[..]
Ik dacht tot 2 min gelden dat het was "I'll stay here in the distance"
Ik ook! Klinkt toch veel leuker.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:18 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik heb jarenlang 'ontroerend goed' gezegd ipv. 'onroerend goed'
boeiender dan jouw post. Het gaat toch om dingen die ik pas later door heb. Niet wat jij vindt.quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:12 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
hoe kwam je erachter, je hebt van iemands tepels gedronken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |