Dat moment had ik ooit met Wicky de Viking...quote:
christus..........quote:Op zondag 20 september 2009 23:45 schreef Jantehs het volgende:
Dat het merk Dove gewoon duif betekent, het logo is zelfs een duifLaatst viel het kwartje pas.
[ afbeelding ]
dat zeggen alle verslaafden tegen elkaar.quote:Op zondag 20 september 2009 23:03 schreef julian6 het volgende:
Dat niet alle drugs verslavend & slecht zijn![]()
quote:Op zondag 20 september 2009 23:45 schreef Jantehs het volgende:
Dat het merk Dove gewoon duif betekent, het logo is zelfs een duifLaatst viel het kwartje pas.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 september 2009 23:45 schreef Jantehs het volgende:
[ afbeelding ]
Verrekquote:Op zondag 20 september 2009 23:45 schreef Jantehs het volgende:
[ afbeelding ]
DÔH!quote:Op zondag 20 september 2009 23:45 schreef Jantehs het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
2xquote:Op zondag 20 september 2009 23:41 schreef Turbomuis het volgende:
Dat moment had ik ooit met Wicky de Viking...
Daar heb ik blijkbaar omheen geluisterd ofzoquote:Op maandag 21 september 2009 23:23 schreef NekoKoneko het volgende:
Er is een aflevering dat Wicky de Viking gaat zwemmen met twee zeehonden en dan zie je zijn pielemuistoen wist ik het zeker.
Het feit dat zijn vader het altijd over "hem" en "hij" had deed ook een lampje branden
I know ZOMG!quote:
Ow! Sja, ik ga niet alle topics teruglezen natuurlijk. En vanaf het moment dat ik deze reeks ben gaan volgen ben ik 'm nog niet tegen gekomen. In de OP is dus geen slecht plan iddquote:Op maandag 21 september 2009 23:40 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Serieus, wil de volgende topicstarter Wicky & zijn geslacht in de OP opnemen?
Ik gun natuurlijk iedereen zijn aha-moment, maar deze kwestie is letterlijk al minstens 100x voorbijgekomen in deze reeks. Vaak zelfs inclusief screenshot van het door NekoKoneko bedoelde moment met "pielemuis".
Dit dacht je, of is echt zo?quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:48 schreef mista het volgende:
Dat kippen met witte oorlellen witte eieren leggen en kippen met roze oorlellen bruine.
(M'n schoonmoeder maakte mijn vriendin altijd wijs dat bruine eieren scharreleieren waren en witte eieren uit een legbatterij)
Aan datzelfde misverstand heb ik mijn enige verloren weddenschap ooit te dankenquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:40 schreef M.rak het volgende:
Ik kom er net achter dat het firmament is in plaats van firmanent
Omgquote:Op zondag 20 september 2009 23:45 schreef Jantehs het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |