Ik kom er net achter dat kippen schijnbaar oren hebben, want anders kunnen ze toch ook geen oorlellen hebben...quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:07 schreef Microtechs het volgende:
Wanneer legt een kip een wit ei, en wanneer een bruin ei? Waar is dat van afhankelijk?
De kleur van de eierschaal is afhankelijk van het ras van de kippen. Maar een witte kip hoeft niet perse witte eieren te leggen. "Men zegt dat een witte kip meestal witte eieren legt en een bruine kip bruine eieren. Maar dit hoeft niet. De kleur van het ei ligt aan het ras van het kip! Je kunt het zien aan het oorlelletje van de kip welke kleur ei zij gaat leggen. Een witte oorlel is witte eieren, een rode oorlel is bruine eieren. De kleur van het ei heeft géén invloed op smaak, heeft ook niets te maken met de huisvesting van de kip." Bron: www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=1159#4a
dat zeg ik tochquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:07 schreef Microtechs het volgende:
Wanneer legt een kip een wit ei, en wanneer een bruin ei? Waar is dat van afhankelijk?
De kleur van de eierschaal is afhankelijk van het ras van de kippen. Maar een witte kip hoeft niet perse witte eieren te leggen. "Men zegt dat een witte kip meestal witte eieren legt en een bruine kip bruine eieren. Maar dit hoeft niet. De kleur van het ei ligt aan het ras van het kip! Je kunt het zien aan het oorlelletje van de kip welke kleur ei zij gaat leggen. Een witte oorlel is witte eieren, een rode oorlel is bruine eieren. De kleur van het ei heeft géén invloed op smaak, heeft ook niets te maken met de huisvesting van de kip." Bron: www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=1159#4a
Zo heb ik ook een tijd lang het tv programma "nosmo king" een hele rare naam gevonden. todat ik erachterkwam dat het een winkel was waar no smoking op klapdeuren stond op zo manier dat de spatie na de laatste o kwam.quote:Op maandag 22 september 2009 19:43 schreef dvr het volgende:
[..]
Aan datzelfde misverstand heb ik mijn enige verloren weddenschap ooit te danken
In het Amstelveense poppentheater hing vroeger een bordje "no smoking". Ik kon pas net lezen en had van Engels nog weinig kaas gegeten. Ik heb me toen de hele voorstelling afgevraagd waarom men daar geen smoking mocht dragen, terwijl dat juist een kledingstuk voor heel chique mensen was.
Blijkbaar die serie nooit goed gekekenquote:Eigentijdse televisiereeks bestaande uit zeven portretten van mensen met een verschillende culturele achtergrond. De zeven personages, die met elkaar gemeen hebben dat ze in dezelfde Amsterdamse volksbuurt wonen, worden in de serie op uiteenlopende manieren geconfronteerd met de hedendaagse problematiek van onze multiculturele samenleving.
hij heeft toch ook een vriendinnetje in de filmquote:
Dan wist je zeker ook niet dat hij keeper was in jeugd elftallen van Real Madrid en dat zijn voetbalcarrière beëindigd werd door een auto ongeluk een dag voor zijn 20e verjaardag?quote:Op woensdag 23 september 2009 14:33 schreef Gitarist het volgende:
Dat Julio Iglesias een Spanjaard is. Ik weet niet waarom, maar heb altijd gedacht dat het een Italiaan was!
Hoorde het toevallig net op de radio, hij is vandaag jarig namelijk.
Haha, nee ook dat wist ik niet (maar dat komt weer doordat ik geen voetballiefhebberkenner ben.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:07 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Dan wist je zeker ook niet dat hij keeper was in jeugd elftallen van Real Madrid en dat zijn voetbalcarrière beëindigd werd door een auto ongeluk een dag voor zijn 20e verjaardag?
Dat ie moest stoppen vanwege een ongeluk heb ik ook maar opgezocht maar ik wist wel dat hij bij Real Madrid had gezetenquote:Op woensdag 23 september 2009 15:12 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Haha, nee ook dat wist ik niet (maar dat komt weer doordat ik geen voetballiefhebberkenner ben.
Ik ben wel benieuwd of iemand een screenshot hiervan kan vinden (kan dan mooi in de OP erbij).quote:Op maandag 21 september 2009 23:23 schreef NekoKoneko het volgende:
Er is een aflevering dat Wicky de Viking gaat zwemmen met twee zeehonden en dan zie je zijn pielemuistoen wist ik het zeker.
quote:Op donderdag 24 september 2009 17:09 schreef frame-saw het volgende:
Ik bedacht me laatst dat folder misschien iets met to fold (vouwen) te maken heeft. Toen voelde ik me heel slim
Ik bedacht me laatst dat folder misschien iets met to fold (vouwen) te maken heeft. Toen voelde ik me heel slim
Kindjes hebben geen schaamhaar.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:12 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Kan net zo goed een half geschoren spons wezen
Vind het ook niet echt overtuigend bewijsmateriaal hoorquote:Op donderdag 24 september 2009 20:12 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Het was halverwege de jaren 70, explicieter dan dit had je niet hoorquote:Op donderdag 24 september 2009 21:55 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
[..]
Vind het ook niet echt overtuigend bewijsmateriaal hoor
quote:Op donderdag 24 september 2009 22:06 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Het was halverwege de jaren 70, explicieter dan dit had je niet hoor
quote:Op donderdag 24 september 2009 20:12 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Die zeehond pedofileert Wicky :/quote:Op donderdag 24 september 2009 22:30 schreef NekoKoneko het volgende:
[..]
Rond 5:40, kijk maar goed
En eerder in dat filmpje zegt zijn vader "Het is mijn schuld, hij wilde niet mee blabla".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |