abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73026056
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 19:07 schreef Microtechs het volgende:
Wanneer legt een kip een wit ei, en wanneer een bruin ei? Waar is dat van afhankelijk?

De kleur van de eierschaal is afhankelijk van het ras van de kippen. Maar een witte kip hoeft niet perse witte eieren te leggen. "Men zegt dat een witte kip meestal witte eieren legt en een bruine kip bruine eieren. Maar dit hoeft niet. De kleur van het ei ligt aan het ras van het kip! Je kunt het zien aan het oorlelletje van de kip welke kleur ei zij gaat leggen. Een witte oorlel is witte eieren, een rode oorlel is bruine eieren. De kleur van het ei heeft géén invloed op smaak, heeft ook niets te maken met de huisvesting van de kip." Bron: www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=1159#4a
Ik kom er net achter dat kippen schijnbaar oren hebben, want anders kunnen ze toch ook geen oorlellen hebben...

Ow, een oor is natuurlijk iets anders dan een oorschelp...
pi_73028361
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 19:07 schreef Microtechs het volgende:
Wanneer legt een kip een wit ei, en wanneer een bruin ei? Waar is dat van afhankelijk?

De kleur van de eierschaal is afhankelijk van het ras van de kippen. Maar een witte kip hoeft niet perse witte eieren te leggen. "Men zegt dat een witte kip meestal witte eieren legt en een bruine kip bruine eieren. Maar dit hoeft niet. De kleur van het ei ligt aan het ras van het kip! Je kunt het zien aan het oorlelletje van de kip welke kleur ei zij gaat leggen. Een witte oorlel is witte eieren, een rode oorlel is bruine eieren. De kleur van het ei heeft géén invloed op smaak, heeft ook niets te maken met de huisvesting van de kip." Bron: www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=1159#4a
dat zeg ik toch
  Moderator woensdag 23 september 2009 @ 09:58:17 #278
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_73030600
quote:
Op maandag 22 september 2009 19:43 schreef dvr het volgende:

[..]

Aan datzelfde misverstand heb ik mijn enige verloren weddenschap ooit te danken

In het Amstelveense poppentheater hing vroeger een bordje "no smoking". Ik kon pas net lezen en had van Engels nog weinig kaas gegeten. Ik heb me toen de hele voorstelling afgevraagd waarom men daar geen smoking mocht dragen, terwijl dat juist een kledingstuk voor heel chique mensen was.
Zo heb ik ook een tijd lang het tv programma "nosmo king" een hele rare naam gevonden. todat ik erachterkwam dat het een winkel was waar no smoking op klapdeuren stond op zo manier dat de spatie na de laatste o kwam.
quote:
Eigentijdse televisiereeks bestaande uit zeven portretten van mensen met een verschillende culturele achtergrond. De zeven personages, die met elkaar gemeen hebben dat ze in dezelfde Amsterdamse volksbuurt wonen, worden in de serie op uiteenlopende manieren geconfronteerd met de hedendaagse problematiek van onze multiculturele samenleving.
Blijkbaar die serie nooit goed gekeken maarja ik was dan ook pas 14

[ Bericht 23% gewijzigd door Bosbeetle op 23-09-2009 10:03:30 ]
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator woensdag 23 september 2009 @ 10:01:03 #279
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_73030679
quote:
Op maandag 20 september 2009 22:41 schreef Tegan het volgende:
Dat Bambi een jongen is .
hij heeft toch ook een vriendinnetje in de film dacht je vroeger dat disney een lesbisch stel in een tekenfilm zou doen. (doen ze zelfs nu nog niet)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  woensdag 23 september 2009 @ 13:58:56 #280
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_73036998
Is altweer een hele tijd terug
Maar erachter komen dan het Broekpolder is en Plaspoelpolder
ipv
Plasbroekpolder
pi_73038058
Dat Julio Iglesias een Spanjaard is. Ik weet niet waarom, maar heb altijd gedacht dat het een Italiaan was!

Hoorde het toevallig net op de radio, hij is vandaag jarig namelijk.
me·lo·maan\ (de ~ (m.), -manen)
1 iem. met een overdreven liefde voor muziek
pi_73039059
quote:
Op woensdag 23 september 2009 14:33 schreef Gitarist het volgende:
Dat Julio Iglesias een Spanjaard is. Ik weet niet waarom, maar heb altijd gedacht dat het een Italiaan was!

Hoorde het toevallig net op de radio, hij is vandaag jarig namelijk.
Dan wist je zeker ook niet dat hij keeper was in jeugd elftallen van Real Madrid en dat zijn voetbalcarrière beëindigd werd door een auto ongeluk een dag voor zijn 20e verjaardag?
pi_73039232
quote:
Op woensdag 23 september 2009 15:07 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Dan wist je zeker ook niet dat hij keeper was in jeugd elftallen van Real Madrid en dat zijn voetbalcarrière beëindigd werd door een auto ongeluk een dag voor zijn 20e verjaardag?
Haha, nee ook dat wist ik niet (maar dat komt weer doordat ik geen voetballiefhebberkenner ben.

Maar het is niet zo dat ik dagelijks met ome Julio bezig ben, maar het is gewoon altijd een aanname (?) geweest dat het een Italiaan zou zijn... maar waarom weet ik dus niet
me·lo·maan\ (de ~ (m.), -manen)
1 iem. met een overdreven liefde voor muziek
pi_73039696
quote:
Op woensdag 23 september 2009 15:12 schreef Gitarist het volgende:

[..]

Haha, nee ook dat wist ik niet (maar dat komt weer doordat ik geen voetballiefhebberkenner ben.
Dat ie moest stoppen vanwege een ongeluk heb ik ook maar opgezocht maar ik wist wel dat hij bij Real Madrid had gezeten
pi_73063143
quote:
Op maandag 21 september 2009 23:23 schreef NekoKoneko het volgende:
Er is een aflevering dat Wicky de Viking gaat zwemmen met twee zeehonden en dan zie je zijn pielemuis toen wist ik het zeker.
Ik ben wel benieuwd of iemand een screenshot hiervan kan vinden (kan dan mooi in de OP erbij).
Mij is het in ieder geval niet gelukt.
  donderdag 24 september 2009 @ 12:13:39 #286
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_73065620
Voila

I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_73074601
Ik bedacht me laatst dat folder misschien iets met to fold (vouwen) te maken heeft. Toen voelde ik me heel slim
  Moderator donderdag 24 september 2009 @ 19:27:57 #288
155227 crew  Guppy
dus
pi_73079047
quote:
Op donderdag 24 september 2009 17:09 schreef frame-saw het volgende:
Ik bedacht me laatst dat folder misschien iets met to fold (vouwen) te maken heeft. Toen voelde ik me heel slim
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_73079260
quote:
x
pi_73080439
quote:
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_73080686
quote:
Op donderdag 24 september 2009 12:13 schreef Turbomuis het volgende:
Voila

[ afbeelding ]
Kan net zo goed een half geschoren spons wezen
pi_73081087
quote:
Op donderdag 24 september 2009 20:12 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Kindjes hebben geen schaamhaar.
pi_73083365
1) Dat 'Hello Kitty' NIET gewoon de Engelstalige versie van Nijntje is (en dus ook geen konijntje is, maar natuurlijk Kitty heet omdat het een katje/kitten is)... Onbewust heb ik die twee blijkbaar altijd door elkaar gehaald. Totdat ik ze ineens ergens naast elkaar afgebeeld zag en het me opviel dat Kitty helemaal geen konijnenoren heeft...

2) Dat Nijntje in het Engels 'Miffy' heet.

NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
pi_73084687
quote:

[..]

Vind het ook niet echt overtuigend bewijsmateriaal hoor
  donderdag 24 september 2009 @ 22:06:54 #295
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_73085111
quote:
Op donderdag 24 september 2009 21:55 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:

[..]

Vind het ook niet echt overtuigend bewijsmateriaal hoor
Het was halverwege de jaren 70, explicieter dan dit had je niet hoor
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 24 september 2009 @ 22:12:07 #296
862 Arcee
Look closer
pi_73085293
Beetje laat voor een tvp, hè?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_73085669
Dat Grease gewoon vet betekent.
pi_73085677
quote:
Op donderdag 24 september 2009 22:06 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Het was halverwege de jaren 70, explicieter dan dit had je niet hoor
pi_73085986
quote:

[..]

Rond 5:40, kijk maar goed

En eerder in dat filmpje zegt zijn vader "Het is mijn schuld, hij wilde niet mee blabla".
pi_73086133
quote:
Op donderdag 24 september 2009 22:30 schreef NekoKoneko het volgende:

[..]

Rond 5:40, kijk maar goed

En eerder in dat filmpje zegt zijn vader "Het is mijn schuld, hij wilde niet mee blabla".
Die zeehond pedofileert Wicky :/
hula
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')