Dat 'Jodenkerkhof' voor de Joodse begraafplaats in onze straat dus een rare benaming is.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:23 schreef julian6 het volgende:
Dat een kerkhof voor een kerk ligt en een begraafplaats niet, ik noemde eerst beide gewoon kerkhof
vandaag geleerd bij de nederlands les![]()
quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:39 schreef Thy... het volgende:
[..]
Ik hab jarenlang gedacht dat Counting Crows ipv
"they paved paradise, and put up a parking lot"
zongen:
"they paved paradise, and put up a fucking lie"
Niet echt onlogisch ook, als je een paradijs bestraat, om daar dan over te gaan liegen.
[..]
De grote vraag rest dan nog... wat zijn krenten?
En dat KNO staat voor Keel, Neus en Oor.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:54 schreef bakayarou het volgende:
Dat een K en O arts eigenlijk gewoon KNO arts is.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:29 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik kwam er pas achter dat een auto niet totaal los is maar een total loss.
Dat hij dus totaal verloren is.
Had ik nooit geweten!! Weer wat geleerd!!!quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:29 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
En dat KNO staat voor Keel, Neus en Oor.
Ow dat wist ik ook niet.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:23 schreef julian6 het volgende:
Dat een kerkhof voor een kerk ligt en een begraafplaats niet, ik noemde eerst beide gewoon kerkhof
Dat noem ik ook gewoon kerkhof, hoor.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:23 schreef julian6 het volgende:
quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:29 schreef Daywalk3r het volgende:
Dat is ook weer zo'n woord waar je nooit bij stilstaat inderdaad!quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:50 schreef M.rak het volgende:
[..]
Ik wist wel dat het total loss was, maar ik had nooit de link loss - verloren gelegd...
Idd!quote:Op zondag 20 september 2009 18:53 schreef FrankAbagnaleJr het volgende:
Dat de 'di' in dilemma staat voor twee en dat je dus uit twee keuzes kiest.
Kwam er achter toen ik hoorde dat je ook trilemma's hebt.
De re staat toch voor restaurant?quote:Op zondag 20 september 2009 19:21 schreef so-wie-so het volgende:
Horeca kwam ik ook pas laatst achter, toen ze die ijssalon in Amsterdam als horeca bestempelden; ''Belachelijk, wij hebben niks met Hotel, Recreatie en Cafe te maken.'' Oww..
quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:23 schreef julian6 het volgende:
kerk-hof is de tuin voor een kerk, dus een begraafplaats is geen kerkhof.quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat noem ik ook gewoon kerkhof, hoor.
Tis beide een dooie boelquote:Op zondag 20 september 2009 20:57 schreef julian6 het volgende:
[..]
kerk-hof is de tuin voor een kerk, dus een begraafplaats is geen kerkhof.
maar of iemand dat wat kan schelen
Martinikerkhof in Groningen is anders vaak erg gezellig, dat is namelijk geen begraafplaats maar gewoon een parkje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |