quote:-SCH-
-En wie niet springt, die is een Jood-
quote:-vrolijke-frits-
-"Wie heeft er zin in pizza?"-
quote:-EnGCatjuh-
-Met de nieuwe Bison Kit blijft álles hangen. -
De opmaak is hier te vinden.quote:-Apekoek-
-Op navolging van eredivisie vrouwen, nu ook eredivisie voor invaliden-
Fraude! SCH is helemaal niet zo grappigquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:22 schreef Isiolo het volgende:
[ afbeelding ]
Volgende week volgende tussenstand.
Succes allemaal![]()
2x 1equote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:55 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Eens. Tellen de punten voor die knakker dubbel of zo?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:55 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Eens. Tellen de punten voor die knakker dubbel of zo?
quote:
Kan je spaans SCH?quote:Op woensdag 8 juli 2009 07:33 schreef SCH het volgende:
[ afbeelding ]
"Willen jullie de lengte van mijn ego weten?"
Maar even een jury bekokstoven inderdaad.quote:
Dat was ik toch?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:23 schreef kleinzusje het volgende:
3 puntjes en m'n held
[ afbeelding ]
"Paris heeft zo'n grote reet !"
quote:Joesse
C. Ronaldo maakt nu ook reclame voor Beachmasters: Hoppa!
quote:Bjoro
Amigos de la prensa, yo me venga. Felicidades
quote:DirkZz
Mi ego es éste grande!
De opmaak is hier te vinden.quote:SCH
"Willen jullie de lengte van mijn ego weten?"
In ieder geval niet in Engeland.quote:
Laat je nou maar gewoon ombouwen, ben je van al het gezeur afquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:44 schreef SCH het volgende:
OMG, de campagne van Engcatjuh weerDat gezeur over mijn geaardheid kennen we nu wel, wordt een beetje puberaal.
Wat blijkt er uit de andere onderschriften dan?????? edit: oh ik zie het :0 Had vanochtend erg haast en wist dat ik vanavond pas laat thuis zou zijn, had die Spaanse voor kennis aangenomen. Maar eigenlijk het winnende onderschrift dus
jammer dat je geen foto hebt geplaatst bij dit grappige onderschrift !quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
Laat je nou maar gewoon ombouwen, ben je van al het gezeur af
Jij hebt altijd wel wat te zeurenquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Laat je nou maar gewoon ombouwen, ben je van al het gezeur af
Kijk anders even naar de andere onderschriften.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:14 schreef ASroma het volgende:
[ afbeelding ]
Cruyff-court Kabul eindelijk geopend
oh lolquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:26 schreef Ruud het volgende:
[..]
Kijk anders even naar de andere onderschriften.
quote:Isiolo
Johan Cruijff court Guantanamo bay
quote:Luco
Tussen welke palen moet ie nou?
quote:Stew
"Kijk Martin, wij hebben altijd een training achter gesloten deuren"
De opmaak is hier te vinden.quote:Thelonious
-Sommige ploegen nemen voetbal = oorlog wel heel letterlijk en passen tactiek van de verschroeide aarde toe. -
is ie al omgebouwd ?quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:26 schreef DirkZz het volgende:
Jij hebt gewoon kut humor
Doe maar. Wij hebben lekker toch de bekerquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:27 schreef DirkZz het volgende:
Anders verander ik de poedelprijs wel naar "Nieuwe aanwinst FC Den Haag gepresenteerd"
quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Doe maar. Wij hebben lekker toch de beker![]()
quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Doe maar. Wij hebben lekker toch de beker![]()
Beetje standaard foto's wil je dus? Daar hebben sommige users een SCHijthekel aan.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:36 schreef ASroma het volgende:
beetje actuele en bekende foto dit keer mensen, dat gezeur met die plaatjes waar 1 voetbal opstaat maar voor de rest niks leuks. Bijvoorbeeld dat fietsvoetbal en ook het laatste plaatje weer
quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:40 schreef Ruud het volgende:
[..]
![]()
[..]
Beetje standaard foto's wil je dus? Daar hebben sommige users een SCHijthekel aan.
Ik vind een foto van buiten de lijnen ook prima hoor, anders wordt het zo eentonig.
Kom dan met iets zeikneus, we hadden Ronaldo ook al. Het is juist wel tijd voor wat komkommferfoto'squote:Op donderdag 9 juli 2009 18:36 schreef ASroma het volgende:
beetje actuele en bekende foto dit keer mensen, dat gezeur met die plaatjes waar 1 voetbal opstaat maar voor de rest niks leuks. Bijvoorbeeld dat fietsvoetbal en ook het laatste plaatje weer
quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:36 schreef ASroma het volgende:
die plaatjes waar 1 voetbal opstaat
quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:57 schreef SCH het volgende:
[ afbeelding ]
Ciszee onvindbaar tijdens eerste trainingskamp Feyenoord
Tuurlijkquote:
Veruit een van de 3 beste?quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:12 schreef Rumille het volgende:
Wat een kutjury. Ik was veruit een van de 3 beste.
Ik sta niet eens als eerstequote:Op donderdag 9 juli 2009 19:15 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
![]()
Maar tja, een voorwaarde is wel dat je die status moet delen met o.a. Ronaldo, Andy , Ruud, Beschouw, Brucert, Nalby, Woppert, alle andere tennisfans en ajaxposters, SCH, meerdere geile VBLers en Nick![]()
ps. Fuck ! te laat![]()
( voor het onderschrift , dat is)
Het gaat op volgorde van inkomenquote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zullen we de Cruijff-foto maar doen? Die heeft tenminste nog iets met voetbal te maken
Je bent helemaal niet te laat hoor, normaal gesproken is voor 22.00u goedquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:31 schreef Stew het volgende:
Gewonnen !
Sorry dat ik te laat ben voor de volgende foto...
Je mag dan uiteraard niet meedoen, morgen moet je jureren tussen 18.00u en 20.00uquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:43 schreef Stew het volgende:
[ afbeelding ]
Erik ziet het weer helemaal zitten na peptalk Johan
De foto met Cruijff is goedgekeurd door de winnaar, dus dat wordt 'mquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:56 schreef SCH het volgende:
Waarom doen we nu twee foto's?
Die zeefoto was de eerste en die Engcatjuh gaat er niet over
Hij post zelf een onderschrift (niet dat dat de bedoeling is).quote:
Open je eigen topic: Niet-voetbalfoto-onderschriftcompetitiequote:Het beloofde ook eindelijk eens echt leuk te worden
Is ook zo, behalve als EnGCatjuh zegt dat het niet zo is. En Ruud geen inspiratie heeft.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:05 schreef Thelonious het volgende:
Ik dacht dat de foto waar het eerste een onderschrift bijgeplaatst werd de foto voor de volgende ronde was.
ff pm'tje gestuurdquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:53 schreef Ruud het volgende:
[..]
Je mag dan uiteraard niet meedoen, morgen moet je jureren tussen 18.00u en 20.00u
En zo is het.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Is ook zo, behalve als EnGCatjuh zegt dat het niet zo is. En Ruud geen inspiratie heeft.
En omdat de jouw waarschijnlijk de winnende was.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Is ook zo, behalve als EnGCatjuh zegt dat het niet zo is. En Ruud geen inspiratie heeft.
ja zo kan ik het ookquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
[ afbeelding ]
"Ik ken een veel kortere route naar Barcelona"
Thanks, het wordt lastig qua tijd, maar ik doe mijn best.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:27 schreef Isiolo het volgende:
[..]
ff pm'tje gestuurd'
anders kan ik straks jureren
Hehe, ach. Ik was blij dat ik nog mee kon doenquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:21 schreef Isiolo het volgende:
[..]
ja zo kan ik het ook![]()
[ afbeelding ]
Dus jij bent Erik van Breukelen ?
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, ach. Ik was blij dat ik nog mee kon doen
quote:EnGCatjuh
"Je gaat het pas zien als je het door hebt. En om het te zien moet je je ogen open doen."
quote:Rumille
Gaan we straks nog in een ruit in plaats van een waaier?
quote:SCH
Cruyff: "Waarom betrek je er mij dan pas ook op de zesde dag bij"
De opmaak is hier te vinden.quote:Cuba-scf
Cruijff: Die sliding van Geesink was duidelijk geel.
Nee, maar wel een Fries van geboorte.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:47 schreef Ruud het volgende:
Oh ja, kut-jury
Zeker de levenspartner van SCH?
Had idd wel punten moeten verdienen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:22 schreef skittelman het volgende:
"Ik ken een veel kortere route naar Barcelona"
de enige waar ik echt om moest lachen
Dat is 1 van de 2 criteria inderdaad, de andere is dat je mij op het podium moet zettenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:36 schreef Stew het volgende:
Ik dacht dat het enige criterium was, dat het jury kut moest zijn
Denk aan je hartquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:00 schreef Cuba-scf het volgende:
Achterlijke mongolen jury! Doe dan niets! Geef op z'n minst een motivatie erbij. Achterlijke gladiool. Die van ASroma moest ik zelfs van in de lach schieten, gebeurt mij zelden......
Dat heb je soms even nodig hè?quote:
Stress van je werk verdwijnt hier als sneeuw voor de zon.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:08 schreef Cuba-scf het volgende:
Ja was ff pissed off...... ben op mijn werk, vandaar enigszins intolerant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, ik heb geen kantoorbaan, doe niks met pc's en toch kan ik me druk maken over een forum en ook nog er op kijken en reageren tijdens werktijd..... dus stress is in dit geval nogal betrekkelijkquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:43 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Stress van je werk verdwijnt hier als sneeuw voor de zon.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:54 schreef Rumille het volgende:
[ afbeelding ]
'Ey! Don't call me fat you f*cking jew!*zonder link, was ie ook wel duidelijk hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja inderdaad.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:33 schreef Isiolo het volgende:
lol !
Die poedel, die was echt goed !
Edit:
Ik of vrolijke Frits waren goed voor de poedel.
Slechte jat werk van Edwin Evers![]()
expres geen onderschrift over Verhoeven en over het dik zijn....ik kan nog winnenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:30 schreef SCH het volgende:
Eeeeh....houden jullie er rekening mee dat ook de jury volslank is.
SCH is wat ouderquote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:17 schreef Isiolo het volgende:
[..]
zonder link, was ie ook wel duidelijk hoor
Bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:36 schreef Rumille het volgende:
[..]
SCH is wat ouder. En SP verdient een '_O_'.
quote:-"Nee, Maarten. Ik ben niet de enige die af gaat vallen in deze selectie".-
-RayMania-
quote:-Zjakkie-
-Verhoeven: "Ik zie dat je alvast aan het wennen bent aan je nieuwe positie"-
quote:-The_Vulture-
-Verhoeven: "Steek, alleen al bij het horen van je naam loopt het water me in de mond"-
[sup]De opmaak is hierquote:-Ruud-
-Verhoeven te groot voor 1 fotocamera: © ANP, © ANP, © ANP
Dat onderschrift van "Nee, Maarten. Ik ben niet de enige die af gaat vallen in deze selectie". vond ik niks.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:39 schreef SCH het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[sup]De opmaak is hier
Had graag om de dikke onderschriften heen gewild maar de rest was ook niet veel soeps. Daarom Zjakkie op 2, de meest creatieve op 1 en de minst flauwe op 1, de rest poedelwaardig. Kut natuurlijk maar wel gezellig toch
Werd jou wat gevraagd?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:41 schreef Rumille het volgende:
[..]
Dat onderschrift van "Nee, Maarten. Ik ben niet de enige die af gaat vallen in deze selectie". vond ik niks.
Raymania. Dat is toch niet grappig?
Ik vond er neit veel grappig, Engcatjuh had gekund, maar dat is van hetzelfde laken en pak.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:43 schreef Rumille het volgende:
[..]
Nee, maar dan moet je het ook goed in elkaar zetten.
Hij wordt niet begrepenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vond er neit veel grappig, Engcatjuh had gekund, maar dat is van hetzelfde laken en pak.
Jij hebt er verstand vanquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:45 schreef Isiolo het volgende:
Ray Mania was zwaar de beste, Rumille goede 3e , en ik zeker op plaats 2.
Maarja....
Twijfelde bij jou voor de poedel maar je hebt me ook wel eens gematstquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:45 schreef Isiolo het volgende:
Ray Mania was zwaar de beste, Rumille goede 3e , en ik zeker op plaats 2.
Maarja....
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:45 schreef Rumille het volgende:
[..]
Hij wordt niet begrepenJe hebt Raymania en het onderschrift verwisseld in de opmaak
.
Het moet wel spannend blijven in de top. Met de feestdagen maken we wel het verschilquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Twijfelde bij jou voor de poedel maar je hebt me ook wel eens gematst
Zolang je met lullen praten bedoelt, ben ik het gelukkig met je eens.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:47 schreef SCH het volgende:
[..]Wat zitten we dan weer lekker langs elkaar heen te lullen.
Laat nou je broek maar zakkenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:52 schreef Rumille het volgende:
[..]
Zolang je met lullen praten bedoelt, ben ik het gelukkig met je eens.
Goed onderschriftquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:55 schreef EvanderSno het volgende:
Hey dat ben ik.
Sorry mijn fout, niet gezien, laatste op de vorige pagina.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Er was al begonnen met de Milanfoto...
leuke competitie heb je dan als je zo je uitslag gaat baseren, ik blijf verlopig weg, veel plezier gastenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Twijfelde bij jou voor de poedel maar je hebt me ook wel eens gematst
Eindelijk!quote:Op zondag 12 juli 2009 08:51 schreef ASroma het volgende:
[..]
leuke competitie heb je dan als je zo je uitslag gaat baseren, ik blijf verlopig weg, veel plezier gasten![]()
Had je mijn gironummer maar op moeten schrijvenquote:Op zondag 12 juli 2009 08:51 schreef ASroma het volgende:
[..]
leuke competitie heb je dan als je zo je uitslag gaat baseren, ik blijf verlopig weg, veel plezier gasten![]()
quote:Thelonious
Rijkaard: "Ironisch toch? Een 'enkeltje' Milaan."
Rijkaard snapt het niet meer: "Dit is wel een heel Internazionale selectie, maar toch is dit AC?"
quote:SCH
Gullit: "Hey wat een leuke kleuter zit daar naast Cruijff"
De opmaak is hier te vinden.quote:Isiolo
Ruud: pas op ! peloton !
Ik snapte hem echt nietquote:
Dinsdag weerquote:Op zondag 12 juli 2009 21:31 schreef SCH het volgende:
Alweer gewonnenZit ik een grappige fase ofzo? Doe maar zoveel mogelijk tussenstanden
Morgenavond kan wel eens laat zijn maar komt wel.
quote:Op zondag 12 juli 2009 21:43 schreef SCH het volgende:
Wat is het verhaal bij deze foto? Ik had liever een ander gezien maar kan niks vinden.
bronquote:Ook Rijsbergen in beeld bij Persepolis
De Iraanse topclub Persepolis is een maand voor de start van de competitie nog altijd op zoek naar een nieuwe trainer.
Verschillende kandidaten uit Europa passeerden de afgelopen tijd de revue bij Persepolis. Zo bevestigde Tessa de Mos, zaakwaarnemer van Aad de Mos, onlangs tegenover Goal.com dat de Haagse oefenmeester in gesprek is met de club. Naar nu blijkt is ook Wim Rijsbergen in beeld.
Rijsbergen, die een tijdje geleden in verband werd gebracht met De Graafschap, verblijft dit weekend in Iran voor een gesprek met de clubleiding van Persepolis en een bezoek aan de training van de A-selectie. Vragen beantwoorden aan de lokale media deed de Nederlander niet.
Hoewel Rijsbergen een belangrijke kandidaat is om coach van Persepolis te worden, is er nog geen contract getekend. Ook de Kroaat Branko Ivankovic, voormalig bondscoach van Iran, is in beeld bij de club uit Iran. .
Nope....quote:Op maandag 13 juli 2009 19:50 schreef Thelonious het volgende:
Heb het idee dat regen het aantal deelnemers doet toenemen.
met zulke klote foto's doen er natuurlijk minder mensen meequote:Op maandag 13 juli 2009 19:50 schreef Thelonious het volgende:
Heb het idee dat regen het aantal deelnemers doet toenemen.
Nu al een topjurering!quote:
quote:-Isiolo-
-Een ietwat norse Wim: "ik hoef jouw helemaal geen hand te geven !" -
quote:-Stew-
-"Ik ben er net en nu al witte doekjes"-
quote:-Ruud-
-Rijsbergen solliciteert bij Juventus-
[sup]De opmaak is hierquote:-Thelonious-
-"Of toch die jutezak met kijkgaten?"-
Welke dan. Ik heb ze hard op voor zitten lezen, iets over een berg rijst, iets met geen hand geven met een spelfout, iets met een boek over Van Hanegem. Vond ze allemaal niet leuk genoeg voor in de top 3, maar wil best met gesloten ogen 1 aanwijzen.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:37 schreef Isiolo het volgende:
ja lekker., doe gewoon ook ff de nr 3
En die van mij misschien?quote:Op maandag 13 juli 2009 21:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Welke dan. Ik heb ze hard op voor zitten lezen, iets over een berg rijst, iets met geen hand geven met een spelfout, iets met een boek over Van Hanegem. Vond ze allemaal niet leuk genoeg voor in de top 3, maar wil best met gesloten ogen 1 aanwijzen.
Maakt me geen tering uit, maar het is competitie vervalsing.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Welke dan. Ik heb ze hard op voor zitten lezen, iets over een berg rijst, iets met geen hand geven met een spelfout, iets met een boek over Van Hanegem. Vond ze allemaal niet leuk genoeg voor in de top 3, maar wil best met gesloten ogen 1 aanwijzen.
Jij heb vorige week ook de tos gewonnen om de 1e plek... ook nooit je dank gehoord daarvoorquote:Op maandag 13 juli 2009 21:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat ik ook voor de poedel nog een keer ga tossen bedoel je?
Dat laatste is waar maar het had echt leuker gekund over Iran en zo. Bovendien waren er 2 echt leuke. Ik zal tossen, wilde gewoon even kijken hoe dit in de groep vielquote:Op maandag 13 juli 2009 21:41 schreef Isiolo het volgende:
Ze waren allemaal klote, maar dan moeten ze niet met zo'n kut foto op de proppen komen.
Ruud was onbetwist de nr1.... was zelfs beetje geniaal gevondenquote:Op maandag 13 juli 2009 21:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat laatste is waar maar het had echt leuker gekund over Iran en zo. Bovendien waren er 2 echt leuke. Ik zal tossen, wilde gewoon even kijken hoe dit in de groep viel
quote:Op maandag 13 juli 2009 21:50 schreef SCH het volgende:
Nummer 3 is geloot, klachten bij mijn vriend. Hoop dat de spelfout zo bedoeld was.
Dat had een jurykickje moeten zijn!quote:
Tussenstanden na de juryquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:16 schreef Ruud het volgende:
Jury binnen nu en 3 kwartier.
Diegene heeft je laten winnen en heeft ondertussen 4x gewonnen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:20 schreef Ruud het volgende:
[..]
Wie zijn mijn concurrenten? Dan houd ik daar even rekening mee met jureren.
Hm, z'n onderschrift is niet slecht genoeg voor de poedelquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:26 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Diegene heeft je laten winnen en heeft ondertussen 4x gewonnen.
Staat op een straat lengte voorsprong,maar hij kon gister ook niet veel anders
quote:skittelman
Na Suarez ook Du Chatinier naar Schonenberg Hoorcomfort voor irritante geluidjes
quote:Rumille
Wouters: 'Ton, die oortjes zijn vandaag verboden he.'
Du Chat-inier nu ook aan de Skype.
De opmaak is hier te vinden.quote:Gabbylicious
Wouters: Zie je die roflcopter lol!
1e was anders meer dan terechtquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:44 schreef Rumille het volgende:
Dit noem ik een goede jury. Ik wist wel dat alles-kenner Ruud mijn subtiele TdF-verwijzing snapte
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |