Dinsdag weerquote:Op zondag 12 juli 2009 21:31 schreef SCH het volgende:
Alweer gewonnenZit ik een grappige fase ofzo? Doe maar zoveel mogelijk tussenstanden
Morgenavond kan wel eens laat zijn maar komt wel.
quote:Op zondag 12 juli 2009 21:43 schreef SCH het volgende:
Wat is het verhaal bij deze foto? Ik had liever een ander gezien maar kan niks vinden.
bronquote:Ook Rijsbergen in beeld bij Persepolis
De Iraanse topclub Persepolis is een maand voor de start van de competitie nog altijd op zoek naar een nieuwe trainer.
Verschillende kandidaten uit Europa passeerden de afgelopen tijd de revue bij Persepolis. Zo bevestigde Tessa de Mos, zaakwaarnemer van Aad de Mos, onlangs tegenover Goal.com dat de Haagse oefenmeester in gesprek is met de club. Naar nu blijkt is ook Wim Rijsbergen in beeld.
Rijsbergen, die een tijdje geleden in verband werd gebracht met De Graafschap, verblijft dit weekend in Iran voor een gesprek met de clubleiding van Persepolis en een bezoek aan de training van de A-selectie. Vragen beantwoorden aan de lokale media deed de Nederlander niet.
Hoewel Rijsbergen een belangrijke kandidaat is om coach van Persepolis te worden, is er nog geen contract getekend. Ook de Kroaat Branko Ivankovic, voormalig bondscoach van Iran, is in beeld bij de club uit Iran. .
Nope....quote:Op maandag 13 juli 2009 19:50 schreef Thelonious het volgende:
Heb het idee dat regen het aantal deelnemers doet toenemen.
met zulke klote foto's doen er natuurlijk minder mensen meequote:Op maandag 13 juli 2009 19:50 schreef Thelonious het volgende:
Heb het idee dat regen het aantal deelnemers doet toenemen.
Nu al een topjurering!quote:
quote:-Isiolo-
-Een ietwat norse Wim: "ik hoef jouw helemaal geen hand te geven !" -
quote:-Stew-
-"Ik ben er net en nu al witte doekjes"-
quote:-Ruud-
-Rijsbergen solliciteert bij Juventus-
[sup]De opmaak is hierquote:-Thelonious-
-"Of toch die jutezak met kijkgaten?"-
Welke dan. Ik heb ze hard op voor zitten lezen, iets over een berg rijst, iets met geen hand geven met een spelfout, iets met een boek over Van Hanegem. Vond ze allemaal niet leuk genoeg voor in de top 3, maar wil best met gesloten ogen 1 aanwijzen.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:37 schreef Isiolo het volgende:
ja lekker., doe gewoon ook ff de nr 3
En die van mij misschien?quote:Op maandag 13 juli 2009 21:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Welke dan. Ik heb ze hard op voor zitten lezen, iets over een berg rijst, iets met geen hand geven met een spelfout, iets met een boek over Van Hanegem. Vond ze allemaal niet leuk genoeg voor in de top 3, maar wil best met gesloten ogen 1 aanwijzen.
Maakt me geen tering uit, maar het is competitie vervalsing.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Welke dan. Ik heb ze hard op voor zitten lezen, iets over een berg rijst, iets met geen hand geven met een spelfout, iets met een boek over Van Hanegem. Vond ze allemaal niet leuk genoeg voor in de top 3, maar wil best met gesloten ogen 1 aanwijzen.
Jij heb vorige week ook de tos gewonnen om de 1e plek... ook nooit je dank gehoord daarvoorquote:Op maandag 13 juli 2009 21:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat ik ook voor de poedel nog een keer ga tossen bedoel je?
Dat laatste is waar maar het had echt leuker gekund over Iran en zo. Bovendien waren er 2 echt leuke. Ik zal tossen, wilde gewoon even kijken hoe dit in de groep vielquote:Op maandag 13 juli 2009 21:41 schreef Isiolo het volgende:
Ze waren allemaal klote, maar dan moeten ze niet met zo'n kut foto op de proppen komen.
Ruud was onbetwist de nr1.... was zelfs beetje geniaal gevondenquote:Op maandag 13 juli 2009 21:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat laatste is waar maar het had echt leuker gekund over Iran en zo. Bovendien waren er 2 echt leuke. Ik zal tossen, wilde gewoon even kijken hoe dit in de groep viel
quote:Op maandag 13 juli 2009 21:50 schreef SCH het volgende:
Nummer 3 is geloot, klachten bij mijn vriend. Hoop dat de spelfout zo bedoeld was.
Dat had een jurykickje moeten zijn!quote:
Tussenstanden na de juryquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:16 schreef Ruud het volgende:
Jury binnen nu en 3 kwartier.
Diegene heeft je laten winnen en heeft ondertussen 4x gewonnen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:20 schreef Ruud het volgende:
[..]
Wie zijn mijn concurrenten? Dan houd ik daar even rekening mee met jureren.
Hm, z'n onderschrift is niet slecht genoeg voor de poedelquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:26 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Diegene heeft je laten winnen en heeft ondertussen 4x gewonnen.
Staat op een straat lengte voorsprong,maar hij kon gister ook niet veel anders
quote:skittelman
Na Suarez ook Du Chatinier naar Schonenberg Hoorcomfort voor irritante geluidjes
quote:Rumille
Wouters: 'Ton, die oortjes zijn vandaag verboden he.'
quote:EnGCatjuh
Du Chat-inier nu ook aan de Skype.
De opmaak is hier te vinden.quote:Gabbylicious
Wouters: Zie je die roflcopter lol!
1e was anders meer dan terechtquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:44 schreef Rumille het volgende:
Dit noem ik een goede jury. Ik wist wel dat alles-kenner Ruud mijn subtiele TdF-verwijzing snapte
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |