Ik vond er neit veel grappig, Engcatjuh had gekund, maar dat is van hetzelfde laken en pak.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:43 schreef Rumille het volgende:
[..]
Nee, maar dan moet je het ook goed in elkaar zetten.
Hij wordt niet begrepenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vond er neit veel grappig, Engcatjuh had gekund, maar dat is van hetzelfde laken en pak.
Jij hebt er verstand vanquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:45 schreef Isiolo het volgende:
Ray Mania was zwaar de beste, Rumille goede 3e , en ik zeker op plaats 2.
Maarja....
Twijfelde bij jou voor de poedel maar je hebt me ook wel eens gematstquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:45 schreef Isiolo het volgende:
Ray Mania was zwaar de beste, Rumille goede 3e , en ik zeker op plaats 2.
Maarja....
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:45 schreef Rumille het volgende:
[..]
Hij wordt niet begrepenJe hebt Raymania en het onderschrift verwisseld in de opmaak
.
Het moet wel spannend blijven in de top. Met de feestdagen maken we wel het verschilquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Twijfelde bij jou voor de poedel maar je hebt me ook wel eens gematst
Zolang je met lullen praten bedoelt, ben ik het gelukkig met je eens.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:47 schreef SCH het volgende:
[..]Wat zitten we dan weer lekker langs elkaar heen te lullen.
Laat nou je broek maar zakkenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:52 schreef Rumille het volgende:
[..]
Zolang je met lullen praten bedoelt, ben ik het gelukkig met je eens.
Goed onderschriftquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:55 schreef EvanderSno het volgende:
Hey dat ben ik.
Sorry mijn fout, niet gezien, laatste op de vorige pagina.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Er was al begonnen met de Milanfoto...
leuke competitie heb je dan als je zo je uitslag gaat baseren, ik blijf verlopig weg, veel plezier gastenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Twijfelde bij jou voor de poedel maar je hebt me ook wel eens gematst
Eindelijk!quote:Op zondag 12 juli 2009 08:51 schreef ASroma het volgende:
[..]
leuke competitie heb je dan als je zo je uitslag gaat baseren, ik blijf verlopig weg, veel plezier gasten![]()
Had je mijn gironummer maar op moeten schrijvenquote:Op zondag 12 juli 2009 08:51 schreef ASroma het volgende:
[..]
leuke competitie heb je dan als je zo je uitslag gaat baseren, ik blijf verlopig weg, veel plezier gasten![]()
quote:Thelonious
Rijkaard: "Ironisch toch? Een 'enkeltje' Milaan."
quote:EnGCatjuh
Rijkaard snapt het niet meer: "Dit is wel een heel Internazionale selectie, maar toch is dit AC?"
quote:SCH
Gullit: "Hey wat een leuke kleuter zit daar naast Cruijff"
De opmaak is hier te vinden.quote:Isiolo
Ruud: pas op ! peloton !
Ik snapte hem echt nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |