Nee, maar wel een Fries van geboorte.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:47 schreef Ruud het volgende:
Oh ja, kut-jury
Zeker de levenspartner van SCH?
Had idd wel punten moeten verdienen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:22 schreef skittelman het volgende:
"Ik ken een veel kortere route naar Barcelona"
de enige waar ik echt om moest lachen
Dat is 1 van de 2 criteria inderdaad, de andere is dat je mij op het podium moet zettenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:36 schreef Stew het volgende:
Ik dacht dat het enige criterium was, dat het jury kut moest zijn
Denk aan je hartquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:00 schreef Cuba-scf het volgende:
Achterlijke mongolen jury! Doe dan niets! Geef op z'n minst een motivatie erbij. Achterlijke gladiool. Die van ASroma moest ik zelfs van in de lach schieten, gebeurt mij zelden......
Dat heb je soms even nodig hè?quote:
Stress van je werk verdwijnt hier als sneeuw voor de zon.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:08 schreef Cuba-scf het volgende:
Ja was ff pissed off...... ben op mijn werk, vandaar enigszins intolerant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, ik heb geen kantoorbaan, doe niks met pc's en toch kan ik me druk maken over een forum en ook nog er op kijken en reageren tijdens werktijd..... dus stress is in dit geval nogal betrekkelijkquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:43 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Stress van je werk verdwijnt hier als sneeuw voor de zon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |