Laat je nou maar gewoon ombouwen, ben je van al het gezeur afquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:44 schreef SCH het volgende:
OMG, de campagne van Engcatjuh weerDat gezeur over mijn geaardheid kennen we nu wel, wordt een beetje puberaal.
Wat blijkt er uit de andere onderschriften dan?????? edit: oh ik zie het :0 Had vanochtend erg haast en wist dat ik vanavond pas laat thuis zou zijn, had die Spaanse voor kennis aangenomen. Maar eigenlijk het winnende onderschrift dus
jammer dat je geen foto hebt geplaatst bij dit grappige onderschrift !quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
Laat je nou maar gewoon ombouwen, ben je van al het gezeur af
Jij hebt altijd wel wat te zeurenquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Laat je nou maar gewoon ombouwen, ben je van al het gezeur af
Kijk anders even naar de andere onderschriften.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:14 schreef ASroma het volgende:
[ afbeelding ]
Cruyff-court Kabul eindelijk geopend
oh lolquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:26 schreef Ruud het volgende:
[..]
Kijk anders even naar de andere onderschriften.
quote:Isiolo
Johan Cruijff court Guantanamo bay
quote:Luco
Tussen welke palen moet ie nou?
quote:Stew
"Kijk Martin, wij hebben altijd een training achter gesloten deuren"
De opmaak is hier te vinden.quote:Thelonious
-Sommige ploegen nemen voetbal = oorlog wel heel letterlijk en passen tactiek van de verschroeide aarde toe. -
is ie al omgebouwd ?quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:26 schreef DirkZz het volgende:
Jij hebt gewoon kut humor
Doe maar. Wij hebben lekker toch de bekerquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:27 schreef DirkZz het volgende:
Anders verander ik de poedelprijs wel naar "Nieuwe aanwinst FC Den Haag gepresenteerd"
quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Doe maar. Wij hebben lekker toch de beker![]()
quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Doe maar. Wij hebben lekker toch de beker![]()
Beetje standaard foto's wil je dus? Daar hebben sommige users een SCHijthekel aan.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:36 schreef ASroma het volgende:
beetje actuele en bekende foto dit keer mensen, dat gezeur met die plaatjes waar 1 voetbal opstaat maar voor de rest niks leuks. Bijvoorbeeld dat fietsvoetbal en ook het laatste plaatje weer
quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:40 schreef Ruud het volgende:
[..]
![]()
[..]
Beetje standaard foto's wil je dus? Daar hebben sommige users een SCHijthekel aan.
Ik vind een foto van buiten de lijnen ook prima hoor, anders wordt het zo eentonig.
Kom dan met iets zeikneus, we hadden Ronaldo ook al. Het is juist wel tijd voor wat komkommferfoto'squote:Op donderdag 9 juli 2009 18:36 schreef ASroma het volgende:
beetje actuele en bekende foto dit keer mensen, dat gezeur met die plaatjes waar 1 voetbal opstaat maar voor de rest niks leuks. Bijvoorbeeld dat fietsvoetbal en ook het laatste plaatje weer
quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:36 schreef ASroma het volgende:
die plaatjes waar 1 voetbal opstaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |