quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:43 schreef MaJo het volgende:
Even geen tijd om de topics toe te voegen in de OP, doe ik later
Nu echt douchen
En bedankt!quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:17 schreef Etcetera het volgende:
C4, ik wil je niet lekker maken hoor... nee wacht, dat wil ik wel
[ afbeelding ]
USA release schijnt 25 augustus te zijn
Dan heb ik weer wat om naar uit te kijken.quote:
Helegaar geen tijd voor.quote:
Hoe ver ben je met LOST? Nog steeds de seasonfinale niet gekekenquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Helegaar geen tijd voor.
Ik moet Lost en Oz nog opnieuw kijken. De overige seizoenen van Spooks. Over There, The Unit.
En ik denk dat ik alle aflevering van MASH nog eens ga bekijken.
Ik heb seizoen 1 t/m 4 gezien.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe ver ben je met LOST? Nog steeds de seasonfinale niet gekekenhet is verdulleme veel te gezellig bij ons thuis
LB, heb je private practice nog gekeken? Het einde
Ah dan loop je maar een paar afleveringen achterquote:
Ik ben met seizoen 2 begonnenquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe ver ben je met LOST? Nog steeds de seasonfinale niet gekekenhet is verdulleme veel te gezellig bij ons thuis
Je zult toch wel een beetje moeten relaxen na het werk. Aflevering Lost op en een biertje/wijnte erbij.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah dan loop je maar een paar afleveringen achterseizoen 5 bestaat uit 13 afleveringen.
vanavond toch maar eens proberen te kijken maar zal wel weer te moe zijn
Neequote:Op donderdag 11 juni 2009 15:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben met seizoen 2 begonnen
Zeg, heb jij verdulleme nou al eens NCIS geprobeerd
Foeiquote:
Goed zoquote:eerst LOST en daarna staat NCIS op het programma
Ik denk het niet eigenlijk.... maar ik stel nu alles uit tot mn scriptie af is.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |