quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:40 schreef Ruud het volgende:
Bukkake nog steeds populair in Japan
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:43 schreef SCH het volgende:
Tsunami in Japan
Briljant idd. Een van de beste onderschriften van de laatste maanden. Jury wist misschien niet wie dat was.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Vond je Vera Pauw niet behoorlijk briljant eigenlijk?
Dat wist de jury wel. Alleen de jury vond 3 andere onderschriften beter.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:17 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Briljant idd. Een van de beste onderschriften van de laatste maanden. Jury wist misschien niet wie dat was.
Daarom zou ik bijna medelijden met je krijgen.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:19 schreef Bjoro het volgende:
WTF ...ik had gewoon een poedel....wat een kut-jury zeg !
Ja, vraagje, doe ik tussendoor nog een tussenstand? Ik kan bijvoorbeeld in de loop van volgende week nog eentje doen, maar ik kan het nu ook verder in het ongewisse laten tot de eindstand.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:36 schreef Beschouw het volgende:
Joesse heeft weer puik werk afgeleverd![]()
Nog 21 jury's en dan weten we de eindstand. Gaat het nog spannend worden?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:48 schreef Ruud het volgende:
Ik vind het allemaal prima, Joesse. Zolang ik maar nummer 1 blijf![]()
quote:
Ja, ruim een weekje terug alquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:29 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Off-topic:
Ben je trouwens al in NL ?
En, beetje rare vraagKennen ze Feijenoord in den vreemden ? Als je elders Ajax noemt gaan er namelijk deuren voor je open die voor velen gesloten blijven
![]()
Feyenoord is toch geen Engelsquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:47 schreef Ruud het volgende:
[..]
Ja, ruim een weekje terug al![]()
Ze kennen Feyenoord zeker, vooral in Hong Kong en China shirtjes gezien (zelfs in een discotheek). In China weinig over gepraat, ze spreken in het zuiden amper Engels.
Maar het eerste waar ze over beginnen is meestal Van Nistelrooy. Daarna komen Gullit, Cruijff en Van Persie.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:57 schreef kleinzusje het volgende:
Ruud: "Niehow, Joe no walket alone, hand in hand kameladen, Sja chung kamjung led muur to getthall, Lee, Towels, poltie sambal ok ? Yes, spicie club. Bombing not now but durlng dictatule then ....
Whele is intelnetcafe, thx. ( buiging)
quote:Bjoro
Melk de witte motor
quote:Kerol
Spelers vieren hoogtepunt met hoogtepunt
quote:Ruud
Bukkake nog steeds populair in Japan
De opmaak is hier te vinden.quote:SCH
Tsunami in Japan
quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:57 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Feyenoord is toch geen Engels
Ruud: "Niehow, Joe no walket alone, hand in hand kameladen, Sja chung kamjung led muur to getthall, Lee, Towels, poltie sambal ok ? Yes, spicie club. Bombing not now but durlng dictatule then ....
Whele is intelnetcafe, thx. ( buiging)
quote:ps. Wekom back !![]()
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
De opmaak is hier te vinden.
Eerste plek wordt teruggepingpongt naar Ruud. 3e plek en Poedel heb ik door mijn cavia laten kiezen.
doe er voor mij een wortel bij !quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:40 schreef SCH het volgende:
Terechte poedel, goede jury. Geef die cavia een wortel van me. Is het Sjakie Swart ? Oh nee, dat was een marmot.
Dus ik zeg tegen Rafael, wat zou zo'n Noor wegen ?
quote:Rucebo
Rafael van der Fart slaat weer toe.
quote:Kerol
Sneijder leest Twitter verhalen van Van Der Wiel voor.
De opmaak is hier te vinden.quote:Feyenoordlife
AUW, ga met die stalen noppen van m'n voet af!!!
Hier kunnen we het alleen maar roerend mee eens zijn denk ikquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:08 schreef Beschouw het volgende:
Onderschriften van Ruud zijn van hoger niveau dan zijn jury's
Valt wel mee, vond wel veel leuke inzendingen vandaagquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:08 schreef Beschouw het volgende:
Maar die staan niet op het podium.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:12 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Valt wel mee, vond wel veel leuke inzendingen vandaag
Kloptquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:08 schreef Beschouw het volgende:
quote:
Het is toch nog wel steeds allemaal vriendjespolitiek he?quote:
Scherp wel slurf!quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:13 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Maar die staan niet op het podium.
Mijn liefste vriendje is er nooit meer.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is toch nog wel steeds allemaal vriendjespolitiek he?
Nooit anders geweestquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is toch nog wel steeds allemaal vriendjespolitiek he?
Daar weiger ik aan mee te doen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:54 schreef Beschouw het volgende:
Zullen we eens een pagina hebben zonder foto?
Ik heb 1 pagina met 300 berichtenquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:54 schreef Beschouw het volgende:
Als jij alleen bij Beschouw bier bezorgt, kom je bij mij het podium niet opquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dit laat wel zien dat de uitslag niet geheel rationeel is opgemaakt!
quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:54 schreef Beschouw het volgende:
Klikquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:25 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Geinig.![]()
Je krijgt een fanta van mij.
Tsja, dan maar geen podium!quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:14 schreef Ruud het volgende:
[..]
Als jij alleen bij Beschouw bier bezorgt, kom je bij mij het podium niet op
Doe nou niet, joh. Helpt toch niks. Ruud kan alleen maar goede onderschriften plaatsen. Voor jury is die gozer niet in de weg gelegd.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
*Mental note: adres Ruud even opvragen
*Mental note 2: Vragen welk merk Ruud drinkt
Dan niet zeiken over een kutjuryquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:29 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Bier geef ik alleen aan vrolijke-frits.
Grolsch, Hertog Jan of Heineken is prima. Leffe Bruin nog beterquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
*Mental note: adres Ruud even opvragen
*Mental note 2: Vragen welk merk Ruud drinkt
En zo is het maar netquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:29 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Bier geef ik alleen aan vrolijke-frits.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:33 schreef Ruud het volgende:
Ik krijg dorst van al dat gelul, ga zelf wel bier halen
... en of zij daar wellicht wel een capabele jury zouden kunnen vormen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:35 schreef Beschouw het volgende:
[..]
![]()
Effe serieus nu: kan jij niet een verhaal wegzetten van je reis door Azië? Ben reuze benieuwd of je daar ook zeikerds tegengekomen bent.
Eeuwig twee, dat zou zijn deel moeten zijn.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:31 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Doe nou niet, joh. Helpt toch niks. Ruud kan alleen maar goede onderschriften plaatsen. Voor jury is die gozer niet in de weg gelegd.
Nee, alleen maar mooie vrouwenquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:35 schreef Beschouw het volgende:
[..]
![]()
Effe serieus nu: kan jij niet een verhaal wegzetten van je reis door Azië? Ben reuze benieuwd of je daar ook zeikerds tegengekomen bent.
quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:44 schreef Ruud het volgende:
Zal binnenkort wel even een kort verhaaltje schrijven...
Mij best.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:56 schreef Kerol het volgende:
ik jureer rond 8 uur, eerder gaat waarschijnlijk niet lukken
Zit die Kerol ook in het buitenland?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:56 schreef Kerol het volgende:
ik jureer rond 8 uur, eerder gaat waarschijnlijk niet lukken
quote:-CUBA SCF-
-Eén ding mag duidelijk zijn: geen van beide luistert naar de naam Vrolijke Frits.....-
quote:-Ruud-
-Ronaldo keert Ferguson de rug toe-
quote:-Thelonious-
-"Hey Ferguson! Het gezegde luidt: een flinke jas uitdoen, niet aandoen.-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Rucebo-
-Ronaldo is niet blij met trainingsbroek Rooney.-
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:12 schreef Ruud het volgende:
[ afbeelding ]
"Kan iemand even een taxi voor mij bellen?"
Ik vind Ruud een aardige knul maar hij valt wel heel vaak in de prijzen, zelfs met de meest knullige onderschriften.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:52 schreef Isiolo het volgende:
Uhmmmm ik laat de reactie wel aan SCH over....
Wel iets.... hij loopt teveel uit door de matige jury's de laatste tijd.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind Ruud een aardige knul maar hij valt wel heel vaak in de prijzen, zelfs met de meest knullige onderschriften.
Had je zoiets in gedachten? Of moet het feller?
quote:
Ik weet helemaal niets van die kratten bier. En ook niet van dat koffertje met geld.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:40 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Wel iets.... hij loopt teveel uit door de matige jury's de laatste tijd.
Heel verdacht
Je vergeet het appeltaartjequote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:43 schreef Ruud het volgende:
Ik weet helemaal niets van die kratten bier.
quote:
Das geen emmer katjequote:
Past wel evenveel inquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:11 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Das geen emmer katje
ps. Was effe in de ban van Bobby![]()
Ach, sta je ook eens op het podium...quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
Trouwens wel belachelijk dat iemand die mijn username gebruikt in een onderschrift, zonder reden, daarmee op het podium belandt! Schande!
Nederlands Elftal.quote:
Ik kijk niet verder dan m'n eigen naamquote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dan heb jij de afgelopen weken de uitslagen niet gezien zeker!
Oh, zoquote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:12 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Nederlands Elftal.![]()
Hoewel er een grote kans is, dat 14 november Argentinie naar Rotterdam komt.
Pluisje in de Kuip
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
Trouwens wel belachelijk dat iemand die mijn username gebruikt in een onderschrift, zonder reden, daarmee op het podium belandt! Schande!
Jup.quote:Op zondag 14 juni 2009 15:53 schreef Ruud het volgende:
1 ronde, 2 dagen dan maar?
quote:-Isiolo-
-Hoi ! Ik ben Sepp, 73 jaartjes oud en doe Ronaldo na -
quote:-Bjoro-
-People, let your light shine
Let the darkness fade away-
quote:-vrolijke-frits-
-"Platini? Dat is een marionet van mij!"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Ruud-
-"Kan iemand even een taxi voor mij bellen?"-
quote:
Graag, als ik kans had gemaakt op het podium.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:01 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Te laat!
Of had ik mijn oordeel moeten bewaren tot morgen?
Kon er niets grappigs in ontdekken.quote:
Lulquote:Op zondag 14 juni 2009 23:07 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Kon er niets grappigs in ontdekken.
Als Rumille eerder had gepost had je het misschien gered.
Reken je de poedel ook tot het podium?quote:Op zondag 14 juni 2009 23:06 schreef Rumille het volgende:
[..]
Graag, als ik kans had gemaakt op het podium.
Wist je wel dat hij een rijontzegging heeft/had?quote:Op zondag 14 juni 2009 23:07 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Kon er niets grappigs in ontdekken.
Als Rumille eerder had gepost had je het misschien gered.
Wie? Ik?quote:Op zondag 14 juni 2009 23:11 schreef Ruud het volgende:
[..]
Wist je wel dat hij een rijontzegging heeft/had?
1,05 jaarquote:Op zondag 14 juni 2009 23:12 schreef Ruud het volgende:
[..]
Hehe, jij mag over 6 jaar pas je rijbewijs halen...
10 zijn niet genoeg?quote:Op maandag 15 juni 2009 19:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik wacht wel tot na het sporten, misschien dan meer onderschriften.
quote:SCH
Oranje verliest ook wel eens
quote:Joesse
Nina Brink blijkt groot Oranje-fan.
quote:EnGCatjuh
"Mijn naam is Willy. Willy Wortel."
De opmaak is hier te vinden.quote:Kerol
Gelukkig hebben we de foto's nog..
Nee.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:42 schreef Kerol het volgende:
wees eerlijk, mijne was grappiger dan willy wortel
Neenquote:Op maandag 15 juni 2009 19:42 schreef Kerol het volgende:
ech niequote:Op maandag 15 juni 2009 19:42 schreef Kerol het volgende:
Werken tot 21.00 uur. Nou ja, wat in het vat zit, verzuurt niet. Volgende keer beter.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag op je gewacht, slurf!
Zo is het maar net. Ik houd echt van dat soort zegswijzen!quote:Op maandag 15 juni 2009 22:37 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Werken tot 21.00 uur. Nou ja, wat in het vat zit, verzuurt niet. Volgende keer beter.
ja!quote:Op maandag 15 juni 2009 20:35 schreef SCH het volgende:
Oh ja, dus iedereen met de duimen omhoog is nu Nina Brink?
Indrukwekkend.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:21 schreef Jules- het volgende:
Ik heb een stuk of 2 topics doorgelezen en geen 1 onderschrift heeft mij een glimlach op m'n gezicht getoverd.
Toveren is bovennatuurlijk en bestaat alleen in sprookjes of voor mensen die in occultisme gelovenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:21 schreef Jules- het volgende:
Ik heb een stuk of 2 topics doorgelezen en geen 1 onderschrift heeft mij een glimlach op m'n gezicht getoverd.
Mijn dochter kwam met CD/DVD van Playing for Change. Heb in vervoering zitten kijken en luisteren en bijna dit topic vergeten.quote:
wanneer wel ?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
Er zijn pas 6inzendingen, dus ik ga geen jury doen nu... Dat is ook niks.
Heel laat, zoals ik al zeiquote:
quote:MvdZ
Del Bosque is vaak koppig tijdens de training.
Playing for Change ? Nooit van gehoord !
quote:Ruud
Del Bosque gooit balletje op bij selectie
De opmaak is hier te vinden.quote:Rumille
Del Bosque ziet de bui bal al hangen.
http://www.gazzetta.it/Fo(...)gno/16/Safari/07.JPGquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:56 schreef SCH het volgende:
Doe even 1 foto de voorkeur geven Ruud. Als je zo vaak wint heb je toch wel een mening
Worden we een beetje jaloers?quote:Ik vond nummer 3 trouwens leuker. Ruud is een beetje de Huntelaar van deze reeks, overschat en voor de verkeerde club gekozen
quote:Isiolo
Lippi krijgt geen hoogte van zijn lengte
quote:SCH
Lippi: "Jij hebt een lange en ik een dikke nek"
quote:Joesse
Lippi scout bij Nek.
De opmaak is hier te vinden.quote:Thelonious
Lippi:" Die heeft er de vaart in! Ik doop jou Girafael."
Ja dat is echt geniaal!quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:31 schreef Beschouw het volgende:
@Bjoro: echt nooit gehoord van Playing for Change?
Kijk dan eens hier:
Had er inderdaad niet van gehoord...maar dit is prachtig !quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:31 schreef Beschouw het volgende:
@Bjoro: echt nooit gehoord van Playing for Change?
Kijk dan eens hier:
Ander nummer van dezelfde CD/DVD:quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:47 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Had er inderdaad niet van gehoord...maar dit is prachtig !
Jij draait zeker alleen CD's van De Toppers?quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:55 schreef SCH het volgende:
Die laatste is al eens geweest. De anderen inspireren (me) nog niet.
Nee, ik heb een i-pod.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:59 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Jij draait zeker alleen CD's van De Toppers?
in de categorie slechte grappen....quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
in de categorie slechte grappen....
jij hebt toch een i-pood
Gefeliciteerd man! Maar jij bent toch pas 16? En je deed VWO toch? Slimme knaap ben je dan!quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:25 schreef Rumille het volgende:
Geef mij maar de poedel, IK BEN GESLAAGD
Over 15 dagen 17.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man! Maar jij bent toch pas 16? En je deed VWO toch? Slimme knaap ben je dan!
Ben net gebeld voor 2 weken tuincentrumquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar van dat VWO had ik wel goed toch? Damn, jij bent straks vroeg aan het werk![]()
Een of andere slurffiguur?quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:41 schreef SCH het volgende:
Feli Rumille, ik maar denken dat je getrouwd was en kinderen hebt. Of is dat een andere user?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je snapte wel waar ik wél heen wilde, toch?quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:42 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ben net gebeld voor 2 weken tuincentrum. Fock off, kut werk
.
Gefeliciteerd man. Klasseprestatie!quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:25 schreef Rumille het volgende:
Waarom vertel je dat nou verder? Straks komen ze er achter op mijn school.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Die is nooit geslaagd voor zijn examen.
quote:-tjoptjop-
-"Pak jij z'n horloge en portemonnee, dan hou ik de omstanders op afstand"-
quote:-Beschouw-
-Zoals de Duitsers zouden zeggen: ''Hals- und Beinbruch.''-
quote:-Thelonious-
-Arts:"Houd je hand op zijn achterhoofd. Leco komt er onmiddelijk aan met de nood-extensions."-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Rumille-
-Sagnol: 'Ik voel geen pols!'-
quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:25 schreef Rumille het volgende:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:25 schreef Rumille het volgende:
Inderdaad blind ja, Sagnol is niet eens een negerquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:56 schreef Rumille het volgende:
Poedel ook gekregen. Ik had moeten checken of het Sagnol was, ging er blind van uit
.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:43 schreef Thelonious het volgende:
Als iemand anders een betere foto heeft.
zo voorspelbaar......quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:45 schreef Rumille het volgende:
[ afbeelding ]
Spelers Egypte liggen al klaar voor kontje-rossi.
Voorspelbaar maakt hem niet minder leukquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:52 schreef Isiolo het volgende:
[..]
zo voorspelbaar......
ga maar gauw naar dat tuincentrum van je
quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:25 schreef J-heronimus het volgende:
[ afbeelding ]
Andre Ooijer: Jongens, ik heb getekend bij PSV.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:45 schreef SCH het volgende:
[ afbeelding ]
Egyptische spelers danken doelpuntenmaker Homos op passende wijze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |