Hier kunnen we het alleen maar roerend mee eens zijn denk ikquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:08 schreef Beschouw het volgende:
Onderschriften van Ruud zijn van hoger niveau dan zijn jury's
Valt wel mee, vond wel veel leuke inzendingen vandaagquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:08 schreef Beschouw het volgende:
Maar die staan niet op het podium.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:12 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Valt wel mee, vond wel veel leuke inzendingen vandaag
Kloptquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:08 schreef Beschouw het volgende:
quote:
Het is toch nog wel steeds allemaal vriendjespolitiek he?quote:
Scherp wel slurf!quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:13 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Maar die staan niet op het podium.
Mijn liefste vriendje is er nooit meer.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is toch nog wel steeds allemaal vriendjespolitiek he?
Nooit anders geweestquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is toch nog wel steeds allemaal vriendjespolitiek he?
Daar weiger ik aan mee te doen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:54 schreef Beschouw het volgende:
Zullen we eens een pagina hebben zonder foto?
Ik heb 1 pagina met 300 berichtenquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:54 schreef Beschouw het volgende:
Als jij alleen bij Beschouw bier bezorgt, kom je bij mij het podium niet opquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dit laat wel zien dat de uitslag niet geheel rationeel is opgemaakt!
quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:54 schreef Beschouw het volgende:
Klikquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:25 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Geinig.![]()
Je krijgt een fanta van mij.
Tsja, dan maar geen podium!quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:14 schreef Ruud het volgende:
[..]
Als jij alleen bij Beschouw bier bezorgt, kom je bij mij het podium niet op
Doe nou niet, joh. Helpt toch niks. Ruud kan alleen maar goede onderschriften plaatsen. Voor jury is die gozer niet in de weg gelegd.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
*Mental note: adres Ruud even opvragen
*Mental note 2: Vragen welk merk Ruud drinkt
Dan niet zeiken over een kutjuryquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:29 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Bier geef ik alleen aan vrolijke-frits.
Grolsch, Hertog Jan of Heineken is prima. Leffe Bruin nog beterquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
*Mental note: adres Ruud even opvragen
*Mental note 2: Vragen welk merk Ruud drinkt
En zo is het maar netquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:29 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Bier geef ik alleen aan vrolijke-frits.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:33 schreef Ruud het volgende:
Ik krijg dorst van al dat gelul, ga zelf wel bier halen
... en of zij daar wellicht wel een capabele jury zouden kunnen vormen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:35 schreef Beschouw het volgende:
[..]
![]()
Effe serieus nu: kan jij niet een verhaal wegzetten van je reis door Azië? Ben reuze benieuwd of je daar ook zeikerds tegengekomen bent.
Eeuwig twee, dat zou zijn deel moeten zijn.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:31 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Doe nou niet, joh. Helpt toch niks. Ruud kan alleen maar goede onderschriften plaatsen. Voor jury is die gozer niet in de weg gelegd.
Nee, alleen maar mooie vrouwenquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:35 schreef Beschouw het volgende:
[..]
![]()
Effe serieus nu: kan jij niet een verhaal wegzetten van je reis door Azië? Ben reuze benieuwd of je daar ook zeikerds tegengekomen bent.
quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:44 schreef Ruud het volgende:
Zal binnenkort wel even een kort verhaaltje schrijven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |