Had er inderdaad niet van gehoord...maar dit is prachtig !quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:31 schreef Beschouw het volgende:
@Bjoro: echt nooit gehoord van Playing for Change?
Kijk dan eens hier:
Ander nummer van dezelfde CD/DVD:quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:47 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Had er inderdaad niet van gehoord...maar dit is prachtig !
Jij draait zeker alleen CD's van De Toppers?quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:55 schreef SCH het volgende:
Die laatste is al eens geweest. De anderen inspireren (me) nog niet.
Nee, ik heb een i-pod.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:59 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Jij draait zeker alleen CD's van De Toppers?
in de categorie slechte grappen....quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
in de categorie slechte grappen....
jij hebt toch een i-pood
Gefeliciteerd man! Maar jij bent toch pas 16? En je deed VWO toch? Slimme knaap ben je dan!quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:25 schreef Rumille het volgende:
Geef mij maar de poedel, IK BEN GESLAAGD
Over 15 dagen 17.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man! Maar jij bent toch pas 16? En je deed VWO toch? Slimme knaap ben je dan!
Ben net gebeld voor 2 weken tuincentrumquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar van dat VWO had ik wel goed toch? Damn, jij bent straks vroeg aan het werk![]()
Een of andere slurffiguur?quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:41 schreef SCH het volgende:
Feli Rumille, ik maar denken dat je getrouwd was en kinderen hebt. Of is dat een andere user?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |