Indrukwekkend.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:21 schreef Jules- het volgende:
Ik heb een stuk of 2 topics doorgelezen en geen 1 onderschrift heeft mij een glimlach op m'n gezicht getoverd.
Toveren is bovennatuurlijk en bestaat alleen in sprookjes of voor mensen die in occultisme gelovenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:21 schreef Jules- het volgende:
Ik heb een stuk of 2 topics doorgelezen en geen 1 onderschrift heeft mij een glimlach op m'n gezicht getoverd.
Mijn dochter kwam met CD/DVD van Playing for Change. Heb in vervoering zitten kijken en luisteren en bijna dit topic vergeten.quote:
wanneer wel ?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
Er zijn pas 6inzendingen, dus ik ga geen jury doen nu... Dat is ook niks.
Heel laat, zoals ik al zeiquote:
quote:MvdZ
Del Bosque is vaak koppig tijdens de training.
quote:Bjoro
Playing for Change ? Nooit van gehoord !
quote:Ruud
Del Bosque gooit balletje op bij selectie
De opmaak is hier te vinden.quote:Rumille
Del Bosque ziet de bui bal al hangen.
http://www.gazzetta.it/Fo(...)gno/16/Safari/07.JPGquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:56 schreef SCH het volgende:
Doe even 1 foto de voorkeur geven Ruud. Als je zo vaak wint heb je toch wel een mening
Worden we een beetje jaloers?quote:Ik vond nummer 3 trouwens leuker. Ruud is een beetje de Huntelaar van deze reeks, overschat en voor de verkeerde club gekozen
quote:Isiolo
Lippi krijgt geen hoogte van zijn lengte
quote:SCH
Lippi: "Jij hebt een lange en ik een dikke nek"
quote:Joesse
Lippi scout bij Nek.
De opmaak is hier te vinden.quote:Thelonious
Lippi:" Die heeft er de vaart in! Ik doop jou Girafael."
Ja dat is echt geniaal!quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:31 schreef Beschouw het volgende:
@Bjoro: echt nooit gehoord van Playing for Change?
Kijk dan eens hier:
Had er inderdaad niet van gehoord...maar dit is prachtig !quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:31 schreef Beschouw het volgende:
@Bjoro: echt nooit gehoord van Playing for Change?
Kijk dan eens hier:
Ander nummer van dezelfde CD/DVD:quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:47 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Had er inderdaad niet van gehoord...maar dit is prachtig !
Jij draait zeker alleen CD's van De Toppers?quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:55 schreef SCH het volgende:
Die laatste is al eens geweest. De anderen inspireren (me) nog niet.
Nee, ik heb een i-pod.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:59 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Jij draait zeker alleen CD's van De Toppers?
in de categorie slechte grappen....quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
in de categorie slechte grappen....
jij hebt toch een i-pood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |