quote:Wesley Schors van Roda naar MVV
MVV OVERSCHRIJVING Belofte wil zich ontwikkelen in Maastricht
Roda-belofte Wesley Schors speelt volgend seizoen voor MVV.
De 19-jarige aanvaller heeft overschrijving aangevraagd en zal in principe bij Jong MVV starten. Hij gaat voorlopig op amateurbasis in Maastricht spelen. ,,Wesley ziet bij ons meer kans om zichzelf te ontwikkelen”, zegt Ron Elsen, hoofd opleidingen van MVV. ,,Hij komt als amateur, dat betekent dat hij bereid is om in zichzelf te investeren.”
Frappant genoeg heeft Roda hem op zijn laatste werkdag voor de Kerkradenaren hard nodig.
Schors staat in de cruciale wedstrijd tegen Cambuur vanavond waarschijnlijk in de basis, omdat de ploeg kampt met een groot aantal geblesseerden.
Bron: Limburgs Dagblad / Dagblad de Limburger
quote:Pinksteren
Graef
Pinksteren 2009 stond in het teken van topsport. In de top zie je altijd het contrast tussen de vreugde van de winnaar en de tranen van de verliezer.
In Landgraaf werd muzikale topsport bedreven tijdens een van de beste, zo niet dé beste, editie van Pinkpop. Elders beoefende men echter ook sport van een bijzonder hoog niveau. Zo heb ik genoten van de overwinning van Mentsjov in de Giro en zijn vreugde-uitbarsting na afloop. Heeft u trouwens gezien hoe snel mecanicien Vincent Hendriks uit Roermond een nieuwe fiets gereed had? Een absolute topprestatie.
En wat dacht u van Guus Hiddink?
Overal waar hij komt, wordt hij op handen gedragen. Nu won zijn Chelsea de Engelse Cupfinal. In Engeland, Australië, Korea, Rusland, Spanje en Nederland bewees hij perfect om te kunnen gaan met verwende voetballers en respect te hebben en houden voor de cultuur en tradities van het land waarin hij werkzaam is. Petje af voor Guus.
Ook het tennis in Parijs beleefde een turbulent pinksterweekeinde.
De gedoodverfde winnaar Nadal toonde menselijke trekjes door met frisse tegenzin te verliezen van de Zweed Söderling.
In een geweldige sfeer verloor ook Fortuna Sittard met 0-2 in zijn voorlopig laatste wedstrijd. De rechter beslist of hierin verandering komt. Anders is Pinksteren 2009 de laatste bladzijde van een avontuurlijk en sportief jongensboek.
Misschien dat de eerste druk van dat boek aan de Provincie aangeboden kan worden? Bayern München is een tegenstander van Europese klasse, die je als Nederlandse club normaliter niet graag uitnodigt voor een dergelijke wedstrijd.
Herinnert u zich de afscheidswedstrijd van Johan Cruijff bij Ajax nog? Gelukkig waren de ploeggenoten van Mark van Bommel nu niet zo gretig.
Roda JC begon wel gretig aan zijn wedstrijd tegen Cambuur om degradatie te voorkomen. Meeuwis was zelfs iets te gretig en benadeelde hiermee zijn teamgenoten. Een ploeg in degradatienood speelt om niet te verliezen, Cambuur speelt om te winnen, want het heeft niets te verliezen.
Dit verschil in benadering zorgt ervoor dat de spelers van Roda JC nerveus, gefrustreerd en zonder vertrouwen de wedstrijd ingaan.
Voer voor psychologen. Daarbij bewees de ploeg wederom dat ze moeizaam scoort waardoor Pinksteren ook voor Roda JC nog geen verlossing bracht.
quote:Vanderlyde: ‘Roda moet dromen van eredivisie’
Roda JC begint vandaag als een aangeslagen bokser aan het derde en allesbeslissende duel in de play-offs tegen Cambuur Leeuwarden. Aangeslagen, maar nog lang niet uitgeteld, bezweert ex-bokser en beroepspositivo Arnold Vanderlyde.
Arnold Vanderlyde weet hoe het voelt om in de touwen te hangen. De voormalige topbokser uit Sittard heeft veel gewonnen in zijn carrière, maar ook hij kreeg er soms ongenadig van langs. Meestal van Felix Savon, de legendarische Cubaan. Hij versloeg Vanderlyde (foto) tot zes keer toe op belangrijke toernooien. Toch heeft hij zich nooit neergelegd bij het meesterschap van Savon, bezweert de inmiddels 45-jarige Vanderlyde. „Ik bleef nooit lang stilstaan bij nederlagen.
Zag altijd nieuwe perspectieven.
Ik wilde me zo snel mogelijk verbeteren. Dat hield me op de been.”
Het is een les die ook Roda JC ter harte moet nemen, zegt Vanderlyde.
Als voetballiefhebber heeft hij de overlevingsstrijd van de Kerkradenaren de voorbije weken via televisie en kranten gevolgd. Dat Roda meer kwaliteit in huis heeft dan Cambuur staat volgens Vanderlyde als een paal boven water. Alleen is kwaliteit in deze fase van de strijd van ondergeschikt belang.Waar het echt om gaat, zegt de drievoudige olympische medaillewinnaar, is motivatie en teamspirit. Tijdens de lezingen die hij geeft voor het bedrijfsleven kan hij er niet genoeg op hameren. Zonder ‘Fighting Spirit’ ben je in het leven een vogel voor de kat. Dat laatste geldt vanavond zeker voor Roda, waarschuwt Vanderlyde. „Roda heeft alleen alleen een kans als alle spelers er 200 procent voor willen gaan. Mentale weerbaarheid is vanavond ontzettend belangrijk.
De Roda-spelers moeten hun negatieve gedachten kleiner maken en er iets positiefs tegenover zetten.
Vergeet de teleurstellingen teleurstellingen en frustraties uit het verleden en beschouw de wedstrijd van vanavond als een ongelofelijke kans. Roda moet nu nog alleen maar dromen van de eredivisie.”
Het is allemaal gemakkelijker gezegd dan gedaan. Hoeveel ellende heeft Roda dit seizoen al moeten verwerken? De soap rond Sporting Limburg, financiële zorgen en onenigheid in de spelersgroep bepaalden in hoge mate de stemming. De slechte resultaten en toenemende degradatiezorgen zaaiden twijfel en onrust. Dat Roda het afgelopen zondag in eigen huis niet kon afmaken tegen eerstedivisionist Cambuur zal het zelfvertrouwen bepaald geen goed hebben gedaan. Vanderlyde beseft dat een ommekeer niet vanzelfsprekend is, maar wel noodzakelijk. „Roda heeft geen andere keus. Ze moeten de knop omdraaien.
Als ze vanavond niet met volledige overtuiging op het veld komen, dan kunnen ze het vergeten tegen Cambuur.”Wat hij zou doen als hij in de schoenen van trainer Harm van Veldhoven zou staan? Praten, praten en nog eens praten, zegt Vanderlyde. Zoveel praten dat de spelers van Roda ervan overtuigd zijn dat ze niet kunnen verliezen.Wie niet gelooft in die aanpak, kan het bij trainer Vanderlyde meteen schudden. „Ik speel liever met mindere voetballers die zich volledig geven dan met kwalitatief betere spelers die er niet meer in geloven. Roda zal de krachten krachten moeten bundelen. Dat is de enige kans die ze nog hebben.” Omdat hij vanavond niet op de trainersstoel zit, maar wel Harm van Veldhoven heeft Vanderlyde nog een praktische tip voor de Belgische coach. „Laat de spelers vooraf met elkaar stoeien. Zorg ervoor dat ze fysiek contact maken met elkaar.
Beweging is synoniem voor motivatie.
Trekken, duwen: het maakt allemaal niks uit. Alles moet nu in het teken staan van de teambuilding.”
Hoewel hij altijd supporter is geweest van Fortuna, gunt de tegenwoordig in België woonachtige Vanderlyde de buren uit Kerkrade het allerbeste. „Mijn gedachten zijn vanavond bij Roda.Wens ze veel ‘Fighting Spirit’.”
quote:Zonder juiste instelling is Roda kansloos
BESCHOUWING Ook zonder aantal basiskrachten is Kerkraadse ploeg op papier niet zwakker
Roda JC stuit vandaag voor de derde keer binnen zeven dagen op Cambuur Leeuwarden.
De les van het eerste duel in Friesland: zonder de juiste instelling is de Kerkraadse ploeg vanavond volslagen kansloos.
Leg beide selecties naast elkaar en het klassenverschil in Roda’s voordeel is evident. Probleem 1: aan het einde van een slopend seizoen beschikt een trainer door blessures en schorsingen zelden over de voltallige selectie. Roda mist vandaag minimaal zes (en als het tegenzit nog meer) man die doorgaans in of dichtbij de basis staan. Tegenover twee bij Cambuur. Probleem 2: in een finale als deze gaat het in de eerste plaats niet om de individuele kwaliteiten van de elf spelers, maar om de absolute wil om te winnen van het collectief. Met die twee problemen in het achterhoofd ziet het plaatje er voor Roda ineens minder rooskleurig uit. Dan lijkt Cambuur (met de steun van het bloedfanatieke Friese publiek en de onverwachte ontsnapping in Kerkrade in de rug) plotseling de favoriet. In de eerste wedstrijd in Leeuwarden had Roda (mét Cissé, Meeuwis en Janssen) de grootste problemen om een 0-0 uit het vuur te slepen.
Niet omdat Cambuur de beter voetballende ploeg was, wel omdat Cambuur meer passie en strijd aan de dag legde en voor elke bal en meter knokte. Als het ene team het wel kan opbrengen tot het gaatje te gaan en bij de opponent een aantal niet die bereidheid toont, blijft het klassenverschil beperkt tot het papier.
En op papier wordt nu eenmaal geen voetbalwedstrijd gewonnen.
Hoewel Roda sterk verzwakt is en Cambuur de festiviteiten van het promotiefeest tot in de details heeft gepland, is het verschil tussen beide elftallen niets eens zo groot.
Een opsomming.
KEEPERS.
Peter van der Vlag moet weg bij Cambuur. De nacompetitie heeft niet duidelijk gemaakt waarom, want de sluitpost van Cambuur doet het uitstekend. Collega Bram Castro maakt na een zeer pover seizoen in de nacompetitie eveneens een prima indruk.
VERDEDIGING.
De naar FC Groningen vertrekkende Michael Jansen en diens naamgenoot Rudy Jansen beschikken over de nodige ere- divisie-ervaring. Dat kan niet worden gezegd van de 20-jarige Sander Fischer (de vervanger van de geschorste Koen Brack) en Sander Rustenberg. De laatste linie van Roda beschikt over meer routine en zou normaal gesproken niet in de war mogen raken van de entourage.
MIDDENVELD.
Cambuur beschikt over een uitgebalanceerd middenveld met de fysiek sterke Beekmans en Guijt die rugdekking geven aan Sander van der Heide, dé man om wie alles draait. Roda’s middenlinie is voetballend volwassener, maar beschikt over minder power en scorend vermogen.
AANVAL.
Rechtsbuiten Jeffrey de Visscher is geschorst, maar zijn vervanger Rachied El Khalifi maakte zondag met zijn invalbeurt duidelijk dat Cambuur daardoor niet zwakker wordt. Roda zal verder zijn handen opnieuw vol hebben aan de kopsterke Ter Heide en de onvoorspelbare Maachi. De voorhoede van Roda bestaat uit een balverliefde, maar weinig effectieve pingelaar (Hadouir), een debutant in de basis (Schors) en een linksback die het nu als linksbuiten mag laten zien (De Jong). Het Kerkraadse trio is goed voor vijf competitietreffers, het drietal van Cambuur scoorde in de competitie 28 keer.
Uiteraard wordt het scorend vermogen bepaald door het hele elftal, maar ook dan zijn de cijfers duidelijk duidelijk in het voordeel van de thuisploeg.
De elf van Cambuur kwamen in de competitie tot 48 doelpunten, die van Roda tot 11. Al is er een groot verschil tussen scoren in de ere- en eerste divisie.
DE CONCLUSIE.
Het elftal van Cambuur beschikt over minder voetballend, maar beduidend meer scorend vermogen. De enige manier voor Roda om te overleven is te starten met dezelfde instelling als die van de tegenstander. Is dat te veel gevraagd voor (een deel van) de formatie van Harm van Veldhoven, dan tellen de individuele kwaliteiten niet en wordt het een kansloze missie in de hel van Leeuwarden. Maar werd dat ook niet geroepen toen Roda op de laatste speeldag afreisde naar De Kuip?
quote:Van Veldhoven heeft de sleutel in handen
MENING Opstelling niet belangrijk, instelling wel
Harm van Veldhoven moet nu, als trainer van Roda JC, de juiste beslissingen nemen. Hij bepaalt of de Kerkraadse club ook volgend seizoen in de eredivisie speelt. Dat is de overtuiging van menig voetbalinsider, een dag voor de allesbeslissende uitwedstrijd tegen Cambuur.
Oud-prof Hans Kraay jr., die de afgelopen maanden naam gemaakt heeft in het toernooi om de KNVB- beker met de amateurs van FC Lienden, bijvoorbeeld, zegt het onomwonden: „Niemand anders dan Harm van Veldhoven heeft de sleutel in handen. Hij moet iedereen bij Roda ervan overtuigen dat zijn ploeg de eerste twintig minuten Cambuur onder druk zet en niet angstig moet wegkruipen op eigen helft.Want als dat laatste gebeurt, is het afgelopen met Roda.” „Natuurlijk is het zwaar voor Roda om je iedere keer weer op te peppen.
Misschien hebben ze na de wedstrijd tegen Feyenoord gedacht ‘nu zijn we klaar’ en zich onvoldoende gerealiseerd dat het daarna pas ging beginnen. Het is ook ongelooflijk zwaar om je steeds weer op te laden. Maar nogmaals, Harm moet zich in Leeuwarden een stoere Limburger tonen en niet op de tegenaanval gokken.”
Ook VVV-trainer Jan van Dijk legt de bal bij Van Veldhoven op schoot. Als trainer degradeerde Van Dijk in 1998 met Groningen in de nacompetitie na een nederlaag tegen Cambuur. „Voor Roda is de druk veel groter dan voor Cambuur.
Ze moeten in Kerkrade beseffen dat ze goed zijn weggekomen bij Dordrecht en Cambuur uit en dat Roda ook thuis het nodige geluk gehad heeft. Cambuur oogt op dit moment frisser dan Roda. Heeft ook te maken met de flow waarin die ploeg nu zit.”
Met VVV verloor hij afgelopen seizoen twee keer van de Friezen. „In Leeuwarden speelden de Friezen scherp, we waren kansloos. In Venlo kwamen ze drie keer bij ons voor de goal en maakten twee doelpunten.
Ik vind dat Roda meer kwaliteit heeft, maar dat telt nu niet meer. Het gaat niet meer om kwaliteit, maar om mentaliteit. Ik hoor dat Roda personele problemen heeft. Maar het maakt niet uit wie Harm van Veldhoven het veld instuurt. Het gaat niet meer om de opstelling, maar om de instelling.
Daar moet de trainer voor zorgen.”
Henk Bakker, de voorzitter van de supportersclub van Roda JC, weet niet meer waar hij het zoeken moet. „Afwachten, hopen.We staan er niet te gunstig voor.We hebben al zoveel te verduren gehad dit seizoen, daar kan dit ook nog bij. Als we het maar redden. Roda houdt misschien nog een paar centen over aan die extra duels, maar voor mij had dat best iets minder mogen zijn. En dan weer die busreis van 3,5 uur. Als je wint is dat prettig, maar o wee als Roda degradeert.
En dan denk ik nog niet eens aan de gevolgen van een degradatie.
Hoe dat uitpakt voor de club? Dat staat nog in de sterren en laten we hopen dat het daar blijft.”
Heerenveen-spits Gerald Sibon weet hoe het kan spoken in de Friese voetbalstadions. Hij maakt het iedere veertien dagen mee bij Heerenveen.
In een ver verleden speelde hij twee seizoenen voor VVV (1994-‘96) en een jaar voor Roda JC (‘96-‘97). „Het is vooral een mentale kwestie, want ik denk dat Roda kwalitatief beter is dan Cambuur.
Maar dat speelt nu geen rol meer.
Als je beseft wat eerste divisievoetbal inhoudt, dan weet je wat op het spel staat. Spelen op de vrijdagavond, andere entourages. Als je nu nog niet weet dat je flink aan de bak moet, werk je jezelf in de problemen.
Nou, die hebben ze op dit moment in Kerkrade. Niet in Leeuwarden, want Cambuur heeft niets te verliezen, kan alleen maar winnen.”
quote:Verlengingen bij gelijkspel
Als de derde nacompetitiewedstrijd (Cambuur- Roda JC en RKC-De Graafschap) eindigt in een gelijkspel, volgt een verlenging van een half uur (tweemaal een kwartier). Valt ook daarin geen beslissing, dan moeten stafschoppen bepalen wie komend seizoen mag uitkomen in de eredivisie. Beide duels beginnen vandaag om 20.45 uur.
quote:Andres Oper niet aan aftrap van cruciaal duel
Andres Oper zal vandaag niet aan de aftrap staan in Roda’s beslissende nacompetitiewedstrijd bij Cambuur Leeuwarden. De spits zit wel op de bank. Roda mist verder Marcel Meeuwis (die voor zijn rode kaart een schorsing kreeg van drie duels),Willem Janssen (geschorst), Sekou Cissé, Eric Addo (interlandverplichtingen), Ruud Vormer, Jamaïque Vandamme, Dieter van Tornhout en Przemyslaw Tyton (allen geblesseerd). Kris de Wree kan waarschijnlijk wel spelen. „Het gaat een fysieke veldslag worden”, voorspelt Harm van Veldhoven.
Veldhoven. „Het grote aantal wedstrijden in de afgelopen periode gaat zijn tol eisen.”
Volgens de trainer van Roda is Cambuur de favoriet. „Zij hebben de beste papieren, ik had ook liever thuisgespeeld. Eens kijken hoe Cambuur nu met die druk omgaat.”
quote:Ook Feyenoord klopt aan voor Sekou Cissé
Feyenoord heeft zich officieel bij Roda JC gemeld voor Sekou Cissé. Eerder klopten FC Twente en PSV in Kerkrade aan voor de Ivoriaan.
Roda heeft met geen van de drie clubs onderhandeld over een transfersom voor de speler wiens contract afloopt in de zomer van 2011.
Wel liet Twente-voorzitter Joop Munsterman vorige week weten een principe-overeenkomst met de aanvaller zelf te hebben bereikt. „Ik heb wel het contract gezien, maar nog niet getekend”, was de reactie daarop van Cissé. De international gaf aan positief tegenover een transfer naar Twente te staan, maar ook dolgraag te willen werken met Mario Been. De nieuwe Feyenoord- trainer is op zijn beurt erg gecharmeerd van Cissé. Door de financiële problemen leek Feyenoord aanvankelijk geen serieuze optie, maar nu een aantal investeerders is benaderd, lijkt de Kuip-club een serieuze kandidaat in de strijd om Cissé over te nemen van Roda.
quote:Discotheek Bozzini dicht
GELDPROBLEMEN
De Kerkraadse discotheek Bozzini heeft wegens ernstige financiële problemen per direct haar deuren moeten sluiten. Dat bevestigde bedrijfsleider Dennis Fingerhut gisteren.
Door de sluiting staan zeven voltijdswerkers en negentig parttimers op straat. ,,De bezoekersaantallen waren de laatste tijd erg laag, waardoor we veel te weinig inkomsten hadden. Het was simpelweg niet rendabel meer”, zegt Fingerhut.
Volgens de bedrijfsleider bleven bezoekers weg omdat het uitgaanspatroon veranderd is. Ook het rookverbod zou hebben meegespeeld.
Ik ben er bang voor, maar ben er wel bij...quote:Op woensdag 3 juni 2009 09:11 schreef Damzkieee het volgende:
Jullie hebben al 1 joker gebruikt, ben benieuwd of jullie er vanavond nóg 1 mogen inzetten.
Zo hoort het. Ik denk dat jullie in deze must-win-match vooraf meer kans maken dan tegen Feyenoord.quote:Op woensdag 3 juni 2009 09:13 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor, maar ben er wel bij...
Dit kan met recht een lijdensweg worden genoemd.quote:En dan weer die busreis van 3,5 uur. Als je wint is dat prettig, maar o wee als Roda degradeert.
quote:Van Geel: 'Ik vrees het ergste voor Roda JC'
03/06/2009 09:25
Martin van Geel, technisch directeur van Roda JC, ziet met angst en beven uit naar het beslissingsduel met SC Cambuur-Leeuwarden in de Jupiler play-offs van woensdagavond. Bij verlies spelen de Limburgers komend seizoen in de Jupiler League.
Na de 0-0 in Leeuwarden kon Roda JC het afmaken in eigen huis, maar de ploeg gaf in de slotfase een 1-0 voorsprong weg en moet nu woensdag weer naar Friesland. Bij verlies degradeert Roda JC. 'Het was een verschrikkelijke tegenvaller', vertelt Van Geel aan Voetbal International terugkijkend op het duel van zondag. 'Ik kan er nog steeds niet over uit, zo groot was de teleurstelling.'
'Met tien-tegen-tien creëerden we zeker nog vijf à zes uitstekende mogelijkheden. We hadden met 5-1 moeten winnen, maar alsnog verpestten we het', meent de technisch directeur die met gemengde gevoelens vooruitkijkt naar de beslissingswedstrijd. 'Ik vrees het ergste, dat lijkt me logisch. Zeker na zo'n deceptie is er weinig reden tot optimisme.'
'Ik hou me vast aan het duel eerder in De Kuip, waar we directe degradatie voorkwamen door te winnen van Feyenoord. Op het moment dat het moest stegen we boven onszelf uit', houdt Van Geel toch nog hoop op een positief resultaat. 'De druk ligt nu ook wel bij Cambuur natuurlijk. Volgens mij waant iedereen zich daar in Friesland al in de Eredivisie. Misschien kunnen ze niet omgaan met de druk. Dat is het enige punt waar ik moed uit put.'
Van Geel weet dat degradatie uit de Eredivisie een enorme schok zal zijn voor de geplaagde Limburgers. 'Het zou een fiasco zijn. We moeten dan zeker de helft terug qua begroting. Stel dat we ons straks weer moeten melden bij de gemeente Kerkrade voor steun of dat we een deel van de 37 procent van de aandelen die we nu van het stadion zitten moeten verkopen. Roda JC hoort gewoon in de Eredivisie, klaar uit.'
Dromen over voetbalquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:41 schreef Silenus het volgende:
Inderdaad. Je kunt overal wel 'horen', maar als Cambuur vanavond wint lig je er wel mooi uit.
Overigens droomde ik vannacht (wtf, waarom droom ik over fakkin' Roda) dat Roda het gaat redden omdat ze zich bij Cambuur al rijk zaten te rekenen. Roda was de onderliggende partij, maar herrees wéér uit de dood. Dus mensen, relax, het gaat goedkomen.
Fortuna en VVV liggen elkaar wel goed.quote:Op woensdag 3 juni 2009 08:50 schreef DarkShine het volgende:
[..]
In Venlo spreekt men over rivalen, de 3 Zuid-Limburgse clubs zien Venlo echter niet als een rivaal zover ik weet. Bij ons weet ik zeker dat we Venlo niet als een rivaal zien, de onderlinge wedstrijden zie ik ook niet als derby maar als een wedstrijd met "ietsje meer"...
Nee hoor. Dat de TT vanavond niet meer kan kloppen besefte ik vanochtend ook, ben enkel trots op, de historie van, mijn club!quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Met zo'n TT vraag je om degradatie he.
[..]
VVV en MVV is hetzelfde verhaal als Roda en VVV: bij VVV zien ze zowel Roda als MVV als rivaal, maar Roda en MVV liggen beiden niet wakker van VVV. (in ieder geval niet zo erg als ze bij VVV denken)quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:52 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Fortuna en VVV liggen elkaar wel goed.
En de rivaliteit tussen Roda en VVV is een verhaal apart. In Venlo wordt deze behoorlijk sterk gevoeld terwijl ze daar in Kerkrade niet zo veel om geven.
Maar ik denk dat je VVV en MVV toch wel als rivalen kunt bestempelen.
Bekijk jij maar eens de VVV, MVV en Fortuna forums, dan zie je waar heel limburg de pest aan heeftquote:Maarja. Heel Limburg heeft dan ook de pest aan Mestreech
vermoordT .. wel correct zingen he?quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:15 schreef TheYoung1 het volgende:
Mennnnnnnn ik loop me de hele dag al gek te maken he!!! Oftewel ga ik heulemaal uit mn dak vanavond, of anders kruip ik onder mn deken en kom er nooit meer onderuit...
Althans, tot morgenvroeg dan want dan moet ik weer gaan werken....
WIE VERMOORD CAMBUUR TODAY, RJC, RJC. WIE VERMOORD CAMBUUR TODAY, ZEKER RJC!!!!!!!!!!!!
Mwaah, ik schreef al in voltooide tijd in gedachtequote:
Of mss wel dankzij.....quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Komt wel goed vanavond, ondanks afwezigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |