komt het live op tv?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:36 schreef Professional het volgende:
Nee, moet gewoon werken. Vandaag al halve dag vrij gehad, is me ff wat teveel van goede.
Ik ga zenuwachtig voor de TV zitten.
Dream on .... roda degradeert. Kunnen niet eens met de basisspelers winnen. Laat staan als er de helft niet bij is. Cambuur is grotendeels compleet en gaan er helemaal voorquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:31 schreef TheYoung1 het volgende:
Hebben ze ook jongens uit de A-selectie meegenomen? En zo ja, wie?
Mss dat die nog een verschil kunnen maken. Lijken mij na hún promotie toch wel positieve houding te hebben... Wie weet staat er nog wat nieuw talent op
moest blijkbaar pagina verversen. Vanmiddag stond er nog niets op dus vandaar. Wel zuur voor graafschap fans dat die het moeten doen met een samenvatting om 11 uur.quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:32 schreef DarkShine het volgende:
Nog Fok!'ers die gaan?
Welke blunder?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:53 schreef Ixnay het volgende:
Wat denken jullie van de arbitrage morgen?
Zullen ze in het voordeel van Cambuur gaan fluiten vanwege de blunder zondag?
De zogenaamde a-keus wordt ook al een jaar bijna overal ondersteboven gelopen, misschien dat wat nieuw bloed het team alleen maar goed doet.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:12 schreef planethugo het volgende:
kortom, dat wordt een magere opstelling. Oper zal zowiezo geen hele wedstrijd kunnen spelen... Die jeugdspelers zijn nog maar jochies. Ze zijn gepromoveerd ja maar tegen een fysiek team als cambuur worden die ondersteboven gelopen
Ja en nee.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:53 schreef Ixnay het volgende:
Wat denken jullie van de arbitrage morgen?
Zullen ze in het voordeel van Cambuur gaan fluiten vanwege de blunder zondag?
Ja...zeker weten, vanaf Feyenoord-uit geen wedstrijd meer gemist. Maar de A-jeugd zit wel in de winning mood, net gepromoveerd, lekker fris, dus wie weet!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:32 schreef DarkShine het volgende:
Nog Fok!'ers die gaan?
dat klopt maar dan had men dat al in de winterstop ofzo moeten doen, niet nu in de aller aller allerlaatste wedstrijd waarin je gewoon moet winnen. Dan zijn een paar wedstrijden op prof-niveau toch wel handig. Maar ik vrees dat er weinig keus is. De Wree is er iig wel bij volgens het LD, Oper zeker niet in de basis maar dat was al bekend.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:03 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
De zogenaamde a-keus wordt ook al een jaar bijna overal ondersteboven gelopen, misschien dat wat nieuw bloed het team alleen maar goed doet.
In Venlo spreekt men over rivalen, de 3 Zuid-Limburgse clubs zien Venlo echter niet als een rivaal zover ik weet. Bij ons weet ik zeker dat we Venlo niet als een rivaal zien, de onderlinge wedstrijden zie ik ook niet als derby maar als een wedstrijd met "ietsje meer"...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:37 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Ik zie Roda eerlijk gezegd niet winnen in Leeuwarden.
Maar bekijk het van de positieve kant.
Als jullie degraderen kunnen jullie opnieuw beginnen met een degelijke basis (herstellen wat afgelopen seizoen door die klootzakken van FCL kapot is gemaakt) om daarna wél in de Eredivisie te blijven.
En jullie krijgen de kans om onze gezamenlijke rivaal een paar keer te verslaan.
Sinds het afketsen van de fusie ben ik alles geweest.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:16 schreef TuggsPandaFoundation het volgende:
[..]
Ja...zeker weten, vanaf Feyenoord-uit geen wedstrijd meer gemist. Maar de A-jeugd zit wel in de winning mood, net gepromoveerd, lekker fris, dus wie weet!
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:14 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik heb d'r een hard hoofd in maar hoop van harte dat Roda erin blijft!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |