abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68780754
Welkom op Natalee Holloway (in the rebound) #38

In deze reeks hebben we het over de zaak Natalee Holloway.
We speculeren hier over wat er gebeurd kan zijn, wie het gedaan hebben, wie ermee te maken heeft, waarom etc.

Maar in dit topic hebben we het soms óók over feiten, nieuwsberichten (mits min of meer gerelateerd aan de Holloway zaak en het prachtige eiland Aruba) zijn dus ook van harte welkom.
Lees mee en meng je in de discussie, maar laten we het bovenal gezellig houden!

Deel:
01 | 02 |03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |27 | 28 | 29 | 30 | 31 |32 |33 | 34 | 35 | 36 | 37

Andere interessante links:

Shango's raadsel
Scaredmonkeys.net
Arubadirtypolice.blogspot
riehlworldview.com
Scrux.com
Hollowaycase.com
Jan Brennan's online-boek; No Evidence of a Crime
Renee Gielen's documentaire; Natalee. The unrevealed time lines
Natalee Holloway forensic
Scared Monkeys afsplitsing GoldMonkey.org
Refugees Unleashed

AYO!
I stand with the happy Island.
pi_68781039
Bedankt JoB voor deze 'NH in the rebound #38'

We gaan d'r weer lekker tegenaan!
pi_68781125
quote:
Afijn long overdue maar een nieuwe maand is een prima aanleiding voor een nieuw Keekje:

Watskebeurt, hoe gaat het met het onderzoek, waar is Joran, leven de bange aapjes nog, een snelle update nu we de 4de verjaardag van Natalees verdwijning naderen.

De zaak: Weinig nieuws aldaar, geen nieuwe ontwikkelingen en het afwachten is of Hans Mos voor zijn vertrek naar St Maarten de zaak sluit of dat hij die eer aan zijn opvolger laat.

Onderzoek: Nadat het aangekondigde onderzoek door Silvetti en co een grote Hoax bleek, dook opeens ene Fred Golba met z'n hondje in Aruba op.
Fred en Fikkie hebben ruim een week in een van de ponds lopen wroeten met de hulp van Arubaanse vrijwilligers maar zoals verwacht zonder enig resultaat, waarna Fred en Fikkie met de staart tussen de benen afdropen en duh duh Dave Holloway een paar duizend $$$ armer achterbleef.

Joran: Onze vriend Joran blijft ondertussen studeren en van het leven genieten in Thailand.
Het blijkt dat ie de kunst van het versieren van blonde amerikaanse meisjes niet verleerd is want afgelopen maand doken de foto's van Joran en een leuk blond Californisch vriendinnetje op.
Het lijkt er trouwens op dat Joran steeds beter weet hoe hij degenen die aan hem en de zaak Holloway willen verdienen, een flinke poot kan uitdraaien.
Nadat Peterrrr en Greta eerder flink gepowned werden was het nu de beurt aan vetklep Jaap (big uit de gouden kooi) om leergeld te betalen. Of zulke akties van Joran slim zijn valt te bezien maar vooralsnog heeft hij de poen binnen en loopt vette Jaap nog met z'n programmatje te leuren.

De Kalpoes: Zijn wederom een stapje dichterbij de jackpot. Een jurytrial is aangekondigd voor 2010 en de verwachting is dat Dr Phool zal willen schikken voordat een jury van zijn "gelijken" geconfronteerd gaat worden met de manipulaties van de zieleknijper en Jamie Skeeter.
Doen ze goed die boys, lekker uit de publiciteit blijven en rustig toewerken naar een flinke som geld van die domme, domme Dr Phool.

De Fora: Tsjaa daar was laatstelijk eigenlijk het meeste loos in de Holloway zaak.
Nadat er op Scared Monkeys grote schoonmaak is gehouden en de ergste engerds en viespeuken verwijderd zijn, blijven er nu eigenlijk 3 kampen met droefsnoetjes over:
Scared Monkeys, Goldmonkeys en Shit and Grumble.
Deze vechten elkaar de tent uit en om de fora nog enigszins "fris" te houden zijn de diverse blogs opgericht om daar elkaar eens flink de waarheid te zeggen (lees verrot te schelden).
Dus wil je effe lachen check dan hier IDIOTSFOUNDONLINE en SPEAKINGOFTHEIDIOTS.
Tot slot de laatste "aanwinst" in Holloway forumland het forumpie van onze eigen johan555 soms open voor eenieder soms weer op slot, maar voornamelijk bestaand uit fototjes en met een ziekelijke obsessie voor Kermit, de kikker van SM.

Aruba: Ook het Happy Island ontkomt natuurlijk niet aan de mondiale recessie. Gelukkig heeft men op tijd ingezien dat het niet verstandig is teveel afhankelijk te zijn van de Amerikaanse toeristen en is men nu actief (en succesvol) om meer bezoekers uit Europa en Zuid-Amerika te trekken.

De Film: Eindelijk was het zover, de prachtfilmtm gebaseerd op Beth's book of lies ging in premiere op het Lifetime channel. Ruim 3 miljoen yankee dames hebben het meesterwerkje opgenomen in Zuid-Afrika mogen aanschouwen en als we de diverse fora mogen geloven was het Kudt met Peren, maar oordeel vooral zelf.
3 miljoen kijkbuiskindertjes lijkt natuurlijk veel maar naar amerikaanse begrippen is dat niets nada nul natuurlijk, vandaar dat het LMN de film binnenkort gratis op de site zal aanbieden.

Tot zover mijn Keekje, niet echt veel nieuws maar wie weet aan het eind van de maand meer.
pi_68781176
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 15:53 schreef duikkie het volgende:
kortom zolang natalee holloway vermist blijft, heeft joran de kalpoe's en pa van der sloot er last van, en het schijnt dat joran het nu toch wel een beetje vervelend gaat vinden al die aandacht iets over geen normaal leven kunnen hebben, grootte lol.

Die "grootte lol" begrijp ik niet zo goed duikkie, vindt jij het leuk dat mensen die mogelijk niets te maken hebben met de verdwijning van Natalee last blijven houden van bijvoorbeeld de media?

Of heb ik je opmerking niet goed begrepen?

einde quote

nou zo moeilijk is die grootte lol toch niet ???

mensen vinden het maar wat fijn als ze berucht of bekend raken , de tokkies is ook zo'n mooi voorbeeld.

joran zocht en zoekt nog steeds aandacht, maar langzaam dringt het tot hem door dat er ook een keerzijde aan de media zit. hij zal altijd de verdachte zijn !!!!! in de zaak holloway als het een cold case wordt, samen met papa , mama en kalpoe's. je krijgt het niet meer van internet af.

en wat is joran 22 jaren ??? kan hij nog heel veel jaren spijt hebben over zijn handel en wandel in de zaak holloway.

voor de goede orde ik gun joran dat wel hoor , vaders had hem ander advies moeten geven.

al is de leugen nog zo snel , de waarheid achterhaal hem wel
hoeveel jaren het nog duurt mag joran zelf bepalen, maar het schijnt dat hij toch wel last krijgt van zijn slechte imago, en nu vragen om een normaal leven dat is het toppunt van vermaak
pi_68781224
@Johan555, wanneer kom je nou met Dave's antwoord op de proppen?

Kijk je uit? Straks zijn de rapen gaar...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
(ja lieve keekbuiskindertjes, .. hoe gaat Johan555 zich uit deze netelige situatie redden?! We wachten in spanning af.. met )
pi_68781311
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 18:53 schreef OUWEFIETS het volgende:
@Johan555, wanneer kom je nou met Dave's antwoord op de proppen?

Kijk je uit? Straks zijn de rapen gaar...

[ afbeelding ]
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
(ja lieve keekbuiskindertjes, .. hoe gaat Johan555 zich uit deze netelige situatie redden?! We wachten in spanning af.. met )
nooit de americaanse serie SOAP gezien zeker, fabeljeskrant deed dat nooit zo
pi_68781424
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 18:51 schreef duikkie het volgende:

joran zocht en zoekt nog steeds aandacht, maar langzaam dringt het tot hem door dat er ook een keerzijde aan de media zit. hij zal altijd de verdachte zijn !!!!! in de zaak holloway als het een cold case wordt, samen met papa , mama en kalpoe's. je krijgt het niet meer van internet af.

al is de leugen nog zo snel , de waarheid achterhaal hem wel
hoeveel jaren het nog duurt mag joran zelf bepalen, maar het schijnt dat hij toch wel last krijgt van zijn slechte imago, en nu vragen om een normaal leven dat is het toppunt van vermaak
Sommige leugens zijn al achterhaald: de leugens van de Kalpoe's (waarvoor tot op zekere hoogte nog begrip is op te brengen) en de leugens van Beth Holloway, waar nog steeds geen redelijke
verklaring voor bestaat.
pi_68782034
De leugens zijn m.i. nog helemaal niet achterhaald en voor de leugens van de Kalpoes (als het alleen maar bij leugens blijft) kan ik helemaal geen begrip opbrengen.

De Kalpoes zijn geen verdachten meer en waarschijnlijk zal ook Joran binnenkort geen verdachte meer zijn; maar dat zegt nog helemaal niets over hun betrokkenheid bij de zaak. Of uiteraard het ontbreken van betrokkenheid.

Wat dat betreft is het jammer dat er geen rechtzaak komt; alleen een vrijspraak in de zaak zou ze in één klap van alle blaam kunnen zuiveren. De zweem van betrokkenheid blijft nu als een sluier boven hen hangen.
--
pi_68782107
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 18:59 schreef yyentle het volgende:

[..]

Sommige leugens zijn al achterhaald: de leugens van de Kalpoe's (waarvoor tot op zekere hoogte nog begrip is op te brengen) en de leugens van Beth Holloway, waar nog steeds geen redelijke
verklaring voor bestaat.
het is dom om het te vragen , maar welke leugens zijn achterhaalt dan ???, dat drie leugenaar zeggen dat ze natalee niet bij het hotel afgezet hebben zeker.
het feit is dat dat zelfs geen hard bewijs is, omdat het niet op camera sta is nog geen rede om aan te nemen dat ze haar niet afgezet hebben toch.

waarom zouden we drie leugenaar geloven die eerst over iets liegen , zou het tweede versie ook geen leugen zijn ???

het kan zomaar zijn dat de drie jongens natalee bij een hotel hebben afgezet , daar kwam een man naar buiten en joran maakte een deal met hem voor 10.000 dollar ( met 400 tekort) , verdeelde het met de kalpoe's.

kan zomaar de waarheid zijn
pi_68782371
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 19:15 schreef mrBhimself het volgende:
De leugens zijn m.i. nog helemaal niet achterhaald en voor de leugens van de Kalpoes (als het alleen maar bij leugens blijft) kan ik helemaal geen begrip opbrengen.

De Kalpoes zijn geen verdachten meer en waarschijnlijk zal ook Joran binnenkort geen verdachte meer zijn; maar dat zegt nog helemaal niets over hun betrokkenheid bij de zaak. Of uiteraard het ontbreken van betrokkenheid.

Wat dat betreft is het jammer dat er geen rechtzaak komt; alleen een vrijspraak in de zaak zou ze in één klap van alle blaam kunnen zuiveren. De zweem van betrokkenheid blijft nu als een sluier boven hen hangen.
zo zie ik het ook , maar van de andere kant dan , de straf die er nu opsta is naar mijn mening gelukkig grootter ( hij komt nooit meer van internet en natalee holloway af) dan als joran nu eens echt de waarheid zou vertellen. zelfs in koele bloedde van kant maken zou 10 jaar ??? zitten betekenen.

nu heeft joran al bijna 4 jaar !!!!!!!!!!!!!!!! en er is nog geen uitzicht op strafvermindering het schijnt elk jaar alleen maar zwaarder te worden voor hem

met ouderdom komt wijsheid ??

in hoevere de kalpoe's met deze straf omgaan is niet duidelijk , zij zijn nooit in de media te vinden
pi_68782596
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 19:15 schreef mrBhimself het volgende:

Uit de verklaringen blijkt dat ze eerst, niet wetend dat Natalee langer weg zou blijven, wilden helpen.
Ook blijkt uit de verklaringen dat ze vervolgens onder druk zijn gezet om door te gaan met de leugen.

Deepak en Satish Kalpoe: mededaders of onschuldig?

Verder blijkt uit de verklaringen dat toen de leugen hen dwars begon te zitten, ze een intimiderend bezoekje kregen van Steve Croes.

Uit de computergegevens en de verklaringen die later pas bekend werden, bleek dat ze twee dagen na hun aanhouding de waarheid spraken.

Je kunt je natuurlijk wel afvragen waarom de Kalpoe's onder druk zijn gezet om door te gaan met
de leugen.
pi_68783002
weet je dat joran maar slechte adviezen krijgt. !!!

na de wereldberoemde uitzending van peter r de vries had hij nooit moeten zeggen het is verzonnen !
dan was er misschien een proces geweest, dood door schuld niet bewezen, het wegmaken van een lichaam misschien wel , straf 6 maanden ??? met aftrek van voorarrest een vrij man.

iedereen tevreden einde klopjacht op joran !!!!

maar nu is het veel moeilijker geworden , al verteld joran ooit de waarheid , wie zal hem geloven ???
als het lichaam van natalee niet boven komt als bewijs, gelooft niemand welk verhaal dan ook van joran

dus naar mijn mening slecht advies na uitzending peter r de vries. voor de media is het wel duidelijk, het oordeel over joran was daar, had gewoon alles afgewacht , ik denk dat alleen doordat het lichaam van natalee nooit gevonden is , het wegmaken van lichaam overblijft, die daury moet zijn vader dan maar wezen, die heeft toch ook geen crediet meer
pi_68783224
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 19:30 schreef yyentle het volgende:

[..]

Uit de verklaringen blijkt dat ze eerst, niet wetend dat Natalee langer weg zou blijven, wilden helpen.
Ook blijkt uit de verklaringen dat ze vervolgens onder druk zijn gezet om door te gaan met de leugen.

Deepak en Satish Kalpoe: mededaders of onschuldig?

Verder blijkt uit de verklaringen dat toen de leugen hen dwars begon te zitten, ze een intimiderend bezoekje kregen van Steve Croes.

Uit de computergegevens en de verklaringen die later pas bekend werden, bleek dat ze twee dagen na hun aanhouding de waarheid spraken.

Je kunt je natuurlijk wel afvragen waarom de Kalpoe's onder druk zijn gezet om door te gaan met
de leugen.
er is toch meer aan de hand dan een leugen voor joran hoor, waarom deepak niet gewoon zegt wat er allemaal besproken is in het 8 minuten telefoon gesprek is er 1, de tekst jij joran weet niet wat dat meisje aan heeft , een domme 2 !! , ik ben bijna bij de waarheid ( satisch) nummer 3.

hebben de kalpoe's ooit verteld dat zelfs het hitler en gaan kijken naar haaien door joran zijn verzonnen ??
de broers konden namelijk dit nooit gehoort hebben , de muziek stond veel te hard in de auto, of later toch weer niet, enz,enz.
pi_68784611
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 19:45 schreef duikkie het volgende:

hebben de kalpoe's ooit verteld dat zelfs het hitler en gaan kijken naar haaien door joran zijn verzonnen ??
de broers konden namelijk dit nooit gehoort hebben , de muziek stond veel te hard in de auto, of later toch weer niet, enz,enz.
Als ze het hadden gelogen hadden ze wel een heel verhaal in elkaar gedraaid, maar dat deden ze niet.
Ze vertelden dat ze het woord Hitler hadden gehoord en de rest later van Joran hoorden.

En over die kleding van dat meisje kan ik kort zijn: in de verklaring gaat het in de zin daarvoor over een ander meisje.

Je zit net als Johan555 te trollen en alles opzettelijk te verdraaien. Dat doe je al hoofdstukken lang.

Ik vraag me af wat jouw bedoeling daarvan is.

Wil je Beth Holloway beschermen tegen de aantoonbare leugens die ze vertelde ofzo?
pi_68785260
Deepak en Satish zijn gewoon direkt naar huis gereden: dat blijkt uit de computergegevens. Klaar.

Dat Joran iemand beschermt lijkt erg voor de hand te liggen. Het kan zijn dat degene die door Joran beschermd wordt erbij was toen Natalee stierf, wat een verklaring zou kunnen zijn voor het onder druk zetten van de Kalpoe broers.

Dit betekent overigens niet automatisch dat Natalee is vermoord.

Het feit dat Beth Holloway (net als Joran overigens) met dwaalsporen bezig is, dramatisch op TV gaat zitten vertellen over een groepsverkrachting en moord zonder dat ze daarvoor enig bewijs heeft, meedoet aan de fraude van Dr. Phil en verklaringen beweert te hebben die ze vervolgens niet kan laten zien, zou kunnen betekenen dat Natalee is bezweken aan de middelen die zelf ze tot zich nam.

Dat verklaart dan meteen waarom Beth Holloway op Aruba kwam met een poster waarop stond dat ze met Natalee wilde praten en de studenten snel van het eiland afmoesten zodat ze niet door de Arubaanse politie konden worden gehoord. Het zou ook een verklaring kunnen zijn voor het feit dat Beth Holloway tot op de dag van vandaag niet mee wil werken aan volledig onderzoek naar de achtergrond van Natalee.

Als Natalee de pest aan haar moeder had, het niet leuk had thuis (gebroken gezin) en daarom achter al die mannen aanzat, zoop en mogelijk ook drugs gebruikte, is dat een goede verklaring voor het feit dat Beth zich gedraagt zoals ze zich gedraagt. Beth Holloway heeft dan namelijk zelf ook wel het een en ander uit te leggen en het lijkt erop dat dit voorkomen moet worden.
pi_68785997
En wie heeft die kulverhalen over bloed in de auto van Deepak wat helemaal niet waar was (auto uit elkaar getrokken en de sporen voor onderzoek naar twee verschillende laboratoria gestuurd, het NFI en een Amerikaans lab) eigenlijk de wereld ingeholpen?

Enig idee?
pi_68786669
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 20:19 schreef yyentle het volgende:

[..]

Als ze het hadden gelogen hadden ze wel een heel verhaal in elkaar gedraaid, maar dat deden ze niet.
Ze vertelden dat ze het woord Hitler hadden gehoord en de rest later van Joran hoorden.

En over die kleding van dat meisje kan ik kort zijn: in de verklaring gaat het in de zin daarvoor over een ander meisje.

Je zit net als Johan555 te trollen en alles opzettelijk te verdraaien. Dat doe je al hoofdstukken lang.

Wil je Beth Holloway beschermen tegen de aantoonbare leugens die ze vertelde ofzo?
en de zin daarvoor gaat ook weer ergens anders over , hou toch op dat meisje waarover ze het hebben is natalee niet die karin ofzo, lees het hele stuk maar. als deepak het over dat meisje heeft , heeft hij het over natalee. die shit over karin heeft daar niets mee te maken

o nou alleen het woord hitler, tja was ook 26 dagen later dan doden herdenking, weten we al of het woord hitler van joran of natalee was, is ook niet duidelijk he, kortom onzin over die verklaringen, samen in elkaar gedraait onder toezich van paul van der sloot. vergeet die verklaringen nu maar zat te veel tijd tussen de verklaringen de jongens konden alles met elkaar bespreken wat ze ook gedaan hebben , staat zelfs in de verklaringen.

wat maakt het uit wat beth verteld, zij was niet de laatste die natalee levend zag , dat waren de drie jongens en die hadden redenen om te liegen, dat is een feit !!!
pi_68787475
Los van het feit dat Duikkie zichzelf prima kan verdedigen is hij volgens mij helemaal niet bezig met het verdraaien van zaken danwel 'trollen'. Hij is het gewoon niet met je eens en ik heb sterk de indruk dat jullie daar ook niet uit gaan komen.

Ik ben het overigens ook niet met je eens en heb sterk de indruk dat de betrokkenheid van de Kalpoes er wel degelijk is. Ik heb alleen niet de behoefte om daar telkens met jou over in discussie te gaan. Mijns inziens is dat niet echt nuttig en blijkt het telkens een 'herhaling van zetten' te zijn.
--
pi_68787514
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 21:10 schreef duikkie het volgende:

[..]

en de zin daarvoor gaat ook weer ergens anders over , hou toch op dat meisje waarover ze het hebben is natalee niet die karin ofzo, lees het hele stuk maar.
Zeg dat wel Duikkie, lees zelf maar.

http://www.renevannie.com/inhoud/kritisch/_kritisch2005.html

En als je dan ook nog bedenkt Joran vermoedelijk was gewaarschuwd dat ze werden afgeluisterd, wat betekent dat het heel goed mogelijk is dat de Kalpoe's niet wisten dat ze werden afgeluisterd en Joran wel.......
pi_68787609
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 21:30 schreef mrBhimself het volgende:
Ik ben het overigens ook niet met je eens en heb sterk de indruk dat de betrokkenheid van de Kalpoes er wel degelijk is. Ik heb alleen niet de behoefte om daar telkens met jou over in discussie te gaan. Mijns inziens is dat niet echt nuttig en blijkt het telkens een 'herhaling van zetten' te zijn.
Je hoeft het ook niet met me eens te zijn. Jij bent degene die beweerde dat Jorans vader niet was opgepakt wegens medeplichtigheid.
Jij bent ook degene die beweerde dat Jorans moeder en de broertjes in Nederland waren ten tijde van de verdwijning van Natalee.

Dat zijn de feiten, terug te vinden op Internet.
pi_68787661
En wat wil je daar mee zeggen?

Ik kan mij niet herinneren dat ik heb gezegd dat Paul van der Sloot NIET was opgepakt wegens medeplichtigheid. Volgens mij is Paul opgepakt omdat hij verdacht werd van betrokkenheid (de officiele versie), maar in feite is opgepakt om Joran onder druk te zetten (de onofficiele versie).

Ik heb inderdaad aangegeven dat Moeder van der Sloot in Nederland was met de broers van Joran; voortschrijdend inzicht heeft geleerd dat ze niet met beide broers in Nederland was.

Wat heeft dat te maken met mijn opmerking dat ik het niet eens ben met je opinie over de Kalpoes?
--
pi_68788028
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 20:34 schreef yyentle het volgende:
Deepak en Satish zijn gewoon direkt naar huis gereden: dat blijkt uit de computergegevens. Klaar.

Dat Joran iemand beschermt lijkt erg voor de hand te liggen. Het kan zijn dat degene die door Joran beschermd wordt erbij was toen Natalee stierf, wat een verklaring zou kunnen zijn voor het onder druk zetten van de Kalpoe broers.

Dit betekent overigens niet automatisch dat Natalee is vermoord.

Het feit dat Beth Holloway (net als Joran overigens) met dwaalsporen bezig is, dramatisch op TV gaat zitten vertellen over een groepsverkrachting en moord zonder dat ze daarvoor enig bewijs heeft, meedoet aan de fraude van Dr. Phil en verklaringen beweert te hebben die ze vervolgens niet kan laten zien, zou kunnen betekenen dat Natalee is bezweken aan de middelen die zelf ze tot zich nam.

Dat verklaart dan meteen waarom Beth Holloway op Aruba kwam met een poster waarop stond dat ze met Natalee wilde praten en de studenten snel van het eiland afmoesten zodat ze niet door de Arubaanse politie konden worden gehoord. Het zou ook een verklaring kunnen zijn voor het feit dat Beth Holloway tot op de dag van vandaag niet mee wil werken aan volledig onderzoek naar de achtergrond van Natalee.

Als Natalee de pest aan haar moeder had, het niet leuk had thuis (gebroken gezin) en daarom achter al die mannen aanzat, zoop en mogelijk ook drugs gebruikte, is dat een goede verklaring voor het feit dat Beth zich gedraagt zoals ze zich gedraagt. Beth Holloway heeft dan namelijk zelf ook wel het een en ander uit te leggen en het lijkt erop dat dit voorkomen moet worden.
van CNC direct naar huis kost minder tijd , ze zijn dus ergens anders heen gereden als je het strand verhaal gelooft mij best maar sta niet vast dat ze daar ooit geweest zijn !!!!, daarmee komt dus ook de feiten en computergevens als bewijs te vervallen. uit de computergegevens zou blijken ( niet door ons te controleren) dat de computer om 1:55 aan ging dat is alles

de rest van je verhaal kennen we nu wel
maar vertel eens ik heb hier ook wat studenten zitten hoe krijg ik die zi snel mogelijk van dit eiland af, of moet ik gewoon de mei vacantie afwachten , dan heb ik ook de macht ze weg te sturen
geloof je het zelf nog wel ??
pi_68788138
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 21:30 schreef mrBhimself het volgende:
Los van het feit dat Duikkie zichzelf prima kan verdedigen is hij volgens mij helemaal niet bezig met het verdraaien van zaken danwel 'trollen'. Hij is het gewoon niet met je eens en ik heb sterk de indruk dat jullie daar ook niet uit gaan komen.

zou je zomaar eens gelijk in kunnen hebben, maar een weer woord is altijd nodig , anders gaan andere denken dat sommige zaken feiten zijn als het gewoon niet is, verder
pi_68788601
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 20:19 schreef yyentle het volgende:

[..]

Nee joh, yyentle , Duikkie is echt geen trol, zeker weten. Duikkie denkt gewoon hardop, met veul zrijvvouten maar dat heeft ook wel weer z'n charme -ook al ben ik het eigenlijk nooit met hem eens-
pi_68788720
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 21:34 schreef mrBhimself het volgende:
En wat wil je daar mee zeggen?
Dat het mogelijk is dat jij ook iemand bent die de betrokkenheid van de Kalpoe's tegen de beweringen van alle officiele en onofficiele onderzoekers in, wilt vasthouden en daar een reden voor hebt.

Ik zou niet weten wat die reden is, het kan zijn dat het is omdat Peter R. de Vries ervan overtuigd is dat de Kalpoes niets met de verdwijning van Natalee te maken hebben. Je laat blijken dat je erg tegen Peter R. de Vries bent.
Ik wil Peter R. de Vries niet verdedigen: persoonlijk vond ik dat zwartmaken van die Mabel nogal minnetjes maar daar gaat het niet om. Het gaat om de feiten.
Je refereerde in het vorige hoofdstuk met betrekking tot Peter R. de Vries nog naar Micha de Kat: hij zou iets over Peter R. de Vries hebben geschreven.
Inderdaad heeft Micha de Kat iets over Peter R. de Vries geschreven met betrekking tot een andere zaak. Heb je ook gelezen wat Micha de Kat (Klokkerluiders on Line) heeft geschreven over de Holloway zaak?
Waarom wil het daar niet over hebben maar wel over een zaak die niets met de Holloway zaak te maken heeft?
quote:
Ik kan mij niet herinneren dat ik heb gezegd dat Paul van der Sloot NIET was opgepakt wegens medeplichtigheid. Volgens mij is Paul opgepakt omdat hij verdacht werd van betrokkenheid (de officiele versie), maar in feite is opgepakt om Joran onder druk te zetten (de onofficiele versie).
Johan555 wil het misschien wel even voor je opzoeken, het staat echt in een van de
vorige hoofdstukken.

PROCES VERBAAL
quote:
We, Roland Ramiro TROMP and Clyde Anthony Burke, respectively inspector and sergeant first class, with the Korps Politie Aruba and attached to the section Often Occurring Crime District 2, state the following.

On June 23rd 2005, at approximately 14.30 hours, as a suspect, a man was interviewed who stated his name was: Paulus Antonius Petrus Johanna van der SLOOT, born in the Netherlands on February 15th 1952, judge (common court) and living at XXXXXXXX number XX on Aruba.

Before the interview the suspect P.A.P.J. van der SLOOT was informed that he was under no obligation to answer.

The suspect P.A.P.J. van der SLOOT has asked if his council Mr. A. SWAEN could be present at this interview and this was also requested by his council. This request was denied. His statement in dutch was transcribed by us, the reporting officers and goes as follows:

“To you question what I can declare with regards to me being arrested as a suspect of accessory to murder, manslaughter and robbing someone of their freedom with death as the result, I can state the following. I find this totally ridiculous and absurd.
quote:
Ik heb inderdaad aangegeven dat Moeder van der Sloot in Nederland was met de broers van Joran; voortschrijdend inzicht heeft geleerd dat ze niet met beide broers in Nederland was.
Een merkwaardig voortschrijdend inzicht. Je beweert al vanaf het begin op alle fora te zitten, zegt jaren later dat Jorans moeder met de twee broertjes in Nederland was (verjaardag 90 jarige oma) en verandert nu ineens van gedachten.
Jouw verklaring hierover komt overeen met de lijst waarop de mensen die verhoord zijn staan: de jongere broertjes van Joran zijn de periode na de verdwijning van Natalee niet gehoord, het jongere zusje van de Kalpoe's wel.
pi_68789236
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 21:31 schreef yyentle het volgende:

[..]

Zeg dat wel Duikkie, lees zelf maar.

http://www.renevannie.com/inhoud/kritisch/_kritisch2005.html

En als je dan ook nog bedenkt Joran vermoedelijk was gewaarschuwd dat ze werden afgeluisterd, wat betekent dat het heel goed mogelijk is dat de Kalpoe's niet wisten dat ze werden afgeluisterd en Joran wel.......
waarom zou joran wel weten dat hij afgeluisterd zou worden en de kalpoe's niet, hebben die een IQ van 60 of lager dan ??? , joran zegt zelfs , domoor deepak jewist tot dat je werd afgeluisterd , met je focking ik heb het geregeld, dat was je zeker vergeten Y
pi_68789372
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 21:57 schreef OUWEFIETS het volgende:

[..]

Nee joh, yyentle , Duikkie is echt geen trol, zeker weten. Duikkie denkt gewoon hardop, met veul zrijvvouten maar dat heeft ook wel weer z'n charme -ook al ben ik het eigenlijk nooit met hem eens-
creativiteit laat zich niet tegenhouden door wat nederlandse groene boekjes
pi_68789570
Tja, ga ik toch in discussie met je. Moet ik eigenlijk niet doen. Ik heb nergens beweerd "op alle fora" te zitten; ik heb aangegeven deze zaak vanaf het begin te volgen, wat ook het geval is.

Ik heb al eerder aangegeven dat er informatie was dat de moeder van Joran met beide broertjes in Nederland was ten tijde van de verdwijning van Natalee. Later bleek dat niet het geval te zijn. So what!

Wie zegt dat de broertjes van Joran niet zijn gehoord; als je doelt op de 'Kalpoe lijst' dan is dat zeker niet een volledige lijst van mensen die in het kader van het onderzoek gehoord zijn. Er zijn inmiddels honderden mensen gehoord en ik ben er van overtuigd dat ook de broertjes van Joran een gesprek(je) met ALE hebben gehad.

Ik heb niet de behoefte om jou deelgenoot te maken van mijn redenen waarom ik denk dat de Kalpoes wel degelijk betrokken zijn. De relatie die je legt met Peter de Vries is lachwekkend. Het moge duidelijk zijn dat ik geen fan ben van de methodieken van de Vries, niet meer en niet minder.

Het proces verbaal geeft aan dat Paul van der Sloot is aangehouden als verdachte voor een aantal strafbare feiten, zoals ik ook in mijn vorige post heb aangegeven. Het is namelijk niet mogelijk om Paul aan te houden op grond van het artikel "We moeten Joran onder druk zetten". Zoals ik al aangaf is hij officieel aangehouden op basis van betrokkenheid en als 'verdachte van'; onofficieel was het om de druk op te voeren op zijn zoon; althans dat is mijn opinie.
--
pi_68790039
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 21:57 schreef OUWEFIETS het volgende:

[..]

ikke schrijffouten ??? dat zie je verkeert hoor, ik schrijf modern , iets wat vele nederlanders nog moeten leren , maar ik was de eerste die zo schreef , jullie zijn getuigen

verder mag je niet liegen he OF , zeg nooit nooit anders ga ik linkjes gegeven

[ Bericht 16% gewijzigd door duikkie op 07-05-2009 22:36:05 ]
pi_68790769
maar wat denken jullie van de uitspraak van terror jaap :

ik weet aan welke voorwaarde er moet worden voldaan , voordat joran zich gaat aangeven ofzo iets.

zou eerst zijn vader de dood moeten vinden ???, het belde in de greta tapes ook al zijn vader op met ik kan het niet meer , maar je moet ook aan ons denken joran , hoe dan ook ligt hier de oplossing ???
pi_68790785
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 22:18 schreef mrBhimself het volgende:
Tja, ga ik toch in discussie met je. Moet ik eigenlijk niet doen. Ik heb nergens beweerd "op alle fora" te zitten; ik heb aangegeven deze zaak vanaf het begin te volgen, wat ook het geval is.

Ik heb al eerder aangegeven dat er informatie was dat de moeder van Joran met beide broertjes in Nederland was ten tijde van de verdwijning van Natalee. Later bleek dat niet het geval te zijn. So what!

Wie zegt dat de broertjes van Joran niet zijn gehoord; als je doelt op de 'Kalpoe lijst' dan is dat zeker niet een volledige lijst van mensen die in het kader van het onderzoek gehoord zijn. Er zijn inmiddels honderden mensen gehoord en ik ben er van overtuigd dat ook de broertjes van Joran een gesprek(je) met ALE hebben gehad.

Ik heb niet de behoefte om jou deelgenoot te maken van mijn redenen waarom ik denk dat de Kalpoes wel degelijk betrokken zijn. De relatie die je legt met Peter de Vries is lachwekkend. Het moge duidelijk zijn dat ik geen fan ben van de methodieken van de Vries, niet meer en niet minder.

Het proces verbaal geeft aan dat Paul van der Sloot is aangehouden als verdachte voor een aantal strafbare feiten, zoals ik ook in mijn vorige post heb aangegeven. Het is namelijk niet mogelijk om Paul aan te houden op grond van het artikel "We moeten Joran onder druk zetten". Zoals ik al aangaf is hij officieel aangehouden op basis van betrokkenheid en als 'verdachte van'; onofficieel was het om de druk op te voeren op zijn zoon; althans dat is mijn opinie.
Paul vd Sloot is om aangehouden omdat getuigen hem s'nachts bij Mc Donalds hebben gezien,
dat zegt hij ook zelf in een van de eerste Nova filmpjes .
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_68790853
En Yyentle MrB is goed op de hoogte hoor !
En zwamt gelukkig niet over de 2k's en Beth
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_68791239
Soooo Reboundje #38 is als een speer van start gegaan, met als pluspuntje respectvolle meningsverschillen ipv opgewonden nummertjes

Tijd voor een polletje cq prijsvraag:

Wanneer sluit het OM de zaak tegen Joran officieel?

Je antwoord uiterlijk donderdag 14 mei 2009 in dit draadje en een mooie prijs voor de winnaar.

Ik zeg vrijdag 12 juni 2009 - JoBuster

AYO!
pi_68791311
Jij ben goed bezig buster op dat trollen forum
ga zo door !
pi_68791705
Ik wil jullie deze post van SM niet onthouden......Priceless

--
pi_68791891
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 22:53 schreef johan555 het volgende:
Jij ben goed bezig buster op dat trollen forum
ga zo door !
Helaas er is er altijd eentje die de sfeer probeert te verpesten, maar dat geeft niets mensen gewoon gezellie doorgaan met het positieve Reboundje #38

AYO!
pi_68792007
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 23:01 schreef mrBhimself het volgende:
Ik wil jullie deze post van SM niet onthouden......Priceless

Oh shit, Ik kom niet meer bij, zeg me dat je het verzonnen hebt mrB
pi_68792198
Nope, niet verzonnen, ga zelf maar kijken, klik hier. ( waving to Debby; I know she is reading here )
--
pi_68792469
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 23:12 schreef mrBhimself het volgende:
Nope, niet verzonnen, ga zelf maar kijken, klik hier. ( waving to Debby; I know she is reading here )
LOL I think we're waving to Debs with the same finger

Maar echt mrB wat een bak, jochie jat de plaatjes van overal bij elkaar en gaat dan klaasend vorderen ze te verwijderen.

Ik dacht dat die Holloway zaak op sterven na dood was maar het blijft lachen.

Natalee; the gift that keeps on giving
pi_68792581
Een week is toch een Lang genoeg
Ze verdraait de boel een beetje maar dat kan je van trollen verwachten
pi_68792826

!!!!
pi_68793214
Ik kon een grijns niet onderdrukken toen ik de post van Debbie las.
Het is overigens heel vermakelijk om ook de rest van de post daar te lezen; goed voor de lachspieren.
--
pi_68793805
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 23:37 schreef mrBhimself het volgende:
Ik kon een grijns niet onderdrukken toen ik de post van Debbie las.
Het is overigens heel vermakelijk om ook de rest van de post daar te lezen; goed voor de lachspieren.
Iets meer dan een grijns moet ik bekennen mrB, het is om je te bescheuren hoe de dombo's elkaar te lijf gaan.

Ik begrijp ook johan niet want die posts en plaatjes blijven staan waar ze staan en het eindresultaat zal zijn dat ie alleen nog maar dommer (b)lijkt dan dat wij al denken dat ie is.
pi_68794106
"Does Moskovic make house calls to Den Dolder?"
--
pi_68794290
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 00:00 schreef mrBhimself het volgende:
"Does Moskovic make house calls to Den Dolder?"
pi_68795141
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 23:21 schreef johan555 het volgende:
Een week is toch een Lang genoeg
Ze verdraait de boel een beetje maar dat kan je van trollen verwachten
Vorige week gaf je hier nog aan dat je een hele goede band had met Debbie en Red. Hoezo fantaseren! Je kunt van Klaasend veel zeggen, maar met meer dan 50.000 posts op één forum ben je absoluut geen Troll.

Ik heb zelden gezien dat iemand op een forum zo te kakken is gezet. In elk geval bedankt voor de plezierige avond; er zijn avonden dat ik minder heb gelachen en ik denk dat het nog niet over zal zijn.

De term "Busted" ishier wel heel toepasselijk.
--
pi_68795174
Het valt ook niet mee om helemaal vanaf de zijlijn mee te kijken he mr B .
pi_68795187
Ja hoor, dat lukt prima. Geweldig entertainment.
--
pi_68795291
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 00:32 schreef mrBhimself het volgende:

[..]

Vorige week gaf je hier nog aan dat je een hele goede band had met Debbie en Red. Hoezo fantaseren! Je kunt van Klaasend veel zeggen, maar met meer dan 50.000 posts op één forum ben je absoluut geen Troll.

Ik heb zelden gezien dat iemand op een forum zo te kakken is gezet. In elk geval bedankt voor de plezierige avond; er zijn avonden dat ik minder heb gelachen en ik denk dat het nog niet over zal zijn.

De term "Busted" ishier wel heel toepasselijk.
debbie ?
zo goed op de hoogte ben je Mr B
een beetje de wijsneus uithangen hier ha ha

Even een vraagje :

Wie zou je eerder geloven Dave Holloway of "Debbie" ?

Is "Debbie" van plan deze zaak ooit op te lossen ?
pi_68795321
Ja, inderdaad Debbie. Ik ben heel goed op de hoogte. Het gaat overigens steeds leuker worden daar :-)

Ook leuk voor jezelf om nog wat te lezen daar 555, posten gaat niet meer, maar je blijft er toch wel meelezen mag ik hopen.

En Debbie gaat deze zaak net zo min oplossen als jij 555. Haar taak is die site te modereren en zij hangt in elk geval niet de pseudo Sherlock uit.

[ Bericht 27% gewijzigd door mrBhimself op 08-05-2009 00:45:50 ]
--
pi_68795423
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 00:32 schreef mrBhimself het volgende:
En het leuke is daar hoef je niets voor te doen, dat kan ie helemaal zelf.
pi_68795449
Precies; morgen is er weer een dag. Ik ben benieuwd wat die gasten er nog allemaal over gaan posten.
--
pi_68795493
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 00:40 schreef mrBhimself het volgende:
Ja, inderdaad Debbie. Ik ben heel goed op de hoogte. Het gaat overigens steeds leuker worden daar :-)

Ook leuk voor jezelf om nog wat te lezen daar 555, posten gaat niet meer, maar je blijft er toch wel meelezen mag ik hopen.

En Debbie gaat deze zaak net zo min oplossen als jij 555. Haar taak is die site te modereren en zij hangt in elk geval niet de pseudo Sherlock uit.
Dan heb je het weer helemaal mis Mr B
Je geeft ook geen antwoord !
Sm is een commercieele website en verdienen iedere maand een flink X bedrag
Die willen liever niet dat er iets opgelost wordt
Daarom zijn ze enkele maanden geleden begonnen met misinformatie te verspreiden
De kikker en lifesong (mrs Red ) voorop
pi_68795598
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 00:45 schreef JoBuster het volgende:

[..]

En het leuke is daar hoef je niets voor te doen, dat kan ie helemaal zelf.
Degene die te kakken zijn gezet is het SM forum als je dat nog niet snapt weet je echt niks van deze zaak af , dan had Yyentle toch gelijk

[ Bericht 0% gewijzigd door johan555 op 08-05-2009 01:08:04 ]
pi_68795649
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 00:46 schreef mrBhimself het volgende:
Precies; morgen is er weer een dag. Ik ben benieuwd wat die gasten er nog allemaal over gaan posten.
Deze nog even om het af te leren, weltrusten allemaal:

AYO!
pi_68795719
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 00:55 schreef johan555 het volgende:
Degene die te kakken zijn gezet is het SM forum als je dat nog niet snapt weet je echt niks van deze zaak af zoals dan had Yyentle toch gelijk
Dream on jochie, dream on en doe gelijk wat aan je onbegrijpelijke Nederlands

truste
pi_68795853
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 01:01 schreef JoBuster het volgende:

[..]

Dream on jochie, dream on en doe gelijk wat aan je onbegrijpelijke Nederlands

truste
Droom jij maar lekker van "Debbie " Haha
pi_68795939
hier mrB op GM

Johan is being attacked on another forum for posting his email from Dave at GM. I, for one, have been aware of this email since Johan received it early in March. It is completely accurate and it is from Dave Holloway. It seems that some people just don't want to accept that many of us are still working very hard on Natalee's disappearance. We have had a lot of help from many people. Lisa was attacked for giving the same information from Jug. He has said the same thing that Dave has told us. Many people have said that they will believe information about the cage when they hear it from a family member. Well, here are two family members saying the same thing. I have yet to hear of any family member who has even speculated that there were human remains in the cage.
pi_68797298
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 22:52 schreef JoBuster het volgende:
Soooo Reboundje #38 is als een speer van start gegaan, met als pluspuntje respectvolle meningsverschillen ipv opgewonden nummertjes

Je antwoord uiterlijk donderdag 14 mei 2009 in dit draadje en een mooie prijs voor de winnaar.

AYO!
we laten het van een andere forum gedonder maar voor wat het is , en hebben hier wel onze eigen onzin

hoe kan je nu een prijs geven ?? wanneer mogen we die dan ontvangen ???

maar goed er zijn vreemder dingen gebeurt

ik altijd maar denken dat een onderzoek pas afgesloten kan worden als alle aanwijzingen uitgezocht zijn.
dus alle aanwijzingen uit america ook , hans mos leg zich dus neer dat de achtergrond van natalee holloway niet bekend wordt ??? , het onderzoek naar de eerste 10 dagen van de verdwijning ingesteld door onze ringbaard niet is afgerond ??

de vraag is ook nog doet aruba nu nog wat aan de zaak of zitten ze in de zon , en geloven ze het wel , en wachten lekker af waar ze nu weer op moeten reageren.

mijn advies wacht maar een jaartje af, komt er na een jaar geen enkele actie meer, sluit dan de zaak maar.
het is zo dom om de zaak te sluiten om een maand later weer te moeten openen door nieuwe aanwijzingen. dat hebben ze eerder gedaan en een ezel stoot zich geen twee maal aan dezelfde steen, te minste hebben ze ezels op aruba ???

kortom de zaak zal officeel wel nooit een cold case worden, officieel sluiten was al gedaan toch
en dat hebben ze geweten ook

de discussie veder zal nooit stoppen
pi_68797407
o jee geen datum genoemd , laat ik maar 1 juni 2009 zeggen 31 mei uit domheid niet
pi_68797872
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 01:14 schreef johan555 het volgende:
hier mrB op GM

Johan is being attacked on another forum for posting his email from Dave at GM. I, for one, have been aware of this email since Johan received it early in March. It is completely accurate and it is from Dave Holloway. It seems that some people just don't want to accept that many of us are still working very hard on Natalee's disappearance. We have had a lot of help from many people. Lisa was attacked for giving the same information from Jug. He has said the same thing that Dave has told us. Many people have said that they will believe information about the cage when they hear it from a family member. Well, here are two family members saying the same thing. I have yet to hear of any family member who has even speculated that there were human remains in the cage.

Je bent weer eens een linkje 'vergeten' Johan!

http://goldmonkey.org/index.php?PHPSESSID=06c8b71a11768fa1e756fc58d230c31b&topic=980.285

Dusz volgens jou is SS > MrB???
pi_68798016
geen flauwe grapjes uit de overzeese gebieden please OF
pi_68798398
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 08:35 schreef johan555 het volgende:
geen flauwe grapjes uit de overzeese gebieden please OF
Waar heb jij het over? Overzeese gebieden? Welke?

pi_68800732
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 08:56 schreef OUWEFIETS het volgende:

[..]

Waar heb jij het over? Overzeese gebieden? Welke?

heb je een sloot voor de deur ??? , joran heeft namelijk niet het alleen recht op sloten
pi_68802347
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 22:52 schreef JoBuster het volgende:

AYO!
Antwoord: wanneer het onderzoek naar het onderzoek is afgerond

Zo. klaar.

Wat is nu mijn prijs?

[graag geen Carmen krullenset ]
pi_68804455
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 11:03 schreef OUWEFIETS het volgende:
Antwoord: wanneer het onderzoek naar het onderzoek is afgerond

Zo. klaar.

Wat is nu mijn prijs?

[graag geen Carmen krullenset ]
Hmm daar zou je zomaar gelijk in kunnen hebben, maar om het eerlijk te houden toch maar even een datum

Prijs, ja daar moet nog even aan gewerkt worden wat dacht je van een T-shirt, of iets van Aruba Aloë of misschien een gesigneerd DVDtje?

AYO!
pi_68818877
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 11:57 schreef JoBuster het volgende:

[..]

Hmm daar zou je zomaar gelijk in kunnen hebben, maar om het eerlijk te houden toch maar even een datum

Prijs, ja daar moet nog even aan gewerkt worden wat dacht je van een T-shirt, of iets van Aruba Aloë of misschien een gesigneerd DVDtje?

AYO!
ik ben meer voor die goede familiedrama film van uhhhhhhhhhhhhhhh, die andere dame
pi_68822750
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 01:14 schreef johan555 het volgende:
hier mrB op GM

Ik ga er van uit dat je met de aanduiding "hier MrB op GM" mij wilt wijzen op dit stukje op de GM site en niet dat je denkt dat ik daar post onder het pseudoniem SS. Mocht die aanname juist zijn. meld het hier dan even, het voorkomt namelijk verwarring. Er zijn kennelijk mensen die nu denken dat ik ook post onder de naam SS en dat is niet het geval; al zeker niet op zo'n koeiensite.
--
pi_68823727
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 00:55 schreef johan555 het volgende:

[..]

Degene die te kakken zijn gezet is het SM forum als je dat nog niet snapt weet je echt niks van deze zaak af , dan had Yyentle toch gelijk
Ik denk dat er maar een is die het niet begrijpt en dat ben je zelf 555. Niet alleen op SM, maar ook op een aantal andere (Natalee) sites sta je behoorlijk voor schut. Maak eens een rondje zou ik zeggen

En nog even over SM; dat is inderdaad een (semi) commerciële site. Ze verdienen geld aan advertenties en de pop-ups. Dat is overigens niets nieuws; dat doen ze al sinds 2006 (na de eerste crash) om de hosting te kunnen bekostigen. Dat Red en de zijnen daar nu wellicht geld aan over houden doet verder niets af aan de site. Als de zaak morgen opgelost wordt, dan blijft SM gewoon bestaan. De site was er immers ook al voor de Holloway zaak.

Tot voor kort was SM dé site voor jou en sinds je er afgekegeld deugt de site ineens niet meer. Beetje zwakke redenering 555. Een paar pgaina's terug schrijf je nog over je goede banden met Klaasend en Red; waar we hier overigens ook smakelijk om gelachen hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door mrBhimself op 08-05-2009 21:22:53 (typo's what else) ]
--
pi_68823820
Toch Joran weer...klik HIER
Ze zeggen wel dat hij er niets mee te maken heeft, maar oordeel zelf.
--
pi_68834796
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 21:16 schreef mrBhimself het volgende:
Toch Joran weer...klik HIER
Ze zeggen wel dat hij er niets mee te maken heeft, maar oordeel zelf.
het is niet zijn STIJL

misschien is joran wel een copy dader ???

hoezo het verleden achterhaal je niet , was joran natuurlijk in zijn vorige leven, kan persies !!!

[ Bericht 9% gewijzigd door duikkie op 09-05-2009 05:49:39 ]
pi_68839103
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 22:43 schreef johan555 het volgende:
En Yyentle MrB is goed op de hoogte hoor !
En zwamt gelukkig niet over de 2k's en Beth
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 15:56 schreef mrBhimself het volgende:
Kennelijk geloof jij precies wat de amerikaanse media ons wil laten geloven. Het zou best kunnen dat Natalee behandeld is geweest voor een verslaving. Dat hoeft zelfs helemaal geen probleem te zijn met het gelijktijdig volgen van een opleiding. Er zijn in Nederland heel veel jonge mensen die behandeld worden en gelijktijdig een opleiding volgen.

Het feit of Natalee voor het laatste gezien is met de drie jongens is afhankelijk van aan wie je de vraag stelt. De mensen die Natalee hebben zien instappen in de auto van Deepak Kalpoe en zullen dus zeggen dat ze het laatste gezien is met de drie jongens. Als achteraf blijkt dat Joran Natlee inderdaad alleen heeft achtergelaten op het strand, dan is degene die haar heeft meegenomen of vermoord degene die haar het laatst heeft gezien en niet de drie jongens dus.

En overigens Anita van der Sloot was helemaal niet in Amerika, maar was samen met haar jongste twee kinderen in Nederland op bezoek bij haar moeder. Je bent wederom eens slecht geinformeerd!
http://forum.fok.nl/fok/post_reply/1128327/4/25/56926836

En ik dacht dat Paul van der Sloot was opgepakt omdat hij, toen Natalee pas 1 of 2 dagen weg was, al tegen de jongens had gezegd: "geen lichaam, geen zaak".
pi_68839267
Ik zie de relatie tussen de quotes niet, maar mijn post van 23-01-2008 blijft m.i. met uitzondering van de laatste paragraaf volledig overeind. Volgens mij is gebleken dat Anita niet met beide broertjes, maar alleen met de jongste in Nederland was.

En het klopt dat Paul van der Sloot heeft gezegd "Geen lichaam, geen zaak"; hij heeft ook niet ontkend dat gezegd te hebben (staat in processen verbaal, heeft het ook gezegd in verschillende interviews); echter alleen op die uitspraak kan iemand niet als verdachte aangehouden worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door mrBhimself op 09-05-2009 13:00:30 ]
--
pi_68839430
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 12:55 schreef mrBhimself het volgende:
Ik zie de relatie tussen de quotes niet, maar mijn post van 23-01-2008 blijft m.i. uitzondering van de laatste paragraaf volledig overeind. Volgens mij is gebleken dat Anita niet met beide broertjes, maar alleen met de jongste in Nederland was.

En het klopt dat Paul van der Sloot heeft gezegd "Geen lichaam, geen zaak"; hij heeft ook niet ontkend dat gezegd te hebben (staat in proces verbaal, heeft het ook gezegd in verschillende interviews); echter alleen op die uitspraak kan iemand niet als verdachte aangehouden worden.
Er zullen wel meer redenen zijn geweest om Jorans vader aan te houden die wij niet weten.
De uitspraak "geen lichaam, geen zaak" blijft natuurlijk een bijzondere op een moment dat Natalee pas 1 of 2 dagen weg is.
Verder viel me nog iets anders op.

In dit boek

http://noevidenceofacrime.com/

worden de verklaringen van de vriendinnen van Natalee uitgebreid besproken.
In de FBI verklaringen vertelt Katherine Madison Whatley, dat Joran in het casino in het gezelschap was van een oudere man.

http://www.hollowaycase.com/

Ligt het aan mij dat ik dat stukje in het boek niet kan vinden of heeft de schrijfster van het boek dit vergeten te vermelden?

Het is toch wel belangrijk in wiens gezelschap Joran was toen Joran Natalee in het casino ontmoette?
pi_68839580
Kennelijk wordt de tape van Skeeters toch als authentiek bestempeld. Zie het document hieronder. Deepak Kalpoe heeft onvoldoende bewijs kunnen aandragen dat er met de tape gemanipuleerd zou zijn.

Dat zegt overigens niet veel t.a.v. de zaak tegel Dr. Phil. Hij kan uiteraard wel met de band van Skeeters gerommeld hebben.

Schaamteloos gejat van de SM site; dat dan wel weer (thanks Debbie)
Bron: SM site
--
  zaterdag 9 mei 2009 @ 14:07:33 #76
207372 bastibro
I`ll get there
pi_68841152
Dat zou dan betekenen dat de tapes zijn gemanipuleerd, nadat Skeeters ze uit handen gaf.

Ze zullen toch niet zover gaan dat ze het NFI onderzoek gaan proberen onderuit te halen?
pi_68881181
Wanneer komt vetklep Jaap nou met zijn kermisattractie op tv hier en in US?
Iemand iets in de roddelbladen gezien?
Ik niet
pi_68890197
quote:
Op zondag 10 mei 2009 19:42 schreef OUWEFIETS het volgende:
Wanneer komt vetklep Jaap nou met zijn kermisattractie op tv hier en in US?
Iemand iets in de roddelbladen gezien? [ afbeelding ]
Ik niet [ afbeelding ]
eerst moeten ze waarschijnlijk het onderzoek sluiten , zodat het een week later weer open kan door nieuw bewijs van jaap , zo ging het de vorige keer ook

ik denk dat die americanen zoiets wel doen , voor jaap
pi_68891756
quote:
Op zondag 10 mei 2009 23:42 schreef duikkie het volgende:

[..]

eerst moeten ze waarschijnlijk het onderzoek sluiten , zodat het een week later weer open kan door nieuw bewijs van jaap , zo ging het de vorige keer ook

ik denk dat die americanen zoiets wel doen , voor jaap
Hohoho Duikkie, zo ging het de vorige keer helemaal niet . Toen de zaak werd gesloten was Petertje al maanden bezig om de met coke overgoten zaken via crimineel Patrick door Joran te laten vertellen. OM Aruba was toen nog niet op de hoogte gebracht van de toenemende smaakmakende, zo makkelijk te verifieren verhalen van Joran.
Eigenlijk raar he, OM weet niet dat Joran zogenaamd vet aan het bekennen is. Niemand vertelt hun dat.....Ach ja, dollars zijn belangrijker dan gerechtigheid zullen we maar zeggen.
Net zoals nu, maar ja we weten nog niet wat die leugentest vertelt. Vast niks spannends, anders hadden we het al lang geweten. Maar misschien was Jaap wel zo verstandig dit keer OM op te hoogte te houden. Wat denk je?

Jaap heeft in de roddelblaadjes tot nu toe ook niets gezegd over eerst sluiten van de zaak . Hij was aan het onderhandelen en dat ging allemaal heel voorspoedig.
Ik denk dat Amerika niet zit te wachten op nog meer u vraagt wij draaien voor veel dollartjes. Slag in het gezicht van de ABC ratings Emmy winnaar, toch? En in het gezicht van onze Greta.....

Net zo min als hier trouwens. Je maakt je als zender een beetje belachelijk met zo'n kermisattractie . Daar moet ik Peter gelijk in geven, vooruit 1 keertje dan

En dat allemaal over de bol van Natalee.
pi_68893992
quote:
Op maandag 11 mei 2009 00:41 schreef OUWEFIETS het volgende:

[..]

Hohoho Duikkie, zo ging het de vorige keer helemaal niet . Toen de zaak werd gesloten was Petertje al maanden bezig om de met coke overgoten zaken via crimineel Patrick door Joran te laten vertellen. OM Aruba was toen nog niet op de hoogte gebracht van de toenemende smaakmakende, zo makkelijk te verifieren verhalen van Joran.
Eigenlijk raar he, OM weet niet dat Joran zogenaamd vet aan het bekennen is. Niemand vertelt hun dat.....Ach ja, dollars zijn belangrijker dan gerechtigheid zullen we maar zeggen.
Net zoals nu, maar ja we weten nog niet wat die leugentest vertelt. Vast niks spannends, anders hadden we het al lang geweten. Maar misschien was Jaap wel zo verstandig dit keer OM op te hoogte te houden. Wat denk je?

Jaap heeft in de roddelblaadjes tot nu toe ook niets gezegd over eerst sluiten van de zaak . Hij was aan het onderhandelen en dat ging allemaal heel voorspoedig.
Ik denk dat Amerika niet zit te wachten op nog meer u vraagt wij draaien voor veel dollartjes. Slag in het gezicht van de ABC ratings Emmy winnaar, toch? En in het gezicht van onze Greta.....

Net zo min als hier trouwens. Je maakt je als zender een beetje belachelijk met zo'n kermisattractie . Daar moet ik Peter gelijk in geven, vooruit 1 keertje dan

En dat allemaal over de bol van Natalee.
ik zie meer overeenkomsten dan verschillen , ook hier is jaap maanden me bezich geweest zegt hij vanaf december 2008, OM op aruba , ik denk dat die helemaal niet meer zo actief is met de natalee holloway zaak, ze geloven het allemaal wel. ze moeten het denk ik hebben van een op gouden schaal kant en klaar voorgekauwd proces.

en wat jaap betreft, hij heeft al gezegd dat alles wat joran gevraagd was via de leugentest , joran loog of zoiets dan , kortom daar hebben ze in een rechtstaat ook niets aan. maar ook ik heb de uitzending niet gezien, zou zo maar eens een herhaling van de greta tape's kunnen zijn, daar hebben we trouwens ook maar 1 tape van gehoort waren er drie. ook van peter r de vries hebben we maar 1:30 uur terwijl er 20 uur was.

de rest zal wel zo overduidelijk gelogen of stom gedrag zijn, dat je daar geen tv van kan maken , zeker niet een richting op

verder is alles kermis rond deze zaak, het blijft leuk om te volgen hoe het OM iets niet rond kan krijgen, zonder lichaam. terwijl de laatste persoon die haar gezien heeft toch meerdere malen heeft toegegeven verantwoordelijk te zijn voor de vermissing ( of je nu het diep in de zee verhaal, het doorverkopen aan paul van der sloot op strand of andere verzonnen verhalen ) 1 ding is wel boven water gekomen hoeveel bewijs je ook aandraagt , het is niets als er geen lichaam is ( goed gedaan paul )
pi_68894907
quote:
Op maandag 11 mei 2009 07:33 schreef duikkie het volgende:

[..]

ik zie meer overeenkomsten dan verschillen , ook hier is jaap maanden me bezich geweest zegt hij vanaf december 2008, OM op aruba , ik denk dat die helemaal niet meer zo actief is met de natalee holloway zaak, ze geloven het allemaal wel. ze moeten het denk ik hebben van een op gouden schaal kant en klaar voorgekauwd proces.

en wat jaap betreft, hij heeft al gezegd dat alles wat joran gevraagd was via de leugentest , joran loog of zoiets dan , kortom daar hebben ze in een rechtstaat ook niets aan. maar ook ik heb de uitzending niet gezien, zou zo maar eens een herhaling van de greta tape's kunnen zijn, daar hebben we trouwens ook maar 1 tape van gehoort waren er drie. ook van peter r de vries hebben we maar 1:30 uur terwijl er 20 uur was.

de rest zal wel zo overduidelijk gelogen of stom gedrag zijn, dat je daar geen tv van kan maken , zeker niet een richting op

verder is alles kermis rond deze zaak, het blijft leuk om te volgen hoe het OM iets niet rond kan krijgen, zonder lichaam. terwijl de laatste persoon die haar gezien heeft toch meerdere malen heeft toegegeven verantwoordelijk te zijn voor de vermissing ( of je nu het diep in de zee verhaal, het doorverkopen aan paul van der sloot op strand of andere verzonnen verhalen ) 1 ding is wel boven water gekomen hoeveel bewijs je ook aandraagt , het is niets als er geen lichaam is ( goed gedaan paul )
duikkie, juristen spreken en denken nu eenmaal anders dan de average-guy-next-door, dat is nou eenmaal een gegeven, komen al gauw met algemeen geldende rechtsbeginselen op de proppen , als ik Paul was geweest had ik precies hetzelfde gezegd. Dus deze kun je schrappen, staande + zittende magistratuur weet daar als geen ander alles van

sorry maar verder kan ik je weer niet helemaal volgen hoor Je zegt Joran liegt alles bij elkaar en in een volgende zin zeg je dat hij 'toch meerdere malen heeft toegegeven verantwoordelijk te zijn voor" enz enz?

Misschien moet je toch ook maar een beetje meer bij de officiële verklaringen gaan houden, dat zijn namelijk basis processtukken waarop een eventueel proces gevoerd zal worden, onzin verhalen worden niet meegenomen tenzij zij enig ondersteunende & wettige & overtuigende elementen (bewijs) bevatten. Het OM weet dat dat laatste niet het geval is en dat weet jij ook, toch? O ja, wat de uitslag van de leugendetectortest ook moge zijn, deze kan met een idd met een megaboog de prullenbak in maar dat had je zelf ook al begrepen gelukkig
pi_68895764
quote:
Op maandag 11 mei 2009 08:59 schreef OUWEFIETS het volgende:

[..]

duikkie, juristen spreken en denken nu eenmaal anders dan de average-guy-next-door, dat is nou eenmaal een gegeven, komen al gauw met algemeen geldende rechtsbeginselen op de proppen , als ik Paul was geweest had ik precies hetzelfde gezegd. Dus deze kun je schrappen, staande + zittende magistratuur weet daar als geen ander alles van

sorry maar verder kan ik je weer niet helemaal volgen hoor Je zegt Joran liegt alles bij elkaar en in een volgende zin zeg je dat hij 'toch meerdere malen heeft toegegeven verantwoordelijk te zijn voor" enz enz?

Misschien moet je toch ook maar een beetje meer bij de officiële verklaringen gaan houden, dat zijn namelijk basis processtukken waarop een eventueel proces gevoerd zal worden, onzin verhalen worden niet meegenomen tenzij zij enig ondersteunende & wettige & overtuigende elementen (bewijs) bevatten. Het OM weet dat dat laatste niet het geval is en dat weet jij ook, toch? O ja, wat de uitslag van de leugendetectortest ook moge zijn, deze kan met een idd met een megaboog de prullenbak in maar dat had je zelf ook al begrepen gelukkig
het zal wel nooit wat worden met die zaak rond natalee, of joran moet nou heel erg in de knoei komen met zijn geweten. voor het publiek is het wel duidelijk hoe het ongeveer is gegaan dan. er is gewoon wat gebeurt en om een of andere reden is het lichaam goed weg gemaakt. hoogst waarschijnlijk om wat loopbanen te sparen, dat joran daar tot alle hogere machten dood zijn voor moet bloeden op internet en waarschijnlijk ook in dagelijks leven dat is dan het lot.

wat ik met joran en zijn verhalen bedoel is , dat er wel een constante lijn in te zien is. behalve de leugen dan. joran weet gewoon misschien van horen zeggen dat er voor een oplossing is gezorgd dat het lichaam niet boven water komt.
effe grof weergeven dan : joran tegen de broers, "als jullie niet weten wat er met dat meisje gebeurt is , dan is er niets met dat meisje gebeurt. de eerste verklaring ik ben uitgestapt met natalee bij fischerman's hut met vaders paul erbij verklaart, daarna weer ingestapt om vervolgens natalee bij hotel af te zetten
toen had hij natalee achtergelaten op strand onder de bomen om hulp te halen ( bij van eeem) , toen weer verkocht op het strand, enz,enz

ik zie hier toch wel een lijn in, joran draait er goed omheen , maar ergens voel je gewoon dat het niet pluis is, het is niet een gewone vermissing, anders hoef je niet te liegen, hou je vast aan ik heb haar achtergelaten punt.

verder heb ik het niet zo op jurische dingen, bijvoorbeeld wel twee mannen 8 jaar veroordelen, en daarna waarschijnlijk de dader vrij te moeten laten door gebrek aan overtuigend bewijs ( puttense moordzaak)

joran bewijst zelfs door al zijn leugens, dat hij meer weet. hoe meer joran liegt des te meer je weet dat het hem toch nog niet los kan laten. waarschijnlijk zitten wij zo ver van de waarheid af, wat er echt is gebeurt dat joran ook zo makkelijk hierover kan liegen.

als iemand vraagt heb je haar in de zee gedumpt, is het makkelijk liegen toch van der eem wou dat horen. wat weer meer bij de waarheid komt is dat natalee bezweek in zijn armen, volgens mij hoeft dit niet op strand te zijn. hij hulp zocht en gevonden heeft en dat toen voor een oplossing is gezorgt. en dan is het ook veilig liegen, je verzint gewoon wat, gevoed door de vragensteller.

zal weer wel niet te begrijpen zijn , maar sommige stukjes zijn volgens mij wel waar, joran weet dat natalee dood was of werd hem gezegd nadat ze gek deed, joran is weggestuurd. het wordt hem ingepeperd dat hij schuldig is of anders zijn familie wel, daarom zien we van die gekke dingen, verder is het kermis.
pi_68905205
quote:
Op maandag 11 mei 2009 09:38 schreef duikkie het volgende:

[..]

het zal wel nooit wat worden met die zaak rond natalee, of joran moet nou heel erg in de knoei komen met zijn geweten. voor het publiek is het wel duidelijk hoe het ongeveer is gegaan dan. er is gewoon wat gebeurt en om een of andere reden is het lichaam goed weg gemaakt. hoogst waarschijnlijk om wat loopbanen te sparen, dat joran daar tot alle hogere machten dood zijn voor moet bloeden op internet en waarschijnlijk ook in dagelijks leven dat is dan het lot.

wat ik met joran en zijn verhalen bedoel is , dat er wel een constante lijn in te zien is. behalve de leugen dan. joran weet gewoon misschien van horen zeggen dat er voor een oplossing is gezorgd dat het lichaam niet boven water komt.
effe grof weergeven dan : joran tegen de broers, "als jullie niet weten wat er met dat meisje gebeurt is , dan is er niets met dat meisje gebeurt. de eerste verklaring ik ben uitgestapt met natalee bij fischerman's hut met vaders paul erbij verklaart, daarna weer ingestapt om vervolgens natalee bij hotel af te zetten
toen had hij natalee achtergelaten op strand onder de bomen om hulp te halen ( bij van eeem) , toen weer verkocht op het strand, enz,enz

ik zie hier toch wel een lijn in, joran draait er goed omheen , maar ergens voel je gewoon dat het niet pluis is, het is niet een gewone vermissing, anders hoef je niet te liegen, hou je vast aan ik heb haar achtergelaten punt.

verder heb ik het niet zo op jurische dingen, bijvoorbeeld wel twee mannen 8 jaar veroordelen, en daarna waarschijnlijk de dader vrij te moeten laten door gebrek aan overtuigend bewijs ( puttense moordzaak)

joran bewijst zelfs door al zijn leugens, dat hij meer weet. hoe meer joran liegt des te meer je weet dat het hem toch nog niet los kan laten. waarschijnlijk zitten wij zo ver van de waarheid af, wat er echt is gebeurt dat joran ook zo makkelijk hierover kan liegen.

als iemand vraagt heb je haar in de zee gedumpt, is het makkelijk liegen toch van der eem wou dat horen. wat weer meer bij de waarheid komt is dat natalee bezweek in zijn armen, volgens mij hoeft dit niet op strand te zijn. hij hulp zocht en gevonden heeft en dat toen voor een oplossing is gezorgt. en dan is het ook veilig liegen, je verzint gewoon wat, gevoed door de vragensteller.

zal weer wel niet te begrijpen zijn , maar sommige stukjes zijn volgens mij wel waar, joran weet dat natalee dood was of werd hem gezegd nadat ze gek deed, joran is weggestuurd. het wordt hem ingepeperd dat hij schuldig is of anders zijn familie wel, daarom zien we van die gekke dingen, verder is het kermis.
duikkie 'voor het publiek is het wel duidelijk hoe het ongeveer is gegaan' is flauwekul, het publiek DENKT te weten hoe het ongeveer is gegaan, net als jij trouwens maar het publiek weet helemaal noppelepop vaart blind op Joran's indianenverhalen, mediaverhalen en mediaveroordelingen, je kent de woorden trial by media, mediacircus en kermisattractie toch wel (alles ook dankzij onze heldin petertje - een van de grootste geboefte himself met zijn kameraadjes-vrouwenmeppers Patrick vd Eem en Sander van Betten -nog zo eentje ja! )
Onschuldpresumptie ruleszzz en daar zullen alle bla-bla-bla-kletsmeijers zich bij neer moeten neerleggen
  maandag 11 mei 2009 @ 19:23:50 #84
207372 bastibro
I`ll get there
pi_68914819
Hmmm,
Volgens mij gaan Sander van Betten en vrouwenmishandeling niet echt samen maar . .
Kun je dit even onderbouwen? Dank je
pi_68916909
quote:
Op maandag 11 mei 2009 19:23 schreef bastibro het volgende:
Hmmm,
Volgens mij gaan Sander van Betten en vrouwenmishandeling niet echt samen maar . .
Kun je dit even onderbouwen? Dank je
Je huiswerk niet gedaan? Foei!

hint: politie Zwolle...
pi_68917131
Is van Betten niet die knaap van 'recherchebureau' K2?
--
pi_68919246
quote:
Op maandag 11 mei 2009 20:24 schreef mrBhimself het volgende:
Is van Betten niet die knaap van 'recherchebureau' K2?
Jah! Psies!
pi_68919888
Hallo allemaal, alles goed hier? Lekker rustig dat maakt het altijd makkelijk om weer even bij te lezen.

Peterrr, inval K2, van der Eem, van Betten, hmmm fijn volk allemaal maarja het zijn meestal de ratten die door het afval scharrelen en ja restjes is inderdaad wat er nog van de zaak Natalee over is.

Hoe is het met de aanklacht van 555, is Debbie om of heeft ze hem de middelvinger getoond?
Zo nu effe bijlezen op de engelstalige fora en (haat)blogs.

Laterzzz
pi_68922684
Sowww dat ging snel

Er is bijna nix te beleven op de sites en blogs wat met de zaak te maken heeft, natuurlijk wel veel onderling gekissebis bij gebrek aan nieuws.

• Scared Aapies: Hebben lekker de stront opgeruimd maar weinig nieuws daar, of het moet nieuwe poster DiSetti zijn. Als je dacht dat het VMBO-engels van Peppie & Kokkie erg was check dan die sukkel op SM.

• Gold Aapies: Doodgeboren kindje, boze ex bange aapjes op een kansloos websiteje. Meelijwekkend.

• CnG + JSF: Stalker forumpies die achter een password verborgen moeten blijven, goedzo

• Boze Blogs: IDIOTS and FORUMWARS. De Aapies slaan van zich af en met moet ik zeggen originele afbeeldingen van ook hier bekende posters

Verder weinig nieuws, de zaak kabbelt naar het onvermijdelijke einde.

AYO!
  • I stand with the happy Island.
    pi_68929026
    Die aapjes dat ben jij buster je zet daar als gast de meest gore foto's neer .
    Ga zo vooral door ,zal je later wel vertellen van wie dat forum is !

[ Bericht 2% gewijzigd door johan555 op 12-05-2009 09:06:04 ]
    pi_68931296
    Als we het toch over andere fora moeten hebben, de Refugees zijn nog wel interessant en amusant.

Het laatste Refugees nieuws:

Beth Holloway is even terug; was ook wel te verwachten want de kassa moet blijven rinkelen natuurlijk.

http://refugeesunleashed.net/about19965.html

Peterick

lijkt bij de Refugees de plaats van Terrible Child te hebben ingenomen.

http://refugeesunleashed.net/about19548-450.html
    pi_68932985
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 08:48 schreef johan555 het volgende:
    Die aapjes dat ben jij buster je zet daar als gast de meest gore foto's neer .
    Ga zo vooral door ,zal je later wel vertellen van wie dat forum is !
    Whoehoehoe lachuhhh "zal je later wel vertellen van wie dat forum is !" Vette pret!!!
    pi_68934232
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 11:19 schreef OUWEFIETS het volgende:
    Whoehoehoe lachuhhh "zal je later wel vertellen van wie dat forum is !" Vette pret!!!
    Inderdaad alsof dat hier iemand ook maar ene reet interesseert, dus bespaar je de moeite johan.

Trouwens zoals yyentle al eerder meldde de zaak Holloway is nu officieus een Cold Case.
    quote:
    Beth Holloway, mother of Natalee Holloway, and America's Most Wanted Host John Walsh unveiled the Natalee Holloway Cold Case exhibit at the National Museum of Crime and Punishment in Washington D.C.
    pi_68937012
    Het is juist interessant om te kijken welke trollen daar allemaal posten
    Die jongens van roberto's watersport en iemand uit curacao kreeg ik al door
    pi_68938710
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 13:15 schreef johan555 het volgende:
    Het is juist interessant om te kijken welke trollen daar allemaal posten
    Die jongens van roberto's watersport en iemand uit curacao kreeg ik al door
    Fijn voor je jochie

pi_68942461
    Hoe zijn de boefjes vanuit C&C met haar naar de auto gelopen volgens jouw Duikkie ,welke route ?
    pi_68942561

op volle kracht vooruit!

3x raden: wie-is-wie?

pi_68943578
    Peter R. de Vries verlengt contract met 3 jaar!
    Gepubliceerd op dinsdag 12 mei 2009

(Sentimento.nl) - Peter R. de Vries is ook de komende drie jaar te zien bij SBS 6. De vele malen bekroonde misdaadverslaggever heeft een nieuw contract getekend met producent Endemol en SBS Broadcasting. De nieuwe driejarige overeenkomst is een voorzetting van de huidige succesvolle samenwerking. Peter R. de Vries, misdaadverslaggever is momenteel elke zondagavond om 21.30 uur te zien en trekt wekelijks gemiddeld bijna 1,2 miljoen kijkers.

Het inmiddels wereldwijd bekende programma van Peter R. de Vries bestaat al veertien jaar en is nog altijd onverminderd succesvol en populair. Hoogtepunt was natuurlijk de met een Emmy bekroonde uitzending over Natalee Holloway waarin Joran van der Sloot toegaf betrokken te zijn bij de verdwijning van de Amerikaanse studente. Maar het programma loste de afgelopen jaren ook diverse geruchtmakende moordzaken op en zorgde er zo voor dat onschuldige mensen werden vrijgesproken en daders terechtstonden.

Peter R. de Vries: ”Een programma als dit is uniek in zijn soort en vergt deskundigheid en zorgvuldigheid. Het ervaren team waarmee ik werk is van onschatbare waarde en niet zomaar inwisselbaar. Ik ben ervan overtuigd dat we de aankomende seizoenen opnieuw een aantal indrukwekkende zaken aan het licht zullen brengen.”

Eric van Stade, algemeen directeur SBS Broadcasting: “We zijn ongelooflijk trots dat Peter nog drie jaar heeft bijgetekend. Zijn programma is letterlijk van onschatbare waarde en heeft veelvuldig grote maatschappelijke impact. Peter - en niet te vergeten zijn uitmuntende team - leveren week in, week uit een topprestatie. Daarmee behoort Peter R. de Vries, misdaadverslaggever tot de kroonjuwelen van SBS 6.

Peter Adrichem, Directeur Endemol Nederland: “Het programma zoals Peter R. de Vries dat al sinds 1995 samen met zijn team op onnavolgbare wijze maakt is iets waar we als producent bijzonder trots op zijn. Het verband waarbinnen we dit programma maken heeft bij herhaling geleid tot successen. Neem de Puttense moordzaak, de affaire rond Mabel Wisse Smit en de uitzending rond Joran van der Sloot. We zijn bijzonder verheugd dat we de samenwerking met SBS en Peter ook de komende jaren zullen voortzetten.”
    pi_68943627
    Ga je hier ook foto's posten en Stalken OuweFiets ?
      dinsdag 12 mei 2009 @ 16:23:38 #100
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_68943943
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 10:24 schreef yyentle het volgende:
    Als we het toch over andere fora moeten hebben,
    Niet dus, en dit is ook wel weer genoeg gekat
    I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
    pi_68944828
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 16:14 schreef johan555 het volgende:
    Peter R. de Vries verlengt contract met 3 jaar!
    Joepie

Een goede reden om de komende 3 jaar op zondagavond niet naar de kampingzender te kijken
    pi_68945048
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 16:23 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Niet dus, en dit is ook wel weer genoeg gekat
    Misschien is het wel zo eerlijk als je, in plaats van meteen op mijn opmerking te duiken, ook eens wat zegt van de racisten Johan555 en Bastribo die mensen zonder een spoortje bewijs veroordelen; Johan 555 is overigens diegene die bij voortduring naar allerlei dubieuze websitejes verwijst en, zoals je zelf kunt lezen, probeert te achterhalen wie waar post.

The Refugees is het best gelezen en grootste buitenlandse forum waar alle info terug te vinden is.
    Enne, voor het geval het je ontgaan is, Natalee is een Amerikaanse.

Het past niet bij een moderator om met twee maten te meten

En dan hebben we het nog niet eens over de foto's van mensen die niets met de Holloway case te maken hebben. Omdat de mensen met Joran zijn gezien, worden hun foto's hier maar gewoon op FOK geplaatst; geen moderator die er iets van zegt. Ronduit schandalig.

[ Bericht 6% gewijzigd door yyentle op 12-05-2009 17:09:40 ]
    pi_68945277
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 16:51 schreef yyentle het volgende:

[..]

Misschien is het wel zo eerlijk als je, in plaats van meteen op mijn opmerking te duiken, ook eens wat zegt van de racisten Johan555 en Bastribo die mensen zonder een spoortje bewijs veroordelen; Johan 555 is overigens diegene die bij voortduring naar allerlei dubieuze websitejes verwijst en, zoals je zelf kunt lezen, probeert te achterhalen wie waar post.

The Refugees is het best gelezen en grootste buitenlandse forum waar alle info terug te vinden is.

Het misstaat een moderator niet hoor, om met twee maten te meten
    pi_68945351
    quote:

Het misstaat een moderator hoor, om met twee maten te meten
    Helemaal met je eens yyentle

[ Bericht 5% gewijzigd door JoBuster op 12-05-2009 18:09:44 (edit nav edit yyentle) ]
    pi_68945871
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 16:58 schreef JoBuster het volgende:

[..]

Helemaal met je eens yyentle

behalve dan die laatste zin, die wil je vast effe aanpassen (hint: niet) of misschien zelfs nog beter deleten.
    Dank je Buster, ik heb het aangepast. Ik was een beetje boos toen ik het bericht van Harajuka las.

Wat een onzin zeg! Moet je kijken wat een beledigingen en troep ik over me heen heb gehad van die randdebielen. En dan dat jonge meisje wiens foto gewoon blijft staan.

Als ik haar was had ik FOK aangeklaagd.

Leuk meisje trouwens.
    pi_68947524
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 17:11 schreef yyentle het volgende:

[..]

Dank je Buster, ik heb het aangepast. Ik was een beetje boos toen ik het bericht van Harajuka las.

Wat een onzin zeg! Moet je kijken wat een beledigingen en troep ik over me heen heb gehad van die randdebielen. En dan dat jonge meisje wiens foto gewoon blijft staan.

Leuk meisje trouwens.
    Klagen over ranzige smerige laster heeft geen zin. FOK hanteert namelijk 'vrijheid van meningsuiting'
    pi_68947696
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 17:11 schreef yyentle het volgende:
    Ach schelden doet geen pijn toch yyentle, zeker niet als je weet waar het in dit geval vandaan komt.
    Maar die zaak met het vriendinnetje van Joran dat was inderdaad behoorlijk ziek, vooral de bedreigingen aan haar adres van die engerds van CnG waren walgelijk.
    quote:
    Niet FOK joh, maar de idioten die Joran en zijn vriend(inn)en stalken.
    Die viespeuken van CnG krijgen hun trekken echt wel thuis.

AYO!
    pi_68948440
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 18:07 schreef JoBuster het volgende:

FOK heeft toch ook een verantwoordelijkheid? Fok laat toch die foto's gewoon staan?

Maar goed, het meisje woont niet in Nederland begreep ik; het is ook wel veel moeite allemaal.

Toch denk ik dat je een forum, dat zich aan dergelijke praktijken schuldig maakt, eenvoudig kunt aanklagen als je geen toestemming hebt gegeven wegens het schenden van het portretrecht en de privacywetgeving.
    pi_68949400
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 18:29 schreef yyentle het volgende:

[..]

FOK heeft toch ook een verantwoordelijkheid? Fok laat toch die foto's gewoon staan?

Maar goed, het meisje woont niet in Nederland begreep ik; het is ook wel veel moeite allemaal.

Toch denk ik dat je een forum, dat zich aan dergelijke praktijken schuldig maakt, eenvoudig kunt aanklagen als je geen toestemming hebt gegeven wegens het schenden van het portretrecht en de privacywetgeving.
    Je hebt gelijk yyentle maar zolang niemand formeel protesteert zal het FOK een rotzorg zijn. Het gepruts van zegt genoeg..
    pi_68950069
    Everyone that reads these forums know that you and your scared monkeys hate forums lie through your teeth. What a disgusting little man you are. Really Pathetic!

Het is duidelijk wat je schrijft iedereen weet dat het tegendeel is waar
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 18:07 schreef JoBuster het volgende:

[..]

Ach schelden doet geen pijn toch yyentle, zeker niet als je weet waar het in dit geval vandaan komt.
    Maar die zaak met het vriendinnetje van Joran dat was inderdaad behoorlijk ziek, vooral de bedreigingen aan haar adres van die engerds van CnG waren walgelijk.
    [..]

Die viespeuken van CnG krijgen hun trekken echt wel thuis.

AYO!
    "I lied and that's the truth"--Joran Van Der Sloot--
    pi_68950577
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 18:29 schreef yyentle het volgende:
    Maar dat is ook gebeurd yyentle, ik heb begrepen dat Caitlin (Joran's leuke dinnetje) al lang aangifte heeft gedaan bij de FBI mbt het gestalk van 555's vrienden van het viespeuken forum CnG.

dinsdag 12 mei 2009 @ 19:58:13 #112
    207372 bastibro
    I`ll get there
    pi_68951582

dinsdag 12 mei 2009 @ 20:01:55 #113
    207372 bastibro
    I`ll get there
    pi_68951728
    Hier het internet cafeetje waar Dirt-pock Kalpoe nog steeds werkt:

pi_68951766
    En wat wil je daar mee zeggen mijnheer Bro?
    --
    pi_68952008
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 19:58 schreef bastibro het volgende:
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    Dit keer geen vertrouwen in de KLPD, officier van justitie Hans Mos en Peter R. de Vries?
    quote:
    Precies hetzelfde doet hij vervolgens met het 'ophaal-verhaal'. Eerst was het vriend Deepak die hem die nacht zou hebben opgepikt op het strand. Toen bleek dat Deepak dat ontkende en toen bovendien uit chat- en gsm-onderzoek naar voren kwam dat Deepak inderdaad gewoon thuis was gebleven, kwam Joran met het verhaal dat het Deepaks broer Satish was geweest. Satish ontkent ook. Hij zegt dat hij lag te slapen. Het geeft aan dat Joran over van alles en nog wat liegt, tot onomstotelijk het tegendeel wordt bewezen. En dan nog komt hij niet met de waarheid, maar tovert hij een nieuwe versie van wat er gebeurd is uit zijn mouw.
    http://www.peterrdevries.nl/tekst/nieuws-joran-bevestigt.htm
    quote:
    Jorans vrienden Deepak en Satish die eveneens voor de zaak meerdere malen hebben vastgezeten, zijn totaal onschuldig. Joran erkent niet zonder trots dat hij ze heeft misbruikt om een alibi te creëren. Hij noemt ze “enorme domme jongens”.
    http://www.peterrdevries.nl/tekst/dossier-natalee.htm

Waarom geloven jullie de onderzoekers niet?

Kost het Beth Holloway teveel geld als blijkt dat er geen groepsverkrachting was?

Of is het geen showtime meer voor Beth Holloway als blijkt dat Natalee de pest aan haar aantoonbaar leugenachtige moeder had?

Het is goed mogelijk dat Natalee is bezweken aan haar extreme gezuip toch?
    Veel getuigen vertelden dat er ook drugs in het spel waren.

Dat was toch de reden dat de meisjes snel van het eiland afmoesten zodat ze niet door de Arubaanse politie konden worden gehoord?

Hans Mos vertelt zelf dit jaar nog dat Beth Holloway niet wil meewerken aan onderzoek naar Natalee.

Moeten Deepak en Satish boeten voor het feit dat Beth Holloway tekort is geschoten?
    pi_68952649
    YYentl..You can tell your friends there will be no money for them Let them come to the U.S and commit perjury..We will have a nice cell waiting for Deepak and Satish

[ Bericht 6% gewijzigd door observer777 op 12-05-2009 21:04:23 ]
    pi_68953052
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 20:00 schreef mrBhimself het volgende:
    Zinnige bijdragen hier weer....
    Tsjaa het is zoooooo voorspelbaar mrB, als er kritiek op de stalkertjes komt dan reageert de ene in beroerd engels, de andere zonder enig feit of link en het sukkeltje met plaatjes

Maar back to Natalee, de zaak hangt nu in het museum waar ie volgens mij ook thuishoort
      dinsdag 12 mei 2009 @ 21:07:45 #118
    207372 bastibro
    I`ll get there
    pi_68953686
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 20:38 schreef observer777 het volgende:
    YYentl..You can tell your friends there will be no money for them Let them come to the U.S and commit perjury..We will have a nice cell waiting for Deepak and Satish

[ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    Hij lijkt Dracula wel, met zijn rood-doorlopen ogen.
    Volgens mij is ie STONED.

Dan zijn broertje Dirt-pock. De eerste neger die ik zie met gele tanden
    pi_68953951
    Indeed those teeth are really yellow Bastibro! I guess thats why the only girl he ever got to leave a bar with him was so drugged out she could barely walk. Is it a coincidence she was never seen ever again? Where is Natalee?
    pi_68954080
    Volgens mij gaat het hier om de zaak Holloway en ik geloof dat Buster het daar liever niet over heeft .
    Iedereen stalkertje noemen ,jocchie ,sukkeltje en ga zo maar even door .
    Zijn bedoeling is de discussie te ontregelen en het over luchtige cold case achtige zaakjes te hebben .
    Iedereen wordt aangevallen en geziekt door Buster en Ouwefiets ,als Caseu of iemand anders iets zinnigs post is het meteen shit ,ouwe zooi en niks waard .
    Buster en Ouwefiets heb het over de zaak Holloway en zo niet begin anders ergens een topicje waar je jullie onzin kunnen spuien .
    pi_68954563
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 21:13 schreef observer777 het volgende:
    Indeed those teeth are really yellow Bastibro! I guess thats why the only girl he ever got to leave a bar with him was so drugged out she could barely walk. Is it a coincidence she was never seen ever again? Where is Natalee?
    Dronken verdronken?
      dinsdag 12 mei 2009 @ 21:25:25 #122
    207372 bastibro
    I`ll get there
    pi_68954636
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 21:15 schreef johan555 het volgende:
    Volgens mij gaat het hier om de zaak Holloway en ik geloof dat Buster het daar liever niet over heeft .
    Iedereen stalkertje noemen ,jocchie ,sukkeltje en ga zo maar even door .
    Zijn bedoeling is de discussie te ontregelen en het over luchtige cold case achtige zaakjes te hebben .
    Iedereen wordt aangevallen en geziekt door Buster en Ouwefiets ,als Caseu of iemand anders iets zinnigs post is het meteen shit ,ouwe zooi en niks waard .
    Buster en Ouwefiets heb het over de zaak Holloway en zo niet begin anders ergens een topicje waar je jullie onzin kunnen spuien .
    Klopt precies Johan,

Alledrie zijn ze duidelijk lid van de linkse kerk . . socialist in hart en nieren . . het soort pro Volkert van de Graaf, die `links lullen en rechts vullen` als je begrijpt wat ik bedoel

Met als idolen Femke van GroenLinks en Agnes van SP, die beiden ook links lullen en woonachtig zijn in enorm chique wijken. Tssss
    pi_68954925
    quote:
    Ma Holloway gaat stichting oprichten
    Internationaal - door Gertjan (Kozzmic) op 04-03-2006 @ 00:09
    Beth Holloway Twitty, moeder van de op Aruba verdwenen Amerikaanse tiener Natalee Holloway, gaat een stichting oprichten. Met de International Safe Travels Foundation wil ze veiligheidstips geven aan jongeren die alleen op reis gaan, zo verklaarde ze afgelopen donderdag tijdens een toespraak voor een gehoor van scholieren.

De stichting zal onder andere een website starten, die moet voorkomen dat jongeren in de problemen komen tijdens hun vakantie. "Laat jezelf nooit in een situatie komen waarin je je niet kan verdedigen", zo hield Twitty de scholieren donderdag voor. "Dit is geen veilige wereld. Je bent niet veilig in een chatroom op het internet en je bent niet veilig op een exotisch eiland waar je met je vrienden bent."

Twitty hield haar voordracht onder andere met het oog op de 'Spring Break', die aanstaande maandag begint en waarin veel Amerikaanse studenten een korte vakantiereis plannen. Volgens haar kan hetgeen Natalee is overkomen, iedereen overkomen. Jonge reizigers zouden in groepen moeten reizen, en voorbereidingen moeten treffen zoals het mogelijk maken van internationaal bellen op hun gsm, zo verklaarde ze. Natalee Holloway verdween eind mei 2005. Tot de dag van vandaag is onduidelijk wat er met haar is gebeurd.
    Ma Holloway gaat stichting oprichten

Maar goed, als de zaak straks gesloten wordt heeft Beth Holloway haar zaakjes in ieder geval goed voor zichzelf geregeld.
    pi_68955102
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 21:23 schreef yyentle het volgende:

[..]

Dronken verdronken?
    Natalee was drugged by Joran Van Der Sloot using the date rape drug GHB..Both Deepak and Satish went back in the bar 10 minutes later before Natalee went unconscious..Nice of Deepak to escort her by the arm to his taxi--rapemobile--Then lie to protect the people that raped and murdered her..Having sex with unconscious people is about as sick as it gets!
    pi_68955134
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 21:07 schreef bastibro het volgende:

[..]

Hij lijkt Dracula wel, met zijn rood-doorlopen ogen.
    Volgens mij is ie STONED.

Dan zijn broertje Dirt-pock. De eerste neger die ik zie met gele tanden
    Kun je je vuile rasistische opmerkingen voor je houden Bassie.
    Schaam je.

Oh en, Johan, dat heeft veel met de Holloway zaak te maken he? ,

Net zoals jouw aankondiging dat Peter R zijn contract met 3 jaar verlengt. Heb je de reacties in de Telegraaf gelezen. Lachen, niet? Interessant voor de Holloway zaak.

Dat verhaal over dat museum waar Natalee nu tussen serie moordenaars hangt, met 'cold case' als opmerking, gaat WEL over Natalee. Dank JoB!!!!
    En de opmerkingen van Beth zijn brilliant, niet dus.
    Ze weet van gekkigheid niet meer wat ze moet zeggen.
    Arme ouders van vermiste kinderen, die krijgen aangepraat dat hun kinderen waarschijnlijk vermoord zijn.
    Geen spat bewijs dat haar eigen kind vermoord is.
    pi_68955265
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 21:33 schreef observer777 het volgende:

[..]

Natalee was drugged by Joran Van Der Sloot using the date rape drug GHB..Both Deepak and Satish went back in the bar 10 minutes later before Natalee went unconscious..Nice of Deepak to escort her by the arm to his taxi--rapemobile--
    Observer, kun je ons het bewijs tonen dat Natalee gedrogeerd is met GHB?
    Natalee is geen moment buiten bewustzijn geweest. Logischerwijs dutte ze af en toe na al die drank die sinds 10 uur die ochtend verorberd had.
    pi_68955283
    Het contract van gielen met Netwerk en 1 vandaag is nooit verlengt
    En er zal ook nooit meer een contract komen
      dinsdag 12 mei 2009 @ 21:39:45 #128
    207372 bastibro
    I`ll get there
    pi_68955444
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 21:13 schreef observer777 het volgende:
    Jammer voor hem dat ze volgend jaar, na de rechtzaak, pas echt arm zullen zijn nadat ze zijn veroordeeld tot het betalen van de proces kosten.

Stift-tanden of een andere bek-bleekmethode zit er dan ook niet voor hem in
    pi_68955608
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 21:36 schreef johan555 het volgende:
    Het contract van gielen met Netwerk en 1 vandaag is nooit verlengt
    En er zal ook nooit meer een contract komen
    Interessant, en wat heeft dat met de Holloway zaak te maken?
    pi_68955663
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 21:39 schreef bastibro het volgende:

[..]

Jammer voor hem dat ze volgend jaar, na de rechtzaak, pas echt arm zullen zijn nadat ze zijn veroordeeld tot het betalen van de proces kosten.

Wat ben je toch goed op de hoogte Bassie, geweldig.
    pi_68955842
    quote:

[..]

Waar betalen die 2k's eigenlijk hun advocaat van ?
    Dat kost nogal wat om tegen Dr Phill te procederen
    pi_68955886
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 21:33 schreef observer777 het volgende:

[..]

Natalee was drugged by Joran Van Der Sloot using the date rape drug GHB..Both Deepak and Satish went back in the bar 10 minutes later before Natalee went unconscious..Nice of Deepak to escort her by the arm to his taxi--rapemobile--Then lie to protect the people that raped and murdered her..Having sex with unconscious people is about as sick as it gets!

Natalee was toch degene die in Carlos en Charlies op de bar ging liggen om zich door alle aanwezige kerels af te laten likken?

Behalve die ene vriendin ging toch niemand op de bar liggen om zich af te laten likken?

Had ze drugs gebruikt toen ze dat deed?
    pi_68956001
    quote:

[..]

Jijj denkt zeker dat het NFI gefraudeerd heeft.
    pi_68956012
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 21:48 schreef yyentle het volgende:

[..]

Natalee was toch degene die in Carlos en Charlies op de bar ging liggen om zich door alle aanwezige kerels af te laten likken?

Behalve die ene vriendin ging toch niemand op de bar liggen om zich af te laten likken?

Kom je dat nou voor de honderste keer vertellen Yyentle ?
      dinsdag 12 mei 2009 @ 21:55:22 #135
    207372 bastibro
    I`ll get there
    pi_68956318
    quote:

[..]

Natalee gebruikte geen drugs, In tegnstelling to jij, die doorgaans stoned blijkt te zijn
    En nee,Yentle, ik zou je niet een keer af willen likken op de bar van de kantine van de plaatselijke SP in je woonplaats.
    Dat deden er tenslotte al velen voor mij
    pi_68956337
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 21:36 schreef OUWEFIETS het volgende:

[..]

Observer, kun je ons het bewijs tonen dat Natalee gedrogeerd is met GHB?
    Natalee is geen moment buiten bewustzijn geweest. Logischerwijs dutte ze af en toe na al die drank die sinds 10 uur die ochtend verorberd had.
    You have been listening to your own lies too much.

What were the charges against Freddy when he was arrested? Sex with a unconscious female? Why was the islands Date rape drug expert the lead detective in this case? Why did he tell Natalee's father to watch his drink because people put drugs into them? Why did 3 other girls come forward even before Natalee vanished and say they were also drugged and assaulted by Joran? Joran already admitted Natalee was in and out of consciousness when he sexually assaulted her..Gee what suprise..Natalee dissapeared forever after that! Go start over and read again..Your lost!

=====================================================

Aug. 1, 2005 Jossy on OReilly
    Bekijk deze YouTube-video

Known to have problems with anger and anger management..Flies off the bat most often..At school he had problems,Problems where he goes to drink..He goes to conquer these tourist girls..etc..Jossy confirms rumors about Joran dropping drugs into girls drinks or having someone else do it..Kids from Joran's school at the ISA have informed him that Joran has bragged about it..

Paul VDS was very permissive with him..Let him get away with everything..Father was been seen with him gambling in the Casino and letting him drink.
    ---------------------------------------
    Two Observations Thursday, June 23, 2005

Snip from RWV Archive
    The second observation will sound like gossip, which basically, it is - please take that into account. If it didn't come through an extremely reliable source on the island, I would not mention it at all.

In talking with an adult professional from Aruba who knew Joran, the individual stated that Joran often bragged to him of his many "sexual conquests" resulting from the use of an illicit substance slipped into a woman's drink and the Aruban individual suggested Joran was a "psychopath."

http://www.riehlworldview(...)two_observation.html
    ==============================
    The preliminary investigation also showed that Joran van der Sloot previously abused girls against their will. "We came into contact with an ex-girlfriend that a therapist had opgebiecht that she was raped by Joran. Naturally, we tried to let her return, but unfortunately they wanted. She was still in love with Joran," said the detective.
    http://www.telegraaf.nl/b(...)Holloway.html?p=20,1
    ==============================
    Now we a number of listens to conversations again, we - in combination with the new research data - let us see really new suspicions oprijzen."Politie and justice goes there from that Joran and is friends Deepak and Satish K. had thought more earlier sex with little girls after they had doped them according to the Dutch Public Prosecution Service depend it of the declarations of Joran and the brothers K. the coming days or they are brought for the judge.

http://www.crimesite.nl/modules.php?name=News&file=article&sid=5531
    =============================
    Natalee Holloway Left Carlos And Charlies With Deepak
    Monday, July 18, 2005

New information has emerged suggesting that one of the mainstays in the Natalee Holloway mystery, that she left the club in a grey car with Joran Van der Sloot and the two Kalpoe brothers, Satish and Deepak, may be incorrect.

It appears she may have left the front of the club on foot with Deepak Kalpoe.

Beginning with an Internet message referenced here:

When we saw her leave she left by herself. No one was with her but we did notice some local guys talking to her while she was in there.

Now, another source from Mountain Brook has come forward and offered an eyewitness account more in line with the Internet message which suggests Natalee Holloway did, at least once, walk out of Carlos and Charlies alone.

A witness outside of Carlos and Charlies that night states that Natalee Holloway came out of the club alone and appeared to be looking for someone. She stood in front of the night club for a short time and did present the appearance of someone who had been drinking, though she was certainly standing and in complete control. The words used to describe her appearance were "a little tipsy."

While an earlier report of a confrontation between Joran Van der Sloot and a male graduate from Mountain Brook may be true, I have not been able to independently confirm that story. I have been able to confirm a skirmish the previous night between Deepak Kalpoe and a student from Mountain Brook. It was presented more as a minor conflict soon forgotten and easily broken up by a friend other than a Mr. Reynolds, who has claimed to break up a fight between Joran Van der Sloot and a Mountain Brook student.

As to what became of Natalee Holloway, one witness insists that after standing in front of Carlos and Charlies alone and looking about for a short time - she actually re-entered the night club for a brief period. She then emerged not with Joran Van der Sloot, but with Deepak Kalpoe, who is said to have had her by the arm in a manner suggesting he was helping her to maintain her balance.

The two are reported to have walked off down the street, turning the corner - possibly into a small alley, or a side street.

One possibility is that Natalee was actually looking for Joran Van der Sloot and relying upon Deepak Kalpoe to take her to him. That opinion is speculation and unconfirmed.

Update: This shouldn't be interpreted to mean that the three suspects and Natalee Holloway didn't eventually get in a car together. It is simply another thread in the story. It is quite possible that the four came back to the front of C&C. But this is a solid report, as solid as anything else. More so in some ways to me as I have spoken to the source for an extended period of time. The version has not changed and is, as stated, an eyewitness account from a verified source. 130 anyone's can see 130 things and many may fit into a timeline which makes none of them wrong. I am only reporting what I have verified through sources and what I have not.

http://tinyurl.com/3a8877
    ==============================================================
    Natalee Holloway Left Carlos And Charlies With Deepak
    Sunday, July 31, 2005
    In what was a controversial story at the time, I reported that Natalee Holloway left Carlos and Charlies with Deepak Kalpoe and not Joran Va der Sloot. In addition to sources used for that first report, I have now confirmed through another independent witness that the report was in fact accurate.

In attempts to re-construct the time-line for the night of Natalee Holloway's disappearance, it now seems that she did leave first with Joran Van der Sloot - but the two did not walk off together immediately.

At some point after most of Natalee's friends drifted away, Joran v d Sloot and Satish Kalpoe are thought to have left the front of the club, perhaps to return to Deepak's car.

Natalee then went back inside the club very briefly before emerging with the elder Kalpoe brother, who, as previously reported, was said to have been holding her by the arm. That has been described as non-romantic in nature and more consistent with an effort to assist one as they walk. At some point during that time period an unidentified Mountain Brook student is reported to have asked her if she was "Okay." It's believed she responded that she was.

The two are said to have been observed walking up the street from C and C some 80 to 100 yards, passing by the other nightclubs on the street until at or through a nearby intersection. At some point time after they disappeared from view, the three boys and Natalee Holloway are reported to have come back through the area, all seated in the car of Deepak Kalpoe. The car containing Natalee Holloway is said to have been observed by another Mountain Brook student who was located upon the porch of another nightclub.

http://tinyurl.com/39k757
    ===============================================================
    Jossy Mansur on the Front Page of SM

A bartender at the club where she was that fatal night has confirmed that two of the three suspects had to practically drag her to the car because she was uncertain on her feet
    ================================================================
    Dave p. 73 - 74:

"The next night, many of the Mountain Brook students gathered at Carlos' n Charlie's. The threee boys were also there. The acquaintance hung out with the other Mountain Brook students, including Natalee, and they were all drinking a lot. He said that Natalee appeared to be attracted to Joran, but it was Deepak who showed an interest in Natalee. Everyone was dancing during the night and, at one point, Natalee got up on the bar and danced. The acquaintance followed, then others joined them. When the bar was closing, the acquaintance went out front to catch a cab with some people he had met from another high school. He said that he noticed that he and Natalee were the last two Mountain Brook students to leave the bar. He had been outside with his three new friends when he saw Natalee exit the bar by herself. She told him she was looking for someone. He knew from hanging out with her in the bar that she had been drinking, but she was walking without assistance and talking coherently. He offered to have her join him and his friends for the cab ride back to the hotel, but she said no. Instead, she reentered the bar. After about fifteen or twenty minutes, the boy again saw Natalee emerge from Carlos'n Charlie's, but now she was stumbling and needed Deepak's assistance to walk. They walked away, and the acquaintance never saw him again.

I spoke to a police investigator on one of my trips back to Aruba over the months following Natalee's disappearance, and he told me that, based on the way her acquaintance described her, the drug GHB was probably administered to her.
    If someone is affected by GHB, the people they are with gain complete control over them. Taking the drug is like flipping a light switch. The person who slips the girl the drug has the control. Then the next day, the girl has no recollection of the events."
    ==================================================

===================================================
    Geraldo:

Let me ask you specifically, about the date rape drug. Is it not a fact that another of the group from the high school alleges that her lips were tingling and as a result of being stoned later from a date rape dosing, she engaged in conduct she would not have ordinarily

Dave:

Yeah, we heard some information like that from the police files. In fact when I met with the police detective on my first day on the island, he indicated that the date rape drug was prevalent on the island and to watch....

Dave later corrects this to say:

Geraldo:

Dave you were saying that there was another of the high school group according to the police reports who does suggest or allege that she was dosed during that evening.

Dave:

No, I think that was an individual that was on the island, not one of the girls, one of the high school girls.

Dave:

This was reported to me second hand but I understand in one of those reports this girl drinks a drink and then all of a sudden her lips started tingling and what that means I'm really not sure.

We do know this, there was a reporter that went in to this bar where there was an allegation that the bartender would mix up the drink for the locals for $25. This reporter spent about 4 hours in that club and noticed that when a male came up and ordered two drinks a bottle would be pulled from a side cabinet, away from the regular liquor and this bottle was unmarked and clear and was poured in one of the drinks adn then he noticed approximately 20 minutes later, that the girl and the individual were no longer to be found.
    ==============================================
    Waiting Game Continues for Holloway Family
    An Appeals Panel Delays Decision to Re-Arrest Joran van der Sloot

Monday, Feb 11, 2008 - 11:50 PM

By Jennifer Hale

Prosecutors in Aruba say there's been another delay in their request to re-arrest Joran van der Sloot.
    Aruba's Ministry of Justice filed for permission to re-arrest van der Sloot soon after his secretly recorded confession tape became public.
    A Dutch judge denied the request - saying the tape didn't provide enough evidence to justify van der Sloot's third arrest.
    Aruban prosecutors appealed, and a panel of three judges in The Netherlands was scheduled to decide Monday if they would over rule the first judge's decision.
    Instead, Monday afternoon the Appeals Court announced they're giving van der Sloot's defense attorney until Wednesday to fight the effort to re-arrest him.
    It's a stressful waiting game for Natalee Holloway's family. Her dad Dave Holloway says he is more convinced than ever that van der Sloot drugged his daughter the night she died. Holloway says he believes it happened at a more private back bar at Carlos and Charlie's that served up some suspicious drinks when bar tenders announced last call.
    “A male would come up and order two drinks. The bartenders would reach up, get the liquor bottles - then pour the drinks. Then the bartender would reach down below him and grab a bottle with clear liquid and just put it in one of the drinks," explains Holloway.
    Van der Sloot says he was lying on the confession tape, but Holloway believes it’s the truth. Holloway says one of the most tell-tale parts of the tape is when van der Sloot admits he was on the beach with Natalee the night she died, and then that he called someone to dump her body when she went unconscious.
    “Common sense will tell you, that's not a normal reaction. If you hadn't done something wrong, why would you bother to get rid of the body? Why go to the trouble?” questions Holloway.
    The Appeals Panel could make its decision on whether police can re-arrest van der Sloot by the end of the week.

http://www.nbc13.com:80/g(...)2008-02-11-0022.html
    ----------------------------------------------------------------
    TEEN CLAIMS JORAN DRUGGED AND RAPED HER

By DAVID WRIGHT

A 16-year-old girl has told police she was drugged and raped at a party by Joran van der Sloot — heightening fears for the nightmarish last moments of missing Alabama teen Natalee Holloway.

And The National Enquirer has learned that the girl's evidence is likely to prevent Van der Sloot's release from prison in Aruba.

Investigators were stunned by the story the teenager finally poured out on August 25 after months of soul searching.

The new witness' identity is being closely guarded but we have learned that she's a slim, popular, above-average student at a public school and lives in a middle class neighborhood close to Oranjestad, the Caribbean island's capital.

Her ordeal began, she claimed, this spring in a private home at a party attended by Joran and his friends.

"Many of the youngsters were drinking," revealed an insider. "Toward the end of the evening, the 16-year-old suddenly felt woozy. From her description, investigators believe that a date rape drug or maybe Ecstasy was slipped into her drink.

"She passed out and the next thing she claims to remember is coming back to consciousness and realizing she was being sexually assaulted by Joran."

The drug detail is particularly telling because cops believe that Natalee, 18, was also slipped Ecstasy or a similar drug before she left a nightclub on May 30 with Joran and two friends.

Former U.S. Secret Service agent Arthur Wood, who's been working unofficially on the case with Aruban authorities, told The National Enquirer: "The girl went to a police station and reported the alleged attack afterward... but apparently no action was taken.

"Since then she has been too frightened to even tell her parents what happened."

Then, in late August, with the possibility looming that Joran might be freed, the frightened teen felt unable to keep her secret any longer.

"She went to a girlfriend's mother she trusted and confided the whole story to her," said Wood.

The mother persuaded the girl to go with her to the office of local attorney Helen Lejeuz on August 25.

Said Wood: "The police have now talked to her — and I'm told that she says she has two girlfriends, also age 16, who claim the same thing happen to them."

The girl's testimony dramatically strengthens the case against Joran. Her charges came just one day before another breakthrough in the case. On August 26, prosecutors re-arrested the two men who were last seen with Natalee and Van der Sloot — 21-year-old Deepak Kalpoe and his brother Satish, 18 — on suspicion of rape and murder "together with one or more people" in the Natalee case.

The same day police also arrested Joran's close friend Freddy Arambatzis, 20, who they believe helped give him a false alibi early in the case.

The Kalpoe brothers — who told police they left Joran alone with Natalee on a beach near the Marriott hotel before 2 am — were first arrested with Joran but were freed from prison in July.

"They were picked up again after a jogger came forward," revealed a source. "The jogger was out for a run the morning Natalee disappeared — and was able to corroborate the testimony of a previous witness, a gardener, who said he saw Joran, Deepak and Satish in a car near the beach between 2:30 and 3 am. That blew their stories out of the water."

Sources says Arambatzis was detained on suspicion of criminal activity not connected with Natalee.

But more importantly, says Wood: "Investigators desperately need somebody to talk — and Freddy may be the weak link the cops have been looking for."

http://www.nationalenquirer.com/crime/63322
    =================================================
    On June 20, 2005 the “New York Newsday” reported “Ben Miller, a classmate of Holloway's, said he later saw her leave Carlos 'N Charlie's, where tourists dance on tables and gulp neon-colored cocktails, with Kalpoe, 21, and his brother Satish, 18.”

http://nataleetimelinedet(...)ine-may-30-2005.html
    ===============================================
    I did speak with one individual. And he said that they all came out of the establishment, and they were all talking, and everybody appeared to be OK. And then suddenly they saw Natalee look around as if she was looking for someone and walked back into the establishment and was back in there approximately 15 minutes. And then, when she came out, Deepak had her by the arm, leading her out of the bar.” “Well, that was one of the individuals‘ witness statement was, was that Deepak walked her out. Some of the others indicated that she walked out with Joran. So I think that‘s a matter of clearing that issue up.”

http://nataleetimelinedet(...)ine-may-30-2005.html
    ================================================
    Feb 2008

From a Dutch crime blog (a report from his contact, on Aruba, named macamba) :

"Enkele weken geleden sprak ik met een van de broers Kalpoe. Ze wonen aan de Hooiberg in Santa Cruz Aruba en ik ken hun vader erg goed die in het hotelwezen van Aruba werkzaam is. Deze broers zijn er door Joran bij betrokken terwijl ze er werkelijk helemaal niks mee te maken hebben gehad. Joran stond bekend als rokkenjager, hij ging er prat op om zoveel mogelijk vrouwen te versieren en hield daar zelfs een boekje voor bij met alle namen, data en tijdstippen. Joran schuwde het heimelijke gebruik van GHB ook niet als een meisje niet snel genoeg op zijn advances in ging. Volgens een van de broertjes noemde Joran dat zijn "love-potion" en als het hem niet snel genoeg ging wast het "love-potion no. 9" erin als het meisje niet keek of als Joran zelf een drankje ging halen.[/i]

"Single weeks I ago spoke with one of the brothers Kalpoe. They live at the Haystack in Santa Cruz Aruba and I know their father very good that in the hotel being of Aruba actively is. These brothers are to make had there by Joran by concerned meanwhile they it really totally nothing with. Joran stood known as skirts hunter, he was proud to decorate of so much possible women and held that even a book for by with all names, data and moments. Joran shunned not went the secret use of GHB also not as a girl fast enough on its advances in. According to one of the brothers named Joran that are "love-potion" and as it him not fast enough went wast the "love-potion no. 9" in it as the girl looked not or wanted to get as a Joran self a drink.

http://misdaadjournalist.(...)joran_the_day_a.html
    ==========================================

[ Bericht 0% gewijzigd door observer777 op 12-05-2009 22:06:24 ]
    pi_68956340
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 21:50 schreef johan555 het volgende:

[..]

Kom je dat nou voor de honderste keer vertellen Yyentle ?
    De vriendinnen van Natalee vertellen het.

Voor de hand liggend dus dat ze daaraan is bezweken.

Jammer voor jullie, maar helaas.

Ik begrijp dat het niet mag uitkomen want dan puntmutsensupporter Beth Holloway geen geld meer verdienen aan haar dochter.

[ Bericht 3% gewijzigd door yyentle op 12-05-2009 22:01:00 ]
    pi_68956708
    quote:

Hmmmm dat is eigenlijk de enige recente post die met de zaak te maken heeft yyentle.

Goed bezig

Het is trouwens wel grappig dat in de Natalee Holloway Movie, de echte Natalee duidelijk naar voren kwam.
    Een gewone 18 jarige die zich voornamelijk dronken of op weg naar dronken over het eiland bewoog.
    Ik geloof dat ze in iedere scene, behalve toen ze op de bar of in de boot lag, een cocktail in haar hand had.

De "I'll never drink again" uitspraak was vooral lachen, had ze dat maar gedaan dan was ze misschien niet verdwenen/verzopen/vermoord/verkracht.
    pi_68956830
    Is ze bezweken omdat er iemand uit haar naveltje slurpte ?

Kom toch Yyentle ,jij ben hier degene die steeds een andere naam kiest en steeds weer hetzelfde gezwam komt vertellen .
    Beth Holloway zwartmaken en de 2K's komt verdedigen ,zijn ze familie van je of vrienden ?
    Dan begrijpen we er nog iets van !
    pi_68957213
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 22:05 schreef johan555 het volgende:

Kom toch Yyentle ,jij ben hier degene die steeds een andere naam kiest en steeds weer hetzelfde gezwam komt vertellen .
    Beth Holloway zwartmaken en de 2K's komt verdedigen ,zijn ze familie van je of vrienden ?
    Dan begrijpen we er nog iets van !
    Verklaar jij jouw aanwezigheid hier eens.
    pi_68957527
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 22:05 schreef johan555 het volgende:

Beth Holloway zwartmaken
    Je hebt toch in de filmpjes in de vorige hoofdstukken zelf kunnen zien dat het gekke mens alles aan elkaar vasliegt?

Doet ze toch niet voor niets, of wel?
    pi_68957640
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 22:09 schreef JoBuster het volgende:

[..]

Johan ik wil je verzoeken in dit topikkie strictly On-Topic te blijven want anders zwaait er wat voor je jochie
    He JoB, was Johan niet degene die zei dat je hier geen mede posters zwart dient te maken?

En Observer, dank voor al je links. Betrouwbare bronnen (op een paar na) waarvan het meeste gebral allang als onzin isweerlegd.
    Misschien vergeet je in je onschuld dat er geen spat bewijs is van alles wat er wordt geroepen. Het enige wat we zeker weten is dat Natalee uit vrije wil met de heren is meegegaan en dat Joran haar op het strand heeft achtergelaten.
    pi_68957698
    Bewijs jij eens wat Beth liegt Yyentle
    Harde bewijzen !
    pi_68957807
    Op het strand heeft achtergelaten ha ha
    Jij wil graag dat we dat allemaal gaan geloven ?
    Dream on !
      dinsdag 12 mei 2009 @ 22:27:20 #145
    207372 bastibro
    I`ll get there
    pi_68958068
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 22:19 schreef OUWEFIETS het volgende:

[..]

He JoB, was Johan niet degene die zei dat je hier geen mede posters zwart dient te maken?

En Observer, dank voor al je links. Betrouwbare bronnen (op een paar na) waarvan het meeste gebral allang als onzin isweerlegd.
    Misschien vergeet je in je onschuld dat er geen spat bewijs is van alles wat er wordt geroepen. Het enige wat we zeker weten is dat Natalee uit vrije wil met de heren is meegegaan en dat Joran haar op het strand heeft achtergelaten.
    Op het strand achtergelaten?? Hoe kom je erbij !
    Dat staat zeker niet vast.
    pi_68958359
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 22:31 schreef observer777 het volgende:

[..]

Why are you still posting here? You have the scared monkeys hatesite that is perfect you and your monkey friends. Are you obsession555? Say hello to your friend Klaas for us would ya?

Lets drug your drink with GHB and wait 45 minutes and see how freely you get into Deepaks Taxi..What beach? You must mean the Van Der Sloot home?
    zeg, wat is dit voor gebral? Is dat inglisch?
    pi_68958588
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 22:19 schreef johan555 het volgende:
    Bewijs jij eens wat Beth liegt Yyentle
    Harde bewijzen !

pi_68958921
    quote:
    Zijn dat harde bewijzen die 2 filmpjes waar je nu mee aankomt ?
    Laat ons niet lachen Yyentle ,heb je nou echt niks beters ?
    pi_68960487
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 22:51 schreef observer777 het volgende:

[..]

Wow! No wonder why he spends all his time spreading hatefull lies about a murdered victim and those trying to find the truth. Go get a girlfriend or a boyfriend..Get a life!
    OK weer even serieus.
    A. iedereen zit hier om de waarheid te vinden, alleen wijzen niet alle neuzen in dezelfde richting. (those trying to find the truth. )
    B. Bij herhaling, er is geen ENKELE aanwijzing/bewijs dat Natalee is vermoord (murdered victim), nogmaals er is maar een ding zeker en dat is dat ze op het strand is achtergelaten. Of je het wilt of niet. Dat Patrick hem onder de coke iets anders heeft laten zeggen is knap van Patrick en een kassakraker voor Peter. Of geloven jullie in de latere verhalen van Joran bij Peter en Greta (wederom kassakrakers) dat ze verkocht zou zijn? Wat gelooft Peter zelf eigenlijk? Waar ie het meest mee heeft verdiend?
    Of geloven jullie misschien zelfs wat hij aan Jaap verkocht heeft?

Welterusten
    pi_68960638
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 23:03 schreef johan555 het volgende:
    Ik hoop dat Hara nu ook inziet dat jullie clubje hier niet voor de zaak Holloway komen maar alleen komen zieken .
    Ons clubje, wie zijn dat ventje?

Maar effe terzake, ik heb jou nog niet iets mbt de Holloway zaak zien posten laatstelijk, komt dat nog of blijf je alleen anderen aanvallen hier, nu je dat niet meer kan op SM vanwege je ban?

Helemaal terzake:

Wie spot als eerste wat Beth nu weer heeft laten, liften, verbouwen, straktrekken van de donaties?
      woensdag 13 mei 2009 @ 00:46:56 #151
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_68964053
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 23:03 schreef johan555 het volgende:
    Ik hoop dat Hara nu ook inziet dat jullie clubje hier niet voor de zaak Holloway komen maar alleen komen zieken .
    Jullie zieken/zeiken allemaal.
      woensdag 13 mei 2009 @ 00:48:04 #152
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_68964087
    quote:

[..]

Het past niet bij een moderator om met twee maten te meten

En dan hebben we het nog niet eens over de foto's van mensen die niets met de Holloway case te maken hebben. Omdat de mensen met Joran zijn gezien, worden hun foto's hier maar gewoon op FOK geplaatst; geen moderator die er iets van zegt. Ronduit schandalig.
    Good god, die opmerkingen geldt voor jullie allemaal, die post had van eenieder kunnen zijn om hem mij te laten gebruiken.
      woensdag 13 mei 2009 @ 12:59:26 #153
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_68975658
    Topic blijft vandaag nog dicht.
      donderdag 14 mei 2009 @ 07:27:56 #154
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_69003648
    De reeks was sowieso alleen nog gezeik op elkaar, maar nu men het nodig vindt om op te roepen om FOK! schade toe te brengen is het echt over nu. De reeks gaat niet meer open.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')