quote:Afijn long overdue maar een nieuwe maand is een prima aanleiding voor een nieuw Keekje:
Watskebeurt, hoe gaat het met het onderzoek, waar is Joran, leven de bange aapjes nog, een snelle update nu we de 4de verjaardag van Natalees verdwijning naderen.
De zaak: Weinig nieuws aldaar, geen nieuwe ontwikkelingen en het afwachten is of Hans Mos voor zijn vertrek naar St Maarten de zaak sluit of dat hij die eer aan zijn opvolger laat.
Onderzoek: Nadat het aangekondigde onderzoek door Silvetti en co een grote Hoax bleek, dook opeens ene Fred Golba met z'n hondje in Aruba op.
Fred en Fikkie hebben ruim een week in een van de ponds lopen wroeten met de hulp van Arubaanse vrijwilligers maar zoals verwacht zonder enig resultaat, waarna Fred en Fikkie met de staart tussen de benen afdropen en duh duh Dave Holloway een paar duizend $$$ armer achterbleef.
Joran: Onze vriend Joran blijft ondertussen studeren en van het leven genieten in Thailand.
Het blijkt dat ie de kunst van het versieren van blonde amerikaanse meisjes niet verleerd is want afgelopen maand doken de foto's van Joran en een leuk blond Californisch vriendinnetje op.
Het lijkt er trouwens op dat Joran steeds beter weet hoe hij degenen die aan hem en de zaak Holloway willen verdienen, een flinke poot kan uitdraaien.
Nadat Peterrrr en Greta eerder flink gepowned werden was het nu de beurt aan vetklep Jaap (big uit de gouden kooi) om leergeld te betalen. Of zulke akties van Joran slim zijn valt te bezien maar vooralsnog heeft hij de poen binnen en loopt vette Jaap nog met z'n programmatje te leuren.
De Kalpoes: Zijn wederom een stapje dichterbij de jackpot. Een jurytrial is aangekondigd voor 2010 en de verwachting is dat Dr Phool zal willen schikken voordat een jury van zijn "gelijken" geconfronteerd gaat worden met de manipulaties van de zieleknijper en Jamie Skeeter.
Doen ze goed die boys, lekker uit de publiciteit blijven en rustig toewerken naar een flinke som geld van die domme, domme Dr Phool.
De Fora: Tsjaa daar was laatstelijk eigenlijk het meeste loos in de Holloway zaak.
Nadat er op Scared Monkeys grote schoonmaak is gehouden en de ergste engerds en viespeuken verwijderd zijn, blijven er nu eigenlijk 3 kampen met droefsnoetjes over:
Scared Monkeys, Goldmonkeys en Shit and Grumble.
Deze vechten elkaar de tent uit en om de fora nog enigszins "fris" te houden zijn de diverse blogs opgericht om daar elkaar eens flink de waarheid te zeggen (lees verrot te schelden).
Dus wil je effe lachen check dan hier IDIOTSFOUNDONLINE en SPEAKINGOFTHEIDIOTS.
Tot slot de laatste "aanwinst" in Holloway forumland het forumpie van onze eigen johan555 soms open voor eenieder soms weer op slot, maar voornamelijk bestaand uit fototjes en met een ziekelijke obsessie voor Kermit, de kikker van SM.
Aruba: Ook het Happy Island ontkomt natuurlijk niet aan de mondiale recessie. Gelukkig heeft men op tijd ingezien dat het niet verstandig is teveel afhankelijk te zijn van de Amerikaanse toeristen en is men nu actief (en succesvol) om meer bezoekers uit Europa en Zuid-Amerika te trekken.
De Film: Eindelijk was het zover, de prachtfilmtm gebaseerd op Beth's book of lies ging in premiere op het Lifetime channel. Ruim 3 miljoen yankee dames hebben het meesterwerkje opgenomen in Zuid-Afrika mogen aanschouwen en als we de diverse fora mogen geloven was het Kudt met Peren, maar oordeel vooral zelf.
3 miljoen kijkbuiskindertjes lijkt natuurlijk veel maar naar amerikaanse begrippen is dat niets nada nul natuurlijk, vandaar dat het LMN de film binnenkort gratis op de site zal aanbieden.
Tot zover mijn Keekje, niet echt veel nieuws maar wie weet aan het eind van de maand meer.
nooit de americaanse serie SOAP gezien zeker, fabeljeskrant deed dat nooit zoquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:53 schreef OUWEFIETS het volgende:
@Johan555, wanneer kom je nou met Dave's antwoord op de proppen?
Kijk je uit? Straks zijn de rapen gaar...
[ afbeelding ]
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
(ja lieve keekbuiskindertjes, .. hoe gaat Johan555 zich uit deze netelige situatie redden?! We wachten in spanning af..met
)
Sommige leugens zijn al achterhaald: de leugens van de Kalpoe's (waarvoor tot op zekere hoogte nog begrip is op te brengen) en de leugens van Beth Holloway, waar nog steeds geen redelijkequote:Op donderdag 7 mei 2009 18:51 schreef duikkie het volgende:
joran zocht en zoekt nog steeds aandacht, maar langzaam dringt het tot hem door dat er ook een keerzijde aan de media zit. hij zal altijd de verdachte zijn !!!!! in de zaak holloway als het een cold case wordt, samen met papa , mama en kalpoe's. je krijgt het niet meer van internet af.
al is de leugen nog zo snel , de waarheid achterhaal hem wel![]()
hoeveel jaren het nog duurt mag joran zelf bepalen, maar het schijnt dat hij toch wel last krijgt van zijn slechte imago, en nu vragen om een normaal leven dat is het toppunt van vermaak
het is dom om het te vragenquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:59 schreef yyentle het volgende:
[..]
Sommige leugens zijn al achterhaald: de leugens van de Kalpoe's (waarvoor tot op zekere hoogte nog begrip is op te brengen) en de leugens van Beth Holloway, waar nog steeds geen redelijke
verklaring voor bestaat.
zo zie ik het ook , maar van de andere kant danquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:15 schreef mrBhimself het volgende:
De leugens zijn m.i. nog helemaal niet achterhaald en voor de leugens van de Kalpoes (als het alleen maar bij leugens blijft) kan ik helemaal geen begrip opbrengen.
De Kalpoes zijn geen verdachten meer en waarschijnlijk zal ook Joran binnenkort geen verdachte meer zijn; maar dat zegt nog helemaal niets over hun betrokkenheid bij de zaak. Of uiteraard het ontbreken van betrokkenheid.
Wat dat betreft is het jammer dat er geen rechtzaak komt; alleen een vrijspraak in de zaak zou ze in één klap van alle blaam kunnen zuiveren. De zweem van betrokkenheid blijft nu als een sluier boven hen hangen.
Uit de verklaringen blijkt dat ze eerst, niet wetend dat Natalee langer weg zou blijven, wilden helpen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:15 schreef mrBhimself het volgende:
De Kalpoes zijn geen verdachten meer en waarschijnlijk zal ook Joran binnenkort geen verdachte meer zijn; maar dat zegt nog helemaal niets over hun betrokkenheid bij de zaak. Of uiteraard het ontbreken van betrokkenheid.
er is toch meer aan de hand dan een leugen voor joran hoor, waarom deepak niet gewoon zegt wat er allemaal besproken is in het 8 minuten telefoon gesprek is er 1, de tekst jij joran weet niet wat dat meisje aan heeft , een domme 2 !! , ik ben bijna bij de waarheid ( satisch) nummer 3.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:30 schreef yyentle het volgende:
[..]
Uit de verklaringen blijkt dat ze eerst, niet wetend dat Natalee langer weg zou blijven, wilden helpen.
Ook blijkt uit de verklaringen dat ze vervolgens onder druk zijn gezet om door te gaan met de leugen.
Deepak en Satish Kalpoe: mededaders of onschuldig?
Verder blijkt uit de verklaringen dat toen de leugen hen dwars begon te zitten, ze een intimiderend bezoekje kregen van Steve Croes.
Uit de computergegevens en de verklaringen die later pas bekend werden, bleek dat ze twee dagen na hun aanhouding de waarheid spraken.
Je kunt je natuurlijk wel afvragen waarom de Kalpoe's onder druk zijn gezet om door te gaan met
de leugen.![]()
Als ze het hadden gelogen hadden ze wel een heel verhaal in elkaar gedraaid, maar dat deden ze niet.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:45 schreef duikkie het volgende:
hebben de kalpoe's ooit verteld dat zelfs het hitler en gaan kijken naar haaien door joran zijn verzonnen ??
de broers konden namelijk dit nooit gehoort hebben , de muziek stond veel te hard in de auto, of later toch weer niet, enz,enz.
en de zin daarvoor gaat ook weer ergens anders overquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:19 schreef yyentle het volgende:
[..]
Als ze het hadden gelogen hadden ze wel een heel verhaal in elkaar gedraaid, maar dat deden ze niet.
Ze vertelden dat ze het woord Hitler hadden gehoord en de rest later van Joran hoorden.
En over die kleding van dat meisje kan ik kort zijn: in de verklaring gaat het in de zin daarvoor over een ander meisje.
Je zit net als Johan555 te trollen en alles opzettelijk te verdraaien. Dat doe je al hoofdstukken lang.
Ik vraag me af wat jouw bedoeling daarvan is.
Wil je Beth Holloway beschermen tegen de aantoonbare leugens die ze vertelde ofzo?
Zeg dat wel Duikkie, lees zelf maar.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:10 schreef duikkie het volgende:
[..]
en de zin daarvoor gaat ook weer ergens anders over, hou toch op dat meisje waarover ze het hebben is natalee niet die karin ofzo, lees het hele stuk maar.
Je hoeft het ook niet met me eens te zijn. Jij bent degene die beweerde dat Jorans vader niet was opgepakt wegens medeplichtigheid.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:30 schreef mrBhimself het volgende:
Ik ben het overigens ook niet met je eens en heb sterk de indruk dat de betrokkenheid van de Kalpoes er wel degelijk is. Ik heb alleen niet de behoefte om daar telkens met jou over in discussie te gaan. Mijns inziens is dat niet echt nuttig en blijkt het telkens een 'herhaling van zetten' te zijn.
van CNC direct naar huis kost minder tijdquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:34 schreef yyentle het volgende:
Deepak en Satish zijn gewoon direkt naar huis gereden: dat blijkt uit de computergegevens. Klaar.![]()
Dat Joran iemand beschermt lijkt erg voor de hand te liggen. Het kan zijn dat degene die door Joran beschermd wordt erbij was toen Natalee stierf, wat een verklaring zou kunnen zijn voor het onder druk zetten van de Kalpoe broers.
Dit betekent overigens niet automatisch dat Natalee is vermoord.
Het feit dat Beth Holloway (net als Joran overigens) met dwaalsporen bezig is, dramatisch op TV gaat zitten vertellen over een groepsverkrachting en moord zonder dat ze daarvoor enig bewijs heeft, meedoet aan de fraude van Dr. Phil en verklaringen beweert te hebben die ze vervolgens niet kan laten zien, zou kunnen betekenen dat Natalee is bezweken aan de middelen die zelf ze tot zich nam.
Dat verklaart dan meteen waarom Beth Holloway op Aruba kwam met een poster waarop stond dat ze met Natalee wilde praten en de studenten snel van het eiland afmoesten zodat ze niet door de Arubaanse politie konden worden gehoord. Het zou ook een verklaring kunnen zijn voor het feit dat Beth Holloway tot op de dag van vandaag niet mee wil werken aan volledig onderzoek naar de achtergrond van Natalee.
Als Natalee de pest aan haar moeder had, het niet leuk had thuis (gebroken gezin) en daarom achter al die mannen aanzat, zoop en mogelijk ook drugs gebruikte, is dat een goede verklaring voor het feit dat Beth zich gedraagt zoals ze zich gedraagt. Beth Holloway heeft dan namelijk zelf ook wel het een en ander uit te leggen en het lijkt erop dat dit voorkomen moet worden.
zou je zomaar eens gelijk in kunnen hebben, maar een weer woord is altijd nodig , anders gaan andere denken dat sommige zaken feiten zijn als het gewoon niet is, verderquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:30 schreef mrBhimself het volgende:
Los van het feit dat Duikkie zichzelf prima kan verdedigen is hij volgens mij helemaal niet bezig met het verdraaien van zaken danwel 'trollen'. Hij is het gewoon niet met je eens en ik heb sterk de indruk dat jullie daar ook niet uit gaan komen.
Ik ben het overigens ook niet met je eens en heb sterk de indruk dat de betrokkenheid van de Kalpoes er wel degelijk is. Ik heb alleen niet de behoefte om daar telkens met jou over in discussie te gaan. Mijns inziens is dat niet echt nuttig en blijkt het telkens een 'herhaling van zetten' te zijn.
Nee joh, yyentle , Duikkie is echt geen trol, zeker weten. Duikkie denkt gewoon hardop, met veul zrijvvoutenquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:19 schreef yyentle het volgende:
[..]
Als ze het hadden gelogen hadden ze wel een heel verhaal in elkaar gedraaid, maar dat deden ze niet.
Ze vertelden dat ze het woord Hitler hadden gehoord en de rest later van Joran hoorden.
En over die kleding van dat meisje kan ik kort zijn: in de verklaring gaat het in de zin daarvoor over een ander meisje.
Je zit net als Johan555 te trollen en alles opzettelijk te verdraaien. Dat doe je al hoofdstukken lang.
Ik vraag me af wat jouw bedoeling daarvan is.
Wil je Beth Holloway beschermen tegen de aantoonbare leugens die ze vertelde ofzo?
Dat het mogelijk is dat jij ook iemand bent die de betrokkenheid van de Kalpoe's tegen de beweringen van alle officiele en onofficiele onderzoekers in, wilt vasthouden en daar een reden voor hebt.quote:
Johan555 wil het misschien wel even voor je opzoeken, het staat echt in een van dequote:Ik kan mij niet herinneren dat ik heb gezegd dat Paul van der Sloot NIET was opgepakt wegens medeplichtigheid. Volgens mij is Paul opgepakt omdat hij verdacht werd van betrokkenheid (de officiele versie), maar in feite is opgepakt om Joran onder druk te zetten (de onofficiele versie).
quote:We, Roland Ramiro TROMP and Clyde Anthony Burke, respectively inspector and sergeant first class, with the Korps Politie Aruba and attached to the section Often Occurring Crime District 2, state the following.
On June 23rd 2005, at approximately 14.30 hours, as a suspect, a man was interviewed who stated his name was: Paulus Antonius Petrus Johanna van der SLOOT, born in the Netherlands on February 15th 1952, judge (common court) and living at XXXXXXXX number XX on Aruba.
Before the interview the suspect P.A.P.J. van der SLOOT was informed that he was under no obligation to answer.
The suspect P.A.P.J. van der SLOOT has asked if his council Mr. A. SWAEN could be present at this interview and this was also requested by his council. This request was denied. His statement in dutch was transcribed by us, the reporting officers and goes as follows:
“To you question what I can declare with regards to me being arrested as a suspect of accessory to murder, manslaughter and robbing someone of their freedom with death as the result, I can state the following. I find this totally ridiculous and absurd.
Een merkwaardig voortschrijdend inzicht. Je beweert al vanaf het begin op alle fora te zitten, zegt jaren later dat Jorans moeder met de twee broertjes in Nederland was (verjaardag 90 jarige oma) en verandert nu ineens van gedachten.quote:Ik heb inderdaad aangegeven dat Moeder van der Sloot in Nederland was met de broers van Joran; voortschrijdend inzicht heeft geleerd dat ze niet met beide broers in Nederland was.
waarom zou joran wel weten dat hij afgeluisterd zou worden en de kalpoe's niet, hebben die een IQ van 60 of lager dan ??? , joran zegt zelfs , domoor deepak jewist tot dat je werd afgeluisterd , met je focking ik heb het geregeld, dat was je zeker vergeten Yquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:31 schreef yyentle het volgende:
[..]
Zeg dat wel Duikkie, lees zelf maar.![]()
http://www.renevannie.com/inhoud/kritisch/_kritisch2005.html
En als je dan ook nog bedenkt Joran vermoedelijk was gewaarschuwd dat ze werden afgeluisterd, wat betekent dat het heel goed mogelijk is dat de Kalpoe's niet wisten dat ze werden afgeluisterd en Joran wel.......
creativiteit laat zich niet tegenhouden door wat nederlandse groene boekjesquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:57 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
Nee joh, yyentle , Duikkie is echt geen trol, zeker weten. Duikkie denkt gewoon hardop, met veul zrijvvoutenmaar dat heeft ook wel weer z'n charme
-ook al ben ik het eigenlijk nooit met hem eens-
![]()
ikke schrijffouten ??? dat zie je verkeert hoor, ik schrijf modernquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:57 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
Nee joh, yyentle , Duikkie is echt geen trol, zeker weten. Duikkie denkt gewoon hardop, met veul zrijvvoutenmaar dat heeft ook wel weer z'n charme
-ook al ben ik het eigenlijk nooit met hem eens-
![]()
Paul vd Sloot is om aangehouden omdat getuigen hem s'nachts bij Mc Donalds hebben gezien,quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:18 schreef mrBhimself het volgende:
Tja, ga ik toch in discussie met je. Moet ik eigenlijk niet doen. Ik heb nergens beweerd "op alle fora" te zitten; ik heb aangegeven deze zaak vanaf het begin te volgen, wat ook het geval is.
Ik heb al eerder aangegeven dat er informatie was dat de moeder van Joran met beide broertjes in Nederland was ten tijde van de verdwijning van Natalee. Later bleek dat niet het geval te zijn. So what!
Wie zegt dat de broertjes van Joran niet zijn gehoord; als je doelt op de 'Kalpoe lijst' dan is dat zeker niet een volledige lijst van mensen die in het kader van het onderzoek gehoord zijn. Er zijn inmiddels honderden mensen gehoord en ik ben er van overtuigd dat ook de broertjes van Joran een gesprek(je) met ALE hebben gehad.
Ik heb niet de behoefte om jou deelgenoot te maken van mijn redenen waarom ik denk dat de Kalpoes wel degelijk betrokken zijn. De relatie die je legt met Peter de Vries is lachwekkend. Het moge duidelijk zijn dat ik geen fan ben van de methodieken van de Vries, niet meer en niet minder.
Het proces verbaal geeft aan dat Paul van der Sloot is aangehouden als verdachte voor een aantal strafbare feiten, zoals ik ook in mijn vorige post heb aangegeven. Het is namelijk niet mogelijk om Paul aan te houden op grond van het artikel "We moeten Joran onder druk zetten". Zoals ik al aangaf is hij officieel aangehouden op basis van betrokkenheid en als 'verdachte van'; onofficieel was het om de druk op te voeren op zijn zoon; althans dat is mijn opinie.
Helaas er is er altijd eentje die de sfeer probeert te verpesten, maar dat geeft niets mensen gewoon gezellie doorgaan met het positieve Reboundje #38quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:53 schreef johan555 het volgende:
Jij ben goed bezig buster op dat trollen forum
ga zo door !
Oh shit, Ik kom niet meer bij, zeg me dat je het verzonnen hebt mrBquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:01 schreef mrBhimself het volgende:
Ik wil jullie deze post van SM niet onthouden......Priceless
LOL I think we're waving to Debs with the same fingerquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:12 schreef mrBhimself het volgende:
Nope, niet verzonnen, ga zelf maar kijken, klik hier. (waving to Debby; I know she is reading here )
Iets meer dan een grijns moet ik bekennen mrB, het is om je te bescheuren hoe de dombo's elkaar te lijf gaan.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:37 schreef mrBhimself het volgende:
Ik kon een grijns niet onderdrukken toen ik de post van Debbie las.
Het is overigens heel vermakelijk om ook de rest van de post daar te lezen; goed voor de lachspieren.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:00 schreef mrBhimself het volgende:
"Does Moskovic make house calls to Den Dolder?"![]()
![]()
Vorige week gaf je hier nog aan dat je een hele goede band had met Debbie en Red. Hoezo fantaseren! Je kunt van Klaasend veel zeggen, maar met meer dan 50.000 posts op één forum ben je absoluut geen Troll.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:21 schreef johan555 het volgende:
Een week is toch een Lang genoeg![]()
Ze verdraait de boel een beetje maar dat kan je van trollen verwachten
debbie ?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:32 schreef mrBhimself het volgende:
[..]
Vorige week gaf je hier nog aan dat je een hele goede band had met Debbie en Red. Hoezo fantaseren! Je kunt van Klaasend veel zeggen, maar met meer dan 50.000 posts op één forum ben je absoluut geen Troll.
Ik heb zelden gezien dat iemand op een forum zo te kakken is gezet. In elk geval bedankt voor de plezierige avond; er zijn avonden dat ik minder heb gelachen en ik denk dat het nog niet over zal zijn.
De term "Busted" ishier wel heel toepasselijk.
En het leuke is daar hoef je niets voor te doen, dat kan ie helemaal zelf.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:32 schreef mrBhimself het volgende:
Ik heb zelden gezien dat iemand op een forum zo te kakken is gezet. In elk geval bedankt voor de plezierige avond; er zijn avonden dat ik minder heb gelachen en ik denk dat het nog niet over zal zijn.
Dan heb je het weer helemaal mis Mr Bquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:40 schreef mrBhimself het volgende:
Ja, inderdaad Debbie. Ik ben heel goed op de hoogte. Het gaat overigens steeds leuker worden daar :-)
Ook leuk voor jezelf om nog wat te lezen daar 555, posten gaat niet meer, maar je blijft er toch wel meelezen mag ik hopen.
En Debbie gaat deze zaak net zo min oplossen als jij 555. Haar taak is die site te modereren en zij hangt in elk geval niet de pseudo Sherlock uit.
Degene die te kakken zijn gezet is het SM forum als je dat nog niet snapt weet je echt niks van deze zaak af , dan had Yyentle toch gelijkquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:45 schreef JoBuster het volgende:
[..]
En het leuke is daar hoef je niets voor te doen, dat kan ie helemaal zelf.
Deze nog even om het af te leren, weltrusten allemaal:quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:46 schreef mrBhimself het volgende:
Precies; morgen is er weer een dag. Ik ben benieuwd wat die gasten er nog allemaal over gaan posten.
Dream on jochie, dream on en doe gelijk wat aan je onbegrijpelijke Nederlandsquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:55 schreef johan555 het volgende:
Degene die te kakken zijn gezet is het SM forum als je dat nog niet snapt weet je echt niks van deze zaak af zoals dan had Yyentle toch gelijk
Droom jij maar lekker van "Debbie " Hahaquote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:01 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Dream on jochie, dream on en doe gelijk wat aan je onbegrijpelijke Nederlands
truste
we laten het van een andere forum gedonder maar voor wat het isquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:52 schreef JoBuster het volgende:
Soooo Reboundje #38 is als een speer van start gegaan, met als pluspuntje respectvolle meningsverschillen ipv opgewonden nummertjes![]()
Tijd voor een polletje cq prijsvraag:
Wanneer sluit het OM de zaak tegen Joran officieel?
Je antwoord uiterlijk donderdag 14 mei 2009 in dit draadje en een mooie prijs voor de winnaar.
Ik zeg vrijdag 12 juni 2009 - JoBuster
AYO!
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:14 schreef johan555 het volgende:
hier mrB op GM
Johan is being attacked on another forum for posting his email from Dave at GM. I, for one, have been aware of this email since Johan received it early in March. It is completely accurate and it is from Dave Holloway. It seems that some people just don't want to accept that many of us are still working very hard on Natalee's disappearance. We have had a lot of help from many people. Lisa was attacked for giving the same information from Jug. He has said the same thing that Dave has told us. Many people have said that they will believe information about the cage when they hear it from a family member. Well, here are two family members saying the same thing. I have yet to hear of any family member who has even speculated that there were human remains in the cage.
Waar heb jij het over? Overzeese gebieden? Welke?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:35 schreef johan555 het volgende:
geen flauwe grapjes uit de overzeese gebieden please OF![]()
heb je een sloot voor de deur ???quote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:56 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
Waar heb jij het over? Overzeese gebieden? Welke?
![]()
Antwoord: wanneer het onderzoek naar het onderzoek is afgerondquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:52 schreef JoBuster het volgende:
Soooo Reboundje #38 is als een speer van start gegaan, met als pluspuntje respectvolle meningsverschillen ipv opgewonden nummertjes![]()
Tijd voor een polletje cq prijsvraag:
Wanneer sluit het OM de zaak tegen Joran officieel?
Je antwoord uiterlijk donderdag 14 mei 2009 in dit draadje en een mooie prijs voor de winnaar.
Ik zeg vrijdag 12 juni 2009 - JoBuster
AYO!
Hmm daar zou je zomaar gelijk in kunnen hebben, maar om het eerlijk te houden toch maar even een datumquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:03 schreef OUWEFIETS het volgende:
Antwoord: wanneer het onderzoek naar het onderzoek is afgerond![]()
Zo. klaar.
Wat is nu mijn prijs?
[graag geen Carmen krullenset]
ik ben meer voor die goede familiedrama film van uhhhhhhhhhhhhhhh, die andere damequote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:57 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Hmm daar zou je zomaar gelijk in kunnen hebben, maar om het eerlijk te houden toch maar even een datum![]()
Prijs, ja daar moet nog even aan gewerkt worden wat dacht je van een T-shirt, of iets van Aruba Aloë of misschien een gesigneerd DVDtje?
AYO!
Ik ga er van uit dat je met de aanduiding "hier MrB op GM" mij wilt wijzen op dit stukje op de GM site en niet dat je denkt dat ik daar post onder het pseudoniem SS. Mocht die aanname juist zijn. meld het hier dan even, het voorkomt namelijk verwarring. Er zijn kennelijk mensen die nu denken dat ik ook post onder de naam SS en dat is niet het geval; al zeker niet op zo'n koeiensite.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:14 schreef johan555 het volgende:
hier mrB op GM
Johan is being attacked on another forum for posting his email from Dave at GM. I, for one, have been aware of this email since Johan received it early in March. It is completely accurate and it is from Dave Holloway. It seems that some people just don't want to accept that many of us are still working very hard on Natalee's disappearance. We have had a lot of help from many people. Lisa was attacked for giving the same information from Jug. He has said the same thing that Dave has told us. Many people have said that they will believe information about the cage when they hear it from a family member. Well, here are two family members saying the same thing. I have yet to hear of any family member who has even speculated that there were human remains in the cage.
Ik denk dat er maar een is die het niet begrijpt en dat ben je zelf 555. Niet alleen op SM, maar ook op een aantal andere (Natalee) sites sta je behoorlijk voor schut. Maak eens een rondje zou ik zeggenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:55 schreef johan555 het volgende:
[..]
Degene die te kakken zijn gezet is het SM forum als je dat nog niet snapt weet je echt niks van deze zaak af , dan had Yyentle toch gelijk
het is niet zijn STIJLquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:16 schreef mrBhimself het volgende:
Toch Joran weer...klik HIER
Ze zeggen wel dat hij er niets mee te maken heeft, maar oordeel zelf.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:43 schreef johan555 het volgende:
En Yyentle MrB is goed op de hoogte hoor !
En zwamt gelukkig niet over de 2k's en Beth
http://forum.fok.nl/fok/post_reply/1128327/4/25/56926836quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:56 schreef mrBhimself het volgende:
Kennelijk geloof jij precies wat de amerikaanse media ons wil laten geloven. Het zou best kunnen dat Natalee behandeld is geweest voor een verslaving. Dat hoeft zelfs helemaal geen probleem te zijn met het gelijktijdig volgen van een opleiding. Er zijn in Nederland heel veel jonge mensen die behandeld worden en gelijktijdig een opleiding volgen.
Het feit of Natalee voor het laatste gezien is met de drie jongens is afhankelijk van aan wie je de vraag stelt. De mensen die Natalee hebben zien instappen in de auto van Deepak Kalpoe en zullen dus zeggen dat ze het laatste gezien is met de drie jongens. Als achteraf blijkt dat Joran Natlee inderdaad alleen heeft achtergelaten op het strand, dan is degene die haar heeft meegenomen of vermoord degene die haar het laatst heeft gezien en niet de drie jongens dus.
En overigens Anita van der Sloot was helemaal niet in Amerika, maar was samen met haar jongste twee kinderen in Nederland op bezoek bij haar moeder. Je bent wederom eens slecht geinformeerd!
Er zullen wel meer redenen zijn geweest om Jorans vader aan te houden die wij niet weten.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:55 schreef mrBhimself het volgende:
Ik zie de relatie tussen de quotes niet, maar mijn post van 23-01-2008 blijft m.i. uitzondering van de laatste paragraaf volledig overeind. Volgens mij is gebleken dat Anita niet met beide broertjes, maar alleen met de jongste in Nederland was.
En het klopt dat Paul van der Sloot heeft gezegd "Geen lichaam, geen zaak"; hij heeft ook niet ontkend dat gezegd te hebben (staat in proces verbaal, heeft het ook gezegd in verschillende interviews); echter alleen op die uitspraak kan iemand niet als verdachte aangehouden worden.
eerst moeten ze waarschijnlijk het onderzoek sluitenquote:Op zondag 10 mei 2009 19:42 schreef OUWEFIETS het volgende:
Wanneer komt vetklep Jaap nou met zijn kermisattractie op tv hier en in US?
Iemand iets in de roddelbladen gezien? [ afbeelding ]
Ik niet [ afbeelding ]
Hohoho Duikkie, zo ging het de vorige keer helemaal nietquote:Op zondag 10 mei 2009 23:42 schreef duikkie het volgende:
[..]
eerst moeten ze waarschijnlijk het onderzoek sluiten, zodat het een week later weer open kan door nieuw bewijs van jaap
![]()
, zo ging het de vorige keer ook
![]()
ik denk dat die americanen zoiets wel doen , voor jaap
ik zie meer overeenkomsten dan verschillenquote:Op maandag 11 mei 2009 00:41 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
Hohoho Duikkie, zo ging het de vorige keer helemaal niet. Toen de zaak werd gesloten was Petertje al maanden bezig om de met coke overgoten zaken via crimineel Patrick door Joran te laten vertellen. OM Aruba was toen nog niet op de hoogte gebracht van de toenemende smaakmakende, zo makkelijk te verifieren verhalen van Joran.
Eigenlijk raar he, OM weet niet dat Joran zogenaamd vet aan het bekennen is. Niemand vertelt hun dat.....Ach ja, dollars zijn belangrijker dan gerechtigheid zullen we maar zeggen.
Net zoals nu, maar ja we weten nog niet wat die leugentest vertelt. Vast niks spannends, anders hadden we het al lang geweten. Maar misschien was Jaap wel zo verstandig dit keer OM op te hoogte te houden. Wat denk je?
Jaap heeft in de roddelblaadjes tot nu toe ook niets gezegd over eerst sluiten van de zaak. Hij was aan het onderhandelen en dat ging allemaal heel voorspoedig.
![]()
Ik denk dat Amerika niet zit te wachten op nog meer u vraagt wij draaien voor veel dollartjes. Slag in het gezicht van de ABC ratings Emmy winnaar, toch? En in het gezicht van onze Greta.....
Net zo min als hier trouwens. Je maakt je als zender een beetje belachelijk met zo'n kermisattractie. Daar moet ik Peter gelijk in geven, vooruit 1 keertje dan
En dat allemaal over de bol van Natalee.
duikkie, juristen spreken en denken nu eenmaal anders dan de average-guy-next-door, dat is nou eenmaal een gegeven, komen al gauw met algemeen geldende rechtsbeginselen op de proppenquote:Op maandag 11 mei 2009 07:33 schreef duikkie het volgende:
[..]
ik zie meer overeenkomsten dan verschillen, ook hier is jaap maanden me bezich geweest zegt hij vanaf december 2008, OM op aruba , ik denk dat die helemaal niet meer zo actief is met de natalee holloway zaak, ze geloven het allemaal wel. ze moeten het denk ik hebben van een op gouden schaal kant en klaar voorgekauwd proces.
en wat jaap betreft, hij heeft al gezegd dat alles wat joran gevraagd was via de leugentest , joran loog of zoiets dan , kortom daar hebben ze in een rechtstaat ook niets aan. maar ook ik heb de uitzending niet gezien, zou zo maar eens een herhaling van de greta tape's kunnen zijn, daar hebben we trouwens ook maar 1 tape van gehoort waren er drie. ook van peter r de vries hebben we maar 1:30 uur terwijl er 20 uur was.
de rest zal wel zo overduidelijk gelogen of stom gedrag zijn, dat je daar geen tv van kan maken , zeker niet een richting op![]()
verder is alles kermis rond deze zaak, het blijft leuk om te volgen hoe het OM iets niet rond kan krijgen, zonder lichaam. terwijl de laatste persoon die haar gezien heeft toch meerdere malen heeft toegegeven verantwoordelijk te zijn voor de vermissing ( of je nu het diep in de zee verhaal, het doorverkopen aan paul van der slootop strand of andere verzonnen verhalen ) 1 ding is wel boven water gekomen hoeveel bewijs je ook aandraagt , het is niets als er geen lichaam is ( goed gedaan paul
![]()
![]()
)
het zal wel nooit wat worden met die zaak rond natalee, of joran moet nou heel erg in de knoei komen met zijn geweten. voor het publiek is het wel duidelijk hoe het ongeveer is gegaan dan. er is gewoon wat gebeurt en om een of andere reden is het lichaam goed weg gemaakt. hoogst waarschijnlijk om wat loopbanen te sparen, dat joran daar tot alle hogere machten dood zijn voor moet bloeden op internet en waarschijnlijk ook in dagelijks leven dat is dan het lot.quote:Op maandag 11 mei 2009 08:59 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
duikkie, juristen spreken en denken nu eenmaal anders dan de average-guy-next-door, dat is nou eenmaal een gegeven, komen al gauw met algemeen geldende rechtsbeginselen op de proppen, als ik Paul was geweest had ik precies hetzelfde gezegd. Dus deze kun je schrappen, staande + zittende magistratuur
weet daar als geen ander alles van
![]()
sorry maar verder kan ik je weer niet helemaal volgen hoorJe zegt Joran liegt alles bij elkaar en in een volgende zin zeg je dat hij 'toch meerdere malen heeft toegegeven verantwoordelijk te zijn voor" enz enz?
Misschien moet je toch ook maar een beetje meer bij de officiële verklaringen gaan houden, dat zijn namelijk basis processtukken waarop een eventueel proces gevoerd zal worden, onzin verhalen worden niet meegenomentenzij zij enig ondersteunende & wettige & overtuigende elementen (bewijs) bevatten. Het OM weet dat dat laatste niet het geval is en dat weet jij ook, toch?
O ja, wat de uitslag van de leugendetectortest ook moge zijn, deze kan met een idd met een megaboog de prullenbak in maar dat had je zelf ook al begrepen gelukkig
![]()
duikkie 'voor het publiek is het wel duidelijk hoe het ongeveer is gegaan' is flauwekul, het publiek DENKT te weten hoe het ongeveer is gegaan, net als jij trouwensquote:Op maandag 11 mei 2009 09:38 schreef duikkie het volgende:
[..]
het zal wel nooit wat worden met die zaak rond natalee, of joran moet nou heel erg in de knoei komen met zijn geweten. voor het publiek is het wel duidelijk hoe het ongeveer is gegaan dan. er is gewoon wat gebeurt en om een of andere reden is het lichaam goed weg gemaakt. hoogst waarschijnlijk om wat loopbanen te sparen, dat joran daar tot alle hogere machten dood zijn voor moet bloeden op internet en waarschijnlijk ook in dagelijks leven dat is dan het lot.
wat ik met joran en zijn verhalen bedoel is , dat er wel een constante lijn in te zien is. behalve de leugen dan. joran weet gewoon misschien van horen zeggen dat er voor een oplossing is gezorgd dat het lichaam niet boven water komt.
effe grof weergeven dan : joran tegen de broers, "als jullie niet weten wat er met dat meisje gebeurt is , dan is er niets met dat meisje gebeurt. de eerste verklaring ik ben uitgestapt met natalee bij fischerman's hut met vaders paul erbij verklaart, daarna weer ingestapt om vervolgens natalee bij hotel af te zetten
toen had hij natalee achtergelaten op strand onder de bomen om hulp te halen ( bij van eeem) , toen weer verkocht op het strand, enz,enz
ik zie hier toch wel een lijn in, joran draait er goed omheen , maar ergens voel je gewoon dat het niet pluis is, het is niet een gewone vermissing, anders hoef je niet te liegen, hou je vast aan ik heb haar achtergelaten punt.
verder heb ik het niet zo op jurische dingen, bijvoorbeeld wel twee mannen 8 jaar veroordelen, en daarna waarschijnlijk de dader vrij te moeten laten door gebrek aan overtuigend bewijs ( puttense moordzaak)
joran bewijst zelfs door al zijn leugens, dat hij meer weet. hoe meer joran liegt des te meer je weet dat het hem toch nog niet los kan laten. waarschijnlijk zitten wij zo ver van de waarheid af, wat er echt is gebeurt dat joran ook zo makkelijk hierover kan liegen.
als iemand vraagt heb je haar in de zee gedumpt, is het makkelijk liegen toch van der eem wou dat horen. wat weer meer bij de waarheid komt is dat natalee bezweek in zijn armen, volgens mij hoeft dit niet op strand te zijn. hij hulp zocht en gevonden heeft en dat toen voor een oplossing is gezorgt. en dan is het ook veilig liegen, je verzint gewoon wat, gevoed door de vragensteller.
zal weer wel niet te begrijpen zijn, maar sommige stukjes zijn volgens mij wel waar, joran weet dat natalee dood was of werd hem gezegd nadat ze gek deed, joran is weggestuurd. het wordt hem ingepeperd dat hij schuldig is of anders zijn familie wel, daarom zien we van die gekke dingen, verder is het kermis.
Je huiswerk niet gedaan? Foei!quote:Op maandag 11 mei 2009 19:23 schreef bastibro het volgende:
Hmmm,
Volgens mij gaan Sander van Betten en vrouwenmishandeling niet echt samen maar . .
Kun je dit even onderbouwen? Dank je
Jah! Psies!quote:Op maandag 11 mei 2009 20:24 schreef mrBhimself het volgende:
Is van Betten niet die knaap van 'recherchebureau' K2?
Whoehoehoe lachuhhh "zal je later wel vertellen van wie dat forum is !" Vette pret!!!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:48 schreef johan555 het volgende:
Die aapjes dat ben jij buster je zet daar als gast de meest gore foto's neer .
Ga zo vooral door ,zal je later wel vertellen van wie dat forum is !
Inderdaad alsof dat hier iemand ook maar ene reet interesseert, dus bespaar je de moeite johan.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:19 schreef OUWEFIETS het volgende:
Whoehoehoe lachuhhh "zal je later wel vertellen van wie dat forum is !" Vette pret!!!
quote:Beth Holloway, mother of Natalee Holloway, and America's Most Wanted Host John Walsh unveiled the Natalee Holloway Cold Case exhibit at the National Museum of Crime and Punishment in Washington D.C.
Fijn voor je jochiequote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:15 schreef johan555 het volgende:
Het is juist interessant om te kijken welke trollen daar allemaal posten
Die jongens van roberto's watersport en iemand uit curacao kreeg ik al door
Niet dus, en dit is ook wel weer genoeg gekatquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:24 schreef yyentle het volgende:
Als we het toch over andere fora moeten hebben,
Joepiequote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:14 schreef johan555 het volgende:
Peter R. de Vries verlengt contract met 3 jaar!
Misschien is het wel zo eerlijk als je, in plaats van meteen op mijn opmerking te duiken, ook eens wat zegt van de racisten Johan555 en Bastribo die mensen zonder een spoortje bewijs veroordelen; Johan 555 is overigens diegene die bij voortduring naar allerlei dubieuze websitejes verwijst en, zoals je zelf kunt lezen, probeert te achterhalen wie waar post.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Niet dus, en dit is ook wel weer genoeg gekat
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:51 schreef yyentle het volgende:
[..]
Misschien is het wel zo eerlijk als je, in plaats van meteen op mijn opmerking te duiken, ook eens wat zegt van de racisten Johan555 en Bastribo die mensen zonder een spoortje bewijs veroordelen; Johan 555 is overigens diegene die bij voortduring naar allerlei dubieuze websitejes verwijst en, zoals je zelf kunt lezen, probeert te achterhalen wie waar post.
The Refugees is het best gelezen en grootste buitenlandse forum waar alle info terug te vinden is.
Enne, voor het geval het je ontgaan is, Natalee is een Amerikaanse.
Het misstaat een moderator niet hoor, om met twee maten te meten
Helemaal met je eens yyentlequote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:51 schreef yyentle het volgende:
Misschien is het wel zo eerlijk als je, in plaats van meteen op mijn opmerking te duiken, ook eens wat zegt van de racisten Johan555 en Bastribo die mensen zonder een spoortje bewijs veroordelen; Johan 555 is overigens diegene die bij voortduring naar allerlei dubieuze websitejes verwijst en, zoals je zelf kunt lezen, probeert te achterhalen wie waar post.
The Refugees is het best gelezen en grootste buitenlandse forum waar alle info terug te vinden is.
Het misstaat een moderator hoor, om met twee maten te meten
Dank je Buster, ik heb het aangepast. Ik was een beetje boos toen ik het bericht van Harajuka las.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:58 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Helemaal met je eens yyentle![]()
behalve dan die laatste zin, die wil je vast effe aanpassen (hint: niet) of misschien zelfs nog beter deleten.
Klagen over ranzige smerige laster heeft geen zin. FOK hanteert namelijk 'vrijheid van meningsuiting'quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:11 schreef yyentle het volgende:
[..]
Dank je Buster, ik heb het aangepast. Ik was een beetje boos toen ik het bericht van Harajuka las.
Wat een onzin zeg! Moet je kijken wat een beledigingen en troep ik over me heen heb gehad van die randdebielen. En dan dat jonge meisje wiens foto gewoon blijft staan.
Als ik haar was had ik FOK aangeklaagd.
Leuk meisje trouwens.
Ach schelden doet geen pijn toch yyentle, zeker niet als je weet waar het in dit geval vandaan komt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:11 schreef yyentle het volgende:
Wat een onzin zeg! Moet je kijken wat een beledigingen en troep ik over me heen heb gehad van die randdebielen. En dan dat jonge meisje wiens foto gewoon blijft staan.
Niet FOK joh, maar de idioten die Joran en zijn vriend(inn)en stalken.quote:Als ik haar was had ik FOK aangeklaagd.
FOK heeft toch ook een verantwoordelijkheid? Fok laat toch die foto's gewoon staan?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:07 schreef JoBuster het volgende:
Niet FOK joh, maar de idioten die Joran en zijn vriend(inn)en stalken.
Je hebt gelijk yyentle maar zolang niemand formeel protesteert zal het FOK een rotzorg zijn. Het gepruts vanquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:29 schreef yyentle het volgende:
[..]
FOK heeft toch ook een verantwoordelijkheid? Fok laat toch die foto's gewoon staan?
Maar goed, het meisje woont niet in Nederland begreep ik; het is ook wel veel moeite allemaal.
Toch denk ik dat je een forum, dat zich aan dergelijke praktijken schuldig maakt, eenvoudig kunt aanklagen als je geen toestemming hebt gegeven wegens het schenden van het portretrecht en de privacywetgeving.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:07 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Ach schelden doet geen pijn toch yyentle, zeker niet als je weet waar het in dit geval vandaan komt.
Maar die zaak met het vriendinnetje van Joran dat was inderdaad behoorlijk ziek, vooral de bedreigingen aan haar adres van die engerds van CnG waren walgelijk.![]()
[..]
Niet FOK joh, maar de idioten die Joran en zijn vriend(inn)en stalken.
Die viespeuken van CnG krijgen hun trekken echt wel thuis.
AYO!
Maar dat is ook gebeurd yyentle, ik heb begrepen dat Caitlin (Joran's leuke dinnetje) al lang aangifte heeft gedaan bij de FBI mbt het gestalk van 555's vrienden van het viespeuken forum CnG.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:29 schreef yyentle het volgende:
Toch denk ik dat je een forum, dat zich aan dergelijke praktijken schuldig maakt, eenvoudig kunt aanklagen als je geen toestemming hebt gegeven wegens het schenden van het portretrecht en de privacywetgeving.
Dit keer geen vertrouwen in de KLPD, officier van justitie Hans Mos en Peter R. de Vries?quote:
http://www.peterrdevries.nl/tekst/nieuws-joran-bevestigt.htmquote:Precies hetzelfde doet hij vervolgens met het 'ophaal-verhaal'. Eerst was het vriend Deepak die hem die nacht zou hebben opgepikt op het strand. Toen bleek dat Deepak dat ontkende en toen bovendien uit chat- en gsm-onderzoek naar voren kwam dat Deepak inderdaad gewoon thuis was gebleven, kwam Joran met het verhaal dat het Deepaks broer Satish was geweest. Satish ontkent ook. Hij zegt dat hij lag te slapen. Het geeft aan dat Joran over van alles en nog wat liegt, tot onomstotelijk het tegendeel wordt bewezen. En dan nog komt hij niet met de waarheid, maar tovert hij een nieuwe versie van wat er gebeurd is uit zijn mouw.
http://www.peterrdevries.nl/tekst/dossier-natalee.htmquote:Jorans vrienden Deepak en Satish die eveneens voor de zaak meerdere malen hebben vastgezeten, zijn totaal onschuldig. Joran erkent niet zonder trots dat hij ze heeft misbruikt om een alibi te creëren. Hij noemt ze “enorme domme jongens”.
Tsjaa het is zoooooo voorspelbaar mrB, als er kritiek op de stalkertjes komt dan reageert de ene in beroerd engels, de andere zonder enig feit of link en het sukkeltje met plaatjesquote:
Hij lijkt Dracula wel, met zijn rood-doorlopen ogen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:38 schreef observer777 het volgende:
YYentl..You can tell your friends there will be no money for themLet them come to the U.S and commit perjury..We will have a nice cell waiting for Deepak and Satish
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dronken verdronken?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:13 schreef observer777 het volgende:
Indeed those teeth are really yellow Bastibro! I guess thats why the only girl he ever got to leave a bar with him was so drugged out she could barely walk. Is it a coincidence she was never seen ever again? Where is Natalee?
Klopt precies Johan,quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:15 schreef johan555 het volgende:
Volgens mij gaat het hier om de zaak Holloway en ik geloof dat Buster het daar liever niet over heeft .
Iedereen stalkertje noemen ,jocchie ,sukkeltje en ga zo maar even door .
Zijn bedoeling is de discussie te ontregelen en het over luchtige cold case achtige zaakjes te hebben .
Iedereen wordt aangevallen en geziekt door Buster en Ouwefiets ,als Caseu of iemand anders iets zinnigs post is het meteen shit ,ouwe zooi en niks waard .
Buster en Ouwefiets heb het over de zaak Holloway en zo niet begin anders ergens een topicje waar je jullie onzin kunnen spuien .
Ma Holloway gaat stichting oprichtenquote:Ma Holloway gaat stichting oprichten
Internationaal - door Gertjan (Kozzmic) op 04-03-2006 @ 00:09
Beth Holloway Twitty, moeder van de op Aruba verdwenen Amerikaanse tiener Natalee Holloway, gaat een stichting oprichten. Met de International Safe Travels Foundation wil ze veiligheidstips geven aan jongeren die alleen op reis gaan, zo verklaarde ze afgelopen donderdag tijdens een toespraak voor een gehoor van scholieren.
De stichting zal onder andere een website starten, die moet voorkomen dat jongeren in de problemen komen tijdens hun vakantie. "Laat jezelf nooit in een situatie komen waarin je je niet kan verdedigen", zo hield Twitty de scholieren donderdag voor. "Dit is geen veilige wereld. Je bent niet veilig in een chatroom op het internet en je bent niet veilig op een exotisch eiland waar je met je vrienden bent."
Twitty hield haar voordracht onder andere met het oog op de 'Spring Break', die aanstaande maandag begint en waarin veel Amerikaanse studenten een korte vakantiereis plannen. Volgens haar kan hetgeen Natalee is overkomen, iedereen overkomen. Jonge reizigers zouden in groepen moeten reizen, en voorbereidingen moeten treffen zoals het mogelijk maken van internationaal bellen op hun gsm, zo verklaarde ze. Natalee Holloway verdween eind mei 2005. Tot de dag van vandaag is onduidelijk wat er met haar is gebeurd.
Natalee was drugged by Joran Van Der Sloot using the date rape drug GHB..Both Deepak and Satish went back in the bar 10 minutes later before Natalee went unconscious..Nice of Deepak to escort her by the arm to his taxi--rapemobile--Then lie to protect the people that raped and murdered her..Having sex with unconscious people is about as sick as it gets!quote:
Kun je je vuile rasistische opmerkingen voor je houden Bassie.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:07 schreef bastibro het volgende:
[..]
Hij lijkt Dracula wel, met zijn rood-doorlopen ogen.
Volgens mij is ie STONED.
Dan zijn broertje Dirt-pock. De eerste neger die ik zie met gele tanden![]()
Observer, kun je ons het bewijs tonen dat Natalee gedrogeerd is met GHB?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:33 schreef observer777 het volgende:
[..]
Natalee was drugged by Joran Van Der Sloot using the date rape drug GHB..Both Deepak and Satish went back in the bar 10 minutes later before Natalee went unconscious..Nice of Deepak to escort her by the arm to his taxi--rapemobile--
Jammer voor hem dat ze volgend jaar, na de rechtzaak, pas echt arm zullen zijn nadat ze zijn veroordeeld tot het betalen van de proces kosten.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:13 schreef observer777 het volgende:
Indeed those teeth are really yellow Bastibro! I guess thats why the only girl he ever got to leave a bar with him was so drugged out she could barely walk. Is it a coincidence she was never seen ever again? Where is Natalee?
Interessant, en wat heeft dat met de Holloway zaak te maken?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:36 schreef johan555 het volgende:
Het contract van gielen met Netwerk en 1 vandaag is nooit verlengt![]()
![]()
En er zal ook nooit meer een contract komen
Wat ben je toch goed op de hoogte Bassie, geweldig.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:39 schreef bastibro het volgende:
[..]
Jammer voor hem dat ze volgend jaar, na de rechtzaak, pas echt arm zullen zijn nadat ze zijn veroordeeld tot het betalen van de proces kosten.
Stift-tanden of een andere bek-bleekmethode zit er dan ook niet voor hem in
Waar betalen die 2k's eigenlijk hun advocaat van ?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:39 schreef bastibro het volgende:
[..]
Jammer voor hem dat ze volgend jaar, na de rechtzaak, pas echt arm zullen zijn nadat ze zijn veroordeeld tot het betalen van de proces kosten.
Stift-tanden of een andere bek-bleekmethode zit er dan ook niet voor hem in
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:33 schreef observer777 het volgende:
[..]
Natalee was drugged by Joran Van Der Sloot using the date rape drug GHB..Both Deepak and Satish went back in the bar 10 minutes later before Natalee went unconscious..Nice of Deepak to escort her by the arm to his taxi--rapemobile--Then lie to protect the people that raped and murdered her..Having sex with unconscious people is about as sick as it gets!
Jijj denkt zeker dat het NFI gefraudeerd heeft.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:39 schreef bastibro het volgende:
[..]
Kom je dat nou voor de honderste keer vertellen Yyentle ?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:48 schreef yyentle het volgende:
[..]
![]()
Natalee was toch degene die in Carlos en Charlies op de bar ging liggen om zich door alle aanwezige kerels af te laten likken?![]()
Behalve die ene vriendin ging toch niemand op de bar liggen om zich af te laten likken?
Had ze drugs gebruikt toen ze dat deed?
Natalee gebruikte geen drugs, In tegnstelling to jij, die doorgaans stoned blijkt te zijnquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:48 schreef yyentle het volgende:
[..]
![]()
Natalee was toch degene die in Carlos en Charlies op de bar ging liggen om zich door alle aanwezige kerels af te laten likken?![]()
Behalve die ene vriendin ging toch niemand op de bar liggen om zich af te laten likken?
You have been listening to your own lies too much.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:36 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
Observer, kun je ons het bewijs tonen dat Natalee gedrogeerd is met GHB?![]()
Natalee is geen moment buiten bewustzijn geweest. Logischerwijs dutte ze af en toe na al die drank die sinds 10 uur die ochtend verorberd had.
De vriendinnen van Natalee vertellen het.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:50 schreef johan555 het volgende:
[..]
Kom je dat nou voor de honderste keer vertellen Yyentle ?
Hmmmm dat is eigenlijk de enige recente post die met de zaak te maken heeft yyentle.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:48 schreef yyentle het volgende:
Verklaar jij jouw aanwezigheid hier eens.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:05 schreef johan555 het volgende:
Is ze bezweken omdat er iemand uit haar naveltje slurpte ?![]()
Kom toch Yyentle ,jij ben hier degene die steeds een andere naam kiest en steeds weer hetzelfde gezwam komt vertellen .
Beth Holloway zwartmaken en de 2K's komt verdedigen ,zijn ze familie van je of vrienden ?
Dan begrijpen we er nog iets van !
Je hebt toch in de filmpjes in de vorige hoofdstukken zelf kunnen zien dat het gekke mens alles aan elkaar vasliegt?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:05 schreef johan555 het volgende:
Is ze bezweken omdat er iemand uit haar naveltje slurpte ?![]()
Beth Holloway zwartmaken
He JoB, was Johan niet degene die zei dat je hier geen mede posters zwart dient te maken?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:09 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Johan ik wil je verzoeken in dit topikkie strictly On-Topic te blijven want anders zwaait er wat voor je jochie
Op het strand achtergelaten?? Hoe kom je erbij !quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:19 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
He JoB, was Johan niet degene die zei dat je hier geen mede posters zwart dient te maken?
En Observer, dank voor al je links. Betrouwbare bronnen (op een paar na)waarvan het meeste gebral allang als onzin isweerlegd.
Misschien vergeet je in je onschuld dat er geen spat bewijs is van alles wat er wordt geroepen. Het enige wat we zeker weten is dat Natalee uit vrije wil met de heren is meegegaan en dat Joran haar op het strand heeft achtergelaten.![]()
zeg, wat is dit voor gebral?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:31 schreef observer777 het volgende:
[..]
Why are you still posting here? You have the scared monkeys hatesite that is perfect you and your monkey friends. Are you obsession555? Say hello to your friend Klaas for us would ya?
Lets drug your drink with GHB and wait 45 minutes and see how freely you get into Deepaks Taxi..What beach? You must mean the Van Der Sloot home?
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:19 schreef johan555 het volgende:
Bewijs jij eens wat Beth liegt Yyentle
Harde bewijzen !
Zijn dat harde bewijzen die 2 filmpjes waar je nu mee aankomt ?quote:
OK weer even serieus.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:51 schreef observer777 het volgende:
[..]
Wow! No wonder why he spends all his time spreading hatefull lies about a murdered victim and those trying to find the truth. Go get a girlfriend or a boyfriend..Get a life!
Ons clubje, wie zijn dat ventje?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:03 schreef johan555 het volgende:
Ik hoop dat Hara nu ook inziet dat jullie clubje hier niet voor de zaak Holloway komen maar alleen komen zieken .
Jullie zieken/zeiken allemaal.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:03 schreef johan555 het volgende:
Ik hoop dat Hara nu ook inziet dat jullie clubje hier niet voor de zaak Holloway komen maar alleen komen zieken .
Good god, die opmerkingen geldt voor jullie allemaal, die post had van eenieder kunnen zijn om hem mij te laten gebruiken.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:51 schreef yyentle het volgende:
[..]
Het past niet bij een moderator om met twee maten te meten
En dan hebben we het nog niet eens over de foto's van mensen die niets met de Holloway case te maken hebben. Omdat de mensen met Joran zijn gezien, worden hun foto's hier maar gewoon op FOK geplaatst; geen moderator die er iets van zegt. Ronduit schandalig.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |