abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68137692
Welkom op Natalee Holloway (in the rebound) #35

In deze reeks hebben we het over de zaak Natalee Holloway.
We speculeren hier over wat er gebeurd kan zijn, wie het gedaan hebben, wie ermee te maken heeft, waarom etc.

Maar in dit topic hebben we het soms óók over feiten, nieuwsberichten (mits min of meer gerelateerd aan de Holloway zaak & Aruba ) zijn dus ook van harte welkom.
Lees mee en meng je in de discussie, maar laten we het bovenal gezellig houden!

Deel:
01 | 02 |03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |27 | 28 | 29 | 30 | 31 |32 |33 | 34 |

Natalee Holloway in the Rebound #35

Andere interessante links:

Shango's raadsel
Scaredmonkeys.net
Arubadirtypolice.blogspot
riehlworldview.com
Scrux.com
Hollowaycase.com
Jan Brennan's online-boek; No Evidence of a Crime
Renee Gielen's documentaire; Natalee. The unrevealed time lines
Natalee Holloway forensic
Scared Monkeys afsplitsing GoldMonkey.org
Refugees Unleashed

[ Bericht 6% gewijzigd door Harajuku. op 21-04-2009 14:21:53 ]
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_68138044
Ik had begrepen dat het nog niet de bedoeling was om al een nieuw topic aan te maken als het oude nog niet gesloten is. Als je het dan toch (weer) doet, neem dan op zijn minst ook ALLE links over van "Andere interessante links" en niet alleen de links die jou welgevallig zijn!
Graag toevoegen :
  • Jan Brennan's online-boek; No Evidence of a Crime
  • Renee Gielen's documentaire; Natalee. The unrevealed time lines
  • Natalee Holloway forensic

Censuur is hier niet op zijn plaats lijkt mij!
    En zorg er dan ook voor dat de nummering op orde is.
  • --
      zaterdag 18 april 2009 @ 14:18:00 #3
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_68139432
    joran wint met poker.
    hoofdletters kosten teveel tijd
    don't avoid pain to gain pleasure
    niet iedereen is iedereen
    pi_68139708
    Nog steeds?
    --
      zaterdag 18 april 2009 @ 14:39:07 #5
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_68139876
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 14:30 schreef mrBhimself het volgende:
    Nog steeds?
    ja. hij is gewoon een goede pokerspeler en leeft naar dat systeem. niet veel anderen hadden hier mee weg kunnen komen. zoiets op zulke jonge leeftijd. chapeau en meteen walging. te vroeg door de wol geverfd gelijk een breezersletje. hoop niet dat ie straks tbs krijgt vanwege vreemde moorden. american psycho in de dop ook wel.
    pi_68139962
    Tja, dat zal dan de verklaring zijn dat hij kennelijk goed kan rondkomen in Thailand. Er van uitgaande dat hij daar niet op een studiebeurs verblijft en ook zijn ouders hem niet of niet meer ondersteunen, kan hij in zijn levensonderhoud voorzien door te pokeren. Best knap als je dat op jonge leeftijd al lukt. Een arrogante eikel blijft het wel :-)
    --
      zaterdag 18 april 2009 @ 15:16:37 #7
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_68140590
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 14:43 schreef mrBhimself het volgende:
    Tja, dat zal dan de verklaring zijn dat hij kennelijk goed kan rondkomen in Thailand. Er van uitgaande dat hij daar niet op een studiebeurs verblijft en ook zijn ouders hem niet of niet meer ondersteunen, kan hij in zijn levensonderhoud voorzien door te pokeren. Best knap als je dat op jonge leeftijd al lukt. Een arrogante eikel blijft het wel :-)
    arrogant met een verleden waar jij en ik niet eens nachtmerries van willen.
    pi_68140705
    En ook waarschijnlijk niet van zullen krijgen Maar gelukkig geldt hier in Nederland nog steeds dat iemand onschuldig is totdat schuld bewezen verklaard is.

Niet elke arrogante lul is een moordenaar. Dat is maar goed ook, want mocht dat wel het geval zijn, dan denk ik dat het best gevaarlijk zou worden op straat.
    --
    pi_68140847
    Dont forget Joran Van Der Sloot is still the prime murder suspect in Natalee Holloways case. He has lied repeatedly,confessed sevral times and is now trying to hide in thailand.

Those are the first photos I have watermarked in almost 4 years. It was done because sites like Scared Monkeys are writing books and stealing everyones work and prospering off of it. They are copywrighting and watermarking everything as there own. It was Scaredmonkeys who revealed the myspace page and Jorans GF name.
    "I lied and that's the truth"--Joran Van Der Sloot--
      zaterdag 18 april 2009 @ 15:37:39 #10
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_68141059
    die ouders van natalie zijn hypocriet. dat vind ik nog het engste aan de hele zaak. die moeder...
    pi_68141151
    Het lijkt er inderdaad heel sterk op dat Beth Holloway deze tragische affaire (als het tenminste geen wegloop situatie blijkt te zijn) gebruikt voor geldelijk gewin.
    --
      zaterdag 18 april 2009 @ 15:42:03 #12
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_68141185
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 15:40 schreef mrBhimself het volgende:
    Het lijkt er inderdaad heel sterk op dat Beth Holloway deze tragische affaire (als het tenminste geen wegloop situatie blijkt te zijn) gebruikt voor geldelijk gewin.
    natalie zou ook misbruikt zijn geweest in haar leven. door haar vader of stiefvader. een van de twee.
    pi_68141266
    Ook dat zijn slechts speculaties. Zoals het grootste deel van deze zaak overigens. Er zijn erg weinig tastbare bewijzen. Dat is ook de reden dat er nog niemand berecht is. Maar goed, hoe onwaarschijnlijk dan ook, het kan nog steeds een gevalletje 'weggelopen' zijn. Met zo'n moeder zou ik me dat overigens goed kunnen voorstellen. Ze was in elk geval meerderjarig, dus, ze kon mooi haar gang gaan.
    --
      zaterdag 18 april 2009 @ 15:47:36 #14
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_68141356
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 15:44 schreef mrBhimself het volgende:
    Ook dat zijn slechts speculaties. Zoals het grootste deel van deze zaak overigens. Er zijn erg weinig tastbare bewijzen. Dat is ook de reden dat er nog niemand berecht is. Maar goed, hoe onwaarschijnlijk dan ook, het kan nog steeds een gevalletje 'weggelopen' zijn. Met zo'n moeder zou ik me dat overigens goed kunnen voorstellen. Ze was in elk geval meerderjarig, dus, ze kon mooi haar gang gaan.
    nee, ik denk wel dat joran echt heeft gezegd wat er gebeurd is. hooguit verdwijning kan hem aangerekend worden. tenzij hij het drankje van haar 'gescipced' heeft.
    pi_68141419
    Het zou mij ook niet verbazen als in een van de verklaringen die hij heeft afgelegd iets van de waarheid zit. De vraag is alleen wat klopt er wel en wat is verzonnen/gelogen. Zonder ondersteunend bewijs is het moeilijk om de waarheid te achterhalen.
    --
      zaterdag 18 april 2009 @ 15:52:06 #16
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_68141452
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 15:50 schreef mrBhimself het volgende:
    Het zou mij ook niet verbazen als in een van de verklaringen die hij heeft afgelegd iets van de waarheid zit. De vraag is alleen wat klopt er wel en wat is verzonnen/gelogen. Zonder ondersteunend bewijs is het moeilijk om de waarheid te achterhalen.
    ik denk dat ie haar drankje gespiked heeft, haar meegenomen naar het strand, ze daar een attac heeft gehad en hij iemand kent die haar voor de haaien heeft gegooit.
    pi_68141552
    Het is een van de mogelijke scenario's inderdaad. Het zou mij ook niet verbazen als ze iets van een attac heeft gehad, hij in paniek is geraakt en haar heeft laten verdwijnen. Ik kan mij echter niet voorstellen dat hij dat allemaal alleen heeft geregeld.

Daarnaast kan ik mij niet voorstellen dat zijn vader zo stom is dat hij hem daarbij geholpen heeft. Het zou in dat geval logischer zijn geweest als zijn vader (of hijzelf) een hulpdienst had gebeld.

Maar zoals gezegd, we weten (helaas) niets zeker.
    --
    pi_68141705
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 15:52 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik denk dat ie haar drankje gespiked heeft, haar meegenomen naar het strand, ze daar een attac heeft gehad en hij iemand kent die haar voor de haaien heeft gegooit.
    Geen haai in de buurt van de Fisherman's huts...
    pi_68141819
    Het 'voor de haaien gooien' was spreekwoordelijk bedoeld denk ik.
    --
    pi_68145449
    quote:
    PVV: corruptieonderzoek eerste stap

Caribische redactie

18-04-2009
    Hero Brinkman in gesprek met Harold Biervliet (3'43'')

Nederland wil onderzoek laten doen naar mogelijke corruptie bij de overheid op de Nederlandse Antillen en Aruba. Hierover zijn gesprekken gaande met de internationale anticorruptie-organisatie Transparency International. Staatssecretaris Ank Bijleveld van Koninkrijksrelaties zei dit in antwoord op vragen van de Kamercommissie Nederlands-Antilliaanse en Arubaanse Zaken.

PVV-Kamerlid Hero Brinkman, die al enige tijd ageert tegen de veronderstelde corruptiepraktijken op de eilanden, is blij met het aangekondigde onderzoek: "Dit is een eerste stap." Brinkman is nu al benieuwd wat de regering gaat doen als uit het onderzoek blijkt dat er inderdaad grootschalige corruptie is op de Antillen en Aruba.

Vooruitlopend op de uitkomst van het mogelijke onderzoek roept het Kamerlid de staatssecretaris op gebruik te maken van de waarborgfunctie in het Statuut (artikel 43). "We moeten eindelijk de macht overnemen op de eilanden." Overigens kent Brinkman Transparency International niet, maar hij verwacht dat de organisatie ook kijkt naar zijn eigen rapporten en onderzoeken over de corruptie op de Antillen en Aruba.

Koninklijke Marine
    Brinkman zegt over veel informatie te beschikken van mensen op de eilanden, onder meer van medewerkers van de Koninklijke Marine die in het Caribische gebied zijn gestationeerd. "Die vertellen mij wat. Weliswaar anoniem, maar het zijn heel bruikbare tips."

De PVV'er vindt het verstandig van Bijleveld om het onderzoek niet zelf uit te voeren. Daardoor vermijdt ze verwijten van de Antillen, dat ze daarmee alleen de PVV de politieke wind uit de zeilen wil nemen. "Ik kan me voorstellen dat ze objectiviteit erg belangrijk vindt." Wat volgens Brinkman niet wegneemt dat de CDA-staatssecretaris wel degelijk politieke redenen heeft om het onderzoek aan te kondigen. "Dit is electoraal ingegeven. De PVV groeit hard en het CDA zakt behoorlijk in de peilingen. Het CDA moet daarom gaan bewegen."
    http://antilliaans.caribi(...)8_corruptieonderzoek
    Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
    pi_68146930
    quote:
    Goeie zaak, Ank!
    PVV reageert bij monde van Brinkman zoals gewoonlijk als een kip zonder kop.
      zaterdag 18 april 2009 @ 20:11:23 #22
    207372 bastibro
    I`ll get there
    pi_68148488
    Johan555 Rulezzz

pi_68149435
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 20:11 schreef bastibro het volgende:
    Johan555 Rulezzz

Daar is duidelijk niet iedereen het over eens.

http://s1.zetaboards.com/Speakingofthediots/topic/1487101/8/

Veel leesplezier!
    pi_68149596
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 20:40 schreef OUWEFIETS het volgende:

[..]

Daar is duidelijk niet iedereen het over eens.

http://s1.zetaboards.com/Speakingofthediots/topic/1487101/8/

Veel leesplezier!
    ja daar post/lees jij ook en buster ook kreeg ik al door ha ha
    uitkijken hoor Ouwefiets niet overal intrappen
    Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
    pi_68149865
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 20:45 schreef johan555 het volgende:

[..]

ja daar post/lees jij ook en buster ook kreeg ik al door ha ha
    uitkijken hoor Ouwefiets niet overal intrappen
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')