ja. hij is gewoon een goede pokerspeler en leeft naar dat systeem. niet veel anderen hadden hier mee weg kunnen komen. zoiets op zulke jonge leeftijd. chapeau en meteen walging. te vroeg door de wol geverfd gelijk een breezersletje. hoop niet dat ie straks tbs krijgt vanwege vreemde moorden. american psycho in de dop ook wel.quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:30 schreef mrBhimself het volgende:
Nog steeds?
arrogant met een verleden waar jij en ik niet eens nachtmerries van willen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:43 schreef mrBhimself het volgende:
Tja, dat zal dan de verklaring zijn dat hij kennelijk goed kan rondkomen in Thailand. Er van uitgaande dat hij daar niet op een studiebeurs verblijft en ook zijn ouders hem niet of niet meer ondersteunen, kan hij in zijn levensonderhoud voorzien door te pokeren. Best knap als je dat op jonge leeftijd al lukt. Een arrogante eikel blijft het wel :-)
natalie zou ook misbruikt zijn geweest in haar leven. door haar vader of stiefvader. een van de twee.quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:40 schreef mrBhimself het volgende:
Het lijkt er inderdaad heel sterk op dat Beth Holloway deze tragische affaire (als het tenminste geen wegloop situatie blijkt te zijn) gebruikt voor geldelijk gewin.
nee, ik denk wel dat joran echt heeft gezegd wat er gebeurd is. hooguit verdwijning kan hem aangerekend worden. tenzij hij het drankje van haar 'gescipced' heeft.quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:44 schreef mrBhimself het volgende:
Ook dat zijn slechts speculaties. Zoals het grootste deel van deze zaak overigens. Er zijn erg weinig tastbare bewijzen. Dat is ook de reden dat er nog niemand berecht is. Maar goed, hoe onwaarschijnlijk dan ook, het kan nog steeds een gevalletje 'weggelopen' zijn. Met zo'n moeder zou ik me dat overigens goed kunnen voorstellen. Ze was in elk geval meerderjarig, dus, ze kon mooi haar gang gaan.
ik denk dat ie haar drankje gespiked heeft, haar meegenomen naar het strand, ze daar een attac heeft gehad en hij iemand kent die haar voor de haaien heeft gegooit.quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:50 schreef mrBhimself het volgende:
Het zou mij ook niet verbazen als in een van de verklaringen die hij heeft afgelegd iets van de waarheid zit. De vraag is alleen wat klopt er wel en wat is verzonnen/gelogen. Zonder ondersteunend bewijs is het moeilijk om de waarheid te achterhalen.
Geen haai in de buurt van de Fisherman's huts...quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk dat ie haar drankje gespiked heeft, haar meegenomen naar het strand, ze daar een attac heeft gehad en hij iemand kent die haar voor de haaien heeft gegooit.
http://antilliaans.caribi(...)8_corruptieonderzoekquote:PVV: corruptieonderzoek eerste stap
Caribische redactie
18-04-2009
Hero Brinkman in gesprek met Harold Biervliet (3'43'')
Nederland wil onderzoek laten doen naar mogelijke corruptie bij de overheid op de Nederlandse Antillen en Aruba. Hierover zijn gesprekken gaande met de internationale anticorruptie-organisatie Transparency International. Staatssecretaris Ank Bijleveld van Koninkrijksrelaties zei dit in antwoord op vragen van de Kamercommissie Nederlands-Antilliaanse en Arubaanse Zaken.
PVV-Kamerlid Hero Brinkman, die al enige tijd ageert tegen de veronderstelde corruptiepraktijken op de eilanden, is blij met het aangekondigde onderzoek: "Dit is een eerste stap." Brinkman is nu al benieuwd wat de regering gaat doen als uit het onderzoek blijkt dat er inderdaad grootschalige corruptie is op de Antillen en Aruba.
Vooruitlopend op de uitkomst van het mogelijke onderzoek roept het Kamerlid de staatssecretaris op gebruik te maken van de waarborgfunctie in het Statuut (artikel 43). "We moeten eindelijk de macht overnemen op de eilanden." Overigens kent Brinkman Transparency International niet, maar hij verwacht dat de organisatie ook kijkt naar zijn eigen rapporten en onderzoeken over de corruptie op de Antillen en Aruba.
Koninklijke Marine
Brinkman zegt over veel informatie te beschikken van mensen op de eilanden, onder meer van medewerkers van de Koninklijke Marine die in het Caribische gebied zijn gestationeerd. "Die vertellen mij wat. Weliswaar anoniem, maar het zijn heel bruikbare tips."
De PVV'er vindt het verstandig van Bijleveld om het onderzoek niet zelf uit te voeren. Daardoor vermijdt ze verwijten van de Antillen, dat ze daarmee alleen de PVV de politieke wind uit de zeilen wil nemen. "Ik kan me voorstellen dat ze objectiviteit erg belangrijk vindt." Wat volgens Brinkman niet wegneemt dat de CDA-staatssecretaris wel degelijk politieke redenen heeft om het onderzoek aan te kondigen. "Dit is electoraal ingegeven. De PVV groeit hard en het CDA zakt behoorlijk in de peilingen. Het CDA moet daarom gaan bewegen."
Goeie zaak, Ank!quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:34 schreef Caesu het volgende:
[..]
http://antilliaans.caribi(...)8_corruptieonderzoek
Daar is duidelijk niet iedereen het over eens.quote:
ja daar post/lees jij ook en buster ook kreeg ik al door ha haquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:40 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
Daar is duidelijk niet iedereen het over eens.
http://s1.zetaboards.com/Speakingofthediots/topic/1487101/8/
Veel leesplezier!
quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:45 schreef johan555 het volgende:
[..]
ja daar post/lees jij ook en buster ook kreeg ik al door ha ha
uitkijken hoor Ouwefiets niet overal intrappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |