Feiten met serieuze bronvermelding. Geen broodjes aap. Afgesproken?quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:05 schreef JoBuster het volgende:
Hee een nieuwe thread leuk, laten we hopen dat deze wat meer FEITEN bevat dan de vorige(n) !!!
Top yyentle, geen aapjes verhalen maar harde zaken met bewijs en links naar betrouwbare bronnen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:14 schreef yyentle het volgende:Feiten met serieuze bronvermelding. Geen broodjes aap. Afgesproken?
Ja hij is enorm afgevallen zag ik op dat Fox filmpjequote:Op vrijdag 28 november 2008 23:32 schreef mrBhimself het volgende:
Ik denk niet dat Paul echt wakker zal liggen van wat anderen over hem denken. Volgens mij heeft hij meer slapeloze nachten van Joran
Joran lacht z'n l*l uit z'n broek waarschijnlijk en schijnt zich nog steeds kostelijk te vermaken in Laos, waar booze, blow en pussy geen drol kost.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:57 schreef johan555 het volgende:
Ja ik weet niet of ze daar thuis nou over die laatste (fox) actie hebben moeten lachen .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |