De naam is MadMaster, even spellen voor je: M-A-D-M-A-S-T-E-R.quote:Op donderdag 14 februari 2008 04:59 schreef letsgetthiscasesolved het volgende:
Besides: MadMAn or what your name is: sorry, the discussion stops here, go and have a dive and have a good life...pfff
Hier staat een hele lijstquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:39 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
die zijn er vast en zeker, maar ze zijn moeilijk te vinden op inet, en de meest intresante die van haar klas genoten staan niet online, zover ik heb kunnen zoeken, Facebook, flickr, website van haar school in mountain brook. etc, iemand nog andere foto website's?
thanks.... staks een even diep zoeken,quote:Op donderdag 14 februari 2008 05:52 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Hier staat een hele lijst
http://www.photosecrets.com/tips.web.html#storage
Bwennie is hitting the sack, for a few hours
Ah god wat aardig van je.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:06 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ach een beetje conspiracy mag wel hoor
for the above does anyone have the statement as fact (for exmpl the police report) this is a quote from an earlyer post from Atreidezquote:To your question as to what clothes I was wearing when I was picked up by Deepak and Satish, I can answer the following. I wore a white/blue shirt, a blue/white jeans trouser or a three-quart black trouser and a couple of white shoes or crème coloured boots.
Hoeso sluiten.quote:Op donderdag 14 februari 2008 07:35 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ah god wat aardig van je.
Het topic ging over de cover up en stond niet voor niks in BNW nitwit!
Wat mij betreft kan het nu wel gesloten worden. Het is compleet gekaapt en de oorsponkeljke posters laten zich niet meer zien of geven aan dat ze er genoeg van hebben.
Nee het topic ging oorspronkelijk over de cover up en alle rare omstandigheden rondom het onderzoek ed.quote:Op donderdag 14 februari 2008 07:46 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
Hoeso sluiten.
Vind je dat ik conspiricy onzin post? en geef dan aan waar aub.
That strikes me as odd.quote:Op donderdag 14 februari 2008 08:11 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Nee het topic ging oorspronkelijk over de cover up en alle rare omstandigheden rondom het onderzoek ed.
Sinds het hier in JOR is gezet is het langzaam verschoven naar opmerkingen als "gatver al dat gespeculeer" en "een cover up gaat veel tever" tot nu naar "een beetje conspiracy mag wel maar..." en een constante aanval op mensen die de cover up en corruptie proberen uit te diepen.
Het is dus helemaal omgekeerd. Wat eerst het uitgangspunt was moet nu verdedigd worden. Er is een heel subforum voor mensen die niks van een cover up of conspiracy willen weten, maar nee, men moet en zal in dit topic komen frustreren.
Ik enkele pm's gehad erover maar ik kan niks doen want ik ben hier geen mod.
Wie hier wil doorgaan kan hier natuurlijk doorgaan. Eventueel kan er in BNW ook een nieuw topic worden geopend voor wie wel over een cover up wil discussieren en speculeren, zonder het voortdurende gezeik eromheen.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 04:59 schreef letsgetthiscasesolved het volgende:
Well that Dana Pretzer show with peter R devries and Beth and others including callers was really impressive, thumbs up!
One thing I remembered was that both David Jacobs and Jan van der Straten are called: corrupt.
They messed up the investigation.Heard it from more than one people on the show.
Besides: MadMAn or what your name is: sorry, the discussion stops here, go and have a dive and have a good life...pfff
http://www.telegraaf.nl/b(...)__.html?pageNumber=3quote:Politiechef wilde PVV'er arresteren
AMSTERDAM - De politiechef van Bonaire zou PVV-parlementariër Brinkman gearresteerd hebben als hij onaardige dingen over de Antillen op het eiland gezegd zou hebben.
“Brinkman wordt niet gehinderd door kennis van de Antillen, die man weet helemaal niets van de Antillen,” zegt politiechef Jan van der Straten tegen de krant Amigoe.
“Als hij zijn uitspraken op Bonaire gedaan zou hebben, denk ik dat ik dan in ieder geval een poging zou hebben gedaan om hem aan te houden voor belediging van een volksdeel”, zegt politiechef Van der Straten. in de krant .
quote:Jan van der Straten- lead investigator for the Aruba Police Department and close friend of Paulus van der Sloot
Jan van der Straten's role as lead investigator in the first two months of the Natalee Holloway case demonstrates the obvious conflicts of interest found in the Aruba investigation. Van der Straten was, by Paulus van der Sloot's own public admission, a "close friend" of Van der Sloot.
Van der Straten would have been very instrumental in the decision not to arrest the three main suspects in Natalee's disappearance until 10 days after she vanished, even though he knew almost immediately that they lied about dropping the Alabama teen off at the Holiday Inn.
Van der Straten would have also been involved in the decision to arrest two black security guards on June 5, 2005 which in effect prolonged the time given to the three suspects to cover their tracks and eliminate any evidence that should have been collected immediately upon the discovery of the Holiday Inn lie.
Van der Straten stated to Dutch media on June 12, 2005 that he believed Natalee was no longer alive and when asked by the reporter why he would make such a comment he responded, "Because I know the evidence and you don't." Interestingly, two years later the lead investigator has never explained what that evidence is.
He also made comment months after he retired and moved to the neighboring island of Bonaire that the case should have been solved early on but that there were "people who didn't want to cooperate." Since suspects rarely cooperate, Van der Straten had to have been talking about a corrupt Aruban government and Dutch judiciary.
Any high-ranking official with such a close relationship to a suspect's parent should have recused himself or alternately been forced off the case, but this is Aruba, a country in the grip of Mafia control who never saw a conflict of interest they didn't like.
oberver777 will find his way back to this topic i am sure.quote:Op donderdag 14 februari 2008 07:35 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Wat mij betreft kan het nu wel gesloten worden. Het is compleet gekaapt en de oorsponkeljke posters laten zich niet meer zien of geven aan dat ze er genoeg van hebben.
Yes you are 100% in the right.quote:Op donderdag 14 februari 2008 08:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
That strikes me as odd.
If one thinks one can speak of a cover-up or conspiracy, it's not allowed to refute this?
And to refute meaning: to overthrow an theory by argument or proof.
Nitwit...quote:Op donderdag 14 februari 2008 07:35 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
ik sluit me hier bij aan.quote:Op donderdag 14 februari 2008 08:37 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Nitwit....hilarisch dat uitgerekend jij dat tegen mij zegt. Welke oorspronkelijke posters bedoel je die ik eventueel weggejaagd zou hebben? Of heb je het over onze engelstalige vriend die zojuist weer heeft gepost? Hij, die mensen met een andere mening over deze zaak onterecht aanvalt en telkens weer roept dat zij dan maar moeten oppleuren naar een ander forum? Of is dat je wellicht ontgaan? Buiten laatstgenoemde poster na - en dat pas nadat ik ben aangevallen om werkelijk waar geen kont - heb ik namelijk geen onvertogen woord gezegd tegen iemand anders, maar slechts vragen gesteld, om verklaringen gevraagd en mijn bevindingen gegeven. Dus vertel mij dan maar waar ik hier schuld aan heb. Omdat ik heb gezegd: Ach een beetje conspiracy mag wel hoor? Heb je nou werkelijk waar de rest niet gelezen dan? En dat noemt mij dan nitwit...
Maar voor mij part pleur je dit topic dicht hoor, het zal me werkelijk waar jeuken. Ik ventileer mijn mening wel weer in een ander topic
Perhaps you'd better ask yvonne whether what you stated here is truely the official Fok! policy regarding conspiracy theories. I dunno, like I said, it strikes me as rather odd. It also contradicts experiences I've had on Fok!.quote:Op donderdag 14 februari 2008 08:36 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Yes you are 100% in the right.
Bye Ryan. Go find someone else to play with. I'm not interested.
Could you please pm het names of the classmates...so i can search for a picture of Joran WITH shoes the nightquote:Op donderdag 14 februari 2008 08:42 schreef johan555 het volgende:
de oorspronkelijke posters laten zich niet meer zien ?
klik hier maar eens op NS
Natalee Holloway (in the rebound)
Northernstar is posting as an user in this thread, not as moderator.quote:Op donderdag 14 februari 2008 08:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Perhaps you'd better ask yvonne whether what you stated here is truely the official Fok! policy regarding conspiracy theories. I dunno, like I said, it strikes me as rather odd. It also contradicts experiences I've had on Fok!.
I am not going to close anything. I'm just explaining how I feel. We had a very interesting thread going here with some people doing great contributions. The first topic had over 15.000 views for instance.quote:Op donderdag 14 februari 2008 08:31 schreef Caesu het volgende:
[..]
oberver777 will find his way back to this topic i am sure.
i urge you to keep these threads going...
So you think that scepticism is threatening the very existence of Fok!? You're killing me, man.quote:Op donderdag 14 februari 2008 08:57 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
I am not going to close anything. I'm just explaining how I feel. We had a very interesting thread going here with some people doing great contributions. The first topic had over 15.000 views for instance.
Then a few particular users start posting and try to shift the discussion to irrelevant nitpicking and start sowing discord and dissent and the whole thing derails. Its so predictable.
Coincidentally there is a discussion in the crew about why more users seem to leave Fok lately. I think I'm going to use these topics as an example as to why I believe users are getting fed up and quit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |